Vandaag is het extreem, hij heeft gisteren wat teveel biertjes gepakt na de wedstrijd tegen Bayern denk ik.quote:
Hij is wel heel goed bezig daar idd. Jammer dat ze daar niets over zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vandaag is het extreem, hij heeft gisteren wat teveel biertjes gepakt na de wedstrijd tegen Bayern denk ik.
Riep ik ook al, cash and carry.quote:Op zondag 26 april 2009 23:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Koeman zit er echt alleen om z'n cheque op te halen, die zegt echt niks
Altijd mooi, als ik op Palmboom313 of Cyberia18 reageer kom jij om de hoek, en iedere andere combinatie ook. Jullie hebben een gesprek in MSN open staan en tilten erop los of nietquote:
Weer over Ajax? Dit is de eerste uitzending in tijden dat het voor meer dan 25% over Ajax ging.quote:Op zondag 26 april 2009 23:52 schreef Palmboom313 het volgende:
Goed gedaanWeer een hele uitzending alleen over Ajax en een beetje AZ
Nee, de beste van Rotterdam, daar ben je trots op.quote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef Ritmo het volgende:
'Zelfs de beste van Amsterdam'. Nou dat is niet zo'n prestatie hoor.
Lollerhelicopter.quote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef Ritmo het volgende:
'Zelfs de beste van Amsterdam'. Nou dat is niet zo'n prestatie hoor.
Boehoequote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef tha_dark het volgende:
Die toespraak van Van Gaal.
We zijn zélfs de beste in..... AMSTERDAM!
Stelletje calimero's.
Beste van Eindhoven is anders ook niet zo moeilijk. Wat een kutteam heeft dat PSVquote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, de beste van Rotterdam, daar ben je trots op.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, de beste van Rotterdam, daar ben je trots op.
Toen hij dezelfde speech hield bij Ajax, was het ook al behoorlijk calimero hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef tha_dark het volgende:
Die toespraak van Van Gaal.
We zijn zélfs de beste in..... AMSTERDAM!
Stelletje calimero's.
Waaromquote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toen hij dezelfde speech hield bij Ajax, was het ook al behoorlijk calimero hoor.
Meningen zijn OK.quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Beste van Eindhoven is anders ook niet zo moeilijk. Wat een kutteam heeft dat PSV
studio ajaxquote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Krogzar het volgende:
Ik vond 't leuk om Hugo compleet over Marco heen te zien lopen...
maar ik ahd graag ook wat meer over de rest van 't voetbal willen zien :S
Ik zie liever AZ kampioen dan PSV idd...quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Beste van Eindhoven is anders ook niet zo moeilijk. Wat een kutteam heeft dat PSV
Ja man, als je kampioen word de CL en de wereld beker wint ben je echt calimeroquote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toen hij dezelfde speech hield bij Ajax, was het ook al behoorlijk calimero hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |