ja daarna lekker verder geslapen de zooi ligt er nogquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, maar je hebt daarna dus wel lekker verder kunnen slapenEen naakte Duim
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
AhhhLekker je bedje inkruipen, is het ook goed weer voor
nou bij mij hebben ze gister 2 getrokken, maar van eentje is de wortel afgebroken dus hij heeft nog ff lekker zitten vroeten om die er ook nog uit te krijgen.... dus ik heb er echt flink last van nu... ben blij dat dit het was en dat er niet meer getrokken moet wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij mij hebben ze die rond mijn 23ste uit mijn kaak gesneden. Alle 4 in één keer.
Hoelang zal die pijn blijven aanhouden danquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou bij mij hebben ze gister 2 getrokken, maar van eentje is de wortel afgebroken dus hij heeft nog ff lekker zitten vroeten om die er ook nog uit te krijgen.... dus ik heb er echt flink last van nu... ben blij dat dit het was en dat er niet meer getrokken moet worden
Eentje zonder kaas graag!quote:
Ze waren deels doorgekomen. Aan een kant deed de tandarts de verstandskiezen trekken. En voor de andere kant moest ik naar de kaakchirurg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
Waren ze toen al doorgekomen?
Anders heb ik kans dat ze alsnog getrokken moeten worden!
ohw jawel joh ik heb heerlijke pillen tegen de pijn meegekregen haha maar zag het nie zitten op me werk te zitten vandaag.....quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoelang zal die pijn blijven aanhouden dan?
Ik hoop voor je dat het donderdag weg is![]()
!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, vrijdag niet zulk lekker weer, ik ben alleen vrijdag ochtend vrij, dus ik kan kneiter hard biertjes drinken donderdag!en woensdag
En met Angel gaan dansen
Wat de neuk is nou een tostie zonder kaasquote:
Same here, eerst niog even stage 2 dagen uitzitten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
ik zit me te verheugen op morgen avonddonderdag middag en vrijdagmiddag
Het weekend daarna uitrusten
Ik heb ze allemaal nogquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij mij hebben ze die rond mijn 23ste uit mijn kaak gesneden. Alle 4 in één keer.
Het is meer als sex zonder condoom. Veel lekkerder!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
Wat de neuk is nou een tostie zonder kaas?
Dat is spagetti zonder saus
Haha, dat valt nog mee, bij mij groeide ze onder mijn andere kiezen door. Dus eerst ging de verdoving mis, veel te veel spuiten in mn snuit gehad, daarna sneed hij het open, pakte een boor, maakte een paar gaatjes in de kiezen, bijtel erbij, aan stukjes geslagen en alles er stuk voor stuk uit peuteren. Toen hij de hechtingen erin wilde stoppen was de verdoving ook al uitgewerkt en moest ik best hard op zijn vinger bijten omdat het pijn deedquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou bij mij hebben ze gister 2 getrokken, maar van eentje is de wortel afgebroken dus hij heeft nog ff lekker zitten vroeten om die er ook nog uit te krijgen.... dus ik heb er echt flink last van nu... ben blij dat dit het was en dat er niet meer getrokken moet worden
Dat is helemaal niet waarquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is meer als sex zonder condoom. Veel lekkerder!
Sex zonder condoom is lekkerderquote:
wow ieuwww auw auw auwquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, dat valt nog mee, bij mij groeide ze onder mijn andere kiezen door. Dus eerst ging de verdoving mis, veel te veel spuiten in mn snuit gehad, daarna sneed hij het open, pakte een boor, maakte een paar gaatjes in de kiezen, bijtel erbij, aan stukjes geslagen en alles er stuk voor stuk uit peuteren. Toen hij de hechtingen erin wilde stoppen was de verdoving ook al uitgewerkt en moest ik best hard op zijn vinger bijten omdat het pijn deed
pijnstillers/verdoving etc. is nogal snel uitgewerkt bij mij.quote:
Groot gelijk, nog genoeg tijd vandaag om het op te ruimenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja daarna lekker verder geslapen de zooi ligt er nog
Zou ik ook wel willenquote:
ja bij mij bleef ie ook maar bijspuiten van die zooi... me bek is echt tot savonds aan toe verdoofd geweest..quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pijnstillers/verdoving etc. is nogal snel uitgewerkt bij mij.Maar vroeger ook een aantal keer geopereerd zonder verdoving toen ik een klein babytje was.. ben ik nu niet KF stoer?!
Er is nog wel een plekje over hoor voor jouquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk, nog genoeg tijd vandaag om het op te ruimen
[..]
Zou ik ook wel willenHeerlijk luieren
Dat valt nog mee. Bij mij werden het twee dagen ziekenhuis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, dat valt nog mee, bij mij groeide ze onder mijn andere kiezen door. Dus eerst ging de verdoving mis, veel te veel spuiten in mn snuit gehad, daarna sneed hij het open, pakte een boor, maakte een paar gaatjes in de kiezen, bijtel erbij, aan stukjes geslagen en alles er stuk voor stuk uit peuteren. Toen hij de hechtingen erin wilde stoppen was de verdoving ook al uitgewerkt en moest ik best hard op zijn vinger bijten omdat het pijn deed
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Bij mij werden het twee dagen ziekenhuis.
komt omdat jij een mietje bentquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
2 dagen? bij mij 3 weken ze hadden de hele onderkaak eruit gehaald anders konden ze er niet bij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Snuit, je zou nóg KF-stoerder zijn als je me een paar tips geeft over snowboardenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pijnstillers/verdoving etc. is nogal snel uitgewerkt bij mij.Maar vroeger ook een aantal keer geopereerd zonder verdoving toen ik een klein babytje was.. ben ik nu niet KF stoer?!
Whehehe, wel een mooie beeldspraak daarentegen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is meer als sex zonder condoom. Veel lekkerder!
Had dan Auping gezegdquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
2 dagen? bij mij 3 weken ze hadden de hele onderkaak eruit gehaald anders konden ze er niet bij.
later weer terug gezet, en direct die dag erna mocht ik naar huis. Waar ik diezelfde avond nog uit ben geweest en wat pijpjes bier met me tanden heb los geplopt. Dit wekte weer de aandacht van de vele vrouwtjes en daardoor heb ik die nacht ook nog een chick weten te scoren in m`n eigen bed met een echt "bekend merk matras" van 2500 euro wat zo goed lag dat ze ook gelijk is blijven slapen.
en ik zou verder kunnen praten maar iedereen weet dat het lulkoek is.
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik doe niet aan tosti's zonder kaas.
Goedzo! Vasthouden aan je principes!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik doe niet aan tosti's zonder kaas.
Oh ja dat had er allemaal in gekund maar ik had geen zin meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had dan Auping gezegd
En waar was het stuk dat je 'wist dat je het aankon ? '
En de anti-climax?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom laat een vriendin van mij niet horen of ze mee uitgaat met de feestdaagjes.
anders ga ik me nog vervelen ook
Heb haar 3 dagen geleden er al over gesmst en gisteren weer. Meestal reageert ze wel binnen een dag.quote:
Het is dat ik niet zomaar weg kan van kantoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Er is nog wel een plekje over hoor voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goedzo! Vasthouden aan je principes!
Nee, ik kan kan vrij veel pijn hebben. En bang voor naar het ziekenhuis gaan dat verdwijnt van zelf wel als je daar gemiddeld eens in de week naar toe moet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
komt omdat jij een mietje bentDurfde zeker niet naar huis, bang dat je duizelig werd
![]()
Je zegt gwn dat je ineens heel misselijk bent en hoofdpijn hebt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zomaar weg kan van kantoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
tnx ja ik ook. Heb geen zin om met koninggenacht en dergelijk thuis te zittenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef Duimelot het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 april 2009 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
dat is dan wel vervelend ja
hoop dat je snel wat hoort!
andere plannen maken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tnx ja ik ook. Heb geen zin om met koninggenacht en dergelijk thuis te zitten
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen sausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn ook mensen die niet zoveel mogelijkheden hebbenquote:
Dan ga je er toch in je eentje op uit? Je komt altijd wel mensen tegen die je kent, of anders die je nog niet kende en met wie je mee mag feesten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tnx ja ik ook. Heb geen zin om met koninggenacht en dergelijk thuis te zitten
Nee denk het niet. Ik ben begin april al ziek geweest. Kan het niet maken nu ineens weer ziek te zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je zegt gwn dat je ineens heel misselijk bent en hoofdpijn hebt...dan laten ze je wel gaan toch
![]()
dat begrijp ik maar mogelijkheden creeeren kan bestquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet zoveel mogelijkheden hebben
ja ziek is ziek daar kan jij toch niks aan doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Ik ben begin april al ziek geweest. Kan het niet maken nu ineens weer ziek te zijn![]()
Jammer, lekker in bed kroelen nu zou welzijn
Nu nog een plaatje van sex zonder condoom en we hebben ze alle 3 gehadquote:
Vanaf morgenmiddag weekendquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Ik ben begin april al ziek geweest. Kan het niet maken nu ineens weer ziek te zijn![]()
Jammer, lekker in bed kroelen nu zou welzijn
Preciesquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ga je er toch in je eentje op uit? Je komt altijd wel mensen tegen die je kent, of anders die je nog niet kende en met wie je mee mag feesten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat begrijp ik maar mogelijkheden creeeren kan best
internet is groot, genoeg mensen om mee af te spreken
Liever nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nu nog een plaatje van sex zonder condoom en we hebben ze alle 3 gehad
Als ik zou weten wat, had ik dat allang gedaan. Maarjaquote:
Liever gwn doenquote:
A`dam?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik zou weten wat, had ik dat allang gedaan. Maarja
Als iemand de held wil uithangen en het toch wil doen, aub dan met een spoilertagquote:
Het heet openbaar vervoerquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
A`dam?
mag je van mij, bij mij, in de trein![]()
ik heb de kids anders ging ik wel met je feestenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja, dit was maar een vergelijking, komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nu nog een plaatje van sex zonder condoom en we hebben ze alle 3 gehad
Misschien heeft ze last van twijfelzucht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb haar 3 dagen geleden er al over gesmst en gisteren weer. Meestal reageert ze wel binnen een dag.![]()
Ik geloof dat ik zojuist mijn hart voelde breken...quote:
In Zeeland wordt ook Koninginnedag gevierd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zelfs in singles posten zal wss niet lukken, omdat m'n laptop misschien nog niet terug is danquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:55 schreef Duimelot het volgende:
ik heb de kids anders ging ik wel met je feesten
gewoon eens beetje polsen, gaat vast helemaal goedkomen, en anders zit ik iig niet helemaal in mn uppie hier in singles dan(oeh das egoistisch he sorry
)
Goodmorning venco!quote:
ohhhhh jammerquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zelfs in singles posten zal wss niet lukken, omdat m'n laptop misschien nog niet terug is dan
quote:
Vencoquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:57 schreef vencodark het volgende:
Misschien heeft ze last van twijfelzucht.![]()
Goedemorgen!
Dat denk jequote:
Echt nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet ook nog niet wat ik ga doen met K-nacht & dag eigenlijk
Nee snap ik. Is ook een gedoe. Het is maar Koninginnedagquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Venco![]()
Haha nee, ze heeft vast weer een te overvolle agenda![]()
Achja boeie, blijf wel lekker thuis.. heb ook geen zin om stad en land af te reizen. Ga die vrijdag al naar Antwerpen toe.
Komt wel een andere keer danquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ziek is ziek daar kan jij toch niks aan doen![]()
ja had idd welgeweest
Hoi Vencoquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien heeft ze last van twijfelzucht.![]()
Goedemorgen!
Naast jou de beurt van je leven geven?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naast jou de beurt van je leven geven?
Nee, buiteen die 5 min heb ik nog weinig gepland staan.
quote:
Whehequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon ff mijn plezier en genot van wierrook kwijt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Oh ik snap het al
toch niet.
Heb ik ook altijd in huis!quote:
Kom je me vermaken dan?quote:
Ik ook niet. Es even kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet ook nog niet wat ik ga doen met K-nacht & dag eigenlijk
Smaak?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd in huis!![]()
Welke smaak?
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd in huis!![]()
Welke smaak?
Doet mij direct denken aan een begrafenis en daar vind ik geen plezier inquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon ff mijn plezier en genot van wierrook kwijt.
haha gezelliequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga donderdag uit![]()
als je het over de duivel hebt![]()
Ik ben dol op koninginnedag! Lekker door Amsterdam zwerven en her en der bekenden tegenkomen en dansen en zingen en drinken en veel vet eten naar binnen werkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Es even kijken.
Wilde eerst kijken of mijn collega's iets gingen doen. Maar eigenlijk totaal geen behoefte aan
Sorryquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Doet mij direct denken aan een begrafenis en daar vind ik geen plezier in
Maar geen probleem blijkbaar is het heel normaal om wierook te gebruiken
quote:
Bij ons verkochten ze het laatst per kilo ofzo. Opheffingsuitverkoopquote:
Ik heb doorgaans vanille en/of kerkwierookquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Smaak?
Heb nog 1 stokje Garden van 'de Moeders geuren'.![]()
Binnenkort weer nieuwe halen. Chocolade is lekker.
Tof, tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga donderdag uit![]()
als je het over de duivel hebt![]()
Sorry, ik lig of in noordwijk, of in amsterdam of in utrecht ergens.. Eindhoven valt helaas afquote:
én zwarte koffiequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Rauw. het volgende:
Zoek de balans![]()
Opgezwolle beats onder je werk, hoeveel beter kun je het hebben
Ik probeer nogal eens wat anders maar Musk, chocolade en bloemen enzo zijn altijd wel fijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans vanille en/of kerkwierook
sterkte kan je wel gebruiken zo te horenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
mogge... ik zie dat er intussen gewoon weer een topic is volgeluld
alles goed hier?
hier is het weer kut, ik zag mn baas net....![]()
ik moet hier echt zo wegmaar ik durf niet enzo
Ik ga gewoon voor ouderwetsche kerkwierookquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer nogal eens wat anders maar Musk, chocolade en bloemen enzo zijn altijd wel fijn.Broertje had 2 jaar terug wierrook uit Tsjechië gehaald en dat was ook wel heel lekker. Maar dat is onlangs dus opgegaan. Nu nog maar 1 stokje.
Ik doe niet aan maffe smaakjes, gewoon zwarte koffiequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
sterkte kan je wel gebruiken zo te horen
Gewoon hier in Enschede stappen.quote:
zoals het is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan maffe smaakjes, gewoon geen koffie
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Rauw. het volgende:
Zoek de balans![]()
Opgezwolle beats onder je werk, hoeveel beter kun je het hebben
Goed dat ik het weetquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
En UIO heeft altijd een soort zoete inval bij zijn zijn huis midden op de gracht, ook gezellig
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, ik lig of in noordwijk, of in amsterdam of in utrecht ergens.. Eindhoven valt helaas af
Euhm, stomme vraag perhaps maar dan ook geen toilet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef Murmeli het volgende:
hier klooien ze aan de waterleiding dus geen koffie en thee vandaag en ook geen gewoon water. heb bijna 2 liter water van thuis meegenomen
Succes meis!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
mogge... ik zie dat er intussen gewoon weer een topic is volgeluld
alles goed hier?
hier is het weer kut, ik zag mn baas net....![]()
ik moet hier echt zo wegmaar ik durf niet enzo
Dat zeg ik! je gaat je wel vermaken.. en wie weet een heterofiele man tot nieuwe inzichten brengen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik me maar aan een andere hetero vergrijpen
jawel maar het water is niet zo drinkbaar. dus doorspoelen en handen wasssen kan wel gewoon gelukkigquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, stomme vraag perhaps maar dan ook geen toilet?
Ah mooi zo. Anders zou je de dag niet lekker doorkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel maar het water is niet zo drinkbaar. dus doorspoelen en handen wasssen kan wel gewoon gelukkig
zbbrox zit toch in de omgeving eindhoven?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik me maar aan een andere hetero vergrijpen
Fixedquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ik sta in je sig ;-) maak nog wel effe een hoofdletter van die M he ;-)
Mja, vorig jaar was 't Jody.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg ik! je gaat je wel vermaken.. en wie weet een heterofiele man tot nieuwe inzichten brengen.
Dat gaan wij ook weereens doen dit jaar. Vorige jaren gingen we altijd feesten met K-nacht en dan rot zijn de dag erna. Dit jaar weereens de dag vieren met zijn allen. Gaat leuk wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben dol op koninginnedag! Lekker door Amsterdam zwerven en her en der bekenden tegenkomen en dansen en zingen en drinken en veel vet eten naar binnen werken
En UIO heeft altijd een soort zoete inval bij zijn zijn huis midden op de gracht, ook gezellig
Maar dit jaar moet ik helaas om half twaalf op schiphol zijn voor mijn werk dus
Bernal???quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar was 't Jody.
Kan ik wel weer 's sms-en....
Zijn muziek is misschien dramatisch, maar hij is erg fun om mee te stappen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zou er echt sprake zijn van slechte smaak.
Je kent hem?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zijn muziek is misschien dramatisch, maar hij is erg fun om mee te stappen..dus voor Ang3l zou het geen slechte smaak zijn.
Dat is zekerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. nieuwe seizoenskaarten voor het theater zijn te bestellen vanaf 12 uur .. Dacht bij mezelf.. ga wel alvast naar de site op deze slome computers. Staat er mooi vermeldt:
Het is druk op de website, er zijn 875 wachtenden voor u..
wachttijd bedraagt minimaal 30 minuten
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. nieuwe seizoenskaarten voor het theater zijn te bestellen vanaf 12 uur .. Dacht bij mezelf.. ga wel alvast naar de site op deze slome computers. Staat er mooi vermeldt:
Het is druk op de website, er zijn 875 wachtenden voor u..
wachttijd bedraagt minimaal 30 minuten
![]()
![]()
Hopen dat de goede plaatsen nog straks beschikbaar zijn. Ben alleen bang voor jochem meijer, guido weayers , hans liberg en andre manuel. De rest moet te doen zijn..quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is zekerzeg. 875 nog wel, dat is nogal.
Zou er dan ook niet al teveel op rekenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopen dat de goede plaatsen nog straks beschikbaar zijn. Ben alleen bang voor jochem meijer, guido weayers , hans liberg en andre manuel. De rest moet te doen zijn..
Een vriend van me heeft met hem gewerkt en wel eens mee wezen stappen, ik ben toen een aantal keer mee geweest. Hij is gewoon knetter gek! Heerlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kent hem?Geloof ook best dat het een aardige gast is hoor, maar ik vind hm er vreselijk uitzien en vreselijke muziek indd (gelukkig horen we daar weinig meer van.
)
Sonata Arctica, wanneer komen die in Tilburgquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou er dan ook niet al teveel op rekenen.That's to bad.
Ik moet nog kaartjes bestellen voor Sonata Arctica in Tilburg.![]()
En Within Temptation gaat ook weer touren.
Das dan weer een goede recensie voor Jody Bernal!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft met hem gewerkt en wel eens mee wezen stappen, ik ben toen een aantal keer mee geweest. Hij is gewoon knetter gek! Heerlijkheb dubbel gelegen
ondertussen op 734 wachtendenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou er dan ook niet al teveel op rekenen.That's to bad.
Ik moet nog kaartjes bestellen voor Sonata Arctica in Tilburg.![]()
En Within Temptation gaat ook weer touren.
Ik weet niet of het goed is hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das dan weer een goede recensie voor Jody Bernal!
In december in de 013.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sonata Arctica, wanneer komen die in Tilburgdaar moet ik bij zijn!
Ben eind vorig jaar naar hun concert in het oosten des lands geweest, echt geweldig!
Bij Sonata gaan mijn ouders mee, zus misschien en zal eens vragen of broertje + vriendin interesse hebben. MOet ik wel klein beetje opschieten, kaartjes zijn vorige week in voorverkoop gegaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ondertussen op 734 wachtendenHet gaat langzaam maar gestaag hahahaha
Ow ook nicehopelijk kan je dat allemaal mooi regelen.
Nah ja, een beetje gek is niet erg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het goed is hoor!![]()
Als ie gek is en je kan er mee lachen, dan is het goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het goed is hoor!![]()
Ik hoop dat als je in mei kaartjes koopt, je in april wel aanwezig kan zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Sonata gaan mijn ouders mee, zus misschien en zal eens vragen of broertje + vriendin interesse hebben. MOet ik wel klein beetje opschieten, kaartjes zijn vorige week in voorverkoop gegaan.![]()
En Within komt wel goed, die treden volgend jaar april op in Middelburg met een theatertour en in mei gaat de voorverkoop in.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
In december in de 013.En dag ervoor in Amsterdam.
Klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Sonata gaan mijn ouders mee, zus misschien en zal eens vragen of broertje + vriendin interesse hebben. MOet ik wel klein beetje opschieten, kaartjes zijn vorige week in voorverkoop gegaan.![]()
En Within komt wel goed, die treden volgend jaar april op in Middelburg met een theatertour en in mei gaat de voorverkoop in.
Als je ze 11 maanden ervoor koopt wel ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoop dat als je in mei kaartjes koopt, je in april wel aanwezig kan zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
Ik heb echt zo'n tyfushekel aan Within Temptation
En daar heb je het volste recht op!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
Dat komt wss omdat je ze alleen kent van hun laatste populaire nummers.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
Nu moet ik wel toegeven dat Sharon niet altijd even geweldig zingt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat komt wss omdat je ze alleen kent van hun laatste populaire nummers.
Maar zoals venco zegt, daar heb je het volste recht op!
Dat schrijf je goed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind Sonata Arctica (schrijf ik dat goed) best wel leuk om af en toe naar te luisteren...
Ik ben in 2005 bij het openluchtconcert op het Java eiland amsterdam geweest, en 2007 in eindhoven de tour.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu moet ik wel toegeven dat Sharon niet altijd even geweldig zingt.Ze heeft duidelijk haar mindere dagen/optredens gehad. Maar ben tot nu toe zelf wel tevreden geweest. Bij 2 geweest, samen met Metropole orkest en theatertour vorig jaar.
slapen, lekker.... ik wil wel even een paar maanden slapenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iets langer moeten slapen vandaag...
Dat wordt dan zaterdag 31 oktoberquote:
Ja mag het even als je verliefd bentquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef Murmeli het volgende:
KF jij hebt echt een vreselijke muzieksmaak... wat je van de week liet horen ...
Stap onder de bus! Met een beetje geluk heb je een dikke coma te pakkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slapen, lekker.... ik wil wel even een paar maanden slapen
treintje koppen wil ook goed zeggen zequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stap onder de bus! Met een beetje geluk heb je een dikke coma te pakken
Broertje had het andersom. Was met collega's voor afscheidsfeestje naar een discotheek geweest en hij was ook nogal 'the odd one out'.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ook 1x naar een 'gothic-kroeg' (no offence) geweest, toen werd ik wel raar aangekeken...
Toen vroeg ik ook aan een meid of ze het niet raar vond, toen zei ze letterlijk "ja het is best raar dat zo'n hip gekleedde (:') jongen als jij hier binnen komt"
Beatstad!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:51 schreef Murmeli het volgende:
ik vind within temptation best leuk.
keer in steenwijk naartoe geweest en vorig jaar bij beatstad
Is you in love?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja mag het even als je verliefd bent?
Ik wil ook slapen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iets langer moeten slapen vandaag...
Ik heb daar serieus wel een súper brutwe avond gehadquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Broertje had het andersom. Was met collega's voor afscheidsfeestje naar een discotheek geweest en hij was ook nogal 'the odd one out'.
Nee, heb ze zelfs weleens live gezien. Ik vind het gewoon melodramatisch gekrijs, het is echt niet mijn smaakquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat komt wss omdat je ze alleen kent van hun laatste populaire nummers.
Maar zoals venco zegt, daar heb je het volste recht op!
Wij als vriendengroep deden het soms expres. Naar een normale club/discotheek toegaan in pak enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Broertje had het andersom. Was met collega's voor afscheidsfeestje naar een discotheek geweest en hij was ook nogal 'the odd one out'.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, heb ze zelfs weleens live gezien. Ik vind het gewoon melodramatisch gekrijs, het is echt niet mijn smaak
Ja, ben er sinds gisteravond uit hahaquote:
Ik was 2 jaar terug met pasen in een paashaaspak naar de kroegquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij als vriendengroep deden het soms expres. Naar een normale club/discotheek toegaan in pak enzoWaarom we dat deden geen idee
Weet je heel heel heeel zeker dat je verliefd bent? Want voor je het weer is het weer over.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, ben er sinds gisteravond uit haha
Echt te vaag, iemand die ik 1x gezien heb...
quote:
Tja, ja dat is dan wel te verwachten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar terug met pasen in een paashaaspak naar de kroeg
Dat was echt grappigsuper veel aandacht kreeg ik natuurlijk van de dames
Alleen dat ding zat vol brandplekken van sigaretten aan het eind, dus moest een nieuw pak kopen voor dat verhuur bedrijf
Ik heb nog wel een beetje ruimte in me bedje vrij!quote:
Ik heb er wel vertrouwen in...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet je heel heel heeel zeker dat je verliefd bent? Want voor je het weer is het weer over.![]()
Sorry, ik ben wat sceptisch tegenwoordig, geen idee hoe dat komt.![]()
Hoe dan ook, wel tof natuurlijk voor je. Hopelijk loopt het ergens op uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ik heb een paar maanden geleden hetzelfde meegemaakt, maar dat sceptische is er zo weer uit hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet je heel heel heeel zeker dat je verliefd bent? Want voor je het weer is het weer over.![]()
Sorry, ik ben wat sceptisch tegenwoordig, geen idee hoe dat komt.![]()
Ik ben bang dat het niet meer goed komt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kop op Nouk, Het is alweer bijna lunchtijd!
Dan zit de helft van je werkdag er al weer op
En je ging nog wel vroeg naar bed gisterenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in...
Dat meisje zal goed zijn voor mijn zelfvertrouwenBeetje apart dat je dat zegt. Ben je nou verliefd en hou je gewoon van de aandacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of is het een grap?)
Ligt jouw bed goed?! Want alleen daarvoor kom ik hoor! Of je moet écht écht écht heel goed kunnen knuffelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje ruimte in me bedje vrij!
Nee, ben niet zo'n Lowlandsganger.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Ang3l het volgende:
ow en Sonata Arctica komen op Lowlands... is dat wat?
Oh ik geloof ook wel dat het eruit gaat hoor, maar nu nog ff niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden hetzelfde meegemaakt, maar dat sceptische is er zo weer uit hoor.![]()
Ja, maar ik sliep uiteraard niet vroegquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En je ging nog wel vroeg naar bed gisteren
Ik bedoelde of de band wat wasquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo'n Lowlandsganger.
is dr ook een keer wat in rotterdam daarvan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wordt dan zaterdag 31 oktober
Snap ik, snap ik. Had ik toen ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook wel dat het eruit gaat hoor, maar nu nog ff niet.
Je moet de laptop dan ook niet meenemen hequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik sliep uiteraard niet vroeg
Het komt zeker wel goed ! Bedenk eens wat je allemaal voor leuks gaat doen van het weekend. En dat weekend is nog maar 1.5 dag werken weg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet meer goed komt.Ik wil gewoon in mijn bed kruipen!
Ik vind Sonata wel goed. Wil er in december ook naartoe. Google eens op Youtube. Ze hebben wat meer rustigere nummers met melodie erin enzo en hardere metal (maar daar hou ik niet zo van). Zoek en oordeel zelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde of de band wat was
Ken ze niet.
foei! mensen aanzetten tot zelfmoord is niet lief hequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
treintje koppen wil ook goed zeggen ze
Ik ben bang dat ik mij binnenkort moet gaan melden in je fantopic. Je gaat naar LL, je citeert Spinvis liedjes, je opent FF topics en je gaat naar LL.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Ang3l het volgende:
ow en Sonata Arctica komen op Lowlands... is dat wat?
En ik heb trouwens een heeeerlijke luxe boxspringquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat Ang3l een vrouw was.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mij binnenkort moet gaan melden in je fantopic. Je gaat naar LL, je citeert Spinvis liedjes, je opent FF topics en je gaat naar LL.
Wat een vent!
Hoelaat sliep je dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien dat hij wel het vrouwtje zou zijn binnen een relatiequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat Ang3l een vrouw was.![]()
quote:
Dat is allemaal nog niet bekend. Gister al naar gekeken, maar die hebben de agenda voor volgend seizoen nog niet bekend gemaakt. Hengelo is daar vaak de snelste in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is dr ook een keer wat in rotterdam daarvan?
Nee, hij heeft de perfectie op één chromosoom na benaderd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef vencodark het volgende:
Air!! lowlandsquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mij binnenkort moet gaan melden in je fantopic. Je gaat naar LL, je citeert Spinvis liedjes, je opent FF topics en je gaat naar LL.
Wat een vent!
Weet je niet hoe lekker?quote:
Wil dat zeggen dat Ang3l op mannen valt? Ook goed ejquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Misschien dat hij wel het vrouwtje zou zijn binnen een relatie
Mee met al die 40.000 anderen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
Air!! lowlands![]()
ik ga mee![]()
kaartje is binnen
Hehe, dat denkt iedereen ook altijd van mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
ach dan kom ik wel naar hengelo. wa kost da bij mekaar?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog niet bekend. Gister al naar gekeken, maar die hebben de agenda voor volgend seizoen nog niet bekend gemaakt. Hengelo is daar vaak de snelste in.
Ben jij geen vrouw dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hehe, dat denkt iedereen ook altijd van mij
Vanavond maar eens goed vroeg naar bed!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat Ang3l op mannen valt? Ook goed ej
Wist je dat nog niet dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
foei! mensen aanzetten tot zelfmoord is niet lief he
straks beginnen jullie ook nog over de scheermesjes die bij de etos in de aanbieding zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een vent!
Ik eerst ook ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jups, ieder zijn ding hequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat Ang3l op mannen valt? Ook goed ej
Oh, dat is zeker lekker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet je niet hoe lekker?
Ik werd om half 9 wakker - de schoonmaakster is er en die maakt nogal wat lawaai soms- dus ik dacht; Dan ga ik lekker in bed lezen... Naja,na 10 minuten ben ik weer in slaap gevallen denk ik
Wat?! Je bent een man?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja precies met die? hoe weet jij dat nou? ben je helderziend?quote:
Nee, ik heb geen vakantie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh, dat is zeker lekker.
(voor je gevoel te vroeg wakker worden en weer verder slapen)
hmm neem aan dat jij dus al vakantie hebt
lolquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Je bent een man?!
En al die toespelingen dan?!
Gadverdamme, flikker!!!
Jah! Bah! ieeeeeuw, ik ben zo vies! Jasses!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Je bent een man?!
Gadverdamme, flikker!!!
Ja precies, de ene houdt er van, de ander niet (en weer een ander is er alleen nieuwsgierig naarquote:
Whehe, dat denk jijquote:Hij heeft in iedergeval vast minder gezeur binnen zijn relaties
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jups, ieder zijn ding he![]()
Hij heeft in iedergeval vast minder gezeur binnen zijn relaties
ach ik heb ze nog liggen hoor, hele goeie scherpe mesjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet dan?
[ afbeelding ]
Echt jouw humorquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Je bent een man?!
Gadverdamme, flikker!!!
Als je dat maar laat! ik moet eerst nog dingen met jou doen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach ik heb ze nog liggen hoor, hele goeie scherpe mesjesmisschien moet ik ze even gaan zoeken.... kan ik vast voorwerk verrichten voor ik voor de intercity ga liggen
vis was toch bij vrouwen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, de ene houdt er van, de ander niet (en weer een ander is er alleen nieuwsgierig naar). Tis een beetje als kaas, of vis, of champignons en zo. Spruitjes misschien.
[..]
Whehe, dat denk jij2 mannen kunnen net zo goed zeiken en zeuren hoor!
Mijne ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Air!! lowlands![]()
ik ga mee![]()
kaartje is binnen
Doe hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach ik heb ze nog liggen hoor, hele goeie scherpe mesjesmisschien moet ik ze even gaan zoeken.... kan ik vast voorwerk verrichten voor ik voor de intercity ga liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je dat maar laat! ik moet eerst nog dingen met jou doen!en zo lang dat niet gebeurt is mag/kan jij niet op de trein geplakt naar parijs reizen!
Zullen we samen gaan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah! Bah! ieeeeeuw, ik ben zo vies! Jasses!nu moet ik naar een psychiater!
ik een beetje dubbel, zie er ook tegenopquote:
NOUHOU! we moeten shoppen samen, want wij hebben wel goede smaak voor jurkjes...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
egocentrische flikker dat je bent
![]()
![]()
ik ga mn mesjes zoeken vanavond als ik thuis kom....
als je hem bij zn lul houdt loopt ie denk ik ook niet weg en dat is vast veel lekkerder voor jouquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan?
Hou ik (o.a.) je handje wel vast
Doe dat dan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
I soooo need to work on my stageopdrachten.![]()
![]()
Dan laat maarquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt jouw bed goed?! Want alleen daarvoor kom ik hoor! Of je moet écht écht écht heel goed kunnen knuffelen
nee hoor je bent gewoon een homo die ook van tieten en kutjes houdtquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NOUHOU! we moeten shoppen samen, want wij hebben wel goede smaak voor jurkjes...
okee, ik begrijp waarom iedereen denkt dat ik een vrouw ben
Same herequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
I soooo need to work on my stageopdrachten.![]()
![]()
Nee beter! We gaan naar zo'n kamp!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah! Bah! ieeeeeuw, ik ben zo vies! Jasses!nu moet ik naar een psychiater!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
LL(wordt de 5e keer)
FF(ok, die afkorting is in "de scene" wel gevaarlijk trouwens)
Spinvis(3x gezien, waarvan 1x op LL, sta ik met hem op de foto
)
O.... okee...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hoor je bent gewoon een homo die ook van tieten en kutjes houdt
Ik dacht altijd dat je het over je poesje had als je liep te pronken met je kaalheid.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik dacht dat dat ondertussen wel duidelijk was bij iedereen hier...
![]()
![]()
![]()
Ik lust inderdaad geen vis.quote:
Oe, op kamp!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee beter! We gaan naar zo'n kamp!
Dat lijkt em echt vet lachen! Allemaal pray the gay away en zo!
Over die slogan gesproken... ik met 2 vrienden op rock werchter:
[ afbeelding ]
Kregen we best wat commentara op
Ik ga gokken he...jij bent rechts?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee beter! We gaan naar zo'n kamp!
Dat lijkt em echt vet lachen! Allemaal pray the gay away en zo!
Over die slogan gesproken... ik met 2 vrienden op rock werchter:
[ afbeelding ]
Kregen we best wat commentara op
iets van 30/40 euro ofzo. zal straks even kijken, als ik door de wachtrij heen ben. Heb er nog 300 voor me zittenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach dan kom ik wel naar hengelo. wa kost da bij mekaar?
(moet ik ff vriendjes blijven met kwaak kan ik zn auto lenen, veul beter dan trein)
Midden... zie je die 2 handen dan niet op die kontquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga gokken he...jij bent rechts?
Zijn wel allemaal jongens en een enkele verdwaalde lesbienne hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, op kamp!das altijd leuk!
En dan laat je kwaak dus achter?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat schiet al lekker op. Die wachttijd van 30 minuten is nu ook al endje voorbij zeker?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
iets van 30/40 euro ofzo. zal straks even kijken, als ik door de wachtrij heen ben. Heb er nog 300 voor me zitten
Oh, ZILN leunt maar weer rustig achterover.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb nog 5 weken voor 8 opdrachten.
Dus ik roep voor niks dat ik homo wordquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, de ene houdt er van, de ander niet (en weer een ander is er alleen nieuwsgierig naar). Tis een beetje als kaas, of vis, of champignons en zo. Spruitjes misschien.
[..]
Whehe, dat denk jij2 mannen kunnen net zo goed zeiken en zeuren hoor!
jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga gokken he...jij bent rechts?
Natuurlijk zag ik die handen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Midden... zie je die 2 handen dan niet op die kont
Klopt, aangezien mannen beter pijpen dan vrouwenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dus ik roep voor niks dat ik homo wordIk dacht het paradijs ontdekt te hebben
![]()
Ja van nichten heeb je meer gezeur hoor, dus ik snap je wel.quote:Nja dan toch maar gezeur van vrouwen. Is meer mijn ding
En schijnbaar ben jij goehoed!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk zag ik die handen.daarom dacht ik dat ie rechts was.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaToen ik nog kort haar had (en een witte "hanenkam")
Nee ik ben niet de middelstequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Midden... zie je die 2 handen dan niet op die kont
Je hebt de middelste gewonnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
jeej
![]()
* vencodark heeft gelijk.
Heb ik nu een toffe prijs gewonnen?
Heb ik niet eens gedaan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet de laptop dan ook niet meenemen he
Niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
fijn. Een achterkant winnen in niet tof.
Geen idee...quote:
Een kontje winnen is toch rete tof?! Iets lekker zachts om tegenaan te kruipen, billetjes om op te petsen etc. etc.quote:
ik zit er nu al een uur in.. maar het was dan ook Minstens! 30 minuten. Al is dat zinnetje nu wel verdwenenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat schiet al lekker op. Die wachttijd van 30 minuten is nu ook al endje voorbij zeker?
En dan nog laat gaan slapenquote:
Wat was 't ook alweer? Billetje balletje of zoiets?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een kontje winnen is toch rete tof?! Iets lekker zachts om tegenaan te kruipen, billetjes om op te petsen etc. etc.
Dat wil jij niet weten!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan nog laat gaan slapenDie nouk spookt wat uit in bed
![]()
Ik heb trouwens helegaar niet zoveel billetje om op te petsen heurquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een kontje winnen is toch rete tof?! Iets lekker zachts om tegenaan te kruipen, billetjes om op te petsen etc. etc.
rete tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is ook niet liefquote:
Ik heb wel een ideequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was 't ook alweer? Billetje balletje of zoiets?
Toch wel?quote:
Ik ben ook niet zo van de kontjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
rete tof.![]()
Maare nee, ik wil geen kont winnen.
Ik vind de aandacht leuk, ik vind haar uiterlijk leuk, en zover ik haar ken vind ik haar innerlijk ook leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje apart dat je dat zegt. Ben je nou verliefd en hou je gewoon van de aandacht?(of is het een grap?)
Oh dat is het het niet hoorquote:
Dat klinkt niet echt goed...quote:
quote:
Fake, zuid amerika staat er 2x op !quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:42 schreef automatic_ het volgende:
"Leuk" kaartje m.b.t. die Mexico Griep:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&t=h&msa=0&msid=106484775090296685271.0004681a37b713f6b5950&source=embed&ll=-13.923404,-142.03125&spn=176.448827,360&z=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |