Vandaag is het extreem, hij heeft gisteren wat teveel biertjes gepakt na de wedstrijd tegen Bayern denk ik.quote:
Hij is wel heel goed bezig daar idd. Jammer dat ze daar niets over zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vandaag is het extreem, hij heeft gisteren wat teveel biertjes gepakt na de wedstrijd tegen Bayern denk ik.
Riep ik ook al, cash and carry.quote:Op zondag 26 april 2009 23:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Koeman zit er echt alleen om z'n cheque op te halen, die zegt echt niks
Altijd mooi, als ik op Palmboom313 of Cyberia18 reageer kom jij om de hoek, en iedere andere combinatie ook. Jullie hebben een gesprek in MSN open staan en tilten erop los of nietquote:
Weer over Ajax? Dit is de eerste uitzending in tijden dat het voor meer dan 25% over Ajax ging.quote:Op zondag 26 april 2009 23:52 schreef Palmboom313 het volgende:
Goed gedaanWeer een hele uitzending alleen over Ajax en een beetje AZ
Nee, de beste van Rotterdam, daar ben je trots op.quote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef Ritmo het volgende:
'Zelfs de beste van Amsterdam'. Nou dat is niet zo'n prestatie hoor.
Lollerhelicopter.quote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef Ritmo het volgende:
'Zelfs de beste van Amsterdam'. Nou dat is niet zo'n prestatie hoor.
Boehoequote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef tha_dark het volgende:
Die toespraak van Van Gaal.
We zijn zélfs de beste in..... AMSTERDAM!
Stelletje calimero's.
Beste van Eindhoven is anders ook niet zo moeilijk. Wat een kutteam heeft dat PSVquote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, de beste van Rotterdam, daar ben je trots op.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, de beste van Rotterdam, daar ben je trots op.
Toen hij dezelfde speech hield bij Ajax, was het ook al behoorlijk calimero hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef tha_dark het volgende:
Die toespraak van Van Gaal.
We zijn zélfs de beste in..... AMSTERDAM!
Stelletje calimero's.
Waaromquote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toen hij dezelfde speech hield bij Ajax, was het ook al behoorlijk calimero hoor.
Meningen zijn OK.quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Beste van Eindhoven is anders ook niet zo moeilijk. Wat een kutteam heeft dat PSV
studio ajaxquote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Krogzar het volgende:
Ik vond 't leuk om Hugo compleet over Marco heen te zien lopen...
maar ik ahd graag ook wat meer over de rest van 't voetbal willen zien :S
Ik zie liever AZ kampioen dan PSV idd...quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Beste van Eindhoven is anders ook niet zo moeilijk. Wat een kutteam heeft dat PSV
Ja man, als je kampioen word de CL en de wereld beker wint ben je echt calimeroquote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toen hij dezelfde speech hield bij Ajax, was het ook al behoorlijk calimero hoor.
Met dit team was het voor PSV ook onmogelijk om kampioen te worden. Gister weer overklast door Heracles.quote:Op zondag 26 april 2009 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zie liever AZ kampioen dan PSV idd...
Tenminste nog wel origineel, en toen waren we de beste van de wereld en niet alleen van Eindhoven, Rotterdam en Alkmaar (quote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Helaas, dat ben ik wel.quote:Op zondag 26 april 2009 23:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je kan het moeilijk met me oneens zijn
6-2 toch?quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb ik ook al geroepen. Sjonge, je bent niet echt scherp.quote:Op zondag 26 april 2009 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigenlijk is die van Gaal ook maar zielig zeg. Om nu nog die "wij zijn de beste van...." klets te hergebruiken
PSV heeft maar één goede voetballer. De rest is allemaal middelmaat.quote:Op zondag 26 april 2009 23:58 schreef showmelove het volgende:
[..]
Helaas, dat ben ik wel.
Als jij zegt waarop jij je mening baseert, zeg ik het ook.
Wat heeft dat er mee te maken? Die wedstrijd speelde Ajax extreem slecht. PSV profiteerde slechts van de fouten van Ajax, maar voetbalde zelf zeker niet goed.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 23:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja man, als je kampioen word de CL en de wereld beker wint ben je echt calimero!
Ik vind Bréchet niet zo goed hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 00:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV heeft maar één goede voetballer. De rest is allemaal middelmaat.
Dat filmpje heeft 'ie drie keer achter elkaar, in verschillende topics, gepost.quote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Die wedstrijd speelde Ajax extreem slecht. PSV profiteerde slechts van de fouten van Ajax, maar voetbalde zelf zeker niet goed.
Ik heb nooit gezegd dat AZ calimero is hoorquote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Jup, ik zie namelijk geen verschil. Ze zijn toch nu ook de beste van Rotterdam, Eindhoven en Amsterdam? Maar nee, nu is het AZ en is het ineens calimero (sowieso weer lekker makkelijk roepen)
Als dit calimero was, was het toen bij Ajax ook zo.
Ja, oh, meen je niet, wat een stouterd. Foeiiiii.quote:Op maandag 27 april 2009 00:02 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft 'ie drie keer achter elkaar, in verschillende topics, gepost.
maar je reageert wel. Ik had het ook niet tegen jou, maar tegen degene die het wel calimero-gedrag wenste te noemen.quote:Op maandag 27 april 2009 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat AZ calimero is hoor
Sneuquote:Op maandag 27 april 2009 00:02 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft 'ie drie keer achter elkaar, in verschillende topics, gepost.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Altijd mooi, als ik op Palmboom313 of Cyberia18 reageer kom jij om de hoek, en iedere andere combinatie ook. Jullie hebben een gesprek in MSN open staan en tilten erop los of niet?
waarom haat je psv zo erg?quote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind Bréchet niet zo goed hoor.
Welke middelmaat heb je het precies? Europees gezien, of alleen in NL?quote:Op maandag 27 april 2009 00:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV heeft maar één goede voetballer. De rest is allemaal middelmaat.
Nog hoger eindigen? Grap zekerquote:Op maandag 27 april 2009 00:09 schreef showmelove het volgende:
[..]
Welke middelmaat heb je het precies? Europees gezien, of alleen in NL?
Maar dan nog, geen reden om het meteen als kutteam te bestempelen, ze staan op plaats 4, kunnen nog hoger komen en hebben vorige week tegen Ajax toch laten zien als team te kunnen opereren. Of heb je "van huis uit" al iets tegen PSV?
Prachtvent die van gaalquote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef Altair het volgende:
Van Gaal tijdens huldiging. Daar zat toch wel wat meer pit in dan nu bij AZ.
Kampioen van Nederland, Champions League én Wereldkampioen. Hopen dat die tijd weer snel terugkeert.....
scheer je weg schavuit, stuk onbenul dat je bentquote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef De_kromme het volgende:
2 TWE 32 66
3 AJA 32 65
4 PSV 32 61
Knap dat jij PSV nog hoger ziet eindigen dan de 4e plaats.
quote:Op maandag 27 april 2009 00:16 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
scheer je weg schavuit, stuk onbenul dat je bent
En 14 jaar verschil natuurlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef Altair het volgende:
Van Gaal tijdens huldiging. Daar zat toch wel wat meer pit in dan nu bij AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |