Ik vergeet elke maandagavond gewoon om VI te kijken.quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
gaat ook echt alleen over ajax. Niets over de play-offs, bekerfinale, degradatiestrijd. Naja morgen VI dan maar.
Hoogmoedig gepraat. Borst heeft gewoon altijd gelijkquote:Op zondag 26 april 2009 23:42 schreef byah het volgende:
Waar is meneer Borst eigenlijk bekend van met z'n hoogmoedige gepraat?
Ja, Stekelenburg was idd enorm zeker, dat scheelt.quote:Op zondag 26 april 2009 23:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Nog steeds vind Marco dat hij een goede keuze heeft gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je wordt net wakkerquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Hugo en Marco hebben matchende kleding aan
TR, lees eens terug, dat riep ik al.quote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wilde het net ook zeggen, maar was bang dat ik een spuit elfje wasquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Kijk dat bedoel ikquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
TR, lees eens terug, dat riep ik al.²
Zo jij bent er vroeg bij Robbie.quote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja lul je er maar uit, jij hebt gehoord dat Van den Boog en Van Basten met elkaar botsen dus kom maar op met die bron.quote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat verder kijken dan Ajax TV, dan hoor je ook wat.
Wel als ik er in heb gepostquote:Op zondag 26 april 2009 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, en deze topics zijn vaak niet de moeite waard om terug te lezen.
2000% mee eens ja.quote:Op zondag 26 april 2009 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, en deze topics zijn vaak niet de moeite waard om terug te lezen.
Zou toch fantastisch zijn, als Marco en Hugo straks samen het lied van Kermit de kikker aanheffen:quote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zou eens verder kijken dan je neus lang is.quote:Op zondag 26 april 2009 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je post een icon.Dat mogen we gerust een godswonder noemen.
Azijnpisser eerste klasquote:Op zondag 26 april 2009 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou eens verder kijken dan je neus lang is.
Je post trouwens zonder spelfout, dat is een wonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |