Ik bedoel meer zo massaal op Joey Didulica afvliegen en de mensen die echt hun werk moeten doen ze bijna niet meer de kans te geven daarvoor.quote:
huiliequote:Op zondag 26 april 2009 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Borst is echt gemeen, begint gelijk over Perez. Om van Basten maar op de kast te krijgen.²
DIE PAULA IST EIN KOE, DIE ZEGT NIET ALLEEN BOEquote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
* BansheeBoy stopt een verse koetjesreep in zijn mond.²
die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef rubbereend het volgende:
tis net de intocht van sinterklaas zo met die boot
Inderdaad... zijn vrouw is wel wijzerquote:Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef neen het volgende:
Louis van Gaal had wel wat nieuws mogen verzinnen
kun je meteen naar Helmond verhuizenquote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alleen een wenkbrauwpiercing, tattoo op de arm en strak haar naar achter ontbreekt er nog aan
Jij bent vrouw of homoïst?quote:
Schaars vind ik een stuk sympathieker dan Van Bommel...quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef showmelove het volgende:
[..]
De nieuwe Van Bommel of gaat dat te ver?
Slimmerd, hij zei toch aan het einde "de beste van Nederland"..quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar niet de beste in, Doetinchem, Enschede, Almelo, Groningen, Heerenveen, Utrecht, Kerkrade, Volendam, Den haag, Sparta, TIlburg, Arnhem, Nijmegen en Breda van Gaal
Daar kon je op wachtenquote:
Vind ik wel een goede vergelijking.quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef showmelove het volgende:
[..]
Ja dat was Hugoquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef kalinho het volgende:
Was Borst niet dezelfde die toen in zijn column over Perez, over kankerneger, vond dat Ajax Perez eigenlijk per direct weg moest doen?
Van Bommel is gewoon een halve Duitser, geen leuke jongemanquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef showmelove het volgende:
[..]
Moet je hier zo nodig de Nazi uithangen?quote:Op zondag 26 april 2009 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Slimmerd, hij zei toch aan het einde "de beste van Nederland"..
Oh, en Sparta is geen plaats.
In het veld, bedoel ik eigenlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schaars vind ik een stuk sympathieker dan Van Bommel...
Bron?quote:Op zondag 26 april 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Van Basten en Van den Boog een uitstekende klik? Ik hoor juist dat die twee constant botsen.
Heb nu al meer met Schaars dan ik ooit met van Bommel heb gehadquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef showmelove het volgende:
[..]
Allebeiquote:
Borst zit er alleen maar te stangen, op een mening die langer dan 24 uur dezelfde blijft is hij nog nooit betraptquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef kalinho het volgende:
Was Borst niet dezelfde die toen in zijn column over Perez, over kankerneger, vond dat Ajax Perez eigenlijk per direct weg moest doen?
Een slecht Duits sprekende Belg uit Maasbrachtquote:Op zondag 26 april 2009 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van Bommel is gewoon een halve Duitser, geen leuke jongeman![]()
Dat klonk ook wel door in zijn antwoorden.quote:Op zondag 26 april 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Van Basten en Van den Boog een uitstekende klik? Ik hoor juist dat die twee constant botsen.
Dat is toch altijd met columnisten.quote:Op zondag 26 april 2009 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Borst zit er alleen maar te stangen, op een mening die langer dan 24 uur dezelfde blijft is hij nog nooit betrapt
Dat wilde hij ook niet, daarom hebben ze zo snel mogelijk iemand anders er voor gehaald.quote:Op zondag 26 april 2009 23:38 schreef Krogzar het volgende:
slachtoffer rolletje marco?
jij trekt eerst alle verantwoordelijkheid naar je toe en nu zeg je dat je dat helemaal nie wou....
![]()
hij wilde eerst wel alles zelf bepalen... Cruyff mocht absoluut niet de jeugdopleiding hervormen etc.quote:Op zondag 26 april 2009 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat wilde hij ook niet, daarom hebben ze zo snel mogelijk iemand anders er voor gehaald.
iemand moest het doenquote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omg die opmerking had ik ZO niet verwacht
Nee, hij wilde niet alles zo rigoreus als Cruijff, dat is iets heel anders dan alles zelf willen bepalenquote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Krogzar het volgende:
[..]
hij wilde eerst wel alles zelf bepalen... Cruyff mocht absoluut niet de jeugdopleiding hervormen etc.
gaat ook echt alleen over ajax. Niets over de play-offs, bekerfinale, degradatiestrijd. Naja morgen VI dan maar.quote:
Wel de nummer 3 nu...quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
gaat ook echt alleen over ajax. Niets over de play-offs, bekerfinale, degradatiestrijd. Naja morgen VI dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |