welke tijd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
eigelijk moet die tijd ook worden afgepakt
ze hebben toch de computer waarop staat hoelang die vis nog moet vastgehouden worden?quote:
Ze mochten niet slapen overdag, over op bed liggen is niets gezegdquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:35 schreef logicc123 het volgende:
waarom mogen ze op bed liggen/hangen, gisteren werd nog verteld dat dit niet mocht.
ze moeten idd van de bedden af, regels zijn regelsquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:35 schreef logicc123 het volgende:
waarom mogen ze op bed liggen/hangen, gisteren werd nog verteld dat dit niet mocht.
dat zeggen er meer, maar dat snap ik niet zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
Peter heeft zijn acht uur in de kist er trouwens al opzitten, begrijp ik?
Respect dan.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:39 schreef Supersoep het volgende:
Ik lees iets over een waarschuwing, waar was dat voor?
quote:dinsdag 28 april: 9:45
Ondanks duidelijke uitleg van de regels hebben Renate en Marielin al binnen 24 uur de eerste waarschuwing te pakken.
Vanwege brandgevaar is het verboden te roken in de luchtruimte.
Ik had niet verwacht dat ie het zou halen idd, maar petje af.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
Peter heeft zijn acht uur in de kist er trouwens al opzitten, begrijp ik?
Respect dan.
Hij kon ook de opdracht laten mislukken. Acht uur in zo'n kist, ik doe 't 'm nu niet na. Hopelijk de komende 35/40 jaar nietquote:
Jeroen gaat het verkloten als het zijn beurt is, daar zie ik hem wel voor aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij kon ook de opdracht laten mislukken. Acht uur in zo'n kist, ik doe 't 'm nu niet na. Hopelijk de komende 35/40 jaar niet.
eensch, 2 dagen is te kort om al te beslissen wie er uit moet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Van mij mag er nog niemand uit. Ik 'ken' ze amper.
Die kans zit er dik in, hij lijkt me niet het type er uberhaubt aan te willen beginnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jeroen gaat het verkloten als het zijn beurt is, daar zie ik hem wel voor aan.
indd, wat mij betreft moet sowieso de saaiste er als eerst uit. Wie er wint maakt me niks uit als het maar boeiend blijft om te kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
eensch, 2 dagen is te kort om al te beslissen wie er uit moet.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jeroen gaat het verkloten als het zijn beurt is, daar zie ik hem wel voor aan.
Peter heeft wel een probleempje...vannacht niet geslapen, vandaag mag hij niet slapen en vnvnd/vncht weer aan de beurt, hij komt uit Friesland dus was al vroeg onderweg....drukke inspannende dag gehad met veel spanning. Dan de bunker in, nacht doortrekken en dan nog 24 uur wakker moeten blijven...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ik hoop hetwel in de laatste uren graag, als iedereen ervoor heeft krom gelegen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ik hoop hetwel in de laatste uren graag, als iedereen ervoor heeft krom gelegen
eens, ik zal ff bellenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef Leandra het volgende:
Die pet van Renate is wel tergend irritant, je zit in een RLS, het is de bedoeling dat je gezicht te zien is, niet dat je het verbergt
Dan hoeft hij maar 4 uurtjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Peter heeft wel een probleempje...vannacht niet geslapen, vandaag mag hij niet slapen en vnvnd/vncht weer aan de beurt, hij komt uit Friesland dus was al vroeg onderweg....drukke inspannende dag gehad met veel spanning. Dan de bunker in, nacht doortrekken en dan nog 24 uur wakker moeten blijven...
als t m lukt heb ik mad respect voor hem, ik let op Peter (en als hij omvalt van de slaap lijkt het mij ook gaaf)
En als Renate een cap op mag, mag Peter dat ook en weg, zichtbare bad hair month.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef Leandra het volgende:
Die pet van Renate is wel tergend irritant, je zit in een RLS, het is de bedoeling dat je gezicht te zien is, niet dat je het verbergt
Ook dat natuurlijk, hoewel hij met cap net Joran is, dus het is voor hem sowieso al geen voordeel als hij een petje opheeftquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als Renate een cap op mag, mag Peter dat ook en weg, zichtbare bad hair month.
Petjes af dus.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef Leandra het volgende:
Hij kan vanavond toch een deel slapen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja maar is hij al 2 volle dagen in touw ( en best zware, dat bedoel ik)
Jij hebt geloof ik wat Peter Nunninga topics gemist.quote:
Hij moet om 22.00 uur weer voor 4 uur de doodskist in, dus hij kan pas om 02.00 uur vannacht gaan slapen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij kan vanavond toch een deel slapen?
ja, ik volg de streams zonder vooroordelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik wat Peter Nunninga topics gemist.
streamen met vooroordelen is het leukstquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:06 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, ik volg de streams zonder vooroordelen
Loop ze even in dan, anders gaat dat nog flink tegenvallen in Londen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:08 schreef Maanvis het volgende:
Zoo, weer terug van m'n middagpauze.. FF een paar 'nette' schoenen gekocht om in londen te dragen. Nog niets veranderd zie ik?
ja, hij durft nu niet anders te zeggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
streamen met vooroordelen is het leukst
Oh ja en Copy Cat, Dementor was wel voor mij, heeft mij zelf gezegd
Toch even die erkenning willen, hè?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef ditisHuub het volgende:
Oh ja en Copy Cat, Dementor was wel voor mij, heeft mij zelf gezegd
Dat lijkt me niet handig, want dan krijg je een compleet andere groepsvorming.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef logicc123 het volgende:
Tip voor de redactie: Als iemand vertrekt komt er een nieuwe overlever in.
De regel van de vermindering van het prijzengeld komt dus te vervalen.
Eensch.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:12 schreef Leandra het volgende:
Dat lijkt me niet handig, want dan krijg je een compleet andere groepsvorming.
Die regels moeten dus wel zo blijven, anders wordt het al snel "nuttig" om iemand weg te pesten
Doe ik vanavond wel ff, maar doorgaans heb ik daar nooit zo'n problemen meequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Loop ze even in dan, anders gaat dat nog flink tegenvallen in Londen.
Flauwekul.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, hij durft nu niet anders te zeggen
Trek mijn posthistorie maar na.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, hij durft nu niet anders te zeggen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Flauwekul.
En hou jij eens op met sneren richting Dementor, ik zie je niet anders doen de afgelopen dagen.
gelukkig vat jij het niet serieus opquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Trek mijn posthistorie maar na.
SMS Huub naar 5656.
Woensdagmorgen ga ik en vrijdagavond kom ik terugquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Wanneer ga je naar Londen en belangrijker! Wanneer kom je weer terug?
Eens, regels moeten beter worden nageleefd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Het regime mag nog wel wat strakker..
Ze zitten nog in de Datlussikniet-fase!
kunnen ze gelijk afkickenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind ook dat ze maar gewoon geen rookwaar moeten verstrekken.
Dat was ook de bedoeling, gesprekken aanhoren en vanuit het op elkaars lip zitten elkaar te vervelen wachten op conflicten. Er zijn al wat wrijvingenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Respect voor mensen die vier uur stil kunnen liggen in zo'n kist. Nog meer respect voor hen die dat 8 uur volhouden. Maar het lijkt mij geen leuk plaatje voor de streamer? Er gebeurt niets!
Da's zo afgelopen, zodra Jeroen wat opdrachten bewust verkloot heeft en ze enkel nog droog brood en water uit een jerrycan hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Het regime mag nog wel wat strakker..
Ze zitten nog in de Datlussikniet-fase!
Ja, belachelijk dat ze nog kunnen roken. Waarmee hebben ze dat verdiend? Niet!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze maar gewoon geen rookwaar moeten verstrekken.
Uhuh... leuk, om te zien hoe het heeeel langzaam maar heeeel zeker uit de hand escaleert.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, gesprekken aanhoren en vanuit het op elkaars lip zitten elkaar te vervelen wachten op conflicten. Er zijn al wat wrijvingen
Mooi en Amber heeft al aangegeven dat sommige mensen haar beter met rust kunnen laten. Als dié haar nou eens even gaan vervelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
"Zullen we het eens ergens over hebben?" Ze zijn nu al uitgekletst geloof ik
Eens. En je gaat er echt niet dood aan hoor, om niet te mogen roken. Integendeel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat ze nog kunnen roken. Waarmee hebben ze dat verdiend? Niet!
\quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Renate, doe es ff dimmen.. Nederland heeft aan één Agnes Kant al genoeg hoor..
Ze mogen straks wellicht afkicken in de omgeving waar voorheen wel gerookt kon worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat ze nog kunnen roken. Waarmee hebben ze dat verdiend? Niet!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ben ik het zat, dat meelezen![]()
*Gaat stream kopen
Bovendien draagt het niet roken gunstig bij aan de sfeer in de bunker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. En je gaat er echt niet dood aan hoor, om niet te mogen roken. Integendeel.
Nee, die tovert hij uit dat kistje achterop zijn brommerquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Marrije het volgende:
Eline: pizza! en dan niet die zelf uit de oven maar van de bestelman
Ja, gelukkig komt die niet uit een oven.
goedzo meekijken is veel leukerquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Gaat stream kopen
Veel succes! Kun je ook je userid posten? Ben wel benieuwd: Wat is jouw Bunker UserID? :)quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Gaat stream kopen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef beequeen het volgende:
Marielin raakt al geirriteerd en wordt wat claustrofobisch. Mooi.![]()
Ik zei ook al tegen Bob dat als het programma niet extreem wordt dat het dan een saaie bedoening wordt..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef Gert het volgende:
Marielin: "De irritaties komen al wel hoor."
1415quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Veel succes! Kun je ook je userid posten? Ben wel benieuwd: Wat is jouw Bunker UserID? :)
De mobiele pizza nanobox, artsy fartsy!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die tovert hij uit dat kistje achterop zijn brommer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |