is niet te hopen. staat leuk in je referer als je doorklikt naar een andere sitequote:
Het is na logout en login wel dezelfde hash (dus geen sessie oid), maar het is niet een directe hash van mijn wachtwoord (tenminste niet standaard MD5 oid).quote:Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef Danny het volgende:
[..]
is niet te hopen. staat leuk in je referer als je doorklikt naar een andere site
tuurlijk welquote:Op maandag 27 april 2009 18:30 schreef tbofan het volgende:
ik was een van de eerste, maar door een fout van tbo was het in een test omgeving, waardoor ik vandaag opnieuw moest registeren.
nummer 925
die hash daar kan toch niemand wat mee?
pardon?quote:Op maandag 27 april 2009 18:32 schreef Danny het volgende:
[..]
tuurlijk wel
dictionary attack
brute force
md5 collision
dat was ik dus, en dat was rond 11 uur.quote:Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef Maanvis het volgende:
Vandaag is dus iig 925 geregistreerd.. dat betekent, als de userid's echt oplopend zijn, dat er nu nog geen 1000 streamers een account hebben
Nee, ik heb gaatjenietsaan 1234 ingetypt o.i.d.quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Stefan het volgende:
Ik snap echt niet wat er fout gaat bij mij.
Hebben jullie allemaal je echte woonadres opgegeven trouwens, misschien ligt het daaraan.
stefan pm mij even, ik heb de oplossing.quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Stefan het volgende:
Hebben jullie allemaal je echte woonadres opgegeven trouwens, misschien ligt het daaraan.
waar kan je dat zien dan welk nummer je bent kijk op die bunkersite waar ik me lid heb gemaakt om abo te kopenquote:Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef Maanvis het volgende:
Vandaag is dus iig 925 geregistreerd.. dat betekent, als de userid's echt oplopend zijn, dat er nu nog geen 1000 streamers een account hebben
men probeert via gratis-sms sites credits te kopen. aangezien je een code ontvangt die je moet invoeren om je credits te krijgen zul je die retour sms dus moeten ontvangen op je mobiel, anders heb je de code niet. Zodra je die sms ontvangt op je mobiel heb je betaald. Ik geloof er dus geen zak vanquote:Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef tbofan het volgende:
[..]
dat was ik dus, en dat was rond 11 uur.
daarnaast word er op de chat geroepen dat de bunker al gekraakt is, dementor beweerd dit.
nee hij zei letterlijk: Via de reflectorquote:Op maandag 27 april 2009 18:44 schreef Danny het volgende:
[..]
men probeert via gratis-sms sites credits te kopen. aangezien je een code ontvangt die je moet invoeren om je credits te krijgen zul je die retour sms dus moeten ontvangen op je mobiel, anders heb je de code niet. Zodra je die sms ontvangt op je mobiel heb je betaald. Ik geloof er dus geen zak van
Op de gewone site niet nee; je moet de streams openen.quote:
ik heb helemaal niks opgegevenquote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Stefan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |