Hugo heeft glitters eropquote:Op zondag 26 april 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Hugo en Marco hebben vrijwel hetzelfde aan.²
Jack kent het woord fundering niet idd.quote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef Reddiablo het volgende:
onderbasis????
Inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef Prosac het volgende:
Ja Marco, valt best mee. Begrotingsverschil van 45 miljoen (ofzo) dan doen jullie het best goed om slechts 1 punt achter Twente te staan.
30 miljoenquote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef Prosac het volgende:
Ja Marco, valt best mee. Begrotingsverschil van 45 miljoen (ofzo) dan doen jullie het best goed om slechts 1 punt achter Twente te staan.
Onzin.quote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef Altair het volgende:
Hmmm, Hugo pakt van Basten wel hard aan. Een beetje respect voor een legende als hij is wel op z'n plaats......
de legende was een spits, als trainer is marco echt bijzonder matig en bijzonder overschatquote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef Altair het volgende:
Hmmm, Hugo pakt van Basten wel hard aan. Een beetje respect voor een legende als hij is wel op z'n plaats......
Dat zit in je begroting lijkt me.quote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Bedenk er ook even de transferuitgaven en salariskosten bij.
Hij heeft toch ook voor een kleine 40 miljoen verkocht? Het gaat toch om het saldo, en niet alleen om de uitgavenquote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Kom op Marco Ajax moet gewoon kampioen worden met die aankopen.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef Altair het volgende:
Ik vind het juist mooi dat begroting geen garantie is, maar Marco bagatelliseert het wel heel erg hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
30 miljoenWaarom denkt iedereen dat Begroting garantie is voor prijzen? Hugo is wel lekker bezig trouwens
Met dat geld moet je toch investeren in een goed team ? Als je dan meer geld tot je beschikking hebt dan een ander team, wordt je 'geacht' hoger te eindigen. Zeker als er der-tig mil-joen tussen zit.quote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
30 miljoenWaarom denkt iedereen dat Begroting garantie is voor prijzen? Hugo is wel lekker bezig trouwens
Halloquote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef jmac het volgende:
Marco denkt dat iedereen tegen hem isPIEP PIEP!
Net als toen jullie groningen leeg kochtenquote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach ja dit seizoen moeten we inderdaad maar snel vergeten.
In de zomer kopen we Twente en Heerenveen leeg en volgend seizoen staan we er echt.
That's the spirit.
vooral blijven kopen jaquote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach ja dit seizoen moeten we inderdaad maar snel vergeten.
In de zomer kopen we Twente en Heerenveen leeg en volgend seizoen staan we er echt.
That's the spirit.
De persoon Van Basten heeft meer gepresteerd dan Hugo/Jack/Youri/Koeman samen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Legende. Wat heeft marco als trainer gepresteerd dan.
Onzin, wie houdt er nou niet van pannenkoeken?quote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef jmac het volgende:
Marco denkt dat iedereen tegen hem isPIEP PIEP!
Als speler is hij gewoon top klaar. Maar wat heeft hij als trainer gepresteerd juist helemaal niets.quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De persoon Van Basten heeft meer gepresteerd dan Hugo/Jack/Youri/Koeman samen.
In Nederland kunnen wij gewoon niet met iconen omgaan en dat is triest.
Zeker.quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef _Mike_ het volgende:
Lens is trouwens een geweldige speler.
Aldus de insider.quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef Krogzar het volgende:
[..]
vooral blijven kopen ja
Trouwens, je kan Twente niet meer leeg kopen... daar heeft ajax 't geld niet voor + dan moeten ze MacLaren ook kopen... en dat staat Marco nooit toe
Als trainer heeft ie het aardig gedaan op het EK 2008.quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Legende. Wat heeft marco als trainer gepresteerd dan.
Dan had ik hem ook graag in de samenvatting gezienquote:Op zondag 26 april 2009 23:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Welke penalty in het begin bedoelt Jack?
Daar gaat het niet om... AC Milan zou Van Basten graag als coach hebben gehad ook al heeft hij niets gepresteerd, daar weten ze dat het een geweldige voetballer was en hebben ze gewoon respect voor hem als coach.quote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als speler is hij gewoon top klaar. Maar wat heeft hij als trainer gepresteerd juist helemaal niets.
Correctiequote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach ja dit seizoenen moeten we inderdaad maar snel vergeten.
That's the spirit.
MacLarenquote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef Krogzar het volgende:
[..]
vooral blijven kopen ja
Trouwens, je kan Twente niet meer leeg kopen... daar heeft ajax 't geld niet voor + dan moeten ze MacLaren ook kopen... en dat staat Marco nooit toe
Volgens mij is Van Basten ook gewoon eventjes bij Oranje aangesteld en was iedereen enthousiast. Wat ie daarna allemaal voor belachelijke Denneboom-fratsen heeft uitgehaald, vier jaar lang, daar wordt je op afgerekend. Dit Ajax-seizoen is ook duidelijk onder de maat. Dan ben je als icoon niet meer ontastbaar. Ook niet in Italie.quote:Op zondag 26 april 2009 23:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om... AC Milan zou Van Basten graag als coach hebben gehad ook al heeft hij niets gepresteerd, daar weten ze dat het een geweldige voetballer was en hebben ze gewoon respect voor hem als coach.
Nederlanders zijn gewoon mongolen, hier worden alle grote voetbalheden helemaal afgemaakt.
pffft, dat ik af en toe niet kan typen....quote:
Onzinquote:Op zondag 26 april 2009 23:26 schreef Krogzar het volgende:
ik blijf erbij dat het een ongelukkige overtreding is van suarez waar rood op z'n plek zou zijn geweest
quote:
Lees die zin zelf eens na, over lopende zinnen gesproken.quote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nu je heb je er ook een lekker lopende zin van gemaakt.
Corrigeer het dan ook goed.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:26 schreef Krogzar het volgende:
ik blijf erbij dat het een ongelukkige overtreding is van suarez waar rood op z'n plek zou zijn geweest
Hehe, lul maar over iets anders pannekoek.quote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nu je heb je er ook een lekker lopende zin van gemaakt.
Corrigeer het dan ook goed.
Rood? Ben je scheel ofso?quote:Op zondag 26 april 2009 23:26 schreef Krogzar het volgende:
AMC is dichterbij, kenner.quote:Op zondag 26 april 2009 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
1 voordeel. Het VU is wel dichtbij daar.²
dank je, wat heb je aan?quote:
quote:
Joahquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef Prosac het volgende:
Gele kaart voor Luis was terecht, lomp en gevaarlijk inkomen. Als hij doorhaalt, dan is het rood.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef need2009 het volgende:
[..]
Hehe, lul maar over iets anders pannekoek.
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef De_kromme het volgende:
Goede vraag van Hugo. Perez nooit moeten wegdoen
sportiefquote:
Gedaan. En nu?quote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees die zin zelf eens na, over lopende zinnen gesproken.
Jouw zin, gnoe.quote:Op zondag 26 april 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gedaan. En nu?
Dit seizoenen is correct inderdaad.
Alleen een wenkbrauwpiercing, tattoo op de arm en strak haar naar achter ontbreekt er nog aanquote:
Ik bedoel meer zo massaal op Joey Didulica afvliegen en de mensen die echt hun werk moeten doen ze bijna niet meer de kans te geven daarvoor.quote:
huiliequote:Op zondag 26 april 2009 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Borst is echt gemeen, begint gelijk over Perez. Om van Basten maar op de kast te krijgen.²
DIE PAULA IST EIN KOE, DIE ZEGT NIET ALLEEN BOEquote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
* BansheeBoy stopt een verse koetjesreep in zijn mond.²
die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef rubbereend het volgende:
tis net de intocht van sinterklaas zo met die boot
Inderdaad... zijn vrouw is wel wijzerquote:Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef neen het volgende:
Louis van Gaal had wel wat nieuws mogen verzinnen
kun je meteen naar Helmond verhuizenquote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alleen een wenkbrauwpiercing, tattoo op de arm en strak haar naar achter ontbreekt er nog aan
Jij bent vrouw of homoïst?quote:
Schaars vind ik een stuk sympathieker dan Van Bommel...quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef showmelove het volgende:
[..]
De nieuwe Van Bommel of gaat dat te ver?
Slimmerd, hij zei toch aan het einde "de beste van Nederland"..quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar niet de beste in, Doetinchem, Enschede, Almelo, Groningen, Heerenveen, Utrecht, Kerkrade, Volendam, Den haag, Sparta, TIlburg, Arnhem, Nijmegen en Breda van Gaal
Daar kon je op wachtenquote:
Vind ik wel een goede vergelijking.quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef showmelove het volgende:
[..]
Ja dat was Hugoquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef kalinho het volgende:
Was Borst niet dezelfde die toen in zijn column over Perez, over kankerneger, vond dat Ajax Perez eigenlijk per direct weg moest doen?
Van Bommel is gewoon een halve Duitser, geen leuke jongemanquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef showmelove het volgende:
[..]
Moet je hier zo nodig de Nazi uithangen?quote:Op zondag 26 april 2009 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Slimmerd, hij zei toch aan het einde "de beste van Nederland"..
Oh, en Sparta is geen plaats.
In het veld, bedoel ik eigenlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schaars vind ik een stuk sympathieker dan Van Bommel...
Bron?quote:Op zondag 26 april 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Van Basten en Van den Boog een uitstekende klik? Ik hoor juist dat die twee constant botsen.
Heb nu al meer met Schaars dan ik ooit met van Bommel heb gehadquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef showmelove het volgende:
[..]
Allebeiquote:
Borst zit er alleen maar te stangen, op een mening die langer dan 24 uur dezelfde blijft is hij nog nooit betraptquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef kalinho het volgende:
Was Borst niet dezelfde die toen in zijn column over Perez, over kankerneger, vond dat Ajax Perez eigenlijk per direct weg moest doen?
Een slecht Duits sprekende Belg uit Maasbrachtquote:Op zondag 26 april 2009 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van Bommel is gewoon een halve Duitser, geen leuke jongeman![]()
Dat klonk ook wel door in zijn antwoorden.quote:Op zondag 26 april 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Van Basten en Van den Boog een uitstekende klik? Ik hoor juist dat die twee constant botsen.
Dat is toch altijd met columnisten.quote:Op zondag 26 april 2009 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Borst zit er alleen maar te stangen, op een mening die langer dan 24 uur dezelfde blijft is hij nog nooit betrapt
Dat wilde hij ook niet, daarom hebben ze zo snel mogelijk iemand anders er voor gehaald.quote:Op zondag 26 april 2009 23:38 schreef Krogzar het volgende:
slachtoffer rolletje marco?
jij trekt eerst alle verantwoordelijkheid naar je toe en nu zeg je dat je dat helemaal nie wou....
![]()
hij wilde eerst wel alles zelf bepalen... Cruyff mocht absoluut niet de jeugdopleiding hervormen etc.quote:Op zondag 26 april 2009 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat wilde hij ook niet, daarom hebben ze zo snel mogelijk iemand anders er voor gehaald.
iemand moest het doenquote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omg die opmerking had ik ZO niet verwacht
Nee, hij wilde niet alles zo rigoreus als Cruijff, dat is iets heel anders dan alles zelf willen bepalenquote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Krogzar het volgende:
[..]
hij wilde eerst wel alles zelf bepalen... Cruyff mocht absoluut niet de jeugdopleiding hervormen etc.
gaat ook echt alleen over ajax. Niets over de play-offs, bekerfinale, degradatiestrijd. Naja morgen VI dan maar.quote:
Wel de nummer 3 nu...quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
gaat ook echt alleen over ajax. Niets over de play-offs, bekerfinale, degradatiestrijd. Naja morgen VI dan maar.
Waar blijft nou die bron mafkees?quote:Op zondag 26 april 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Hoor Van Basten praten. Wie haalt er nou overal z'n vriendjes Van't Schip en Witschge bij. Slecht voorbeeld voor z'n groep hoor.
Ik vergeet elke maandagavond gewoon om VI te kijken.quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
gaat ook echt alleen over ajax. Niets over de play-offs, bekerfinale, degradatiestrijd. Naja morgen VI dan maar.
Hoogmoedig gepraat. Borst heeft gewoon altijd gelijkquote:Op zondag 26 april 2009 23:42 schreef byah het volgende:
Waar is meneer Borst eigenlijk bekend van met z'n hoogmoedige gepraat?
Ja, Stekelenburg was idd enorm zeker, dat scheelt.quote:Op zondag 26 april 2009 23:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Nog steeds vind Marco dat hij een goede keuze heeft gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je wordt net wakkerquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Hugo en Marco hebben matchende kleding aan
TR, lees eens terug, dat riep ik al.quote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wilde het net ook zeggen, maar was bang dat ik een spuit elfje wasquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Kijk dat bedoel ikquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
TR, lees eens terug, dat riep ik al.²
Zo jij bent er vroeg bij Robbie.quote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja lul je er maar uit, jij hebt gehoord dat Van den Boog en Van Basten met elkaar botsen dus kom maar op met die bron.quote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat verder kijken dan Ajax TV, dan hoor je ook wat.
Wel als ik er in heb gepostquote:Op zondag 26 april 2009 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, en deze topics zijn vaak niet de moeite waard om terug te lezen.
2000% mee eens ja.quote:Op zondag 26 april 2009 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, en deze topics zijn vaak niet de moeite waard om terug te lezen.
Zou toch fantastisch zijn, als Marco en Hugo straks samen het lied van Kermit de kikker aanheffen:quote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zou eens verder kijken dan je neus lang is.quote:Op zondag 26 april 2009 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je post een icon.Dat mogen we gerust een godswonder noemen.
Azijnpisser eerste klasquote:Op zondag 26 april 2009 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou eens verder kijken dan je neus lang is.
Je post trouwens zonder spelfout, dat is een wonder.
Vandaag is het extreem, hij heeft gisteren wat teveel biertjes gepakt na de wedstrijd tegen Bayern denk ik.quote:
Hij is wel heel goed bezig daar idd. Jammer dat ze daar niets over zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vandaag is het extreem, hij heeft gisteren wat teveel biertjes gepakt na de wedstrijd tegen Bayern denk ik.
Riep ik ook al, cash and carry.quote:Op zondag 26 april 2009 23:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Koeman zit er echt alleen om z'n cheque op te halen, die zegt echt niks
Altijd mooi, als ik op Palmboom313 of Cyberia18 reageer kom jij om de hoek, en iedere andere combinatie ook. Jullie hebben een gesprek in MSN open staan en tilten erop los of nietquote:
Weer over Ajax? Dit is de eerste uitzending in tijden dat het voor meer dan 25% over Ajax ging.quote:Op zondag 26 april 2009 23:52 schreef Palmboom313 het volgende:
Goed gedaanWeer een hele uitzending alleen over Ajax en een beetje AZ
Nee, de beste van Rotterdam, daar ben je trots op.quote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef Ritmo het volgende:
'Zelfs de beste van Amsterdam'. Nou dat is niet zo'n prestatie hoor.
Lollerhelicopter.quote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef Ritmo het volgende:
'Zelfs de beste van Amsterdam'. Nou dat is niet zo'n prestatie hoor.
Boehoequote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef tha_dark het volgende:
Die toespraak van Van Gaal.
We zijn zélfs de beste in..... AMSTERDAM!
Stelletje calimero's.
Beste van Eindhoven is anders ook niet zo moeilijk. Wat een kutteam heeft dat PSVquote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, de beste van Rotterdam, daar ben je trots op.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, de beste van Rotterdam, daar ben je trots op.
Toen hij dezelfde speech hield bij Ajax, was het ook al behoorlijk calimero hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef tha_dark het volgende:
Die toespraak van Van Gaal.
We zijn zélfs de beste in..... AMSTERDAM!
Stelletje calimero's.
Waaromquote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toen hij dezelfde speech hield bij Ajax, was het ook al behoorlijk calimero hoor.
Meningen zijn OK.quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Beste van Eindhoven is anders ook niet zo moeilijk. Wat een kutteam heeft dat PSV
studio ajaxquote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Krogzar het volgende:
Ik vond 't leuk om Hugo compleet over Marco heen te zien lopen...
maar ik ahd graag ook wat meer over de rest van 't voetbal willen zien :S
Ik zie liever AZ kampioen dan PSV idd...quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Beste van Eindhoven is anders ook niet zo moeilijk. Wat een kutteam heeft dat PSV
Ja man, als je kampioen word de CL en de wereld beker wint ben je echt calimeroquote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toen hij dezelfde speech hield bij Ajax, was het ook al behoorlijk calimero hoor.
Met dit team was het voor PSV ook onmogelijk om kampioen te worden. Gister weer overklast door Heracles.quote:Op zondag 26 april 2009 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zie liever AZ kampioen dan PSV idd...
Tenminste nog wel origineel, en toen waren we de beste van de wereld en niet alleen van Eindhoven, Rotterdam en Alkmaar (quote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Helaas, dat ben ik wel.quote:Op zondag 26 april 2009 23:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je kan het moeilijk met me oneens zijn
6-2 toch?quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb ik ook al geroepen. Sjonge, je bent niet echt scherp.quote:Op zondag 26 april 2009 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigenlijk is die van Gaal ook maar zielig zeg. Om nu nog die "wij zijn de beste van...." klets te hergebruiken
PSV heeft maar één goede voetballer. De rest is allemaal middelmaat.quote:Op zondag 26 april 2009 23:58 schreef showmelove het volgende:
[..]
Helaas, dat ben ik wel.
Als jij zegt waarop jij je mening baseert, zeg ik het ook.
Wat heeft dat er mee te maken? Die wedstrijd speelde Ajax extreem slecht. PSV profiteerde slechts van de fouten van Ajax, maar voetbalde zelf zeker niet goed.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 23:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja man, als je kampioen word de CL en de wereld beker wint ben je echt calimero!
Ik vind Bréchet niet zo goed hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 00:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV heeft maar één goede voetballer. De rest is allemaal middelmaat.
Dat filmpje heeft 'ie drie keer achter elkaar, in verschillende topics, gepost.quote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Die wedstrijd speelde Ajax extreem slecht. PSV profiteerde slechts van de fouten van Ajax, maar voetbalde zelf zeker niet goed.
Ik heb nooit gezegd dat AZ calimero is hoorquote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Jup, ik zie namelijk geen verschil. Ze zijn toch nu ook de beste van Rotterdam, Eindhoven en Amsterdam? Maar nee, nu is het AZ en is het ineens calimero (sowieso weer lekker makkelijk roepen)
Als dit calimero was, was het toen bij Ajax ook zo.
Ja, oh, meen je niet, wat een stouterd. Foeiiiii.quote:Op maandag 27 april 2009 00:02 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft 'ie drie keer achter elkaar, in verschillende topics, gepost.
maar je reageert wel. Ik had het ook niet tegen jou, maar tegen degene die het wel calimero-gedrag wenste te noemen.quote:Op maandag 27 april 2009 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat AZ calimero is hoor
Sneuquote:Op maandag 27 april 2009 00:02 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft 'ie drie keer achter elkaar, in verschillende topics, gepost.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Altijd mooi, als ik op Palmboom313 of Cyberia18 reageer kom jij om de hoek, en iedere andere combinatie ook. Jullie hebben een gesprek in MSN open staan en tilten erop los of niet?
waarom haat je psv zo erg?quote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind Bréchet niet zo goed hoor.
Welke middelmaat heb je het precies? Europees gezien, of alleen in NL?quote:Op maandag 27 april 2009 00:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV heeft maar één goede voetballer. De rest is allemaal middelmaat.
Nog hoger eindigen? Grap zekerquote:Op maandag 27 april 2009 00:09 schreef showmelove het volgende:
[..]
Welke middelmaat heb je het precies? Europees gezien, of alleen in NL?
Maar dan nog, geen reden om het meteen als kutteam te bestempelen, ze staan op plaats 4, kunnen nog hoger komen en hebben vorige week tegen Ajax toch laten zien als team te kunnen opereren. Of heb je "van huis uit" al iets tegen PSV?
Prachtvent die van gaalquote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef Altair het volgende:
Van Gaal tijdens huldiging. Daar zat toch wel wat meer pit in dan nu bij AZ.
Kampioen van Nederland, Champions League én Wereldkampioen. Hopen dat die tijd weer snel terugkeert.....
scheer je weg schavuit, stuk onbenul dat je bentquote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef De_kromme het volgende:
2 TWE 32 66
3 AJA 32 65
4 PSV 32 61
Knap dat jij PSV nog hoger ziet eindigen dan de 4e plaats.
quote:Op maandag 27 april 2009 00:16 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
scheer je weg schavuit, stuk onbenul dat je bent
En 14 jaar verschil natuurlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef Altair het volgende:
Van Gaal tijdens huldiging. Daar zat toch wel wat meer pit in dan nu bij AZ.
Als je nou naar het programma kijktquote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef De_kromme het volgende:
2 TWE 32 66
3 AJA 32 65
4 PSV 32 61
Er zijn nog 6 punten te verdienen hoor. PSV kan theoretisch zelfs nog 2e worden.quote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef De_kromme het volgende:
2 TWE 32 66
3 AJA 32 65
4 PSV 32 61
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |