quote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Ik ben dan niet in Amsterdam waardoor ik ze mis
2 UNLIMITED BASHTOPIC!!!!!!!!!!
quote:
Weer al zo'n bagger nummer van hunquote:
Dat weer wel, maar om nou te zeggen dat ze vernieuwd en bijzonder waren, nee. Ben benieuwd hoe ze gaan optreden en of ze die oude uitgekauwde nummers gaan trachten te zingen e.d.quote:
Zo zien die tietjes er niet meer uit ben ik bang.quote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef Juup© het volgende:
2 Unlimited komt naar je toe deze Koninginnedag
Moet niet veel gekker worden tegenwoordig. Die 2e rang artiesten hebben geld nodig zeker?
[ afbeelding ]
Dat zullen wel flinke theezakken zijn geworden denk ik iddquote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zo zien die tietjes er niet meer uit ben ik bang.
''Hits''? Fucking wereldberoemd man.quote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt al bijna alle "hits" gehad nu
Wereldberoemd in eigen land en een paar nummertjes gezongen in het buitenland.quote:Op maandag 27 april 2009 20:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''Hits''? Fucking wereldberoemd man.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wereldberoemd in eigen land en een paar nummertjes gezongen in het buitenland.
Falerquote:No Limit is de grootste wereldwijde hit van de Nederlands-Belgische eurodancegroep 2 Unlimited. Het nummer werd destijds gezien als de ultieme houseplaat en stond in meer dan 35 landen op nummer 1.
De single was de eerste afkomstig van het album No Limits. Het is een van 's werelds bekendste dancenummers. Destijds werden wereldwijd meer dan 2,8 miljoen exemplaren van de single verkocht. No Limit is de enige single van het eurodance duo dat de nummer-1 positie in het Verenigd Koninkrijk wist te bereiken.
2 Unlimited is, gemeten naar verkoopcijfers, de succesvolste Nederlands-Belgische popact in de geschiedenis. Gedurende de eerste helft van de jaren 90 scoorden zij wereldhit na wereldhit. In totaal verkochten zij wereldwijd meer dan 20 miljoen platen.
2 Unlimited was de eerste groep die housemuziek op echte grote schaal tot een internationaal commercieel succes wist te maken. De formule van een mannelijke rapper en een vrouwelijke zangeres, met makkelijk in het oor liggende melodieën en stevige dance-ritmes (ook wel Eurodance genoemd), heeft de popmuziek in de jaren 90 gedomineerd.
Het is maar wat men met internationaal e.d. bedoeld. Ik vind het een flut bandje en dat is gewoon mijn meningquote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Faler!
Wat maak je je weer belachelijk jongen
jij kent duidelijk de feiten nietquote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wereldberoemd in eigen land en een paar nummertjes gezongen in het buitenland.
NEE WANT IN 35 LANDEN OP NUMMER 1 STAAN IS INDERDAAD NIET INTERNATIONAALquote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is maar wat men met internationaal e.d. bedoeld. Ik vind het een flut bandje en dat is gewoon mijn mening
Zijn of waren?quote:Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
NEE WANT IN 35 LANDEN OP NUMMER 1 STAAN IS INDERDAAD NIET INTERNATIONAAL
Dat laatste mag je vinden maar dat wil niet zeggen dat ze niet wereldberoemd zijn!
Zijn.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zijn.
En ook al was het ''waren'' dan lulde je nog uit je nek want dan waren ze dus wel wereldberoemd.
Volgens mij waren ze de grondleggers van dance + blije rap. Daarna schoten zulke groepen als paddestoelen uit de grond. 2 Brothers on the 4th Floor. Capella. T-Spoon. 24/seven? En nog tig van dezelfde.quote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weer wel, maar om nou te zeggen dat ze vernieuwd en bijzonder waren, nee. Ben benieuwd hoe ze gaan optreden en of ze die oude uitgekauwde nummers gaan trachten te zingen e.d.
Feiten had ik zelf ook wel kunnen opzoekenquote:Op maandag 27 april 2009 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je kan wel lachen hoor maar je kent blijkbaar de feiten niet
Correct, maar dan nog vond ik het niets. Het begin was leuk maar als snel werden ze een herhaling van zichzelf en dat was triest vind ik.quote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef Rasher het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze de grondleggers van dance + blije rap. Daarna schoten zulke groepen als paddestoelen uit de grond. 2 Brothers on the 4th Floor. Capella. T-Spoon. 24/seven? En nog tig van dezelfde.
Sowieso toch nostalgie. Eeerste cd die ik kocht was van 2 Unlimited.
Had dat dan gedaan dan was je niet zo erg de mist in gegaanquote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Feiten had ik zelf ook wel kunnen opzoeken
Het is niet eens mistigquote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Had dat dan gedaan dan was je niet zo erg de mist in gegaan
Gezelligquote:
De review heb ik al klaar. Bestaat uit 1 woord: Keigaaf.quote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sterkte. Maak jij een review voor op FOK!? Compleet met foto's?
20 miljoen platenquote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Faler!
Wat maak je je weer belachelijk jongen
Ze werden genaaid door het management volgens mij. Hoorde zoiets een keer in een interview maar pin me er niet op vast. Sowieso werden ze in die jaren nogal snel genaaid, apartheid enzo.quote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef Rasher het volgende:
[..]
20 miljoen platen
Waarom moet dat wijf dan nog steeds optreden?
Zag 1 gozer van NSync vandaag bij MTV Cribs, telde ff z'n awards op: Totaal 30 miljoen platen verkocht.
Wijf van 2 Unlimited moet nog zingen om geld te verdienen en die gast van NSync zat te rentenieren met een kast van een huis.
Ik zat op de basischool, alles wat 'cool' klonk, vrolijk en makkelijk te volgen was vond ik geweldig.quote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct, maar dan nog vond ik het niets. Het begin was leuk maar als snel werden ze een herhaling van zichzelf en dat was triest vind ik.
Ze leven ook van royalties he. Oh, en zo'n huis kost natuurlijk geen flikker in Amerika. En die chick van 2Unlimited zal wel verslaafd zijn geweest aan coke oid.quote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef Rasher het volgende:
[..]
20 miljoen platen
Waarom moet dat wijf dan nog steeds optreden?
Zag 1 gozer van NSync vandaag bij MTV Cribs, telde ff z'n awards op: Totaal 30 miljoen platen verkocht.
Wijf van 2 Unlimited moet nog zingen om geld te verdienen en die gast van NSync zat te rentenieren met een kast van een huis.
Dan zijn ze goed genaaid.quote:Op maandag 27 april 2009 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze werden genaaid door het management volgens mij. Hoorde zoiets een keer in een interview maar pin me er niet op vast. Sowieso werden ze in die jaren nogal snel genaaid, apartheid enzo.
Dat is volgens mij aardig correct. Die Belgen zijn er nog rijker van geworden dan ze al waren en hadden het goed bekeken.quote:Op maandag 27 april 2009 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze werden genaaid door het management volgens mij. Hoorde zoiets een keer in een interview maar pin me er niet op vast. Sowieso werden ze in die jaren nogal snel genaaid, apartheid enzo.
Push-up doet wonderenquote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef Larry-Laffer het volgende:
Theezakjes zei je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef muay-toy het volgende:
Anita Doth van 2UNLIMITED, zou jij haar geven?
quote:» Er is al 159 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Fipo van het jaar, en die mag je quoten.quote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef Rasher het volgende:
No no. No, no, no no.
Nee hoorquote:Op maandag 27 april 2009 20:54 schreef okkie-man het volgende:
Ben jij altijd zo'n negatieveling Juup©?
Met Charly Lownoise toch?quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga
En Mental Theo komt ook nog eens
Mental Theoquote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga
En Mental Theo komt ook nog eens
Roermond, dat geeft het niveau al weer goed aanquote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
2 UNLIMITED
Ray woonde altijd in Roermond. Of dat nog zo is, geen flauw idee.
Was hij niet opgepakt omdat ie z'n vrouw wat hard sloeg?quote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
2 UNLIMITED
Ray woonde altijd in Roermond. Of dat nog zo is, geen flauw idee.
Het is gewoon baggerquote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef afcajos het volgende:
Juup waar klaag je in godsnaam over, net of jij Überhaupt je huis uitkomt met Koninginnedag
Eigenlijk best een sterk punt.quote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef afcajos het volgende:
Juup waar klaag je in godsnaam over, net of jij Überhaupt je huis uitkomt met Koninginnedag
Bij grote amerikaanse sportevenementen hoor je nog steeds de tunes van 2 unlimited nummers. Kijk verder ook maar eens op youtube. Ze zijn eigenlijk nog steeds wereldberoemd.quote:
Noem eens wat acts die hen voorgingen dan?quote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weer wel, maar om nou te zeggen dat ze vernieuwd en bijzonder waren, nee. B
Ik heb mij niet goed uitgedrukt, ze waren wel vernieuwend maar ik vond ze niet bijzonder.quote:Op maandag 27 april 2009 23:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Noem eens wat acts die hen voorgingen dan?
quote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef Rasher het volgende:
No no. No, no, no no.
Wat is er nou mis met een beetje nostalgie?quote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef Juup© het volgende:
2 Unlimited komt naar je toe deze Koninginnedag
Moet niet veel gekker worden tegenwoordig. Die 2e rang artiesten hebben geld nodig zeker?
[ afbeelding ]
quote:
Man je weet niet eens waar het ligt, wereldvreemde brabanderquote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Roermond, dat geeft het niveau al weer goed aan
ze zijn echt maar bestaan voor een groot deel uit vet. als je doelt of dat die tieten van vlees zijn word het antwoord moeilijk want ik denk 3/4e vlees en 1/4e vet. wanneer zij af zou vallen zouden ze dus kleiner worden, ook al zijn ze dan nog steeds wel een flink D cup waar ze nu cup E zijn. ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben. ze heeft in ieder geval geen plastic chirurgie ondergaan en dus zijn het echte memmen.quote:
Ja want het is daar niet druk ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:15 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben waarschijnlijk wel in Damsko met K'dag. Kunnen we geen KLB-meet doen bij 2 Unlimited?
Gewoon afspreken op Museumplein?
Ik ga jou waarschijnlijk nog serieus tegenkomen ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want het is daar niet druk ofzo
Je herkent me aan mijn Takeru Kobayashi shirt
Wil ik ook weten, ik ga niet de hele dag staan wachten, alhoewel ik de XFA deelnemers eigenlijk ook wel wil zien.quote:
Hangt ervan af waar je heen gaat. De Jordaan en het stuk rond het Waterlooplein zijn gewoon relaxed. De Leidsestraat en het Leidseplein kunnen een drama worden, door alle mensen die richting Museumplein willen en daarvoor allemaal dezelfde route nemen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef Qwea het volgende:
nou we het toch over amsterdam hebben... Is er uberhaupt een poot te trekken? of is het praktisch schuifelen?
ja, over nieuwe nummers hoeven we het niet te hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:46 schreef female81 het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dat moet zijn als je Anita Doth bent, wat internetfora e.d. gaat nalezen en het overgrote deel van de posters blijkt alleen maar oog te hebben voor je borsten.![]()
Maar zou ze opeens coltruien gaan dragen, dan zou het dáár weer over gaan.
een oranje slip is vereistquote:Op woensdag 29 april 2009 09:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga morgen ook naar Amsterpwn
Moet je trouwens iets oranjes hebben ? Ik heb namelijk heul niks
quote:
Milk Inc.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:35 schreef female81 het volgende:
Doet me denken aan het Milk Inc-optreden dat ik ooit zag. Dat mannetje stond toen dolenthousiast achter z'n keyboard te springen, probeerde ondertussen te doen alsof 'ie er op speelde. Maar als je goed keek had 'ie z'n handen er steeds minimaal 10 centimeter vandaan.
Milk Inc ook eens op zien treden. Kwam wel een draadje uit z'n keyboard, maar die was doorgeknipt en hing er maar bij. En die kerel losgaan op dat dingquote:Op woensdag 29 april 2009 09:35 schreef female81 het volgende:
Doet me denken aan het Milk Inc-optreden dat ik ooit zag. Dat mannetje stond toen dolenthousiast achter z'n keyboard te springen, probeerde ondertussen te doen alsof 'ie er op speelde. Maar als je goed keek had 'ie z'n handen er steeds minimaal 10 centimeter vandaan.
hahahahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 09:35 schreef female81 het volgende:
Kan ik me ook nog herinneren ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:35 schreef female81 het volgende:
Ik vind haar zo ongelooflijk geil.quote:
Golf van Baskade?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:05 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Die jongen in paars heeft de golf van Baskade op zijn hoofd
Net als er tieten zijn kijk tie weg, fail![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:12 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Nooit van gehoord zeker?Ongeleerd zeker?
Vooral deze:quote:Op woensdag 29 april 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:
Ik mag die 2 niet, maar hun muziek is toch zeker wel lekker hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |