Uhuh... leuk, om te zien hoe het heeeel langzaam maar heeeel zeker uit de hand escaleert.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, gesprekken aanhoren en vanuit het op elkaars lip zitten elkaar te vervelen wachten op conflicten. Er zijn al wat wrijvingen
Mooi en Amber heeft al aangegeven dat sommige mensen haar beter met rust kunnen laten. Als dié haar nou eens even gaan vervelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
"Zullen we het eens ergens over hebben?" Ze zijn nu al uitgekletst geloof ik
Eens. En je gaat er echt niet dood aan hoor, om niet te mogen roken. Integendeel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat ze nog kunnen roken. Waarmee hebben ze dat verdiend? Niet!
\quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Renate, doe es ff dimmen.. Nederland heeft aan één Agnes Kant al genoeg hoor..
Ze mogen straks wellicht afkicken in de omgeving waar voorheen wel gerookt kon worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat ze nog kunnen roken. Waarmee hebben ze dat verdiend? Niet!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ben ik het zat, dat meelezen![]()
*Gaat stream kopen
Bovendien draagt het niet roken gunstig bij aan de sfeer in de bunker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. En je gaat er echt niet dood aan hoor, om niet te mogen roken. Integendeel.
Nee, die tovert hij uit dat kistje achterop zijn brommerquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Marrije het volgende:
Eline: pizza! en dan niet die zelf uit de oven maar van de bestelman
Ja, gelukkig komt die niet uit een oven.
goedzo meekijken is veel leukerquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Gaat stream kopen
Veel succes! Kun je ook je userid posten? Ben wel benieuwd: Wat is jouw Bunker UserID? :)quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Gaat stream kopen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef beequeen het volgende:
Marielin raakt al geirriteerd en wordt wat claustrofobisch. Mooi.![]()
Ik zei ook al tegen Bob dat als het programma niet extreem wordt dat het dan een saaie bedoening wordt..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef Gert het volgende:
Marielin: "De irritaties komen al wel hoor."
1415quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Veel succes! Kun je ook je userid posten? Ben wel benieuwd: Wat is jouw Bunker UserID? :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |