Het spijt me, maar je begaat een vergissing. Immers san jose is niet de hoofdstad van Costa Rica. Het juiste antwoord was San José.quote:
Toch niet Luigi he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef svk1985 het volgende:
Om even terug te komen op de nintendo, in heet eerste spel van nintendo heette mario nog anders, wat was zijn eerdere naam?
nee hoor, iets totaal andersquote:
Beste Komopzeg, het antwoord wordt vaak ook goedgekeurd als er daadwerkelijk letters verkeerd gespeld of weggelaten zijn. Een accent meer of minder is echt geen probleem.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Het spijt me, maar je begaat een vergissing. Immers san jose is niet de hoofdstad van Costa Rica. Het juiste antwoord was San José.
komopzeg...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Het spijt me, maar je begaat een vergissing. Immers san jose is niet de hoofdstad van Costa Rica. Het juiste antwoord was San José.
ik weet dan weer niet waarom hij mario heet, maar ik snap zijn oude naam wel, gezien 1 van de dingen die je veel doet in t spelquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef Robbiev85 het volgende:
ik weet wel waarom hij mario heet, maar niet hoe hij eerst heette, bah
Jumper?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:47 schreef svk1985 het volgende:
[..]
ik weet dan weer niet waarom hij mario heet, maar ik snap zijn oude naam wel, gezien 1 van de dingen die je veel doet in t spel
zoiets maar dan nog simpelerquote:
Dat doet ie niet vaak, ze is continu ergens anders.quote:
dat is hemquote:
quote:
Ik zocht windmolen, maar dit is goed genoeg voor een punt.quote:
Mark +1quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef Yeux het volgende:
[..]
Mark +1
Tussenstand:
qonmann 1
Neleos 1
Nembrionic 1
starla 1
MaJo 1
Ofyles 1
svk1985 3
De_Hertog 1
Carolyne1575 1
tomtomaat 2
Zeroku 1
Yeux 1
RoofingBurner 1
Mark 1
Juist, de Titaan met een voorlliefde voor zijn eigen kinderen als dinerquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef svk1985 het volgende:
kronos
niet in de mythologiequote:
idd, vanuit de chaos ontstond orde in de vorm van gaia, de aardequote:
je hebt geen idee?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef svk1985 het volgende:
ik zal deze vraag laten lopen....
jawel, maar eigenlijk te makkelijk als 3e vraag in de rijquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Mark het volgende:
Ik neem aan dat je doelt op het boek van Nescio?
Een kennerquote:
Wel Nederlanders, maar iets subtielerquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef Ofyles2 het volgende:
De Raggende Mannen?
Jazekerquote:
Zou je denken, he? Maar het is niet zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef Yeux het volgende:
cuby?
Die welquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:54 schreef tomtomaat het volgende:
Harry Muskee?
svk +1quote:
jij bent dus niet een van de vele FOKkers die alle amerikaanse series downloadquote:
ik dus ook, en de volgende 6 afleveringen of zo ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Damn, daar heb ik de pilot van gezien
Ik download uberhaupt niets. Ik koop mijn CD's nog gewoonquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef svk1985 het volgende:
[..]
jij bent dus niet een van de vele FOKkers die alle amerikaanse series download
luister eigenlijk alleen maar radioquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik download uberhaupt niets. Ik koop mijn CD's nog gewoon
geen nieuwe vraagquote:
Ik kijk eigenlijk alleen NCIS (heb de eerste 4 seizoenen op DVD) en af en toe Law & Order (een van de vele varianten, net wat er op is), maar ik blijf sowieso nergens meer voor thuis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:23 schreef erkel het volgende:
Ik word een beetje moe van al die crime series
Pure gok, keer ergens iets over gelezen en is blijkbaar blijven hangenquote:
Inderdaad, makkelijke, ik moet zo wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef Mark het volgende:
Nijmegen
Er zijn mensen die beweren dat het opzet was, omdat ze konden weten dat ze niet boven Duitsland vlogen. Maar goed, die discussie gaan we nu niet hier voeren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef De_Hertog het volgende:
Maar hoezo zou het geen ongeluk zijn?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef tomtomaat het volgende:
Floris Jan Bovenlander
qonmann +1quote:
niet zo ver wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Bonifatius bij Dokkum
Op welk bedrijf zijn de aandeelhouders in dit nieuwsbericht zo boos?quote:De drieduizend aandeelhouders waren opgestaan van hun plaatsen, riepen om het aftreden van bestuursleden en gooiden voorwerpen naar het bestuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |