wat wil je dat ik doe dan, zal ik een dansje voor je doen om je op te beurenquote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef mooiiiiii het volgende:
Kan iemand me even opbeuren"gek woord eiggl
Ja wat nou?quote:
Ik wilde al een naamtopic voor mooiiiiii openen, maar Kwaliteit was met net voor.quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wat wil je dat ik doe dan, zal ik een dansje voor je doen om je op te beuren
Dat jij ons bang zit te maken dat we morgen misschien wel geen beeld hebbenquote:
we krijgen geen streamlocksquote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
ik wil eigenlijk ook 4 streams zodat ik nu doelloos naar 4 niet werkende streams kon kijken![]()
en wat ik me nu afvroeg....als er een streamlock zou komen....zien we dan de wasbak bij gebrek aan een zwembad
alleen degenen die niet zijn ingelogdquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat jij ons bang zit te maken dat we morgen misschien wel geen beeld hebben
alleen degenen die niet zijn ingelogdquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat jij ons bang zit te maken dat we morgen misschien wel geen beeld hebben
naar 4 kisten kijken en ons bedenken dat we niet oneindig zijnquote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
ik wil eigenlijk ook 4 streams zodat ik nu doelloos naar 4 niet werkende streams kon kijken![]()
en wat ik me nu afvroeg....als er een streamlock zou komen....zien we dan de wasbak bij gebrek aan een zwembad
bron?quote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we krijgen geen streamlocks
we mogen alles zien
dus deisyy.....niet uitloggen he vannacht anders heb je geen streamquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
alleen degenen die niet zijn ingelogden voor de rest in het afwachtennnnnnnnnnnn
ja maar.....als......ik wil gewoon dat ze een goed alternatief achter de hand hebben.....het doucheputje??? of toch niet....ook daar vallen wel eens klappenquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we mogen alles zien
dat hoop ik wel want zoals febo steeds de regels ging aanpassen werd je ook naar van.quote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we mogen alles zien
hihihihihi als ik wist hoe je een dansend gifje kon plaatsen dan had ik het nu gedaanquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde al een naamtopic voor mooiiiiii openen, maar Kwaliteit was met net voor.
Dansen dan maar![]()
![]()
Slimpiequote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Alweer?
Volgens mij hadden we die nog niet hoor
naamtopics zijn zo 2003quote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde al een naamtopic voor mooiiiiii openen, maar Kwaliteit was met net voor.
Dansen dan maar![]()
![]()
ja....en dat je kan schakelen ....vanuit elke hoek....quote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
naar 4 kisten kijken en ons bedenken dat we niet oneindig zijn
quote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Alweer?
Volgens mij hadden we die nog niet hoor
Coole quote-troep hebben we ervan gemaaktquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
alleen degenen die niet zijn ingelogden voor de rest in het afwachtennnnnnnnnnnn
Van deze word ik altijd vrolijk.quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hihihihihi als ik wist hoe je een dansend gifje kon plaatsen dan had ik het nu gedaan
en wat doet dat?quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef yvonne het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1283971?toonverwijderd=1
en bedankt?quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef yvonne het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1283971?toonverwijderd=1
ik zou zeggen de luchtruimte dan maar naar boven toe met de cams zodat we kunnen zien hoe het buiten isquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar.....als......ik wil gewoon dat ze een goed alternatief achter de hand hebben.....het doucheputje??? of toch niet....ook daar vallen wel eens klappen
Het zou gewoon moeten werken op dit moment.quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef Toverheks het volgende:
probeer me steeds in te loggen op thebunkeronline had me al aangemeld gister maar krijg steeds oeps er is wat verkeerd gegaan te zien, er staat rechts boven enter e-mail heb ik gedaan en daar onder mijn wwoord maar nee niks noppes nada wacht wel tot morgen misschien overbelast.
Laatste! M'n maat is voor ADO (ik woon in Den Haag) en ik voor Feyenoord (ben geboren in Rotjeknor).quote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn vogeltjes![]()
Had je iets te vieren of gewoon omdat het kon?
Zo werktie beterquote:
Ahhh die is leukquote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van deze word ik altijd vrolijk.
Dus mooiiiiii deze is voor jou.
[ afbeelding ]
snap er niks van tig keer me weer opnieuw ingelogd probeer het morgenochtend wel.quote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef galiegalder het volgende:
[..]
Het zou gewoon moeten werken op dit moment.
er is géén buiten, die ruimte beslaat iets van 70cm bij een bij een meter of 4,5 thats all.quote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zou zeggen de luchtruimte dan maar naar boven toe met de cams zodat we kunnen zien hoe het buiten is
quote:
Nee, een credit is ongeveer 0,30 cent waard heb ik gehoord.quote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef Rijpie het volgende:
[..]
en bedankt?
zie net dat je nu 25 credits krijgt als je sms't. vanmiddag was dat 9, hoezo is dit veranderd? en wordt dit nog hoger?
Nóg wel, but I watch you like a hawkquote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Laatste! M'n maat is voor ADO (ik woon in Den Haag) en ik voor Feyenoord (ben geboren in Rotjeknor).
Dus da's een mooie reden om al vroeg aan het bier te gaan. Maar ja, op een gegeven moment houdt dat op natuurlijk dus nu ben ik aan de cognac. En typ nog best netjes, vind ik zelf.![]()
Ha, dat is een leuke situatie. Dan had jij een leuke wedstrijdquote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Laatste! M'n maat is voor ADO (ik woon in Den Haag) en ik voor Feyenoord (ben geboren in Rotjeknor).
Dus da's een mooie reden om al vroeg aan het bier te gaan. Maar ja, op een gegeven moment houdt dat op natuurlijk dus nu ben ik aan de cognac. En typ nog best netjes, vind ik zelf.![]()
top, dan heb ik niet voor niks gewacht met dat sms-enquote:Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef galiegalder het volgende:
[..]
Nee, een credit is ongeveer 0,30 cent waard heb ik gehoord.
Deze waarde staan nu correct en veranderen volgens mij niet meer..
Hey ikke woon ook daar behalve dan met dat voetballenquote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb naast de sigarenwinkel van Vos gewoont, Harry heeft zowel bij ADO als een blauwe maandag bij Feyenoord gespeeld, ahhh moeder Vos die er toen alleen voorstond met 3 zoons? de oudste deed ook aan voetbal.quote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
ja wel er hangen alleen allemaal takken voor toch?quote:Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
er is géén buiten, die ruimte beslaat iets van 70cm bij een bij een meter of 4,5 thats all.
meldt je ff opnieuw aan op www.thebunkeronline.tvquote:Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
snap er niks van tig keer me weer opnieuw ingelogd probeer het morgenochtend wel.
ieder geval voor 8 uur sàvonds
Weet ik niet, zou ik nog over moeten bellen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi
Wat ga je nog doen in Eindhoven, komende week?
Aan de buitenkant voor een deel klimop, ik zag dat Bart die voor een groot gedeelte had weggehaald, dat zei hij althans..aan de binnenkant, heeft hij die weggehaaldquote:Op zondag 26 april 2009 22:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja wel er hangen alleen allemaal takken voor toch?
Zou leuk zijn, als deze een succes wordt zou dat best eens kunnen!quote:Op zondag 26 april 2009 22:35 schreef Jimbo het volgende:
meer streamsmss als dr ooit een 2e serie komt
quote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef galiegalder het volgende:
[..]
meldt je ff opnieuw aan op www.thebunkeronline.tv
ik kreeg net een bericht dat er bij sommige een foute mail verstuurd was en dus dat ze op de testomgeving aangemeld hadden.
Vrij zeker dat het dan opgelost is!
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat als ik één keer succesvol ingelogd ben er dus met mijn account niets aan de hand is
Dan is het toch klaar!quote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef D. het volgende:
Ik neem aan dat als ik één keer succesvol ingelogd ben er dus met mijn account niets aan de hand is
Leuk foto'squote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet ik niet, zou ik nog over moeten bellen.
