niet in de mythologiequote:
idd, vanuit de chaos ontstond orde in de vorm van gaia, de aardequote:
je hebt geen idee?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef svk1985 het volgende:
ik zal deze vraag laten lopen....
jawel, maar eigenlijk te makkelijk als 3e vraag in de rijquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Mark het volgende:
Ik neem aan dat je doelt op het boek van Nescio?
Een kennerquote:
Wel Nederlanders, maar iets subtielerquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef Ofyles2 het volgende:
De Raggende Mannen?
Jazekerquote:
Zou je denken, he? Maar het is niet zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef Yeux het volgende:
cuby?
Die welquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:54 schreef tomtomaat het volgende:
Harry Muskee?
svk +1quote:
jij bent dus niet een van de vele FOKkers die alle amerikaanse series downloadquote:
ik dus ook, en de volgende 6 afleveringen of zo ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Damn, daar heb ik de pilot van gezien
Ik download uberhaupt niets. Ik koop mijn CD's nog gewoonquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef svk1985 het volgende:
[..]
jij bent dus niet een van de vele FOKkers die alle amerikaanse series download
luister eigenlijk alleen maar radioquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik download uberhaupt niets. Ik koop mijn CD's nog gewoon
geen nieuwe vraagquote:
Ik kijk eigenlijk alleen NCIS (heb de eerste 4 seizoenen op DVD) en af en toe Law & Order (een van de vele varianten, net wat er op is), maar ik blijf sowieso nergens meer voor thuis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:23 schreef erkel het volgende:
Ik word een beetje moe van al die crime series
Pure gok, keer ergens iets over gelezen en is blijkbaar blijven hangenquote:
Inderdaad, makkelijke, ik moet zo wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef Mark het volgende:
Nijmegen
Er zijn mensen die beweren dat het opzet was, omdat ze konden weten dat ze niet boven Duitsland vlogen. Maar goed, die discussie gaan we nu niet hier voeren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef De_Hertog het volgende:
Maar hoezo zou het geen ongeluk zijn?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef tomtomaat het volgende:
Floris Jan Bovenlander
qonmann +1quote:
niet zo ver wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Bonifatius bij Dokkum
Op welk bedrijf zijn de aandeelhouders in dit nieuwsbericht zo boos?quote:De drieduizend aandeelhouders waren opgestaan van hun plaatsen, riepen om het aftreden van bestuursleden en gooiden voorwerpen naar het bestuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |