abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68521353
Je kunt vandaag in het Vondelpark goed testen hoe het is om in een te langzaam startvak te starten tijdens een grote race
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_68521363
quote:
Op donderdag 30 april 2009 08:59 schreef superbient het volgende:
Je kunt vandaag in het Vondelpark goed testen hoe het is om in een te langzaam startvak te starten tijdens een grote race
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_68521520
superbient
pi_68521591
Ik wil de marathon van Sydney gaan lopen eind september. Ik train nu 3 keer in de week. Mijn 10km tijd is rond de 48 min. Mijn langste afstand tot nu toe is 15km in 1:17:00. Er vanuitgaande dat ik nog 4,5 maand doortrain, welke tijd kan ik dan ongeveer verwachten op de marathon??
pi_68522039
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:27 schreef captaintokyo het volgende:
Ik wil de marathon van Sydney gaan lopen eind september. Ik train nu 3 keer in de week. Mijn 10km tijd is rond de 48 min. Mijn langste afstand tot nu toe is 15km in 1:17:00. Er vanuitgaande dat ik nog 4,5 maand doortrain, welke tijd kan ik dan ongeveer verwachten op de marathon??
niet te zeggen, tussen 3 en 5 uur ongeveer, afhankelijk van temperatuur, regen, wind, mentale gesteldheid, persoonlijke omstandigheden, training, blessures, vorm van de dag, parcours etc etc

Met nog 4.5 maand te gaan en een redelijke basisconditie zo te zien wordt het tijd om de afstand op te voeren. Probeer naar 32-34 km te gaan in een rustig tempo en dat dan 1x per 10 dagen ofzo met nog 2 andere trainingen per week (uitgaande van 3 trainingen per week).
Ik zou als het je eerste marathon is een gaan voor uitlopen en een realistische redelijk voorzichtige tijd opgeven, bijv 4 uur (10.5/uur). Als je ziet dat het misschien harder kan opschuiven naar 3.50-3.55 ofzo. Maar kijk ook even op de sites in de OP met trainingschema's hier kun je aangeven wat je conditie is en wanneer je event is en je krijgt een idee van een aardig schema. succes iig
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  donderdag 30 april 2009 @ 11:27:58 #56
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_68523799
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef annoh het volgende:
tvp
Heej Annoh, kan je me nog vertellen hoe het gegaan is met de halve van Berlijn! Ben wel benieuwd hoe het was! Gefeliciteerd in ieder geval nog
  donderdag 30 april 2009 @ 11:29:32 #57
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_68523833
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:01 schreef superbient het volgende:

[..]

niet te zeggen, tussen 3 en 5 uur ongeveer, afhankelijk van temperatuur, regen, wind, mentale gesteldheid, persoonlijke omstandigheden, training, blessures, vorm van de dag, parcours etc etc

Met nog 4.5 maand te gaan en een redelijke basisconditie zo te zien wordt het tijd om de afstand op te voeren. Probeer naar 32-34 km te gaan in een rustig tempo en dat dan 1x per 10 dagen ofzo met nog 2 andere trainingen per week (uitgaande van 3 trainingen per week).
Ik zou als het je eerste marathon is een gaan voor uitlopen en een realistische redelijk voorzichtige tijd opgeven, bijv 4 uur (10.5/uur). Als je ziet dat het misschien harder kan opschuiven naar 3.50-3.55 ofzo. Maar kijk ook even op de sites in de OP met trainingschema's hier kun je aangeven wat je conditie is en wanneer je event is en je krijgt een idee van een aardig schema. succes iig
3 uur is wel echt te hoog gegrepen. Ik liep 15 km in 57 minuten en ging ook in +/- 4,5 maand trainen richting een marathon, uiteindelijk liep ik 3:23. Ik zou eerder proberen te mikken onder de 4 uur (mooi doel)
pi_68523993
quote:
Op donderdag 30 april 2009 08:57 schreef kleinzusje het volgende:
Heb het idee dat het steeds langer duurt voordat ik in die "flow" zit.
Door betere conditie, meer en langer rennen misschien ?
Hahaha, dan zou het gewenning zijn, zoals bij elke andere verslaving. Dat je steeds meer van de drug nodig hebt voordat je effect merkt. Geen idee of het zo werkt. Ik heb zelf bijna nooit die flow, of iig niet in merkbare mate.
pi_68548872
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef superbient het volgende:

[..]

je hebt 38.33 staan op de 10 en twijfelt of een halve onder 1.30 kan
Die tijd op de tien heb ik 2 weken terug gelopen. 2,5 minuut van het PR af. Die tijd onder de 1:30 komt dit jaar zeker wel. Je moet er ff doorheen.

De 5 km ging trouwens goed vandaag. Nieuw PR van 18:58, ook weer een halve minuut eronder. De kuitblessure heb ik geen last van gehad. Weekje rust doet dus wonderen.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_68553803
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 02:57 schreef jde_kok het volgende:

[..]

Die tijd op de tien heb ik 2 weken terug gelopen. 2,5 minuut van het PR af. Die tijd onder de 1:30 komt dit jaar zeker wel. Je moet er ff doorheen.

De 5 km ging trouwens goed vandaag. Nieuw PR van 18:58, ook weer een halve minuut eronder. De kuitblessure heb ik geen last van gehad. Weekje rust doet dus wonderen.
ah ok, lekker bezig iig, pr's lopen, heerlijk
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:59:14 #61
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_68554056
dokter heeft niets gevonden en ik mag mezelf weer hard naar de klote trainen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_68554502
Gisteren weer een halve marathon gelopen, mijn tweede. Tijd: 1:45:00, terwijl ik het 10 km punt passerde op 41:00.

Laatste 6 km gingen zeer moeizaam, maarja in ieder geval uitgelopen dus minder ben ik er niet van geworden denk ik dan maar.
pi_68554743
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef beertenderrr het volgende:
dokter heeft niets gevonden en ik mag mezelf weer hard naar de klote trainen

London here we come

Ik had vanmorgen m'n laatste fysio afspraak
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_68556749
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef Ayreon84 het volgende:
Gisteren weer een halve marathon gelopen, mijn tweede. Tijd: 1:45:00, terwijl ik het 10 km punt passerde op 41:00.

Laatste 6 km gingen zeer moeizaam, maarja in ieder geval uitgelopen dus minder ben ik er niet van geworden denk ik dan maar.

Wow, dan heb je jezelf iig wel volledig gegeven.

41:00 is wel heel hard op de 10 als je de andere elf dan ruim boven het uur loopt.

On-topic: maar eens wat meer gaan trainen voor de halve van Leiden, sinds vorige weekend met de Batavierenrace ongeveer alleen maar bier gedronken, nadat ik over de finish van de laatste etappe was.

Ga maar iets meer interval trainingen doen dit maal, vorige keer iets teveel langzaam duurwerk gedaan.
Jack does it in real time...
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:01:40 #65
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_68557461
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef FJD het volgende:

[..]

London here we come

Ik had vanmorgen m'n laatste fysio afspraak
Wanneer je fit en getraind bent, staat de deur voor je open in Londen

Kan je training nu weer in volle hevigheid beginnen?
pi_68558080
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:01 schreef beertenderrr het volgende:
Wanneer je fit en getraind bent, staat de deur voor je open in Londen

Kan je training nu weer in volle hevigheid beginnen?
Was al bezig maar moest klein beetje gas terugnemen voor m'n knieen. Nu lijkt alles op groen te staan. Eerst Rotterdam&dan zeker London. Rdam was ook m'n doel toen ik 2 jaar terug begon met hardlopen dus vandaar
pi_68566486
Ik heb last van mijn knie Vandaag les 9 van Evy gelopen maar het deed echt zeer na een paar minuten. Wat is nu verstandig? Een week even niks doen en dan weer proberen? Vind het echt belachelijk, ben helemaal geen doorgewinterde hardloper en dan nu al problemen
Ohja, loop wel (Zweden) veel heuvels op en af, zou het daarmee te maken kunnen hebben?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:48:47 #68
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_68567446
rustig aan doen tot de pijn weer weg is. Je moet het niet gaan forceren, anders zit je meteen al een half jaar thuis

Heb je goede schoenen? Die hebben erg veel invloed namelijk.
pi_68568275
Ja net nieuwe hardloopschoenen

Wanneer weet ik of het weg is? Ik heb de afgelopen 2 dagen niks gedaan (afgelopen woensdag begon het) en vandaag na een minuut of 10 begon het weer.. Is een week niks doen een verstandig idee?
pi_68579064
Zodra ik wat voel pak ik al snel een week rust. Werkt prima. Fietsen werkt wel goed, omdat je zo je conditie op peil houdt.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_68580907
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:35 schreef jde_kok het volgende:
Zodra ik wat voel pak ik al snel een week rust. Werkt prima. Fietsen werkt wel goed, omdat je zo je conditie op peil houdt.
Quoted for truth.

Helaas wel, iedere dag dat ik niet loop (en geen ingeplande rustdag is) voelt echt als 'n drama ... Misschien moet ik minder fanatiek worden
pi_68584263
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:14 schreef heaven7 het volgende:
Ja net nieuwe hardloopschoenen

Wanneer weet ik of het weg is? Ik heb de afgelopen 2 dagen niks gedaan (afgelopen woensdag begon het) en vandaag na een minuut of 10 begon het weer.. Is een week niks doen een verstandig idee?
Krachttraining is de oplossing !
Mochten je spieren niet sterk zijn, dan vangen je gewrichten en banden de klappen van het lopen op.
Door oefeningen maak je je spieren sterker en ren je weer als een tierelier !

Hardlopers ( niet allen) vergeten vaak dat kracht ook echt belangrijk is of zijn bang om te gespierd ( + zwaarder) te worden !
pi_68584893
Oplossing kan dan ook zijn om rustiger op te bouwen. Dan maakt je lichaam vanzelf de spieren sterker.
pi_68585616
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:17 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb last van mijn knie Vandaag les 9 van Evy gelopen maar het deed echt zeer na een paar minuten. Wat is nu verstandig? Een week even niks doen en dan weer proberen? Vind het echt belachelijk, ben helemaal geen doorgewinterde hardloper en dan nu al problemen
Ohja, loop wel (Zweden) veel heuvels op en af, zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Veel heuvels op en af lopen kan inderdaad voor pijn in de knie zorgen.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:03 schreef kleinzusje het volgende:
Krachttraining is de oplossing !
Mochten je spieren niet sterk zijn, dan vangen je gewrichten en banden de klappen van het lopen op.
Door oefeningen maak je je spieren sterker en ren je weer als een tierelier !
Hardlopers ( niet allen) vergeten vaak dat kracht ook echt belangrijk is of zijn bang om te gespierd ( + zwaarder) te worden !
Je gewrichten en pezen vangen sowieso de klap op, ongeacht de sterkte van de spieren. Deze pezen wil je sterker hebben, en dat gaat maar langzaam - waardoor je blessures krijgt als je te snel opbouwt. KT kan wel blessure preventief werken, maar dat heb je als beginner niet nodig - tenzij je lichaam niet in balans is.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:41 schreef FJD het volgende:
Oplossing kan dan ook zijn om rustiger op te bouwen. Dan maakt je lichaam vanzelf de spieren sterker.
Dit is de beste oplossing imo. Ik heb zelf met beginnerschema's opgebouwd en zelfs die gingen nog af en toe te snel voor mijn lichaam, resultaat: pijnlijke knieën enzovoorts. Training is niet alleen de fysieke inspanning, maar ook rust pakken om te herstellen.
pi_68585747
Maar Evy is toch voor beginners? Ik ben pas bij les 9
pi_68586024
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Koert het volgende:

[..]

Veel heuvels op en af lopen kan inderdaad voor pijn in de knie zorgen.
[..]

Je gewrichten en pezen vangen sowieso de klap op, ongeacht de sterkte van de spieren. Deze pezen wil je sterker hebben, en dat gaat maar langzaam - waardoor je blessures krijgt als je te snel opbouwt. KT kan wel blessure preventief werken, maar dat heb je als beginner niet nodig - tenzij je lichaam niet in balans is.
[..]

Dit is de beste oplossing imo. Ik heb zelf met beginnerschema's opgebouwd en zelfs die gingen nog af en toe te snel voor mijn lichaam, resultaat: pijnlijke knieën enzovoorts. Training is niet alleen de fysieke inspanning, maar ook rust pakken om te herstellen.
Niet mee eens ( kracht dus) !
Beginner moet idd rustig aan doen, goed warm worden en zorgen dat spieren ook sterk zijn !
Echt, voorkomt veel ellende, kost wat tijd, maar geeft beste resultaten.

Beginner is nooit in good shape, alles is nieuw!
Te snel, te lang, te veel verschillende ondergronden, meer willen dan kan etc. zijn ook valkuilen.
Tip: Neem tijd voor warmlopen, strechen en luisteren naar je lichaam !
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:43:25 #77
74453 koeii
Een P ja
pi_68586390
Nou, vanmiddag maar weer even voor het eerst lopen sinds zondag. Heb me daar op de 10km toch wel weer dusdanig aan gort gelopen dat ik tot en met donderdag spierpijn had
Dus toch .
pi_68609318
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:43 schreef koeii het volgende:
Nou, vanmiddag maar weer even voor het eerst lopen sinds zondag. Heb me daar op de 10km toch wel weer dusdanig aan gort gelopen dat ik tot en met donderdag spierpijn had
wow dan moet je wel heel diep zijn gegaan, of ben je vergeten uit te lopen en rekken en strekken na afloop
pi_68610939
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:01 schreef superbient het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie. Het is de eerste keer, dus moet inderdaad eerst nog maar eens zien of ik hem uberhaupt uit kan lopen. De reden dat ik het vroeg is dat als ik er bijvoorbeeld 5:30 uur over zou doen dat me weinig voldoening zou geven. Ik wil mezelf een doel stellen en dat dan hopelijk ook halen en ik vroeg me af wat realistisch is. Ik heb een paar van die berekensites bekeken en ik denk dat ik ga voor onder de 4 uur.
pi_68611118
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:17 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb last van mijn knie
Heuvels af is enorm belastend voor je knie, kan je niet proberen om op wat plattere stukken te blijven. Je bent nog maar net begonnen, dus echt veel km ben je niet aan het lopen.
Volgens mij ben jij degene die hier ook over je voet kwam klagen, toen heb ik al een link gegeven naar de 'blessure aanwijzer'...kijk daar eens.

Behalve rust is koelen altijd de beste optie bij pijntjes.
  zondag 3 mei 2009 @ 09:55:42 #81
74453 koeii
Een P ja
pi_68611817
quote:
Op zondag 3 mei 2009 01:08 schreef superbient het volgende:

[..]

wow dan moet je wel heel diep zijn gegaan, of ben je vergeten uit te lopen en rekken en strekken na afloop
Tja, combinatie van beide Het ging zo verschrikkelijk slecht dat ik eigenlijk na 5 km al wilde stoppen of in ieder geval iets rustiger lopen, maarja, dat is mijn eer te na En na afloop was ik gelijk gaan chillen op een terrasstoel, dus uitlopen was er niet meer van gekomen. Stom Gelukkig kon ik gister moeiteloos een uur duurlopen en had er door die 5 dagen rust juist belachelijk veel zin in. Wilde eigenlijk alleen intervalletjes lopen, maar dat leek me nog even geen goed idee.
Dus toch .
pi_68612767
quote:
Op zondag 3 mei 2009 07:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

Heuvels af is enorm belastend voor je knie, kan je niet proberen om op wat plattere stukken te blijven. Je bent nog maar net begonnen, dus echt veel km ben je niet aan het lopen.
Volgens mij ben jij degene die hier ook over je voet kwam klagen, toen heb ik al een link gegeven naar de 'blessure aanwijzer'...kijk daar eens.

Behalve rust is koelen altijd de beste optie bij pijntjes.
Ja mijn voet doet niet moeilijk meer gelukkig Vlakke stukken is lastig omdat ik in Zweden woon en het één en al heuvels is.. Maar bedankt voor de tips.
  zondag 3 mei 2009 @ 13:56:36 #83
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_68632481
Teeveepee

Na bijna twee weken niet gelopen te hebben vandaag weer gelopen. Beetje te enthousiast gekozen voor een route langs het water waar de wind zo hard stond dat ik mijn muziek niet meer kon horen. Ben eerder teruggegaan en heb er een ander stukje aan vast geplakt, toen ging het best lekker. Uiteindelijk toch nog 7 km gelopen op 9 km/u, niet echt snel ofzo maar door het vele lopen afgelopen week (midweekje London) had ik donderdag en vrijdag last van de zijkant van mijn kuit dus wilde niks forceren.. Dinsdag hopelijk weer
  zondag 3 mei 2009 @ 21:59:19 #85
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_68636268
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:27 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Heej Annoh, kan je me nog vertellen hoe het gegaan is met de halve van Berlijn! Ben wel benieuwd hoe het was! Gefeliciteerd in ieder geval nog
Daar heb ik inderdaad helemaal niet meer over verteld!
Ik was op vrijdag naar Berlijn gegaan met de trein om een paar dagen daar door te brengen en zondag de halve marathon te lopen. Zaterdag moest ik mijn startnummer ophalen in de buurt van luchthaven Tegel en op zaterdag was het snikheet. Ik liep in een lange broek en t-shirtje en kreeg het wandelend al superwarm, dus ik maakte me natuurlijk de hele dag druk over hoe dat nou zou moeten de volgende dag. Bij het ophalen van mijn startnummer (wat supergoed geregeld was) bleek dat ik ook een prachtig nederlands-elftal-oranje adidas shirt kreeg! Er was ook nog een hele markt met goedkope hardloopkleding en bier (het maakt die Duitsers niks uit wat er is, ze gaan gewoon bier drinken).
De volgende dag was het gelukkig iets kouder, en kon ik vanaf mijn hostel naar de start wandelen, dus geen gedoe met tassen enzo. De start was aan het begin van Unter der Linden maar mijn startvak was precies voor de Berliner Dom. Ik werd hartstikke zenuwachtig toen ik daar stond maar iedereen was vriendelijk praatjes met elkaar aan het maken dus dat hielp. Het lopen zelf was heel relaxed, de route bood veel afleiding, het was niet te druk en gelukkig was het vrij bewolkt waardoor het de eerste anderhalf uur niet zo heel warm was. Overal langs het parcours stonden mensen met grappige spandoeken en veel mensen hadden grappige teksten achterop hun loopshirt zoals 'Walken schadet Ihrer Zielzeit" etc. Tot mijn verbazing ging het lopen tot km 18 echt zonder problemen, maar daarna kreeg ik het wel echt zwaar. Tegen die tijd begon de zon ook echt fel te schijnen wat ook niet hielp. Uiteindelijk kwam ik na de (lange!) Kurfurstendamm in 2.03.11 over de finish, een tijd waar ik echt blij mee was gezien de korte training (en eigenlijk sowieso wel ). En bij de finish, uiteraard, alcoholvrij bier! Getver, ik heb me er niet aan gewaagd maar het was wel komisch, al die rood aangelopen hardlopers met een groot glas bier. Ik zou deze halve marathon echt aan iedereen aanraden, het was goed geregeld, een leuke sfeer en een leuk parcours!

Vandaag ging ik de deur uit voor 10 km, maar het ging lekker en ik heb uiteindelijk 21.2 km gelopen in 2.01.30! Zonder water, wel een beetje slecht, maar wel heel cool dat ik dat blijkbaar kan na 4 dagen vol feest, drank en slecht eten
I'm just a girl in the world.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:50:48 #86
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_68638280
Klinkt goed Annoh ik ga deze zeker op mn verlanglijstje zetten! En bijna onder de 2 uur, moet lukken dit jaar he
pi_68638375
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef beertenderrr het volgende:
Klinkt goed Annoh ik ga deze zeker op mn verlanglijstje zetten! En bijna onder de 2 uur, moet lukken dit jaar he
Na Londen Fok! Berlijn Loop
  zondag 3 mei 2009 @ 22:58:11 #88
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_68638561
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef beertenderrr het volgende:
Lijkt me wel! Ik hoop in Leiden over 2 weken
I'm just a girl in the world.
pi_68639241
Inderdaad, over twee weken de halve marathon van Leiden en tot eergisteren was ik goed op weg om die gewoon netjes binnen 2 uur te lopen... Ik liep toen 14 kilometer in een uur en 10 minuten, maar nadat ik klaar was had ik echt een pijn in m'n kuiten, poe. En dat is dus het hele weekend zo gebleven, en zelfs nu nog heb ik bij het gewoon lopen pijn in m'n kuiten. Nu denk ik dus dat m'n spieren overbelast zijn, zou dat kunnen?

Het zou ook m'n techniek kunnen zijn, ik loop wel vaak en veel maar heb nog nooit een goede techniek geleerd; maar tot nu had ik daar dus geen last van.

Hopen dat ik gauw weer kan lopen.
אין מקום כמו ארץ ישראל
  maandag 4 mei 2009 @ 09:14:26 #90
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_68645826
Wow! Dat klinkt super! En Berlijn is ook een leuke stad om een paar dagen te zitten! En die 2 uur moet zeker lukken zou je denken...wel mooie magische grens in ieder geval. Ik ga zelf binnenkort voor het eerst meetrainen met een fanatieke loopgroep, ben benieuwd of het me bevalt en of ik het volhoud, maar het is het proberen waard en is goed voor de motivatie
pi_68646776
Mooi verslag annoh!

Ik hoop hem ook te lopen in 2010 of 2011. Eerst maar eens de 10EM halen, dan de HM in eigen land ...
  maandag 4 mei 2009 @ 13:23:36 #92
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_68653328
Vandaag heb ik voor het eerst sinds een jaar weer mijn hardloopschoenen aangetrokken.

5km in een ruim half uur, maar het ging me vooral om dat ik weer heb gelopen. Het strekken naderhand voelde in elk geval wel goed aan.

Ik hoop aan het eind van het jaar de halve in Amsterdam te lopen, dan nog een paar halve en als het allemaal lukt volgend jaar de hele in Amsterdam. Maar goed da's allemaal nog maar toekomstmuziek, eerst eens kijken of ik deze week nog wat kan lopen
pi_68655743
Ben ik de enige die vaak geen zin heeft om te lopen, toch ga en dan na ongeveer 15 minuten niet snap dat ik geen zin had ?
pi_68655865
kleinzusje dat heb ik ook wel hoor
pi_68655952
Goed bezig allemaal hoor . Ik heb vanmorgen les 21 gedaan .
pi_68656243
Zo, ik zal me hier ook eens melden. Ben een tijd geleden ook weer begonnen met hardlopen na een half jaar van inactiviteit. Mijn PR op de 5 kilometer ligt op 21:03, twee jaar geleden gelopen. Het streven is om onder de 20:00 te lopen op hetzelfde parcours. De wedstrijd is op 5 Juni en ik loop de 5 nu weer in 21:00, zonder publiek en met hoogteverschil. Ik hoop dan ook op het vlakke parcours en met publiek mijn PR te verbeteren.
  maandag 4 mei 2009 @ 16:09:02 #97
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_68658682
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:00 schreef PteV het volgende:
Zo, ik zal me hier ook eens melden. Ben een tijd geleden ook weer begonnen met hardlopen na een half jaar van inactiviteit. Mijn PR op de 5 kilometer ligt op 21:03, twee jaar geleden gelopen. Het streven is om onder de 20:00 te lopen op hetzelfde parcours. De wedstrijd is op 5 Juni en ik loop de 5 nu weer in 21:00, zonder publiek en met hoogteverschil. Ik hoop dan ook op het vlakke parcours en met publiek mijn PR te verbeteren.
Aangezien je nu al onder je PR zit moet dat lukken
pi_68659878
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Aangezien je nu al onder je PR zit moet dat lukken
Lijkt me ook, maar het moet eerst officieel in de boeken Het ultieme doel is overigens het lopen van de marathon in NYC, samen met mijn broertje. Waarschijnlijk gaan we meeloten in 2010
  maandag 4 mei 2009 @ 16:43:43 #99
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_68660291
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:34 schreef PteV het volgende:

[..]

Lijkt me ook, maar het moet eerst officieel in de boeken Het ultieme doel is overigens het lopen van de marathon in NYC, samen met mijn broertje. Waarschijnlijk gaan we meeloten in 2010
NYC lijkt mij te druk, maar het liefste zie ik mezelf ook over een paar jaar alle grote steden afgaan om daar dan samen met mijn pa de marathons te lopen
pi_68660484
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Jovatov het volgende:

[..]

NYC lijkt mij te druk, maar het liefste zie ik mezelf ook over een paar jaar alle grote steden afgaan om daar dan samen met mijn pa de marathons te lopen
Och, ik was toch niet van plan om bij de eerste 10 te lopen maar het lopen van een marathon kunnen combineren met een citytrip naar de mooiste stad ter wereld lijkt me een geweldige combinatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')