Ben nu echt even toe aan een beetje lichamelijke rust, de tuin is nu af en ik moet nog wat werk inleveren.
In drie weken de hele tuin omgegooid en afgelopen vrijdag nog even geholpen in de bunker.
Gister heel veel teringzooi weggebracht naar de stort en de laatste stenen de grond in geslagen.
Vandaag nog wat vlonders met de decoupeer op maat gezaagd,het laatste stukje voor onder de afvalbakken.
Straks maar even foto's posten.
Wat ik bij de bunker zou willen doen is werken als een schakel tussen ons Fokkers en de bunker, updates in de vorm van nieuwtjes en het terugkoppelen van onze feedback richting te bunker lijkt me gaaf om te doen.
Ik heb het idee dat de aansluiting op ons als Fokkers nog niet optimaal is, de berichtgeving is vaak voor een breder algemeen publiek bedoelt waardoor ze vaak de plank misslaan (wij prikken vrij snel door berichtgeving heen).
quote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet ik niet, zou ik nog over moeten bellen.
Ben nu echt even toe aan een beetje lichamelijke rust, de tuin is nu af en ik moet nog wat werk inleveren.
In drie weken de hele tuin omgegooid en afgelopen vrijdag nog even geholpen in de bunker.
Gister heel veel teringzooi weggebracht naar de stort en de laatste stenen de grond in geslagen.
Vandaag nog wat vlonders met de decoupeer op maat gezaagd,het laatste stukje voor onder de afvalbakken.
Straks maar even foto''s posten.
Wat ik bij de bunker zou willen doen is werken als een schakel tussen ons Fokkers en de bunker, updates in de vorm van nieuwtjes en het terugkoppelen van onze feedback richting te bunker lijkt me gaaf om te doen.
Ik heb het idee dat de aansluiting op ons als Fokkers nog niet optimaal is, de berichtgeving is vaak voor een breder algemeen publiek bedoelt waardoor ze vaak de plank misslaan (wij prikken vrij snel door berichtgeving heen).
Ik had er al eerder naar gevraagd en nu komen ze eraanquote:
Mmm, ik zag toch écht een foutje nu, foei!quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk om aan zo'n project mee te werken, lijkt me.
Wat betrefd je opmerkingen aangaande de samenwerking met FOK!: als het goed is, zit men daar momenteel over te praten, rond de tafel.
Foto's? Tof!
En nee, Dees, ik hoef morgen niet te werken. Want dan zuip ik niet. Dat heb ik wel afgeleerd in de loop der jaren.
Ja dat vermoeden had ik al, maar er zullen vast mensen zoals een PP en Cc opduiken vanavond waardoor ik buitenspel word gezet, ach so be it.quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk om "op de werkvloer" aan zo'n project mee te werken, lijkt me.
Wat betreft je opmerkingen aangaande de samenwerking met FOK!: als het goed is, zit men daar momenteel over te praten, rond de tafel.
Foto's? Tof!
En nee, Dees, ik hoef morgen niet te werken. Want dan zuip ik niet. Dat heb ik wel afgeleerd in de loop der jaren.
Die dquote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, ik zag toch écht een foutje nu, foei!
RLS SC.quote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er al eerder naar gevraagd en nu komen ze eraan![]()
Dementor moet wel even melden waar, want hier mag natuurlijk niet
quote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al, maar er zullen vast mensen zoals een PP en Cc opduiken vanavond waardoor ik buitenspel word gezet, ach so be it.
Buitenspel? Doe niet zo somber.quote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al, maar er zullen vast mensen zoals een PP en Cc opduiken vanavond waardoor ik buitenspel word gezet, ach so be it.
Diploma ophalen voor de zomer is toch iets belangrijker...
O joh, zeg dan metéén dat je twee weken niet wilt zitten.quote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, ik zag toch écht een foutje nu, foei!
Wat fatalistisch.In a way.quote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef Dementor het volgende:
Ik heb ze net gezien, mijn complimenten hoor, het is prachtig gewordenquote:
Ik bel Mariellquote:Op zondag 26 april 2009 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat fatalistisch.In a way.
Toen ik net je idee las dacht ik juist: 'mooi dat ie zoiets zou willen oppakken'. Ik ga het niet doen.
daarquote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
zal er morgen overdag nog iets leuks te zien zijn?
[..]
waar?![]()
Saxy.quote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef Copycat het volgende:
Laat mij maar dom cafe-, keuken- en kelderwerk doen!
Huh?quote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Diploma ophalen voor de zomer is toch iets belangrijker...
Hoe vond je het?quote:
Nee.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
(vroeg nog, staan de streams aan, Bart: neuh, kom je terug bij de redactie "oh de streams stonden wel aan").
eeuuhhh, whutquote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
Was jij dat, met die bouwvakkersspleet?
Daar waren hier enkele dames helemaal wild van.
Alleen om de luchtschacht in te gaanquote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, heb je gebukt tijdens je werkzaamheden?
Tja, dat is voldoende he?quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen om de luchtschacht in te gaan.
haha en het lijkt al behoorlijk klein op de streamsquote:Op zondag 26 april 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
En over de bunker zelf, het is echt een stuk kleiner dan 't lijkt. Veel primitiever ook, de badkamer is gewoon een veredelde bouwval met een douche.
dank je welquote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef galiegalder het volgende:
[..]
meldt je ff opnieuw aan op www.thebunkeronline.tv
ik kreeg net een bericht dat er bij sommige een foute mail verstuurd was en dus dat ze op de testomgeving aangemeld hadden.
Vrij zeker dat het dan opgelost is!
Logisch, de regie grijpt elke mogelijkheid aan om de camerastandpunten te testenquote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
(vroeg nog, staan de streams aan, Bart: neuh, kom je terug bij de redactie "oh de streams stonden wel aan").
Capquote:
hoorde dat bart vertelde ze mogen met zijn 2e in de toilet staan 3 man houd het niet hangen ook geen spiegels nergens is iemand anders dat ok al opgevallen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef Rijpie het volgende:
[..]
haha en het lijkt al behoorlijk klein op de streams![]()
ik kan echt niet wachten op de eerste battles
er was een paar keer dat er iemand langs de doodskist liep, eerst een gozer met verf op z'n broek, later ook nog samen met een of andere meid.quote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cap? Ik heb ff terug gelezen, niet eens de opmerking dat er iemand in beeld liep dus denk dat de stream gewoon uit stond
.
Bart zei het alleen maar tegen iedereen die de badkamer kwam bekijkenquote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde dat bart vertelde ze mogen met zijn 2e in de toilet staan 3 man houd het niet hangen ook geen spiegels nergens is iemand anders dat ok al opgevallen.
Beide was ik nietquote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef Rijpie het volgende:
er was een paar keer dat er iemand langs de doodskist liep, eerst een gozer met verf op z'n broek, later ook nog samen met een of andere meid.
ja die remco van het dansen viel het natuurlijk op, mooiboyquote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde dat bart vertelde ze mogen met zijn 2e in de toilet staan 3 man houd het niet hangen ook geen spiegels nergens is iemand anders dat ok al opgevallen.
als hij johan heet dan mogen we bellen over de billen van johanquote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was jij dat, met die bouwvakkersspleet?
Daar waren hier enkele dames helemaal wild van.
Cap? Ik?quote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cap? Ik heb ff terug gelezen, niet eens de opmerking dat er iemand in beeld liep dus denk dat de stream gewoon uit stond
.
Zal ik doen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Doe niet zo prematuur?
Die schakel tussen FOK! en de bunker is alleen maar goed en hard nodig!
Ik geloof dat iedereen er al vanuit ging dat jij dat zou doen?
Iteejer is net nog naar e'hoven geweest, pm die zo even?
Ik heb de link opgeslagenquote:Op zondag 26 april 2009 23:45 schreef Maanvis het volgende:
By the way, op Goldenpage wordt vrij fanatiek gestreamlogd, dus als FOKkers te lam zijn kun je altijd nog in dit forum terecht.
het was ook zo weer weg... was heel kortquote:
je gaf het al eerder aan, maar ik weet niet precies wat je bedoelt. wel is links harder dan rechts bij mij, maar niet hinderlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef Kwaliteit het volgende:
Is het geluid bij jullie op de stream ook zo KUT?
Links werkt niet zo goed!
Zeer hinderlijk hier, vooral als mijn koptelefoon op heb.quote:Op maandag 27 april 2009 00:41 schreef Rijpie het volgende:
[..]
je gaf het al eerder aan, maar ik weet niet precies wat je bedoelt. wel is links harder dan rechts bij mij, maar niet hinderlijk.
dat klinkt logischquote:Op maandag 27 april 2009 01:03 schreef Rijpie het volgende:
ze zitten met sneeuw, wat betekent of er is geen signaal, of er is geen kabel aangesloten![]()
waarschijnlijk zit het signaal wat ze zoeken via een videokanaal, dus moeten ze de tv daarop afstemmen
Ik zou het niet weten want ik kijk geen streamsquote:
op de chat zeggen ze dat hij het doet. Gister totaal geen problemen maar nu doettie het niet. Heb het op de site gemeld dus wacht ff af.quote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten want ik kijk geen streamsMaar het lijkt me dat ie het gewoon moet doen?
gewoon kopen hoor geen probleem mee gehad.quote:Op maandag 27 april 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Hoe staat het er inmiddels gemiddeld voor?? Kan ik al streams gaan kopen omdat alles nu soepel loopt of moet ik daar nog maar ff mee wachten?
Kee, dan zal ik m'n bankpas eens uit m'n portemonnee gaan vissenquote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef lies1958 het volgende:
[..]
gewoon kopen hoor geen probleem mee gehad.
Deze is ervoor gemaakt geloof ikquote:Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef snetje het volgende:
waar kunnen de filmpjes ?
[ afbeelding ]
http://www.clipser.com/watch_video/1307704
Gelukkig maar, is alles toch nog goed gekomen. Nog maar een paar uurtjes.quote:Op maandag 27 april 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
Gelukt, streaming staat nu op "Array" ipv 0 en 55 credits ipv 5
merciquote:Op maandag 27 april 2009 13:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Deze is ervoor gemaakt geloof ik
[TBO] Caps, updates, quotes en films.
Ik had nog helemaal geen problemen gehad, gisteren geregistreerd, maar ook besloten te wachten met het kopen van streams......quote:Op maandag 27 april 2009 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig maar, is alles toch nog goed gekomen. Nog maar een paar uurtjes.
Wat doet copycat raar met d'r schoen in dat filmpjequote:Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef snetje het volgende:
waar kunnen de filmpjes ?
[ afbeelding ]
http://www.clipser.com/watch_video/1307704
Ja, en dan vul je alles braaf en kloppend in, blijkt in je accountgegevens de helft van je woonplaats te zijn verdwenenquote:Op maandag 27 april 2009 13:44 schreef NorthernStar het volgende:
Ze vragen je wel de hemd van het lijf bij die registratie.
Yep, ook als je al een abo hebt.... dus dat is standaardquote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef D. het volgende:
Krijgen jullie ook de hele tijd dat 'neem nu een abonnement-filmpje'?
jaquote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef D. het volgende:
Krijgen jullie ook de hele tijd dat 'neem nu een abonnement-filmpje'?
Ik heb betaald, ik wil geen standaardquote:Op maandag 27 april 2009 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, ook als je al een abo hebt.... dus dat is standaard
Ik ben er al!quote:
Op die ene hak gaan staan? Tic van me. Waarmee ik al tig schoenen/laarzen met smalle hakken vernaggeld heb. Dat soort schoeisel draag ik dan ook niet meerquote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:
Wat doet copycat raar met d'r schoen in dat filmpje.
ik zit al klaar hoor met chips borrelnootjes en drankjes en o ja, de senseo op een tafeltje achter mij, stel je voor dat ik wat misquote:Op maandag 27 april 2009 14:25 schreef D. het volgende:
Ik kreeg 2 reacties binnen een minuut, volgens mij zitten er mensen stand by
Pfoeij, is toch m'n dag nog goedquote:
Bij die schoenen ziet het er ook nog eens raar uit, beetje Pardoes-achtig (van de efteling)quote:Op maandag 27 april 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op die ene hak gaan staan? Tic van me. Waarmee ik al tig schoenen/laarzen met smalle hakken vernaggeld heb. Dat soort schoeisel draag ik dan ook niet meer.
Het ziet er altijd raar uit. Nog iets wat ik moet aflerenquote:Op maandag 27 april 2009 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Bij die schoenen ziet het er ook nog eens raar uit, beetje Pardoes-achtig (van de efteling).
Wat je ook kunt doen is de ene en de andere hak afwisselen, dan is het net een dansje!quote:Op maandag 27 april 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ziet er altijd raar uit. Nog iets wat ik moet afleren.
Ben je er al? Doe eens verslagquote:
Op mijn werk. Zo naar de huisarts en dan kom ik even die kant op. Maar niet te lang, want heb voor het eerst in mijn leven een gezichtsbehandeling vanavond. Zo eentje waar je huid van opleeft. Of zoiets.quote:
Tof.quote:Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mijn werk. Zo naar de huisarts en dan kom ik even die kant op. Maar niet te lang, want heb voor het eerst in mijn leven een gezichtsbehandeling vanavond. Zo eentje waar je huid van opleeft. Of zoiets.
Mezelf een maandje geleden cadeau gedaan vanwege stoppen met roken en die afspraak is vanavond. Maar volgens mij heb ik helemaal geen geduld voor dat soort getut en zeg ik na een kwartier dat het wel weer mooi geweest is.![]()
En dan zie je me weer. Met stralend gezicht.
Ja momentje.quote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef Maanvis het volgende:
Dementor, kun je ff kijken of m'n zonnebril daar nog achter de bar ligt?
Jammer, maar maakt niet uit, was toch een goedkoop dingquote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja momentje.
Edit: nee niets gevonden maar de boel is opgeruimd geloof ik...
Als die xtc en viagra die je daar hebt gedeponeerd er nog maar wel ligt.quote:Op maandag 27 april 2009 14:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jammer, maar maakt niet uit, was toch een goedkoop ding
nee joh, je ziet idd steeds die trailer maar die duvels gooien er af en toe beelden van de bunker op, heel fftjes dus je moet maar geluk hebben het te zien.quote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Leandra het volgende:
Ah okay, ik dacht al dat er toch iets mis was
Ik voel wel een zekere spanning, maar ga zelf niet streamen dus moet het doen met de commentaren alhierquote:Op maandag 27 april 2009 15:10 schreef Maanvis het volgende:
Drijven jullie ook al weg van de spanning voor vanavond?
neuhhhhquote:Op maandag 27 april 2009 15:10 schreef Maanvis het volgende:
Oh.... is dat de spanning, gelukkig maar, weer een mysterie ontrafeldquote:Op maandag 27 april 2009 15:10 schreef Maanvis het volgende:
Dan is het voor jou te hopen dat hier genoeg wordt neergezet.quote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik voel wel een zekere spanning, maar ga zelf niet streamen dus moet het doen met de commentaren alhier
Er is ook nog het streamverslagen topic, dat wordt doorgaans goed bijgehouden hierquote:Op maandag 27 april 2009 15:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan is het voor jou te hopen dat hier genoeg wordt neergezet.
En hoe!quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Dementor het volgende:
Edit: nee niets gevonden maar de boel is opgeruimd geloof ik...
Er ligt nog wel een soort Cc zonnebril.quote:Op maandag 27 april 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe!
Check mijn nieuwe zonnebril!
Gij snoodaard!quote:Op maandag 27 april 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe!
Check mijn nieuwe zonnebril!
oja dat is hier ook.quote:Op maandag 27 april 2009 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er is ook nog het streamverslagen topic, dat wordt doorgaans goed bijgehouden hier
Neem ik die witte wel mee, dan doet Roel het maar met de mijnequote:Op maandag 27 april 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
Een witte? Die is dan van kunstzinnige Roel, die was zijn zonnebril kwijt. Zo'n designgeval.
Ik was heul niet naar de rondleiding geweestquote:Op maandag 27 april 2009 15:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er ligt nog wel een soort Cc zonnebril.
jij zit zeker al klaar hequote:
Zal ik dat zo eens vragen?quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of er ook 's nachts doorlopend streams zullen zijn of dat de boel gewoon om 00:00uur shutdown gaat
Oja, jij zit daar nu natuurlijkquote:
Er wordt overgeschakeld op 'automatische regie', de stream blijft dus wel aan maar er zit niemand achter de regie.quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of er ook 's nachts doorlopend streams zullen zijn of dat de boel gewoon om 00:00uur shutdown gaat
Nu je het zegt staat daar mij ook iets van bij, raar alleen dat het tijdens de kickoff niet gebruikt werd? Lijkt me wel apart hoe dat werkt als de boel op "autopilot" gaatquote:Op maandag 27 april 2009 15:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er wordt overgeschakeld op 'automatische regie', de stream blijft dus wel aan maar er zit niemand achter de regie.
quote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zit zeker al klaar heheb je ook je senseo op tafeltje achter je staan
heb wel chips en borrelnootjes bedankt voor de tip van de koekenquote:Op maandag 27 april 2009 15:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
en de chips en cola en koeken en blikken soep en broodjes....
wel roze koeken hequote:Op maandag 27 april 2009 15:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb wel chips en borrelnootjes bedankt voor de tip van de koeken![]()
ik neem wel voor je mee, heb je aan 30 pakken genoegquote:
ik heb steeds dat filmpje hoorquote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Het geluid is nog steeds niet om aan te horen!
Ligt aan het formaat van die pakkenquote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik neem wel voor je mee, heb je aan 30 pakken genoeg
Maar ik heb wel...ehh....nouja, eigenlijk alleen maar streamsquote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
das echt heel erg...nog erger dan geen streams hebben
ow....nah ik heb laptop....ben alleenig dus niemand die zeurt of het geluid zachter kan....maar euhm....dus ik kan niet objectief mee klagenquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
klopt maar ik hoor nog steeds rechts, en links niet.. althans af en toe soort van brommetjes.
Fakkkk.....je hebt nog 4 uur en 15 min om koeken te halenquote:Op maandag 27 april 2009 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik heb wel...ehh....nouja, eigenlijk alleen maar streams
tis nog waar ook....nu hoor ik nog maar alleen rechtsquote:Op maandag 27 april 2009 15:49 schreef Kwaliteit het volgende:
ze zijn er volgens mij nu wel mee bezig want ik hoor verandering.
Ik hoef vandaag geen boodschappen meer te doenquote:Op maandag 27 april 2009 15:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fakkkk.....je hebt nog 4 uur en 15 min om koeken te halen
dan stuur ik je in gedachten een koekquote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag geen boodschappen meer te doen
Alweerquote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Leuke avond
Gerucht gaat rond dat er vanavond om 19:00 op NL1/2/3 NOS live overschakeld naar beatrix ivm bekendmaking aftreden.
en dan om 20:00 THE BUNKER
Sterktequote:Op maandag 27 april 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweer![]()
mijn kinderen hebben me gisteravond een afspraak afgedwongen, ik moet vanavond eerst Madagascar 2 kijken
Goh, dat zou vrijdag ook al zijn, Bart was er vol vanquote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Leuke avond
Gerucht gaat rond dat er vanavond om 19:00 op NL1/2/3 NOS live overschakeld naar Beatrix ivm bekendmaking aftreden.
willem is vandaag jarig, zou ze haar aftreden bekent maken als kadoquote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Leuke avond
Gerucht gaat rond dat er vanavond om 19:00 op NL1/2/3 NOS live overschakeld naar beatrix ivm bekendmaking aftreden.
quote:Georganiseerde Chaos Gepubliceerd op: 27/04/2009
Het is uitermate spannend in en om de bunker. De laatste hand wordt gelegd aan de voorbereidingen, de overlevers zijn gearriveerd.
We zijn nog maar enkele uren verwijderd van het begin van The Bunker! De overlevers hebben hun mooiste outfit aangetrokken, de koffers zijn gechecked en nu al hebben ze afscheid moeten nemen van spullen die ze eigenlijk mee naar binnen wilden nemen!
Op dit moment zijn ze bezig met het maken van persfoto's maar het begint al aardig te kriebelen. Onderling is de sfeer nog gezellig, maar hoe lang zal dat nog blijven?
Blijf kijken, want je wilt niets missen!
Ik verwacht dat de streams pas vanaf 20:00uur live gaan, net zoals afgelopen vrijdagquote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Jeej... ben benieuwd of we zometeen al beelden hebben!
nu loopt de promo nog
Autopilot toch?quote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef Dementor het volgende:
De streams blijven na 0:00 draaien, de infrarood camera's worden dan ingeschakeld.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Autopilot toch?
Thnx iig voor het antwoord!
Daarmee kun je bewoners wegstemmen, de dagactiviteiten bepalen en de boodschappen bepalenquote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef goldengirl64 het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag. Weet iemand waarvoor die 5 credits zijn ??
Jep, maar anders hoef je niets bij te kopenquote:Op maandag 27 april 2009 17:07 schreef goldengirl64 het volgende:
oww oke
dank voor het snelle antwoord. Dus als je een beetje meer wil dan alleen maar streams kijken moet je credits kopen?
blowen met alu folie?quote:Op maandag 27 april 2009 17:09 schreef Pl0x het volgende:
Maanvis, zullen we Morgen samen stemmen op WIET ALU FOLIE EN Aanstekers?
Alemaal meedoen! kunnen ze blowe
Kun je ff stiekum schakelen? Dat wil ik op stream.....quote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
Peter N staat nu Cc te overtuigen van zijn gelijk wat betreft zijn promotie op Fok.
Woehaha.
Het verandert allemaal heel snel Peet, geen idee waarom mensen nu al stemmen. Je leert ze toch pas een beetje kennen ín de kelder? Ik stem iig nog niet.quote:Op maandag 27 april 2009 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Renaat staat op 2 in de deelnemers top 3.
De tellers worden bij aanvang ook op nul gezet, dus het heeft niet zoveel zin.quote:Op maandag 27 april 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verandert allemaal heel snel Peet, geen idee waarom mensen nu al stemmen. Je leert ze toch pas een beetje kennen ín de kelder? Ik stem iig nog niet.
Is 'm natuurlijk niet gelukt. Maar ook Peter is na een paar hectische minuten real life best okay. Heel enthousiast en niet zo Guido als ie eruit ziet. En hij snapt gelukkig wel dat FOK! een eigen mores heeft die niet kus-kroel-koetsjiekoe is.quote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
Peter N staat nu Cc te overtuigen van zijn gelijk wat betreft zijn promotie op Fok.
Woehaha.
Bobby is een baas.quote:Op maandag 27 april 2009 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is 'm natuurlijk niet gelukt. Maar ook Peter is na een paar hectische minuten real life best okay. Heel enthousiast en niet zo Guido als ie eruit ziet. En hij snapt gelukkig wel dat FOK! een eigen mores heeft die niet kus-kroel-koetsjiekoe is.
Maar uiteraard háált Peter het niet bij my main manBobby
.
Zo zonde dat ie voor het mannenteam speelt.
En wat heeft Eline mooie schoenen aan.
Kan je Renaat ff succes wensen van Peter6000.quote:
goedemiddag fokquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Renaat staat op 2 in de deelnemers top 3.
Wordt het niet eens tijd voor een tarzan van vlees en heul veul bloed?quote:
geeen idee eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |