eeuuhhh, whutquote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
Was jij dat, met die bouwvakkersspleet?
Daar waren hier enkele dames helemaal wild van.
Alleen om de luchtschacht in te gaanquote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, heb je gebukt tijdens je werkzaamheden?
Tja, dat is voldoende he?quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen om de luchtschacht in te gaan.
haha en het lijkt al behoorlijk klein op de streamsquote:Op zondag 26 april 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
En over de bunker zelf, het is echt een stuk kleiner dan 't lijkt. Veel primitiever ook, de badkamer is gewoon een veredelde bouwval met een douche.
dank je welquote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef galiegalder het volgende:
[..]
meldt je ff opnieuw aan op www.thebunkeronline.tv
ik kreeg net een bericht dat er bij sommige een foute mail verstuurd was en dus dat ze op de testomgeving aangemeld hadden.
Vrij zeker dat het dan opgelost is!
Logisch, de regie grijpt elke mogelijkheid aan om de camerastandpunten te testenquote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
(vroeg nog, staan de streams aan, Bart: neuh, kom je terug bij de redactie "oh de streams stonden wel aan").
Capquote:
hoorde dat bart vertelde ze mogen met zijn 2e in de toilet staan 3 man houd het niet hangen ook geen spiegels nergens is iemand anders dat ok al opgevallen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef Rijpie het volgende:
[..]
haha en het lijkt al behoorlijk klein op de streams![]()
ik kan echt niet wachten op de eerste battles
er was een paar keer dat er iemand langs de doodskist liep, eerst een gozer met verf op z'n broek, later ook nog samen met een of andere meid.quote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cap? Ik heb ff terug gelezen, niet eens de opmerking dat er iemand in beeld liep dus denk dat de stream gewoon uit stond
.
Bart zei het alleen maar tegen iedereen die de badkamer kwam bekijkenquote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde dat bart vertelde ze mogen met zijn 2e in de toilet staan 3 man houd het niet hangen ook geen spiegels nergens is iemand anders dat ok al opgevallen.
Beide was ik nietquote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef Rijpie het volgende:
er was een paar keer dat er iemand langs de doodskist liep, eerst een gozer met verf op z'n broek, later ook nog samen met een of andere meid.
ja die remco van het dansen viel het natuurlijk op, mooiboyquote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde dat bart vertelde ze mogen met zijn 2e in de toilet staan 3 man houd het niet hangen ook geen spiegels nergens is iemand anders dat ok al opgevallen.
als hij johan heet dan mogen we bellen over de billen van johanquote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was jij dat, met die bouwvakkersspleet?
Daar waren hier enkele dames helemaal wild van.
Cap? Ik?quote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cap? Ik heb ff terug gelezen, niet eens de opmerking dat er iemand in beeld liep dus denk dat de stream gewoon uit stond
.
Zal ik doen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Doe niet zo prematuur?
Die schakel tussen FOK! en de bunker is alleen maar goed en hard nodig!
Ik geloof dat iedereen er al vanuit ging dat jij dat zou doen?
Iteejer is net nog naar e'hoven geweest, pm die zo even?
Ik heb de link opgeslagenquote:Op zondag 26 april 2009 23:45 schreef Maanvis het volgende:
By the way, op Goldenpage wordt vrij fanatiek gestreamlogd, dus als FOKkers te lam zijn kun je altijd nog in dit forum terecht.
het was ook zo weer weg... was heel kortquote:
je gaf het al eerder aan, maar ik weet niet precies wat je bedoelt. wel is links harder dan rechts bij mij, maar niet hinderlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef Kwaliteit het volgende:
Is het geluid bij jullie op de stream ook zo KUT?
Links werkt niet zo goed!
Zeer hinderlijk hier, vooral als mijn koptelefoon op heb.quote:Op maandag 27 april 2009 00:41 schreef Rijpie het volgende:
[..]
je gaf het al eerder aan, maar ik weet niet precies wat je bedoelt. wel is links harder dan rechts bij mij, maar niet hinderlijk.
dat klinkt logischquote:Op maandag 27 april 2009 01:03 schreef Rijpie het volgende:
ze zitten met sneeuw, wat betekent of er is geen signaal, of er is geen kabel aangesloten![]()
waarschijnlijk zit het signaal wat ze zoeken via een videokanaal, dus moeten ze de tv daarop afstemmen
Ik zou het niet weten want ik kijk geen streamsquote:
op de chat zeggen ze dat hij het doet. Gister totaal geen problemen maar nu doettie het niet. Heb het op de site gemeld dus wacht ff af.quote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten want ik kijk geen streamsMaar het lijkt me dat ie het gewoon moet doen?
gewoon kopen hoor geen probleem mee gehad.quote:Op maandag 27 april 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Hoe staat het er inmiddels gemiddeld voor?? Kan ik al streams gaan kopen omdat alles nu soepel loopt of moet ik daar nog maar ff mee wachten?
Kee, dan zal ik m'n bankpas eens uit m'n portemonnee gaan vissenquote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef lies1958 het volgende:
[..]
gewoon kopen hoor geen probleem mee gehad.
Deze is ervoor gemaakt geloof ikquote:Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef snetje het volgende:
waar kunnen de filmpjes ?
[ afbeelding ]
http://www.clipser.com/watch_video/1307704
Gelukkig maar, is alles toch nog goed gekomen. Nog maar een paar uurtjes.quote:Op maandag 27 april 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
Gelukt, streaming staat nu op "Array" ipv 0 en 55 credits ipv 5
merciquote:Op maandag 27 april 2009 13:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Deze is ervoor gemaakt geloof ik
[TBO] Caps, updates, quotes en films.
Ik had nog helemaal geen problemen gehad, gisteren geregistreerd, maar ook besloten te wachten met het kopen van streams......quote:Op maandag 27 april 2009 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig maar, is alles toch nog goed gekomen. Nog maar een paar uurtjes.
Wat doet copycat raar met d'r schoen in dat filmpjequote:Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef snetje het volgende:
waar kunnen de filmpjes ?
[ afbeelding ]
http://www.clipser.com/watch_video/1307704
Ja, en dan vul je alles braaf en kloppend in, blijkt in je accountgegevens de helft van je woonplaats te zijn verdwenenquote:Op maandag 27 april 2009 13:44 schreef NorthernStar het volgende:
Ze vragen je wel de hemd van het lijf bij die registratie.
Yep, ook als je al een abo hebt.... dus dat is standaardquote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef D. het volgende:
Krijgen jullie ook de hele tijd dat 'neem nu een abonnement-filmpje'?
jaquote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef D. het volgende:
Krijgen jullie ook de hele tijd dat 'neem nu een abonnement-filmpje'?
Ik heb betaald, ik wil geen standaardquote:Op maandag 27 april 2009 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, ook als je al een abo hebt.... dus dat is standaard
Ik ben er al!quote:
Op die ene hak gaan staan? Tic van me. Waarmee ik al tig schoenen/laarzen met smalle hakken vernaggeld heb. Dat soort schoeisel draag ik dan ook niet meerquote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:
Wat doet copycat raar met d'r schoen in dat filmpje.
ik zit al klaar hoor met chips borrelnootjes en drankjes en o ja, de senseo op een tafeltje achter mij, stel je voor dat ik wat misquote:Op maandag 27 april 2009 14:25 schreef D. het volgende:
Ik kreeg 2 reacties binnen een minuut, volgens mij zitten er mensen stand by
Pfoeij, is toch m'n dag nog goedquote:
Bij die schoenen ziet het er ook nog eens raar uit, beetje Pardoes-achtig (van de efteling)quote:Op maandag 27 april 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op die ene hak gaan staan? Tic van me. Waarmee ik al tig schoenen/laarzen met smalle hakken vernaggeld heb. Dat soort schoeisel draag ik dan ook niet meer.
Het ziet er altijd raar uit. Nog iets wat ik moet aflerenquote:Op maandag 27 april 2009 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Bij die schoenen ziet het er ook nog eens raar uit, beetje Pardoes-achtig (van de efteling).
Wat je ook kunt doen is de ene en de andere hak afwisselen, dan is het net een dansje!quote:Op maandag 27 april 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ziet er altijd raar uit. Nog iets wat ik moet afleren.
Ben je er al? Doe eens verslagquote:
Op mijn werk. Zo naar de huisarts en dan kom ik even die kant op. Maar niet te lang, want heb voor het eerst in mijn leven een gezichtsbehandeling vanavond. Zo eentje waar je huid van opleeft. Of zoiets.quote:
Tof.quote:Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mijn werk. Zo naar de huisarts en dan kom ik even die kant op. Maar niet te lang, want heb voor het eerst in mijn leven een gezichtsbehandeling vanavond. Zo eentje waar je huid van opleeft. Of zoiets.
Mezelf een maandje geleden cadeau gedaan vanwege stoppen met roken en die afspraak is vanavond. Maar volgens mij heb ik helemaal geen geduld voor dat soort getut en zeg ik na een kwartier dat het wel weer mooi geweest is.![]()
En dan zie je me weer. Met stralend gezicht.
Ja momentje.quote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef Maanvis het volgende:
Dementor, kun je ff kijken of m'n zonnebril daar nog achter de bar ligt?
Jammer, maar maakt niet uit, was toch een goedkoop dingquote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja momentje.
Edit: nee niets gevonden maar de boel is opgeruimd geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |