is niet te hopen. staat leuk in je referer als je doorklikt naar een andere sitequote:
Het is na logout en login wel dezelfde hash (dus geen sessie oid), maar het is niet een directe hash van mijn wachtwoord (tenminste niet standaard MD5 oid).quote:Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef Danny het volgende:
[..]
is niet te hopen. staat leuk in je referer als je doorklikt naar een andere site
tuurlijk welquote:Op maandag 27 april 2009 18:30 schreef tbofan het volgende:
ik was een van de eerste, maar door een fout van tbo was het in een test omgeving, waardoor ik vandaag opnieuw moest registeren.
nummer 925
die hash daar kan toch niemand wat mee?
pardon?quote:Op maandag 27 april 2009 18:32 schreef Danny het volgende:
[..]
tuurlijk wel
dictionary attack
brute force
md5 collision
dat was ik dus, en dat was rond 11 uur.quote:Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef Maanvis het volgende:
Vandaag is dus iig 925 geregistreerd.. dat betekent, als de userid's echt oplopend zijn, dat er nu nog geen 1000 streamers een account hebben
Nee, ik heb gaatjenietsaan 1234 ingetypt o.i.d.quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Stefan het volgende:
Ik snap echt niet wat er fout gaat bij mij.
Hebben jullie allemaal je echte woonadres opgegeven trouwens, misschien ligt het daaraan.
stefan pm mij even, ik heb de oplossing.quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Stefan het volgende:
Hebben jullie allemaal je echte woonadres opgegeven trouwens, misschien ligt het daaraan.
waar kan je dat zien dan welk nummer je bent kijk op die bunkersite waar ik me lid heb gemaakt om abo te kopenquote:Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef Maanvis het volgende:
Vandaag is dus iig 925 geregistreerd.. dat betekent, als de userid's echt oplopend zijn, dat er nu nog geen 1000 streamers een account hebben
men probeert via gratis-sms sites credits te kopen. aangezien je een code ontvangt die je moet invoeren om je credits te krijgen zul je die retour sms dus moeten ontvangen op je mobiel, anders heb je de code niet. Zodra je die sms ontvangt op je mobiel heb je betaald. Ik geloof er dus geen zak vanquote:Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef tbofan het volgende:
[..]
dat was ik dus, en dat was rond 11 uur.
daarnaast word er op de chat geroepen dat de bunker al gekraakt is, dementor beweerd dit.
nee hij zei letterlijk: Via de reflectorquote:Op maandag 27 april 2009 18:44 schreef Danny het volgende:
[..]
men probeert via gratis-sms sites credits te kopen. aangezien je een code ontvangt die je moet invoeren om je credits te krijgen zul je die retour sms dus moeten ontvangen op je mobiel, anders heb je de code niet. Zodra je die sms ontvangt op je mobiel heb je betaald. Ik geloof er dus geen zak van
Op de gewone site niet nee; je moet de streams openen.quote:
ik heb helemaal niks opgegevenquote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Stefan het volgende:
Ik moest sowieso wat invullen anders kwam ie terug op de pagina. Heb er bestaatniet 6 van gemaakt, ik dacht wellicht was het dat.quote:
ja die heb ik gekocht vanmiddag al via internetbankieren en ging in 1 keer goed maar dat terzijde want ik lees heel veel hebben problemen met een abo kopen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de gewone site niet nee; je moet de streams openen.
ik kijk naar de streams gert en na dat nr. 230409/ houdt het bij mij op, staat bij mij niks achterquote:Op maandag 27 april 2009 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de gewone site niet nee; je moet de streams openen.
Ik hoor dat vaker, wat raar, heb alleen mevr. en mail ingevuld, had geen zin om al mijn gegevens in te vullen en werd toch geaccepteerd.quote:Op maandag 27 april 2009 18:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik moest sowieso wat invullen anders kwam ie terug op de pagina. Heb er bestaatniet 6 van gemaakt, ik dacht wellicht was het dat.
Ennnn... wat is jouw UserID?quote:
dat nummer heb ik ook daarna staat userid en dan komen er allemaal cijfers en af en toe een letter in voorquote:Op maandag 27 april 2009 18:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik kijk naar de streams gert en na dat nr. 230409/ houdt het bij mij op, staat bij mij niks achter
Geen idee. Kreeg van iemand wel een andere url, wellicht lag het daaraan. Was wel dezelfde url namelijk die ik eerder gebruikte.quote:
nah, ben ik weer een geval apart? ik kijk toch echt naar de streamsquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat nummer heb ik ook daarna staat userid en dan komen er allemaal cijfers en af en toe een letter in voor
maar kan niet zien welk nummer ik ben zoveel cijfertjes
ach als je maar streams kan kijken snap er ook de balle niet van maar ben volgens hun nummertje 45quote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nah, ben ik weer een geval apart? ik kijk toch echt naar de streams
Nou ik weet niet of het vandaag nog gratis is.quote:Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Geen idee. Kreeg van iemand wel een andere url, wellicht lag het daaraan. Was wel dezelfde url namelijk die ik eerder gebruikte.
Hoe kan ik nu gratis via de site kijken want als ik lees: kijk hier, dan moet ik een abo nemen en ze zeiden dat het vandaag gratis was. Ik heb momenteel geen bankpasje namelijk, door de wc gespoeld
je kan ook bellen staat daar op homequote:Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Geen idee. Kreeg van iemand wel een andere url, wellicht lag het daaraan. Was wel dezelfde url namelijk die ik eerder gebruikte.
Hoe kan ik nu gratis via de site kijken want als ik lees: kijk hier, dan moet ik een abo nemen en ze zeiden dat het vandaag gratis was. Ik heb momenteel geen bankpasje namelijk, door de wc gespoeld
Maar dan ben je niet ingelogd.quote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nah, ben ik weer een geval apart? ik kijk toch echt naar de streams
Jij bent ook Bunkercrew?quote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef Toverheks het volgende:
Door de vele verzoeken hebben wij een betaalmethode toegevoegd voor streaming.
Ik ben ingelogd en kan GEEN streams bekijken omdat mijn abo is verlopen. 0 dagen kijktegoed staat er.quote:Op maandag 27 april 2009 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet ingelogd.
De streams zijn volgens mij vanavond nog gratis.
dus kopenquote:Op maandag 27 april 2009 19:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ben ingelogd en kan GEEN streams bekijken omdat mijn abo is verlopen. 0 dagen kijktegoed staat er.
Maar waar las ik dan dat het gratis zou zijn vanavond?quote:
Raar, wel kijken maar niet ingelogd zijn. Heb die stream weggeklikt en opnieuw geopend...en ja hoor, ik heb nummer 620quote:Op maandag 27 april 2009 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet ingelogd.
De streams zijn volgens mij vanavond nog gratis.
Ja oke, maar ik doe het wel via ideal, telefoonkosten komen er dan ook nog bij namelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 19:20 schreef Toverheks het volgende:
staat toch echt duidelijk dat je voor de streaming ook kan bellen hoor op homepage
Door de vele verzoeken hebben wij een betaalmethode toegevoegd voor streaming. Vanaf vandaag kun je streaming kopen via Ideal & via bellen.
oke dat wist ik niet heb via bank sucsesquote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik doe het wel via ideal, telefoonkosten komen er dan ook nog bij namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |