Ik ben dol op koninginnedag! Lekker door Amsterdam zwerven en her en der bekenden tegenkomen en dansen en zingen en drinken en veel vet eten naar binnen werkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Es even kijken.
Wilde eerst kijken of mijn collega's iets gingen doen. Maar eigenlijk totaal geen behoefte aan
Sorryquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Doet mij direct denken aan een begrafenis en daar vind ik geen plezier in
Maar geen probleem blijkbaar is het heel normaal om wierook te gebruiken
quote:
Bij ons verkochten ze het laatst per kilo ofzo. Opheffingsuitverkoopquote:
Ik heb doorgaans vanille en/of kerkwierookquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Smaak?
Heb nog 1 stokje Garden van 'de Moeders geuren'.![]()
Binnenkort weer nieuwe halen. Chocolade is lekker.
Tof, tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga donderdag uit![]()
als je het over de duivel hebt![]()
Sorry, ik lig of in noordwijk, of in amsterdam of in utrecht ergens.. Eindhoven valt helaas afquote:
én zwarte koffiequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Rauw. het volgende:
Zoek de balans![]()
Opgezwolle beats onder je werk, hoeveel beter kun je het hebben
Ik probeer nogal eens wat anders maar Musk, chocolade en bloemen enzo zijn altijd wel fijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans vanille en/of kerkwierook
sterkte kan je wel gebruiken zo te horenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
mogge... ik zie dat er intussen gewoon weer een topic is volgeluld
alles goed hier?
hier is het weer kut, ik zag mn baas net....![]()
ik moet hier echt zo wegmaar ik durf niet enzo
Ik ga gewoon voor ouderwetsche kerkwierookquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer nogal eens wat anders maar Musk, chocolade en bloemen enzo zijn altijd wel fijn.Broertje had 2 jaar terug wierrook uit Tsjechië gehaald en dat was ook wel heel lekker. Maar dat is onlangs dus opgegaan. Nu nog maar 1 stokje.
Ik doe niet aan maffe smaakjes, gewoon zwarte koffiequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
sterkte kan je wel gebruiken zo te horen
Gewoon hier in Enschede stappen.quote:
zoals het is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan maffe smaakjes, gewoon geen koffie
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Rauw. het volgende:
Zoek de balans![]()
Opgezwolle beats onder je werk, hoeveel beter kun je het hebben
Goed dat ik het weetquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
En UIO heeft altijd een soort zoete inval bij zijn zijn huis midden op de gracht, ook gezellig
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, ik lig of in noordwijk, of in amsterdam of in utrecht ergens.. Eindhoven valt helaas af
Euhm, stomme vraag perhaps maar dan ook geen toilet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef Murmeli het volgende:
hier klooien ze aan de waterleiding dus geen koffie en thee vandaag en ook geen gewoon water. heb bijna 2 liter water van thuis meegenomen
Succes meis!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
mogge... ik zie dat er intussen gewoon weer een topic is volgeluld
alles goed hier?
hier is het weer kut, ik zag mn baas net....![]()
ik moet hier echt zo wegmaar ik durf niet enzo
Dat zeg ik! je gaat je wel vermaken.. en wie weet een heterofiele man tot nieuwe inzichten brengen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik me maar aan een andere hetero vergrijpen
jawel maar het water is niet zo drinkbaar. dus doorspoelen en handen wasssen kan wel gewoon gelukkigquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, stomme vraag perhaps maar dan ook geen toilet?
Ah mooi zo. Anders zou je de dag niet lekker doorkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel maar het water is niet zo drinkbaar. dus doorspoelen en handen wasssen kan wel gewoon gelukkig
zbbrox zit toch in de omgeving eindhoven?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik me maar aan een andere hetero vergrijpen
Fixedquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ik sta in je sig ;-) maak nog wel effe een hoofdletter van die M he ;-)
Mja, vorig jaar was 't Jody.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg ik! je gaat je wel vermaken.. en wie weet een heterofiele man tot nieuwe inzichten brengen.
Dat gaan wij ook weereens doen dit jaar. Vorige jaren gingen we altijd feesten met K-nacht en dan rot zijn de dag erna. Dit jaar weereens de dag vieren met zijn allen. Gaat leuk wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben dol op koninginnedag! Lekker door Amsterdam zwerven en her en der bekenden tegenkomen en dansen en zingen en drinken en veel vet eten naar binnen werken
En UIO heeft altijd een soort zoete inval bij zijn zijn huis midden op de gracht, ook gezellig
Maar dit jaar moet ik helaas om half twaalf op schiphol zijn voor mijn werk dus
Bernal???quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar was 't Jody.
Kan ik wel weer 's sms-en....
Zijn muziek is misschien dramatisch, maar hij is erg fun om mee te stappen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zou er echt sprake zijn van slechte smaak.
Je kent hem?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zijn muziek is misschien dramatisch, maar hij is erg fun om mee te stappen..dus voor Ang3l zou het geen slechte smaak zijn.
Dat is zekerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. nieuwe seizoenskaarten voor het theater zijn te bestellen vanaf 12 uur .. Dacht bij mezelf.. ga wel alvast naar de site op deze slome computers. Staat er mooi vermeldt:
Het is druk op de website, er zijn 875 wachtenden voor u..
wachttijd bedraagt minimaal 30 minuten
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. nieuwe seizoenskaarten voor het theater zijn te bestellen vanaf 12 uur .. Dacht bij mezelf.. ga wel alvast naar de site op deze slome computers. Staat er mooi vermeldt:
Het is druk op de website, er zijn 875 wachtenden voor u..
wachttijd bedraagt minimaal 30 minuten
![]()
![]()
Hopen dat de goede plaatsen nog straks beschikbaar zijn. Ben alleen bang voor jochem meijer, guido weayers , hans liberg en andre manuel. De rest moet te doen zijn..quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is zekerzeg. 875 nog wel, dat is nogal.
Zou er dan ook niet al teveel op rekenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopen dat de goede plaatsen nog straks beschikbaar zijn. Ben alleen bang voor jochem meijer, guido weayers , hans liberg en andre manuel. De rest moet te doen zijn..
Een vriend van me heeft met hem gewerkt en wel eens mee wezen stappen, ik ben toen een aantal keer mee geweest. Hij is gewoon knetter gek! Heerlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kent hem?Geloof ook best dat het een aardige gast is hoor, maar ik vind hm er vreselijk uitzien en vreselijke muziek indd (gelukkig horen we daar weinig meer van.
)
Sonata Arctica, wanneer komen die in Tilburgquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou er dan ook niet al teveel op rekenen.That's to bad.
Ik moet nog kaartjes bestellen voor Sonata Arctica in Tilburg.![]()
En Within Temptation gaat ook weer touren.
Das dan weer een goede recensie voor Jody Bernal!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft met hem gewerkt en wel eens mee wezen stappen, ik ben toen een aantal keer mee geweest. Hij is gewoon knetter gek! Heerlijkheb dubbel gelegen
ondertussen op 734 wachtendenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou er dan ook niet al teveel op rekenen.That's to bad.
Ik moet nog kaartjes bestellen voor Sonata Arctica in Tilburg.![]()
En Within Temptation gaat ook weer touren.
Ik weet niet of het goed is hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das dan weer een goede recensie voor Jody Bernal!
In december in de 013.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sonata Arctica, wanneer komen die in Tilburgdaar moet ik bij zijn!
Ben eind vorig jaar naar hun concert in het oosten des lands geweest, echt geweldig!
Bij Sonata gaan mijn ouders mee, zus misschien en zal eens vragen of broertje + vriendin interesse hebben. MOet ik wel klein beetje opschieten, kaartjes zijn vorige week in voorverkoop gegaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ondertussen op 734 wachtendenHet gaat langzaam maar gestaag hahahaha
Ow ook nicehopelijk kan je dat allemaal mooi regelen.
Nah ja, een beetje gek is niet erg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het goed is hoor!![]()
Als ie gek is en je kan er mee lachen, dan is het goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het goed is hoor!![]()
Ik hoop dat als je in mei kaartjes koopt, je in april wel aanwezig kan zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Sonata gaan mijn ouders mee, zus misschien en zal eens vragen of broertje + vriendin interesse hebben. MOet ik wel klein beetje opschieten, kaartjes zijn vorige week in voorverkoop gegaan.![]()
En Within komt wel goed, die treden volgend jaar april op in Middelburg met een theatertour en in mei gaat de voorverkoop in.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
In december in de 013.En dag ervoor in Amsterdam.
Klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Sonata gaan mijn ouders mee, zus misschien en zal eens vragen of broertje + vriendin interesse hebben. MOet ik wel klein beetje opschieten, kaartjes zijn vorige week in voorverkoop gegaan.![]()
En Within komt wel goed, die treden volgend jaar april op in Middelburg met een theatertour en in mei gaat de voorverkoop in.
Als je ze 11 maanden ervoor koopt wel ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoop dat als je in mei kaartjes koopt, je in april wel aanwezig kan zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
Ik heb echt zo'n tyfushekel aan Within Temptation
En daar heb je het volste recht op!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
Dat komt wss omdat je ze alleen kent van hun laatste populaire nummers.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
Nu moet ik wel toegeven dat Sharon niet altijd even geweldig zingt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat komt wss omdat je ze alleen kent van hun laatste populaire nummers.
Maar zoals venco zegt, daar heb je het volste recht op!
Dat schrijf je goed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind Sonata Arctica (schrijf ik dat goed) best wel leuk om af en toe naar te luisteren...
Ik ben in 2005 bij het openluchtconcert op het Java eiland amsterdam geweest, en 2007 in eindhoven de tour.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu moet ik wel toegeven dat Sharon niet altijd even geweldig zingt.Ze heeft duidelijk haar mindere dagen/optredens gehad. Maar ben tot nu toe zelf wel tevreden geweest. Bij 2 geweest, samen met Metropole orkest en theatertour vorig jaar.
slapen, lekker.... ik wil wel even een paar maanden slapenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iets langer moeten slapen vandaag...
Dat wordt dan zaterdag 31 oktoberquote:
Ja mag het even als je verliefd bentquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef Murmeli het volgende:
KF jij hebt echt een vreselijke muzieksmaak... wat je van de week liet horen ...
Stap onder de bus! Met een beetje geluk heb je een dikke coma te pakkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slapen, lekker.... ik wil wel even een paar maanden slapen
treintje koppen wil ook goed zeggen zequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stap onder de bus! Met een beetje geluk heb je een dikke coma te pakken
Broertje had het andersom. Was met collega's voor afscheidsfeestje naar een discotheek geweest en hij was ook nogal 'the odd one out'.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ook 1x naar een 'gothic-kroeg' (no offence) geweest, toen werd ik wel raar aangekeken...
Toen vroeg ik ook aan een meid of ze het niet raar vond, toen zei ze letterlijk "ja het is best raar dat zo'n hip gekleedde (:') jongen als jij hier binnen komt"
Beatstad!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:51 schreef Murmeli het volgende:
ik vind within temptation best leuk.
keer in steenwijk naartoe geweest en vorig jaar bij beatstad
Is you in love?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja mag het even als je verliefd bent?
Ik wil ook slapen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iets langer moeten slapen vandaag...
Ik heb daar serieus wel een súper brutwe avond gehadquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Broertje had het andersom. Was met collega's voor afscheidsfeestje naar een discotheek geweest en hij was ook nogal 'the odd one out'.
Nee, heb ze zelfs weleens live gezien. Ik vind het gewoon melodramatisch gekrijs, het is echt niet mijn smaakquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat komt wss omdat je ze alleen kent van hun laatste populaire nummers.
Maar zoals venco zegt, daar heb je het volste recht op!
Wij als vriendengroep deden het soms expres. Naar een normale club/discotheek toegaan in pak enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Broertje had het andersom. Was met collega's voor afscheidsfeestje naar een discotheek geweest en hij was ook nogal 'the odd one out'.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, heb ze zelfs weleens live gezien. Ik vind het gewoon melodramatisch gekrijs, het is echt niet mijn smaak
Ja, ben er sinds gisteravond uit hahaquote:
Ik was 2 jaar terug met pasen in een paashaaspak naar de kroegquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij als vriendengroep deden het soms expres. Naar een normale club/discotheek toegaan in pak enzoWaarom we dat deden geen idee
Weet je heel heel heeel zeker dat je verliefd bent? Want voor je het weer is het weer over.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, ben er sinds gisteravond uit haha
Echt te vaag, iemand die ik 1x gezien heb...
quote:
Tja, ja dat is dan wel te verwachten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar terug met pasen in een paashaaspak naar de kroeg
Dat was echt grappigsuper veel aandacht kreeg ik natuurlijk van de dames
Alleen dat ding zat vol brandplekken van sigaretten aan het eind, dus moest een nieuw pak kopen voor dat verhuur bedrijf
Ik heb nog wel een beetje ruimte in me bedje vrij!quote:
Ik heb er wel vertrouwen in...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet je heel heel heeel zeker dat je verliefd bent? Want voor je het weer is het weer over.![]()
Sorry, ik ben wat sceptisch tegenwoordig, geen idee hoe dat komt.![]()
Hoe dan ook, wel tof natuurlijk voor je. Hopelijk loopt het ergens op uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ik heb een paar maanden geleden hetzelfde meegemaakt, maar dat sceptische is er zo weer uit hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet je heel heel heeel zeker dat je verliefd bent? Want voor je het weer is het weer over.![]()
Sorry, ik ben wat sceptisch tegenwoordig, geen idee hoe dat komt.![]()
Ik ben bang dat het niet meer goed komt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kop op Nouk, Het is alweer bijna lunchtijd!
Dan zit de helft van je werkdag er al weer op
En je ging nog wel vroeg naar bed gisterenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in...
Dat meisje zal goed zijn voor mijn zelfvertrouwenBeetje apart dat je dat zegt. Ben je nou verliefd en hou je gewoon van de aandacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of is het een grap?)
Ligt jouw bed goed?! Want alleen daarvoor kom ik hoor! Of je moet écht écht écht heel goed kunnen knuffelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje ruimte in me bedje vrij!
Nee, ben niet zo'n Lowlandsganger.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Ang3l het volgende:
ow en Sonata Arctica komen op Lowlands... is dat wat?
Oh ik geloof ook wel dat het eruit gaat hoor, maar nu nog ff niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden hetzelfde meegemaakt, maar dat sceptische is er zo weer uit hoor.![]()
Ja, maar ik sliep uiteraard niet vroegquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En je ging nog wel vroeg naar bed gisteren
Ik bedoelde of de band wat wasquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo'n Lowlandsganger.
is dr ook een keer wat in rotterdam daarvan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wordt dan zaterdag 31 oktober
Snap ik, snap ik. Had ik toen ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook wel dat het eruit gaat hoor, maar nu nog ff niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |