Wij zitten niet in de zelfde crisis als Feijenoord.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Verkoop hem gewoon dan die Wiel. En Silva komt nooit meer basis onder van Basten, dus die kan je beter verkopen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Verkoop hem gewoon dan die Wiel. En Silva komt nooit meer basis onder van Basten, dus die kan je beter verkopen eigenlijk.
Ik vind hem niet perse beter, maar ik vind hem gevaarlijker. Over de rechterkant gaat het nu echt niet zo vaak, ja soms gaat suarez of cvita naar rechts maar het is altijd urby of suljemani die via links gaat. Allemaal zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:53 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom vind jij Silva beter dan vd Wiel dan?
Dan moest Maxwell wel in de buurt zijn om de bal af te pakken. De primaire taak van een verdediger is verdedigen. Als je neit goed kan verdedigen maar wel goed mee kunt op komen is allemaal leuk en aardig maar daar win je geen wedstrijden mee. Al jaren blijkt dat scoren bij ons niet het probleem is. We krijgen gewoon teveel doelpunten tegen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef Chadi het volgende:
Urby liet steekjes vallen, Maxwell zelden. Daarom was hij ook zo goed. Meestal had je een rot dag als aanvaller tegenover hem omdat je zelf werd gedwongen om te verdedigen. Hij had enorm veel dreiging naar voren toe.
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is om een verdediger te hebben die aanvallend 2 linker poten heeft , alleen is dat wel wat je zoekt bij Ajax? Is het wel de juiste balans die je wil hebben? Hoe zeker ben je als hij een 1 tegen 1 speelt? Bij M axwell was ik er zeker van dat ie die bal gewoon afpakte en de tegenaanval in ging zetten. Bij vermaelen is dat anders.
twee van zulke verdedigers en we worden geheid kampioen
40 miljoen mag je m hebben en dan krijg je Sno er gratis bij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laat van der Wiel maar naar Feyenoord komen
beetje tutti fruttiquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik vind hem niet perse beter, maar ik vind hem gevaarlijker. Over de rechterkant gaat het nu echt niet zo vaak, ja soms gaat suarez of cvita naar rechts maar het is altijd urby of suljemani die via links gaat. Allemaal zo voorspelbaar.
V/d wiel loop 3x per wedstrijd door en dan niet uit een counter maar alleen al word er een breedte pass gegeven. En hij kan geen man voorbij dat zie ik silva nog wel eens doen.
Ik ben ook een groot fan van inschuivende middenvelders/verdedigers, maakt het allemaal veel onvoorspelbaarder. Zoals vertonghen tegen AZ die kwam een heel eind en ze zijn allemaal de weg kwijt. Iedereen weet dat bij ajax alles via de vleugels gaat, mixxx it up zou ik zeggen.
Klopt ja, het leek wel alsof Ajax zichzelf verplichte om alles via de vleugels op te lossen terwijl we niet eens lange mensen voorin hebben om een voorzet in te koppen. Vertonghen zag dat inderdaad goed en het was jammer dat hij niet verder door kwam.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik ben ook een groot fan van inschuivende middenvelders/verdedigers, maakt het allemaal veel onvoorspelbaarder. Zoals vertonghen tegen AZ die kwam een heel eind en ze zijn allemaal de weg kwijt. Iedereen weet dat bij ajax alles via de vleugels gaat, mixxx it up zou ik zeggen.
40 miljoen, je bent niet goed. Ik stel liever een ruil voor: de Guzman voor Wiel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:01 schreef toma het volgende:
[..]
40 miljoen mag je m hebben en dan krijg je Sno er gratis bij.
Ja, maar die is ook om de haverklap geblesseerd joh. Dat zie je toch aankomen, leuke back-up.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef toma het volgende:
Wat moeten wij met de Guzman? We hebben Aissati al
Lekker belangrijk die ontwikkelingquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hoe graag ik Silva ook in de basis wil zien, het zou erg slecht zijn voor vd Wiel's ontwikkeling als hij nu weer op de bank zou belanden..
Dan hebben we nog genoeg jongens uit de eigen jeugd. guzmanquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, maar die is ook om de haverklap geblesseerd joh. Dat zie je toch aankomen, leuke back-up.
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hoe graag ik Silva ook in de basis wil zien, het zou erg slecht zijn voor vd Wiel's ontwikkeling als hij nu weer op de bank zou belanden..
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
In mijn ogen moet ALTIJD het sterkst mogelijke elftal in het veld staan. Of het nou de ontwikkeling van Pietje of de ontwikkeling van Jantje belemmert, interesseert me geen fuck. Ik wil gvd kampioen worden.
Kijk jij hebt er kijk op!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wtf hebben we aan die ontwikkeling? Hij gaat zich maar ontwikkelen bij jong Ajax, ik wil gewoon het best mogelijke elftal zien de komende tijd. Geen talenten die zich aan het ontwikkelen zijn, daar zijn andere wedstrijden voor.
Nou ... dat is wel heel positief over die klungelsmurf!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is niet zijn sterkste punt. Vooral zijn voorzetten zijn slecht. Maar verdedigend komt hij goed uit de verf als linksback.
Mee eens. En Oleguer maakt op mij geen indruk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Centraal op het middenveld ja, waardoor Oleguer en Wielaert het weer veel te druk krijgen.
Vertonghen en Gabri ook weg!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Frankz0rz het volgende:
In principe hebben we niet teveel middenvelders, maar teveel overbodige middenvelders..
Blind, Donald, Sarpong, Anita, Van der Heijden en de Jong moeten gewoon verhuurd worden, Sno wegdoen en Vertonghen, Lindgren, Aissati, Gabri en Enoh houden
Lindgren, Enoh, Aissati en Emanuelson houden. De rest verkopen of verhuren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef toma het volgende:
[..]
Hier heb ik een lijstje van al onze middenvelders:
Middenveld
Verdedigend:
Daley Blind - Mag worden verhuurd.
Rasmus Lindgren
Gabri
Jan-Arie van der Heijden
Evander Sno - Verkopen
Mitchell Donald - Mag worden verhuurd.
Eyong Enoh
Vurnon Anita
Jan Vertonghen
Aanvallend:
Kennedy Bakircioglu - Verkopen
Ismaïl Aissati
Urby Emanuelson
Siem de Jong
Dan hebben we volgend seizoen 6 verdedigende middenvelders en 3 aanvallende. Perfect zou ik zeggen.
De Guzman kun je gebruiken als backup voor Aissati, en hij kan ook de plek van Gabri/Anita spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou niet weten wat hij aan Ajax moet toevoegen of Emanuelson zou weg moeten gaan.
engels tapbiertje?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan het niet zo bij Ajax 1?
Kijk, jij snapt het. Koopje, 10 miljoen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
De Guzman kun je gebruiken als backup voor Aissati, en hij kan ook de plek van Gabri/Anita spelen.
We halen 'm volgend jaar wel gratis opquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het. Koopje, 10 miljoen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het. Koopje, 10 miljoen.
Dus hij heeft nog een contract voor 1 jaar en hij moet nu 10 miljoen kostenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:19 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
We halen 'm volgend jaar wel gratis op
Geloof het wel ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
Dus hij heeft nog een contract voor 1 jaar en hij moet nu 10 miljoen kosten?
Hadden ze beter kunnen accepteren, de Guzman heeft Feyenoord nu ook niet heel erg veel geld opgeleverd of geholpen ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Geloof het wel ja.Was laatst iets over op TV dat Man. City 14mln had geboden ofzo 1/2 jaar terug
Ze hebben me door.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
Dus hij heeft nog een contract voor 1 jaar en hij moet nu 10 miljoen kosten?
We ontwikkelen al 5 jaar lang.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die ontwikkeling
* Aanvoerder 's seal of approval!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan het niet zo bij Ajax 1?
tsja.. onder het motto.. volgend jaar is de basisbouw afgelopen.. tijd voor resultaten..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:32 schreef behangplakker het volgende:
Hoe zit het hier eigenlijk met het vertrouwen in V. Basten?
Aankomend seizoen moet hij echt gaan presteren anders exit voor mijquote:Op woensdag 29 april 2009 00:32 schreef behangplakker het volgende:
Goed, hij had tijd nodig net zoals bij Oranje. Eenmaal zijn draai gevonden kreeg hij Oranje ook aan het voetballen en dat verwacht ik ook bij Ajax.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:32 schreef behangplakker het volgende:
Ik zie het wel goedkomenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:32 schreef behangplakker het volgende:
Dat is de aanvoerdersband..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef Triptamine het volgende:
Nieuwe shirt is geweldigMaar waar zit dat bandje met de drie andreaskruizen?(2e detail op de site) Ik vind het mooi, al had die rode lijn onder de drie strepen niet gehoeven
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Aankomend seizoen moet hij echt gaan presteren anders exit voor mij
Ik vind die strepen het zelfs een beetje verpestenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef Triptamine het volgende:
Nieuwe shirt is geweldigMaar waar zit dat bandje met de drie andreaskruizen?(2e detail op de site) Ik vind het mooi, al had die rode lijn onder de drie strepen niet gehoeven
Ja die strepen had minder gemogen, weet jij waar die kruisjes zitten?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
. 6 Seizoenen op rij is volgens mij niet eens voorgekomen dat Ajax niet kampioen werd dus.
Maar blij dat hier wel vertrouwen in hem is, want ik had vanmiddag een discussie met andere Ajaxfans en die wilden Co'tje al weer terug halen
![]()
[..]
Ik vind die strepen het zelfs een beetje verpestenVoor de rest ook wel tof shirt.
Alleen lijkt hij op deze
Welke kruisjes bedoel je? Ik ga trouwens voor het thuisshirt, ongeacht hoe hij eruit ziet aangezien ik Jantje toch achterop wil hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja die strepen had minder gemogen, weet jij waar die kruisjes zitten?![]()
Ik ga hem wel kopen
Edit: Co Adriaanse terugdoe maar niet
Goede keus. Ik bedoel op die http://shirt.ajax.nl/ en dan detail 2.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke kruisjes bedoel je? Ik ga trouwens voor het thuisshirt, ongeacht hoe hij eruit ziet aangezien ik Jantje toch achterop wil hebben
Dat is toch gewoon de aanvoerdersband die (logisch) alleen de aanvoerder heeft?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goede keus. Ik bedoel op die http://shirt.ajax.nl/ en dan detail 2.
Ja, dat dacht ik ook, maar dan zal het toch niet bij detail staan van het shirt?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de aanvoerdersband die (logisch) alleen de aanvoerder heeft?
Moah, ik vond die hele bekendmaking van het shirt al belachelijk, ze konden alles ook gewoon in 1x doen dus dan is dit ook wel belachelijk genoeg om een apart detail te doen voor de aanvoerdersbandquote:Op woensdag 29 april 2009 01:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar dan zal het toch niet bij detail staan van het shirt?
Ja boeiend ook, Kampioenuh, olé olé
Ja idd,stukje van gezien, alles groots, word godverdomme eerst kampioenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, ik vond die hele bekendmaking van het shirt al belachelijk, ze konden alles ook gewoon in 1x doen dus dan is dit ook wel belachelijk genoeg om een apart detail te doen voor de aanvoerdersband![]()
En kampioenen natuurlijk, want het moet een keer komen![]()
Om het heel simpel te zeggen geen enkel idee van de achterste linie en altijd een man te kort op het middenveldquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft geen 4, en geen opkomende backs. Het scheelt al zoveel als je één van beiden hebt.
tja. Maar het is vaak of het één of het ander. Ik ben al lang blij dat we gezien de vorige jaren eindelijk een vrij solide verdediging hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Om het heel simpel te zeggen geen enkel idee van de achterste linie en altijd een man te kort op het middenveld
Het hoeven geen top voetballers te zijn . Ze moeten wel een meerwaarde hebben bij balbezit.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:24 schreef toma het volgende:
[..]
tja. Maar het is vaak of het één of het ander. Ik ben al lang blij dat we gezien de vorige jaren eindelijk een vrij solide verdediging hebben.
Heb je eindelijk een solide verdediging, is het daarvoor weer niet helemaal goed. Gabri is hét medicijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:24 schreef toma het volgende:
[..]
tja. Maar het is vaak of het één of het ander. Ik ben al lang blij dat we gezien de vorige jaren eindelijk een vrij solide verdediging hebben.
Ik heb wel vertrouwen in Marco. In mijn ogen maakt hij geen wereldvreemde keuzes, itt Ten Cate en Koster.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:32 schreef behangplakker het volgende:
Ben ik het mee eens. Ik erger me trouwens heel erg aan de overdreven negatieve beeldvorming rond Van Basten. Het is alsof hij niets goed kan doen. Dat vind ik onzin.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Marco. In mijn ogen maakt hij geen wereldvreemde keuzes, itt Ten Cate en Koster.
Vond het wel mooi toen Borst bij SV tegen Van Basten zei dat zijn doelstelling om een team te smeden dit seizoen niet gelukt is, waarop Van Basten antwoordde dat dat helemaal waar is. Ik dacht meteen dat ie vol in de verdediging zou gaan.
Die negatieve beeldvorming is er vooral als er een wedstrijd is verloren. Dan is Van Basten ineens weer een lutser zonder ervaring en was 16 miljoen alweer teveel voor Sulejmani. Als er is gewonnen hoor je er niets over en is Ajax volgens velen op de goede weg.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Ik erger me trouwens heel erg aan de overdreven negatieve beeldvorming rond Van Basten. Het is alsof hij niets goed kan doen. Dat vind ik onzin.
Exact, natuurlijk is de druk bij Ajax hoger, maar geef iemand eens wat langer de tijd. De laatste jaren steeds snel iemand eruit flikkeren heeft ook niks geholpen. Ik denk dat juist nu ook de tijd rijp is om een coach wat langer de hand boven het hoofd te houden, genoeg supporters die nu doorkrijgen dat elk seizoen een nieuwe trainer ook geen kampioenschap oplevert.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Nog altijd heb ik weinig vertrouwen in Marco van Basten, maar goed. Een beter alternatief weet ik niet en daarbij lijkt het me goed om nu eens te bouwen. Ik gun hem dus nog het voordeel van de twijfel.
Als we volgend jaar weer geen kampioen worden dan moet van Basten maar ontslagen worden? Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef kurk_droog het volgende:
Maar volgend jaar MOET het gewoon gebeuren. 6 jaar op rij geen kampioenschap trekt mijn hart niet.
Hangt van het verloop van de competitie af. Als hij & z'n aanhang duidelijk falen komend seizoen, hoeft-ie niet te blijven van mij. Dít was z'n leerjaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef toma het volgende:
[..]
Als we volgend jaar weer geen kampioen worden dan moet van Basten maar ontslagen worden? Daar ben ik het niet mee eens.
Daar ben ik het wel mee eens. Met deze begroting en zoveel invloed dien je gewoon kampioen te worden na een jaar tijd om te acclimatiseren.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef toma het volgende:
[..]
Als we volgend jaar weer geen kampioen worden dan moet van Basten maar ontslagen worden? Daar ben ik het niet mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |