Ik ben dol op koninginnedag! Lekker door Amsterdam zwerven en her en der bekenden tegenkomen en dansen en zingen en drinken en veel vet eten naar binnen werkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Es even kijken.
Wilde eerst kijken of mijn collega's iets gingen doen. Maar eigenlijk totaal geen behoefte aan
Sorryquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Doet mij direct denken aan een begrafenis en daar vind ik geen plezier in
Maar geen probleem blijkbaar is het heel normaal om wierook te gebruiken
quote:
Bij ons verkochten ze het laatst per kilo ofzo. Opheffingsuitverkoopquote:
Ik heb doorgaans vanille en/of kerkwierookquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Smaak?
Heb nog 1 stokje Garden van 'de Moeders geuren'.![]()
Binnenkort weer nieuwe halen. Chocolade is lekker.
Tof, tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga donderdag uit![]()
als je het over de duivel hebt![]()
Sorry, ik lig of in noordwijk, of in amsterdam of in utrecht ergens.. Eindhoven valt helaas afquote:
én zwarte koffiequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Rauw. het volgende:
Zoek de balans![]()
Opgezwolle beats onder je werk, hoeveel beter kun je het hebben
Ik probeer nogal eens wat anders maar Musk, chocolade en bloemen enzo zijn altijd wel fijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans vanille en/of kerkwierook
sterkte kan je wel gebruiken zo te horenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
mogge... ik zie dat er intussen gewoon weer een topic is volgeluld
alles goed hier?
hier is het weer kut, ik zag mn baas net....![]()
ik moet hier echt zo wegmaar ik durf niet enzo
Ik ga gewoon voor ouderwetsche kerkwierookquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer nogal eens wat anders maar Musk, chocolade en bloemen enzo zijn altijd wel fijn.Broertje had 2 jaar terug wierrook uit Tsjechië gehaald en dat was ook wel heel lekker. Maar dat is onlangs dus opgegaan. Nu nog maar 1 stokje.
Ik doe niet aan maffe smaakjes, gewoon zwarte koffiequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
sterkte kan je wel gebruiken zo te horen
Gewoon hier in Enschede stappen.quote:
zoals het is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan maffe smaakjes, gewoon geen koffie
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Rauw. het volgende:
Zoek de balans![]()
Opgezwolle beats onder je werk, hoeveel beter kun je het hebben
Goed dat ik het weetquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
En UIO heeft altijd een soort zoete inval bij zijn zijn huis midden op de gracht, ook gezellig
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, ik lig of in noordwijk, of in amsterdam of in utrecht ergens.. Eindhoven valt helaas af
Euhm, stomme vraag perhaps maar dan ook geen toilet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef Murmeli het volgende:
hier klooien ze aan de waterleiding dus geen koffie en thee vandaag en ook geen gewoon water. heb bijna 2 liter water van thuis meegenomen
Succes meis!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
mogge... ik zie dat er intussen gewoon weer een topic is volgeluld
alles goed hier?
hier is het weer kut, ik zag mn baas net....![]()
ik moet hier echt zo wegmaar ik durf niet enzo
Dat zeg ik! je gaat je wel vermaken.. en wie weet een heterofiele man tot nieuwe inzichten brengen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik me maar aan een andere hetero vergrijpen
jawel maar het water is niet zo drinkbaar. dus doorspoelen en handen wasssen kan wel gewoon gelukkigquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, stomme vraag perhaps maar dan ook geen toilet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |