ja daarna lekker verder geslapen de zooi ligt er nogquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, maar je hebt daarna dus wel lekker verder kunnen slapenEen naakte Duim
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
AhhhLekker je bedje inkruipen, is het ook goed weer voor
nou bij mij hebben ze gister 2 getrokken, maar van eentje is de wortel afgebroken dus hij heeft nog ff lekker zitten vroeten om die er ook nog uit te krijgen.... dus ik heb er echt flink last van nu... ben blij dat dit het was en dat er niet meer getrokken moet wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij mij hebben ze die rond mijn 23ste uit mijn kaak gesneden. Alle 4 in één keer.
Hoelang zal die pijn blijven aanhouden danquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou bij mij hebben ze gister 2 getrokken, maar van eentje is de wortel afgebroken dus hij heeft nog ff lekker zitten vroeten om die er ook nog uit te krijgen.... dus ik heb er echt flink last van nu... ben blij dat dit het was en dat er niet meer getrokken moet worden
Eentje zonder kaas graag!quote:
Ze waren deels doorgekomen. Aan een kant deed de tandarts de verstandskiezen trekken. En voor de andere kant moest ik naar de kaakchirurg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
Waren ze toen al doorgekomen?
Anders heb ik kans dat ze alsnog getrokken moeten worden!
ohw jawel joh ik heb heerlijke pillen tegen de pijn meegekregen haha maar zag het nie zitten op me werk te zitten vandaag.....quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoelang zal die pijn blijven aanhouden dan?
Ik hoop voor je dat het donderdag weg is![]()
!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, vrijdag niet zulk lekker weer, ik ben alleen vrijdag ochtend vrij, dus ik kan kneiter hard biertjes drinken donderdag!en woensdag
En met Angel gaan dansen
Wat de neuk is nou een tostie zonder kaasquote:
Same here, eerst niog even stage 2 dagen uitzitten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
ik zit me te verheugen op morgen avonddonderdag middag en vrijdagmiddag
Het weekend daarna uitrusten
Ik heb ze allemaal nogquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij mij hebben ze die rond mijn 23ste uit mijn kaak gesneden. Alle 4 in één keer.
Het is meer als sex zonder condoom. Veel lekkerder!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
Wat de neuk is nou een tostie zonder kaas?
Dat is spagetti zonder saus
Haha, dat valt nog mee, bij mij groeide ze onder mijn andere kiezen door. Dus eerst ging de verdoving mis, veel te veel spuiten in mn snuit gehad, daarna sneed hij het open, pakte een boor, maakte een paar gaatjes in de kiezen, bijtel erbij, aan stukjes geslagen en alles er stuk voor stuk uit peuteren. Toen hij de hechtingen erin wilde stoppen was de verdoving ook al uitgewerkt en moest ik best hard op zijn vinger bijten omdat het pijn deedquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou bij mij hebben ze gister 2 getrokken, maar van eentje is de wortel afgebroken dus hij heeft nog ff lekker zitten vroeten om die er ook nog uit te krijgen.... dus ik heb er echt flink last van nu... ben blij dat dit het was en dat er niet meer getrokken moet worden
Dat is helemaal niet waarquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is meer als sex zonder condoom. Veel lekkerder!
Sex zonder condoom is lekkerderquote:
wow ieuwww auw auw auwquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, dat valt nog mee, bij mij groeide ze onder mijn andere kiezen door. Dus eerst ging de verdoving mis, veel te veel spuiten in mn snuit gehad, daarna sneed hij het open, pakte een boor, maakte een paar gaatjes in de kiezen, bijtel erbij, aan stukjes geslagen en alles er stuk voor stuk uit peuteren. Toen hij de hechtingen erin wilde stoppen was de verdoving ook al uitgewerkt en moest ik best hard op zijn vinger bijten omdat het pijn deed
pijnstillers/verdoving etc. is nogal snel uitgewerkt bij mij.quote:
Groot gelijk, nog genoeg tijd vandaag om het op te ruimenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja daarna lekker verder geslapen de zooi ligt er nog
Zou ik ook wel willenquote:
ja bij mij bleef ie ook maar bijspuiten van die zooi... me bek is echt tot savonds aan toe verdoofd geweest..quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pijnstillers/verdoving etc. is nogal snel uitgewerkt bij mij.Maar vroeger ook een aantal keer geopereerd zonder verdoving toen ik een klein babytje was.. ben ik nu niet KF stoer?!
Er is nog wel een plekje over hoor voor jouquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk, nog genoeg tijd vandaag om het op te ruimen
[..]
Zou ik ook wel willenHeerlijk luieren
Dat valt nog mee. Bij mij werden het twee dagen ziekenhuis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, dat valt nog mee, bij mij groeide ze onder mijn andere kiezen door. Dus eerst ging de verdoving mis, veel te veel spuiten in mn snuit gehad, daarna sneed hij het open, pakte een boor, maakte een paar gaatjes in de kiezen, bijtel erbij, aan stukjes geslagen en alles er stuk voor stuk uit peuteren. Toen hij de hechtingen erin wilde stoppen was de verdoving ook al uitgewerkt en moest ik best hard op zijn vinger bijten omdat het pijn deed
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Bij mij werden het twee dagen ziekenhuis.
komt omdat jij een mietje bentquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
2 dagen? bij mij 3 weken ze hadden de hele onderkaak eruit gehaald anders konden ze er niet bij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Snuit, je zou nóg KF-stoerder zijn als je me een paar tips geeft over snowboardenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pijnstillers/verdoving etc. is nogal snel uitgewerkt bij mij.Maar vroeger ook een aantal keer geopereerd zonder verdoving toen ik een klein babytje was.. ben ik nu niet KF stoer?!
Whehehe, wel een mooie beeldspraak daarentegen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is meer als sex zonder condoom. Veel lekkerder!
Had dan Auping gezegdquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
2 dagen? bij mij 3 weken ze hadden de hele onderkaak eruit gehaald anders konden ze er niet bij.
later weer terug gezet, en direct die dag erna mocht ik naar huis. Waar ik diezelfde avond nog uit ben geweest en wat pijpjes bier met me tanden heb los geplopt. Dit wekte weer de aandacht van de vele vrouwtjes en daardoor heb ik die nacht ook nog een chick weten te scoren in m`n eigen bed met een echt "bekend merk matras" van 2500 euro wat zo goed lag dat ze ook gelijk is blijven slapen.
en ik zou verder kunnen praten maar iedereen weet dat het lulkoek is.
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik doe niet aan tosti's zonder kaas.
Goedzo! Vasthouden aan je principes!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik doe niet aan tosti's zonder kaas.
Oh ja dat had er allemaal in gekund maar ik had geen zin meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had dan Auping gezegd
En waar was het stuk dat je 'wist dat je het aankon ? '
En de anti-climax?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom laat een vriendin van mij niet horen of ze mee uitgaat met de feestdaagjes.
anders ga ik me nog vervelen ook
Heb haar 3 dagen geleden er al over gesmst en gisteren weer. Meestal reageert ze wel binnen een dag.quote:
Het is dat ik niet zomaar weg kan van kantoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Er is nog wel een plekje over hoor voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goedzo! Vasthouden aan je principes!
Nee, ik kan kan vrij veel pijn hebben. En bang voor naar het ziekenhuis gaan dat verdwijnt van zelf wel als je daar gemiddeld eens in de week naar toe moet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
komt omdat jij een mietje bentDurfde zeker niet naar huis, bang dat je duizelig werd
![]()
Je zegt gwn dat je ineens heel misselijk bent en hoofdpijn hebt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zomaar weg kan van kantoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
tnx ja ik ook. Heb geen zin om met koninggenacht en dergelijk thuis te zittenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef Duimelot het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 april 2009 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
dat is dan wel vervelend ja
hoop dat je snel wat hoort!
andere plannen maken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tnx ja ik ook. Heb geen zin om met koninggenacht en dergelijk thuis te zitten
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen sausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn ook mensen die niet zoveel mogelijkheden hebbenquote:
Dan ga je er toch in je eentje op uit? Je komt altijd wel mensen tegen die je kent, of anders die je nog niet kende en met wie je mee mag feesten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tnx ja ik ook. Heb geen zin om met koninggenacht en dergelijk thuis te zitten
Nee denk het niet. Ik ben begin april al ziek geweest. Kan het niet maken nu ineens weer ziek te zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je zegt gwn dat je ineens heel misselijk bent en hoofdpijn hebt...dan laten ze je wel gaan toch
![]()
dat begrijp ik maar mogelijkheden creeeren kan bestquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet zoveel mogelijkheden hebben
ja ziek is ziek daar kan jij toch niks aan doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Ik ben begin april al ziek geweest. Kan het niet maken nu ineens weer ziek te zijn![]()
Jammer, lekker in bed kroelen nu zou welzijn
Nu nog een plaatje van sex zonder condoom en we hebben ze alle 3 gehadquote:
Vanaf morgenmiddag weekendquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Ik ben begin april al ziek geweest. Kan het niet maken nu ineens weer ziek te zijn![]()
Jammer, lekker in bed kroelen nu zou welzijn
Preciesquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ga je er toch in je eentje op uit? Je komt altijd wel mensen tegen die je kent, of anders die je nog niet kende en met wie je mee mag feesten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat begrijp ik maar mogelijkheden creeeren kan best
internet is groot, genoeg mensen om mee af te spreken
Liever nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nu nog een plaatje van sex zonder condoom en we hebben ze alle 3 gehad
Als ik zou weten wat, had ik dat allang gedaan. Maarjaquote:
Liever gwn doenquote:
A`dam?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik zou weten wat, had ik dat allang gedaan. Maarja
Als iemand de held wil uithangen en het toch wil doen, aub dan met een spoilertagquote:
Het heet openbaar vervoerquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
A`dam?
mag je van mij, bij mij, in de trein![]()
ik heb de kids anders ging ik wel met je feestenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja, dit was maar een vergelijking, komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nu nog een plaatje van sex zonder condoom en we hebben ze alle 3 gehad
Misschien heeft ze last van twijfelzucht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb haar 3 dagen geleden er al over gesmst en gisteren weer. Meestal reageert ze wel binnen een dag.![]()
Ik geloof dat ik zojuist mijn hart voelde breken...quote:
In Zeeland wordt ook Koninginnedag gevierd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zelfs in singles posten zal wss niet lukken, omdat m'n laptop misschien nog niet terug is danquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:55 schreef Duimelot het volgende:
ik heb de kids anders ging ik wel met je feesten
gewoon eens beetje polsen, gaat vast helemaal goedkomen, en anders zit ik iig niet helemaal in mn uppie hier in singles dan(oeh das egoistisch he sorry
)
Goodmorning venco!quote:
ohhhhh jammerquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zelfs in singles posten zal wss niet lukken, omdat m'n laptop misschien nog niet terug is dan
quote:
Vencoquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:57 schreef vencodark het volgende:
Misschien heeft ze last van twijfelzucht.![]()
Goedemorgen!
Dat denk jequote:
Echt nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet ook nog niet wat ik ga doen met K-nacht & dag eigenlijk
Nee snap ik. Is ook een gedoe. Het is maar Koninginnedagquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Venco![]()
Haha nee, ze heeft vast weer een te overvolle agenda![]()
Achja boeie, blijf wel lekker thuis.. heb ook geen zin om stad en land af te reizen. Ga die vrijdag al naar Antwerpen toe.
Komt wel een andere keer danquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ziek is ziek daar kan jij toch niks aan doen![]()
ja had idd welgeweest
Hoi Vencoquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien heeft ze last van twijfelzucht.![]()
Goedemorgen!
Naast jou de beurt van je leven geven?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naast jou de beurt van je leven geven?
Nee, buiteen die 5 min heb ik nog weinig gepland staan.
quote:
Whehequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon ff mijn plezier en genot van wierrook kwijt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Oh ik snap het al
toch niet.
Heb ik ook altijd in huis!quote:
Kom je me vermaken dan?quote:
Ik ook niet. Es even kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet ook nog niet wat ik ga doen met K-nacht & dag eigenlijk
Smaak?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd in huis!![]()
Welke smaak?
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd in huis!![]()
Welke smaak?
Doet mij direct denken aan een begrafenis en daar vind ik geen plezier inquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon ff mijn plezier en genot van wierrook kwijt.
haha gezelliequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga donderdag uit![]()
als je het over de duivel hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |