welke tijd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
eigelijk moet die tijd ook worden afgepakt
ze hebben toch de computer waarop staat hoelang die vis nog moet vastgehouden worden?quote:
Ze mochten niet slapen overdag, over op bed liggen is niets gezegdquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:35 schreef logicc123 het volgende:
waarom mogen ze op bed liggen/hangen, gisteren werd nog verteld dat dit niet mocht.
ze moeten idd van de bedden af, regels zijn regelsquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:35 schreef logicc123 het volgende:
waarom mogen ze op bed liggen/hangen, gisteren werd nog verteld dat dit niet mocht.
dat zeggen er meer, maar dat snap ik niet zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
Peter heeft zijn acht uur in de kist er trouwens al opzitten, begrijp ik?
Respect dan.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:39 schreef Supersoep het volgende:
Ik lees iets over een waarschuwing, waar was dat voor?
quote:dinsdag 28 april: 9:45
Ondanks duidelijke uitleg van de regels hebben Renate en Marielin al binnen 24 uur de eerste waarschuwing te pakken.
Vanwege brandgevaar is het verboden te roken in de luchtruimte.
Ik had niet verwacht dat ie het zou halen idd, maar petje af.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
Peter heeft zijn acht uur in de kist er trouwens al opzitten, begrijp ik?
Respect dan.
Hij kon ook de opdracht laten mislukken. Acht uur in zo'n kist, ik doe 't 'm nu niet na. Hopelijk de komende 35/40 jaar nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |