Kijk, jij snapt het. Koopje, 10 miljoen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
De Guzman kun je gebruiken als backup voor Aissati, en hij kan ook de plek van Gabri/Anita spelen.
We halen 'm volgend jaar wel gratis opquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het. Koopje, 10 miljoen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het. Koopje, 10 miljoen.
Dus hij heeft nog een contract voor 1 jaar en hij moet nu 10 miljoen kostenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:19 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
We halen 'm volgend jaar wel gratis op
Geloof het wel ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
Dus hij heeft nog een contract voor 1 jaar en hij moet nu 10 miljoen kosten?
Hadden ze beter kunnen accepteren, de Guzman heeft Feyenoord nu ook niet heel erg veel geld opgeleverd of geholpen ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Geloof het wel ja.Was laatst iets over op TV dat Man. City 14mln had geboden ofzo 1/2 jaar terug
Ze hebben me door.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
Dus hij heeft nog een contract voor 1 jaar en hij moet nu 10 miljoen kosten?
We ontwikkelen al 5 jaar lang.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die ontwikkeling
* Aanvoerder 's seal of approval!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan het niet zo bij Ajax 1?
tsja.. onder het motto.. volgend jaar is de basisbouw afgelopen.. tijd voor resultaten..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:32 schreef behangplakker het volgende:
Hoe zit het hier eigenlijk met het vertrouwen in V. Basten?
Aankomend seizoen moet hij echt gaan presteren anders exit voor mijquote:Op woensdag 29 april 2009 00:32 schreef behangplakker het volgende:
Goed, hij had tijd nodig net zoals bij Oranje. Eenmaal zijn draai gevonden kreeg hij Oranje ook aan het voetballen en dat verwacht ik ook bij Ajax.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:32 schreef behangplakker het volgende:
Ik zie het wel goedkomenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:32 schreef behangplakker het volgende:
Dat is de aanvoerdersband..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef Triptamine het volgende:
Nieuwe shirt is geweldigMaar waar zit dat bandje met de drie andreaskruizen?(2e detail op de site) Ik vind het mooi, al had die rode lijn onder de drie strepen niet gehoeven
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Aankomend seizoen moet hij echt gaan presteren anders exit voor mij
Ik vind die strepen het zelfs een beetje verpestenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef Triptamine het volgende:
Nieuwe shirt is geweldigMaar waar zit dat bandje met de drie andreaskruizen?(2e detail op de site) Ik vind het mooi, al had die rode lijn onder de drie strepen niet gehoeven
Ja die strepen had minder gemogen, weet jij waar die kruisjes zitten?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
. 6 Seizoenen op rij is volgens mij niet eens voorgekomen dat Ajax niet kampioen werd dus.
Maar blij dat hier wel vertrouwen in hem is, want ik had vanmiddag een discussie met andere Ajaxfans en die wilden Co'tje al weer terug halen
![]()
[..]
Ik vind die strepen het zelfs een beetje verpestenVoor de rest ook wel tof shirt.
Alleen lijkt hij op deze
Welke kruisjes bedoel je? Ik ga trouwens voor het thuisshirt, ongeacht hoe hij eruit ziet aangezien ik Jantje toch achterop wil hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja die strepen had minder gemogen, weet jij waar die kruisjes zitten?![]()
Ik ga hem wel kopen
Edit: Co Adriaanse terugdoe maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |