Herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
(vroeg nog, staan de streams aan, Bart: neuh, kom je terug bij de redactie "oh de streams stonden wel aan").
eeuuhhh, whutquote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
Was jij dat, met die bouwvakkersspleet?
Daar waren hier enkele dames helemaal wild van.
Alleen om de luchtschacht in te gaanquote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, heb je gebukt tijdens je werkzaamheden?
Tja, dat is voldoende he?quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen om de luchtschacht in te gaan.
haha en het lijkt al behoorlijk klein op de streamsquote:Op zondag 26 april 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
En over de bunker zelf, het is echt een stuk kleiner dan 't lijkt. Veel primitiever ook, de badkamer is gewoon een veredelde bouwval met een douche.
dank je welquote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef galiegalder het volgende:
[..]
meldt je ff opnieuw aan op www.thebunkeronline.tv
ik kreeg net een bericht dat er bij sommige een foute mail verstuurd was en dus dat ze op de testomgeving aangemeld hadden.
Vrij zeker dat het dan opgelost is!
Logisch, de regie grijpt elke mogelijkheid aan om de camerastandpunten te testenquote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
(vroeg nog, staan de streams aan, Bart: neuh, kom je terug bij de redactie "oh de streams stonden wel aan").
Capquote:
hoorde dat bart vertelde ze mogen met zijn 2e in de toilet staan 3 man houd het niet hangen ook geen spiegels nergens is iemand anders dat ok al opgevallen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef Rijpie het volgende:
[..]
haha en het lijkt al behoorlijk klein op de streams![]()
ik kan echt niet wachten op de eerste battles
er was een paar keer dat er iemand langs de doodskist liep, eerst een gozer met verf op z'n broek, later ook nog samen met een of andere meid.quote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cap? Ik heb ff terug gelezen, niet eens de opmerking dat er iemand in beeld liep dus denk dat de stream gewoon uit stond
.
Bart zei het alleen maar tegen iedereen die de badkamer kwam bekijkenquote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde dat bart vertelde ze mogen met zijn 2e in de toilet staan 3 man houd het niet hangen ook geen spiegels nergens is iemand anders dat ok al opgevallen.
Beide was ik nietquote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef Rijpie het volgende:
er was een paar keer dat er iemand langs de doodskist liep, eerst een gozer met verf op z'n broek, later ook nog samen met een of andere meid.
ja die remco van het dansen viel het natuurlijk op, mooiboyquote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde dat bart vertelde ze mogen met zijn 2e in de toilet staan 3 man houd het niet hangen ook geen spiegels nergens is iemand anders dat ok al opgevallen.
als hij johan heet dan mogen we bellen over de billen van johanquote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was jij dat, met die bouwvakkersspleet?
Daar waren hier enkele dames helemaal wild van.
Cap? Ik?quote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cap? Ik heb ff terug gelezen, niet eens de opmerking dat er iemand in beeld liep dus denk dat de stream gewoon uit stond
.
Zal ik doen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Doe niet zo prematuur?
Die schakel tussen FOK! en de bunker is alleen maar goed en hard nodig!
Ik geloof dat iedereen er al vanuit ging dat jij dat zou doen?
Iteejer is net nog naar e'hoven geweest, pm die zo even?
Ik heb de link opgeslagenquote:Op zondag 26 april 2009 23:45 schreef Maanvis het volgende:
By the way, op Goldenpage wordt vrij fanatiek gestreamlogd, dus als FOKkers te lam zijn kun je altijd nog in dit forum terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |