Kan een osteopaat niks voor je betekenen dan?quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest... Maar niks te vinden... Is gewoon stress
smakelijk MNRquote:
En wat schaft de pot?quote:
Dat moet je aan pien vragen.quote:
Nog meer therapiequote:Op zondag 26 april 2009 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kan een osteopaat niks voor je betekenen dan?
in het hoge noorden?quote:
quote:
Ik mis mijn urenlange msn sessies.quote:Op zondag 26 april 2009 20:52 schreef KudFokker het volgende:
En ja, ik vind het leuknu uitgebreid aan het msnen
msn'enquote:
quote:
Ja, in een dorpskroeg in het hoge noorden zelfs (niet dat we hier anders hebben).quote:Op zondag 26 april 2009 20:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in het hoge noorden?
anders ging ik mee
Hoezo?quote:
Wat?quote:
Ik wil msnen met mijn voormalig moppie.quote:
Hmm daar kan ik je niet mee helpen neequote:Op zondag 26 april 2009 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil msnen met mijn voormalig moppie.ik wil kus emoticons sturen, ik wil koosnaampjes typen, ik wil over seks praten (i do), ik wil complimentjes geven. Ik wilde liefde!
![]()
* vencodark heeft soms zelf medelijden neigingen.
Gelukkig ben je hier dan op de goede plaats.quote:Op zondag 26 april 2009 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil msnen met mijn voormalig moppie.ik wil kus emoticons sturen, ik wil koosnaampjes typen, ik wil over seks praten (i do), ik wil complimentjes geven. Ik wilde liefde!
![]()
Ik weet hoe het voelt.quote:Op zondag 26 april 2009 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Stoute vogel.quote:
Juhquote:
Mijn katten hebben de bank in gepikt. Zullen we ze bij elkaar in 1 ruimte zetten?quote:Op zondag 26 april 2009 21:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JuhHij beet me in mn nek en zit gigantisch in mn oor te gillen
Ik heb mijn katten maar even de kamer uit gegooitquote:Op zondag 26 april 2009 21:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn katten hebben de bank in gepikt. Zullen we ze bij elkaar in 1 ruimte zetten?
Mijn face*quote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef KudFokker het volgende:
En ik heb de telefoon nummer van het meisje
Dikke smile op me face!
Gut wat een prestatie!quote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef KudFokker het volgende:
Dikke smile op me face!
ooh kut, ik dacht dat ik dat typte ...quote:
Stop hem in zijn kooi.quote:Op zondag 26 april 2009 21:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JuhHij beet me in mn nek en zit gigantisch in mn oor te gillen
Mag het even, heb er wel een week tijd ingestoken jaquote:
Hij wil gewoon aandacht.quote:
En wat hoop je dat er verder gebeurd?quote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mag het even, heb er wel een week tijd ingestoken ja!
/KF-post:
Normaal hoef ik er helemaal geen moeite voor te doen !![]()
/KF-post...
Een hele week!quote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mag het even, heb er wel een week tijd ingestoken ja!
/KF-post:
Normaal hoef ik er helemaal geen moeite voor te doen !![]()
/KF-post...
Hierna ga ik haar smsen dusquote:Op zondag 26 april 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat hoop je dat er verder gebeurd?
KF is ook een player.quote:
Nja, voor een telefoon nummer en msn ?quote:
Waarom niet op donderdag op koninginnendag?quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hierna ga ik haar smsen dus
En ga ik waarschijnlijk vrijdag met haar naar Amsterdam om iets leuks te doen!
Het is niet zo moeilijk allemaal!
I understand your feelings matequote:Op zondag 26 april 2009 21:14 schreef Rauw. het volgende:
Goedenavond mensen, Voel me lekker... Vrijdag lekker naar een nieuwe auto kijken en vandaag een heerlijke dag gehad...
Lekker geBBQ't met vrienden, vannacht lekker biertjes gedronken![]()
Op dat soort momenten is het wel lekker om vrijgezel te zijn, maar de eenzame nachten beginnen me wel wat te vervelen.
Dat ligt eraan hoe vaak je haar hebt gezien enzo.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, voor een telefoon nummer en msn ?
Vind het best wel wat!
Dan heb ik al met te veel mensen in Hoorn afgesproken om af te zeggen, en zij gaat zelf naar Amsterdam...quote:Op zondag 26 april 2009 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet op donderdag op koninginnendag?
1x pasquote:Op zondag 26 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe vaak je haar hebt gezien enzo.Msn an sich betekend nog niets
Voor hem is dat veel werk.quote:Op zondag 26 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe vaak je haar hebt gezien enzo.Msn an sich betekend nog niets
Tsja dan is vrijdag misschien beter.quote:Op zondag 26 april 2009 21:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan heb ik al met te veel mensen in Hoorn afgesproken om af te zeggen, en zij gaat zelf naar Amsterdam...
Ach wie weet heb je een goede catch.quote:
Normaal als ik iemand leuk vind, en een leuke avond met diegene heb gehad vraag ik HET nummer meestal wel meteen, maar bij haar heb ik het gevoel dat ik rustig aan moet doenquote:
Ik ben ook helemaalquote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach wie weet heb je een goede catch.Ergens wel grappig dat je al bijna belachelijk enthousiast bent over een meisje dat je 1 keer hebt gezien.
Is ze zo dik ja?quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal als ik iemand leuk vind, en een leuke avond met diegene heb gehad vraag ik HET nummer meestal wel meteen, maar bij haar heb ik het gevoel dat ik rustig aan moet doen
Een zware vis moet je ook niet te snel binnen halen, anders breekt je lijn
Tjah, dat snap ik dus ook nietquote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach wie weet heb je een goede catch.Ergens wel grappig dat je al bijna belachelijk enthousiast bent over een meisje dat je 1 keer hebt gezien.
Ja, ik zou haar eigenlijk mee moeten nemen naar het Dolfinarium als datequote:
Och, ik ben niet zo'n "vanger". Heb een aantal potentiële kandidates, maar dat staat allemaal nog in de kinderschoenenquote:Op zondag 26 april 2009 21:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
I understand your feelings mate![]()
Zit jij nog ergens achteraan dan op het moment ??
Maar hoe doe jij dat dan, als je wél wilt 'vangen'?quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, ik ben niet zo'n "vanger". Heb een aantal potentiële kandidates, maar dat staat allemaal nog in de kinderschoenen
Goede tip.quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal als ik iemand leuk vind, en een leuke avond met diegene heb gehad vraag ik HET nummer meestal wel meteen, maar bij haar heb ik het gevoel dat ik rustig aan moet doen
Een zware vis moet je ook niet te snel binnen halen, anders breekt je lijn
Oh ik geloof ook wel dat het kan en oprecht is enzo hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaalvoor een meisje dat ik inmiddels 3 keer heb gezien... was na de eerste keer al een beetje
![]()
Of het strand.quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, ik zou haar eigenlijk mee moeten nemen naar het Dolfinarium als date
Nja... verwachtingen heb ik absoluut nog niet hoor... Maar ik weet wel dat ik verliefd op haar zou kunnen wordenquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook wel dat het kan en oprecht is enzo hoor.Ik ben daar zelf gewoon iets voorzichtiger mee omdat het verwachtingen kan scheppen die misschien niet uitkomen. Ik ben daarnaast misschien soms iets te voorzichtig.
Ja, je hebt niet het risico om een teleurstelling te krijgen, maar je hebt ook niet de kans dat het wel luktquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook wel dat het kan en oprecht is enzo hoor.Ik ben daar zelf gewoon iets voorzichtiger mee omdat het verwachtingen kan scheppen die misschien niet uitkomen. Ik ben daarnaast misschien soms iets te voorzichtig.
Wat ik zou móeten doen is m'n beste beentje voorzetten, m'n charmes in de strijd gooien en me niet zo misdragen... Daar liggen wat aandachtspuntjes.quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar hoe doe jij dat dan, als je wél wilt 'vangen'?
En verliefdheid is soms ook weer ineens over.quote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja... verwachtingen heb ik absoluut nog niet hoor... Maar ik weet wel dat ik verliefd op haar zou kunnen worden
Nee, ik ga denk ik met haar naar dat skatepark in Amsterdamquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik ga denk ik met haar naar dat skatepark in Amsterdamzo'n cursus skateboarden volgen
of naar SnowPlanet ofzo
Iets actiefs, en daarna gewoon wat drinken om te praten
Toe maar.quote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik ga denk ik met haar naar dat skatepark in Amsterdamzo'n cursus skateboarden volgen
of naar SnowPlanet ofzo
Iets actiefs, en daarna gewoon wat drinken om te praten
Geef je helemaal gelijk eigenlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 21:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, je hebt niet het risico om een teleurstelling te krijgen, maar je hebt ook niet de kans dat het wel lukt
Je leeft toch maar 1xen ik zal niks verliezen als het niks wordt
Wat is er slecht aanquote:Op zondag 26 april 2009 21:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
sommige mensen doen echt te veel hun best om anders te zijn dan de rest
Daar hadden we het net toevallig op msn nog overquote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toe maar.![]()
Wat is de volgende date. Parachutespringen?
Ja, preciesquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nja... blij... ik ken dr eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 26 april 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
En verliefdheid is soms ook weer ineens over.![]()
Nah ja, het is wel fijn dat je zo blij met iemand kan zijn natuurlijk.Of het nu reëel is of niet etc etc.
Wat niet verwacht?quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, precies
alleen wordt dat van mij als man vaak niet verwacht, stom gedoe ook
Dat is dan zo raar heh, als iemand zo in je hoofd zit meteenquote:Op zondag 26 april 2009 21:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja... blij... ik ken dr eigenlijk helemaal niet
quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar hadden we het net toevallig op msn nog overdat had ze nog nooit gedaan
Ik ook niet tevens
Zoiets ja... Hoewel ik me vaker afvraag: is ze pot? Dat soort dingenquote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is dan zo raar heh, als iemand zo in je hoofd zit meteen
En dat je je de hele tijd afvraagt: "Wat zou hij/zij van mij vinden? "
Gespreksstof is altijd wel het laatste waar ik me druk over maak, en met m'n humor zit het ook wel goed.quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan?
Op die manier kan je lachen en heb je extra gespreksstof
Soms zou het handig zijn als vrouwen de eerste stap zetten.quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, precies
alleen wordt dat van mij als man vaak niet verwacht, stom gedoe ook
Herkenbaar + 1quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat men juist van mannen verwacht wordt dat ze wat meer engaging zijn...quote:
Sorry, maar bij engaging moet ik denken aan verloving enzoquote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat men juist van mannen verwacht wordt dat ze wat meer engaging zijn...
+1 herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
. Ik ben daarnaast misschien soms iets te voorzichtig.
voor iedereen denk ik wel..quote:
Ja, precies.quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, maar bij engaging moet ik denken aan verloving enzo
Maar meer ondernemen, meer initiatief nemen etc?
Oh maar dat is bij mij ook niet. Ik vind het zelf ook prettig als man meer initiatief neemt maar das niet omdat ik vindt dat het zo moet maar is gewoon omdat ik zelf erg verlegen ben en initiatief niet zo durf te tonen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, precies.
Juist die cruciale schakel in het flirten/dating proces is bij mij niet zo goed ontwikkeld. Toch lastig.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nakend, in de zee bij een volle maanquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Hey, ik wil alleen maar zwemmeeeeen........
Ja, maar wordt van vrouwen niet juist ook een beetje verwacht dat ze versierd worden, ipv andersom?quote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh maar dat is bij mij ook niet. Ik vind het zelf ook prettig als man meer initiatief neemt maar das niet omdat ik vindt dat het zo moet maar is gewoon omdat ik zelf erg verlegen ben en initiatief niet zo durf te tonen.
Ooooh dat doe ik ook allemaalquote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]Guilty.
En wat ik dan heb is dat ik gruwelijk onzeker word, eigenlijk alles onder controle wil hebben, ook nog eens gruwelijk jaloers word en in mijn hoofd allerlei scenario's voorbij komen, zowel leuke als niet leuke.![]()
Wat dat aangaat is het een ramp als ik iemand echt leuk vind, dan heb ik geen moment rust in mijn donder.
Jij hebt je hart op de goeie plek.quote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef KudFokker het volgende:
Dikke smile op me face!
Huh?quote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Hey, ik wil alleen maar zwemmeeeeen........
Dat wordt onbewust wel verwacht denk ik. Door een hoop mensen iig.quote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar wordt van vrouwen niet juist ook een beetje verwacht dat ze versierd worden, ipv andersom?
Als iemand echt iets wilt dan gaat hij/zij er voor.quote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar wordt van vrouwen niet juist ook een beetje verwacht dat ze versierd worden, ipv andersom?
Thnxquote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij hebt je hart op de goeie plek.
En dat het is leuk is, is te merken
Leuk dat je zo straalt KF!
Dat zijn allemaal oer instinctenquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen dat, ook een soort bezorgdheid heh
Vreselijk is hetquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen dat, ook een soort bezorgdheid heh
Het gaat vooral om de manier van aanpakken wellicht, ik ben veel te netjes/lief/afwachtend...quote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als iemand echt iets wilt dan gaat hij/zij er voor.
Slaap lekker man !!!quote:
Doeiquote:
ik ben niet zo gauw écht bezorgd, maar als ik denk dat er iets is.. tsktskquote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oer instincten
De ene kan er alleen beter tegen dan de andere
Het erge is: ik heb het idee dat ik iets moet doen terwijl ik natuurlijk niks kan doen. Heb het idee dat ik de ander moet overtuigenquote:
Vaak onderneem ik helemaal geen actie omdat ik eigenlijk geen idee heb hoe ik de eerst stap moet zetten.quote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de manier van aanpakken wellicht, ik ben veel te netjes/lief/afwachtend...
* RealZeus kan er niet mee omgaan.quote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oer instincten
De ene kan er alleen beter tegen dan de andere
+ 2 herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaak onderneem ik helemaal geen actie omdat ik eigenlijk geen idee heb hoe ik de eerst stap moet zetten.
Ik ben echt nooit jaloers eigenlijkquote:Op zondag 26 april 2009 21:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ben niet zo gauw écht bezorgd, maar als ik denk dat er iets is.. tsktsk
Tijn, volgende keer als je iemand ziet in wie je geïnteresseerd bent, laat ons het een beetje volgen zoals ik gedaan heb bij dat meisje waar ik achteraan zitquote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaak onderneem ik helemaal geen actie omdat ik eigenlijk geen idee heb hoe ik de eerst stap moet zetten.
ook dat...quote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Jaloers ben ik ook nooit echt idd.quote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit jaloers eigenlijk
Misschien doe ik dat wel.quote:Op zondag 26 april 2009 21:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tijn, volgende keer als je iemand ziet in wie je geïnteresseerd bent, laat ons het een beetje volgen zoals ik gedaan heb bij dat meisje waar ik achteraan zit(als je dat wil tenminste ! )
Misschien kunnen wij je advies geven ?!
Ook bekendquote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het erge is: ik heb het idee dat ik iets moet doen terwijl ik natuurlijk niks kan doen. Heb het idee dat ik de ander moet overtuigenEn daardoor verkloot ik het meestal volledig
Hoe noem jij het dan dat je allerlei scenario's aan het inbeelden bent ?quote:
Dat zegt men ook over mij. Alleen dat geloof ik niet.quote:Op zondag 26 april 2009 21:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ook dat...
Nouja, ik ben denkik vooral wel een stuk zekerder van mezelf geworden dan, zegmaar, 10 jaar terug.
Als iedereen altijd zegt dat ik zo'n toffe gozer ben zal het ergens toch wel waar zijn. Dus ze weten niet wat ze missen.
quote:
Jepquote:Op zondag 26 april 2009 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had af en toe het gevoel dat ik de enige was.
Heb jij dan ook dat je zo jaloers wordt bij potentiele concurrentie dat je er beroerd van wordt?
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb nog nooit een vriendin gehad maar toch mis ik wel eens iemand om van te houden en te knuffelen en andere dingen mee te doen en zulks.quote:Op zondag 26 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wie niet weet wat ie mist, mist het ook niet
Het is inderdaad de kunst om het niet té erg af te wachten, maar het ook weer niet te overhaasten...quote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het erge is: ik heb het idee dat ik iets moet doen terwijl ik natuurlijk niks kan doen. Heb het idee dat ik de ander moet overtuigenEn daardoor verkloot ik het meestal volledig
Ja, een slecht karakter kan mooie vrouwen ook lelijk maken in mijn ogen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef liefie_ het volgende:
hebben jullie dat nou ook, dat domme dames lelijker worden omdat ze dom zijn zeg maar
(jaja ik kijk weer lekker slim haha)
Ja, als iemand heel dom op me overkomt wordt ze vanzelf lelijk in mijn ogenquote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef liefie_ het volgende:
hebben jullie dat nou ook, dat domme dames lelijker worden omdat ze dom zijn zeg maar
Ligt er aan wat voor scenario's in welke situaties. Je kunt ook bezorgd zijn dat haar iets overkomt.quote:Op zondag 26 april 2009 21:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan dat je allerlei scenario's aan het inbeelden bent ?
Eensch. Maar dat geldt ook voor mannen hoorquote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, een slecht karakter kan mooie vrouwen ook lelijk maken in mijn ogen.
Ben nog nooit iemand tegengekomen die dat wel heeft uitgevondenquote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is inderdaad de kunst om het niet té erg af te wachten, maar het ook weer niet te overhaasten...
Hier ben ik ook nog niet echt goed in...
Niet altijd, ik heb ook weleens "wow wat een babe, maar wat ben jij dom".quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef liefie_ het volgende:
Zo erg heb ik het nog niet. Maar ik kan echt helemaal stuk gaan als ik te horen krijg dat ze een leuk iemand op het oog heeft en nog erger , er wat mee krijgt. De gedachte dat ze samen dingen doen bezorgt mij letterlijk koude rillingen en een heel machteloos eenzaam gevoel.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepHell, ik was zelfs jaloers op een paard omdat ze paard aant knuffelen was enzo
Ik bedoelde het ook anders. Ik doelde op het karakter van The_End over dat anderen hem tof vinden en de vrouwen niet weten wat ze missen (zo begreep ik het). Natuurlijk weet een vrouw niet wat ze bij The_End missen omdat ze hem niet leren kennen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb nog nooit een vriendin gehad maar toch mis ik wel eens iemand om van te houden en te knuffelen en andere dingen mee te doen en zulks.
Wat ik mij dan afvraag: kan een leuk karakter lelijke mensen ook mooi maken?quote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Maar dat geldt ook voor mannen hoor
Het woord waar ik net niet op kon komen was paranoïde...quote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor scenario's in welke situaties. Je kunt ook bezorgd zijn dat haar iets overkomt.
En in andere gevallen, tsja. Laat ik zeggen dat als ik iemand "heb" dat ik dan niet gauw jaloers ben, een beetje vertrouwen in elkaar mag wel.
MNR!!!! je moet nog eens op dat envelopje klikken en je ding doenquote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben nog nooit iemand tegengekomen die dat wel heeft uitgevonden
smartassquote:Op zondag 26 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wie niet weet wat ie mist, mist het ook niet
het is ook heel afhankelijk van de signalen die de 'target' uitstraaltquote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens jaloers als ik een mooie vrouw aandacht aan een hond zie geven.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepHell, ik was zelfs jaloers op een paard omdat ze paard aant knuffelen was enzo
Inderdaad. Alhoewel je sommige die nog niet ervaren hebt betekend nog niet dat je ze mist.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb nog nooit een vriendin gehad maar toch mis ik wel eens iemand om van te houden en te knuffelen en andere dingen mee te doen en zulks.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, een slecht karakter kan mooie vrouwen ook lelijk maken in mijn ogen.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, als iemand heel dom op me overkomt wordt ze vanzelf lelijk in mijn ogen
Nou, als ik zie hoe zeker sommige mensen daarin zijn....quote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, in het echt is het altijd anders maar je kunt je wel een voorstelling maken.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook jaquote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het nog niet. Maar ik kan echt helemaal stuk gaan als ik te horen krijg dat ze een leuk iemand op het oog heeft en nog erger , er wat mee krijgt. De gedachte dat ze samen dingen doen bezorgt mij letterlijk koude rillingen en een heel machteloos eenzaam gevoel.
Pick me! pick me!quote:Op zondag 26 april 2009 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
*zin heeft in wat lekkers*
Hello!quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef DragonFire het volgende:
Hey singletjes,
heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Mijn stelling voor vandaag:
Hoe langer single hoe kieskeuriger.
I know, I know, doe ik morgen kee?quote:Op zondag 26 april 2009 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MNR!!!! je moet nog eens op dat envelopje klikken en je ding doen
Ik ga juist niet uit van het goede omdat ik het idee heb dat het, als het dan fout loopt, juist harder aan komt.quote:Op zondag 26 april 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
En wat nu he? Als je eens niet uitgaat van 'what ifs' maar gewoon eens uitgaat van het goede. Dus kijk naar wat je eigenlijk anders zou willen zien en handel daarnaar.
Dat ligt er aan wat je onder lelijk verstaat en hoe belangrijk dat voor jou is ten opzichte van het karakter. Als iemand zichzelf verzorgt, en een mooi karakter is, kan het in mijn ogen al de mooiste mens zijn die er rondlooptquote:Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag: kan een leuk karakter lelijke mensen ook mooi maken?
Tegenwerping: hoe langer single hoe beter je weet wat je wel wiltquote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef DragonFire het volgende:
Hey singletjes,
Precies!quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
het is ook heel afhankelijk van de signalen die de 'target' uitstraalt
Ja had ik ook, gewoon "erge" dingen..quote:Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ik al 2 dagen niks van mijn vriendin gehoord had en kreeg haar niet te pakken...
Toen ging ik me wel van alles in mijn hoofd halen
*knabbeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
komt ze uit australie?quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook jaMja... Ik zit me nu dus al helemaal in te beelden dat ze hetero is, of bezet, of over een week opeens besluit terug te gaan naar Australië ofzo
quote:Op zondag 26 april 2009 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je onder lelijk verstaat en hoe belangrijk dat voor jou is ten opzichte van het karakter. Als iemand zichzelf verzorgt, en een mooi karakter is, kan het in mijn ogen al de mooiste mens zijn die er rondloopt
Dat ze hetero zijn is in mijn geval het probleem nietquote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook jaMja... Ik zit me nu dus al helemaal in te beelden dat ze hetero is, of bezet, of over een week opeens besluit terug te gaan naar Australië ofzo
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga juist niet uit van het goede omdat ik het idee heb dat het, als het dan fout loopt, juist harder aan komt.
Nee, ik ben altijd al kieskeurig geweestquote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef DragonFire het volgende:
Hey singletjes,
Iszo, uiteindelijk moet je toch wat doen. Is het niet in de liefde dan wel met iets anders. Hier zitten zeuren levert niemand iets op. Maar soms is het wel even fijn.quote:Op zondag 26 april 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
Het 'zwelgen in medelijden' heeft totaal geen zin. Het is wel even fijn om die gevoelens te uiten, maar neem daarna ook de stap om een stap in de richting te zetten waar je heen wilt.
Wees je gewoon bewust van de stappen die je wilt zetten en als je eenmaal die weg bewandelt, ga je je steeds lekkerder voelen
Dat zijn twee complete tegenstellingen in 1 zin.quote:Op zondag 26 april 2009 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje denkt iets van uitstel en afstel, hoewel.. MNR is wel iemand van der woord
Ze is heeeel tofquote:Op zondag 26 april 2009 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
komt ze uit australie?
tof
toffe mensen meestal
Whehequote:Op zondag 26 april 2009 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ze hetero zijn is in mijn geval het probleem niet
Pien, ik heb in jou mijn vrouwelijke evenbeeld gevonden
![]()
neeeeeeeeeeeh, gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef liefie_ het volgende:
ik krijg juist het idee dat als mensen lang single zijn ze aan zichzelf en hun leukheid en zo gaan twijfelen, terug getrokkener worden en dan dus juist minder picky worden
(ff studenten die rondneuken en zo daar gelaten, want die hebben gewoon nog genoeg contact met het andere geslacht en zo)
Ja, andersom werkt het beter idd, wat "minder knappe" mensen die er gewoon "leuk" uit weten te zien en slim en leuk zijn worden al gauw heel mooi.quote:Op zondag 26 april 2009 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je onder lelijk verstaat en hoe belangrijk dat voor jou is ten opzichte van het karakter. Als iemand zichzelf verzorgt, en een mooi karakter is, kan het in mijn ogen al de mooiste mens zijn die er rondloopt
Dat zou een reden kunnen zijn. Maar er kunnen veel meer redenen zijn waarom iemand langer single is natuurlijk. Minder makkelijk in het leggen van nieuwe contacten bijvoorbeeld. Of gewoon pech. Of gewoon niet van plan het single-zijn op te geven, omdat het goed bevalt?quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef DragonFire het volgende:
Hey singletjes,
Het is fijn, maar als je wat wilt bereiken, zul je daarna (!) ook een andere stap een andere gedachte aan kunnen nemen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Iszo, uiteindelijk moet je toch wat doen. Is het niet in de liefde dan wel met iets anders. Hier zitten zeuren levert niemand iets op. Maar soms is het wel even fijn.
Hmm, je gaat het denk ik wel vergelijken met wat je eerst hebt, denk je nietquote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hello!
Matig weekend.
Leuke stelling euhm....ben tussen relatie 1 en relatie 2 bijna 3 jaar vrijgezel geweest. Ik vind lastig te zeggen of ik kieskeuriger wordt. Ligt er ook aan wat je al hebt 'verloren'.
maar jij valt onder de categorie die nog wel in contact komt met het andere geslachtquote:Op zondag 26 april 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeh, gelukkig heb ik daar geen last van
Twijfel is niemand vreemdquote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef liefie_ het volgende:
ik krijg juist het idee dat als mensen lang single zijn ze aan zichzelf en hun leukheid en zo gaan twijfelen, terug getrokkener worden en dan dus juist minder picky worden
(ff studenten die rondneuken en zo daar gelaten, want die hebben gewoon nog genoeg contact met het andere geslacht en zo)
Ik ook niet.quote:
Hehe, af en toe je neus laten zien op de juiste gelegenheden doet wonderen... alleen wel jammer dat je dan ook soms om 2 uur 's nachts gebeld wordt of je nog komt stappenquote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar jij valt onder de categorie die nog wel in contact komt met het andere geslacht
Ik heb diverse dingen geprobeerd in mijn leven:quote:Op zondag 26 april 2009 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Wie niet waagt, wie niet wint.
En ja, het is een manier om jezelf te beschermen. Maar hoe geef jij dan aan dat je iemand leuk vindt? Als je iedere keer jezelf inhoudt? Als je op voorhand al uitgaat van het slechte.. ?
Heb ik zelf niet zo ervaren.quote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef liefie_ het volgende:
Ik kijk ook altijd naar de exquote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, je gaat het denk ik wel vergelijken met wat je eerst hebt, denk je niet?
Het meisje waar ik over vertelde (waar ik niks voor voelde) die was helemaal onzeker door het uiterlijk van mijn ex...
Iemand die dat wel eens heeft meegemaakt ?
nee tuurlijk niet maar ik heb het idee dat het zelfvertrouwen zeg maar per jaar met een paar % daaltquote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Twijfel is niemand vreemd
Minder picky worden zit er bij mij niet in.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef liefie_ het volgende:
Knuffelen is FIJNquote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,Kun je wel tegen knuffelen, want dat doe ik nogal veel
Geloven in jezelf, jezelf een tof, leuk en mooi mensen. Daar begint hetquote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb diverse dingen geprobeerd in mijn leven:
- subtiel duidelijk maken: daar was ik heel slecht in en dus eindigde ik vaak als goede vriend.
- Het gewoon maar vertellen onder het motto van: dan hebben we die ellende maar weer gehad.
en heel vroeger: afwachten tot zij wat zou doen, needless to say dat dat helemaal niet werkte.
En tegenwoordig probeer ik iemand leuk vinden te vermijden.En als ik dan iemand leuk vind is het gelijk weer een overkill aan lieve berichtjes.(lees: mierzoete shit wat in een bouquetreeks niet zou misstaan.)
Dat werkt dan weer op de zenuwen van het betreffende meisje en werkt dus ook niet.
En ik ben te ongeduldig. Voor mijn gevoel moet ik actie ondernemen maar ik heb geen idee wat.
of per keer dat je tantes op een verjaardag zeggen he dat ... nog single is daar snap ik nou echt niks van! leg eens uit ..... waarom wil het maar niet lukken?quote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet maar ik heb het idee dat het zelfvertrouwen zeg maar per jaar met een paar % daalt
of per mislute date of zo
naja je snapt me wel
Zeer herkenbaar allemaalquote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
- subtiel duidelijk maken: daar was ik heel slecht in en dus eindigde ik vaak als goede vriend.
- Het gewoon maar vertellen onder het motto van: dan hebben we die ellende maar weer gehad.
en heel vroeger: afwachten tot zij wat zou doen, needless to say dat dat helemaal niet werkte.
Hoiquote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef djayzz het volgende:
Goedenavond allemaal. djayzz is weer terug van de japanner!
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is fijn, maar als je wat wilt bereiken, zul je daarna (!) ook een andere stap een andere gedachte aan kunnen nemen.
Euh ja, denk het wel.quote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het meisje waar ik over vertelde (waar ik niks voor voelde) die was helemaal onzeker door het uiterlijk van mijn ex...
Helaas herkenbaar ....quote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En tegenwoordig probeer ik iemand leuk vinden te vermijden.En als ik dan iemand leuk vind is het gelijk weer een overkill aan lieve berichtjes.(lees: mierzoete shit wat in een bouquetreeks niet zou misstaan.)
Dat werkt dan weer op de zenuwen van het betreffende meisje en werkt dus ook niet.
En ik ben te ongeduldig. Voor mijn gevoel moet ik actie ondernemen maar ik heb geen idee wat.
En die paar % kan net zo hard weer stijgen na een leuke ervaring/flirt.quote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet maar ik heb het idee dat het zelfvertrouwen zeg maar per jaar met een paar % daalt
of per mislute date of zo
naja je snapt me wel
Herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het.
Een vriend van mij zei:"Je merkt het vanzelf." Ik heb het nog nooit gemerkt.
Als ik jouw post lees dan lijkt het alsof je het falen voornamelijk toewijst aan de manier waarop je actie hebt ondernomen. Ik denk dat als een ander je echt leuk vindt, dan de wijze waarop je elkaar benadert er niet heel veel meer toe doet. De aantrekkingskracht is er en dat spel speel je samen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:
Qua karakter geloof ik wel in mezelf. Ik weet hoe graag de mensen die ik ken mij waarderen en ook wat nieuwe mensen altijd zeggen:"In het begin vond ik je nogal apart/luidruchtig/een sukkel, maar het bleek dat je hele lieve jongen bent."quote:Op zondag 26 april 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Geloven in jezelf, jezelf een tof, leuk en mooi mensen. Daar begint het
En ik ken je niet, maar misschien kan iemand in jouw directe omgeving je van feedback voorzien?
ja maar ik denk dus hoe langer je echt single bent hoe meer je gaat denken als: ja maar nu heb ik wel sjans maar toen en toen nietquote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
En die paar % kan net zo hard weer stijgen na een leuke ervaring/flirt.
Maar ik begrijp je wel. Ik ben ook wel eens een held op sokken. Toch: vooruit kijken en meegaan met de mensen van wie je een goed gevoel krijgt. Afleiding zoeken, naar jezelf blijven luisteren en leuke dingen doen met de mensen die je wel dierbaar zijn![]()
Wat bij mij wel heel goed werkt voor als ik wil flirten of ga flirten is eerst zorgen dat ik er tip top in orde uit zie (voor zo ver mogelijk) en dan gewoon naar iedereen lachen die je tegen komt, ze lachen bijna allemaal terug... en als je dan bij je droom mup uit komt... oeeeeeeequote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
En die paar % kan net zo hard weer stijgen na een leuke ervaring/flirt.
Maar ik begrijp je wel. Ik ben ook wel eens een held op sokken. Toch: vooruit kijken en meegaan met de mensen van wie je een goed gevoel krijgt. Afleiding zoeken, naar jezelf blijven luisteren en leuke dingen doen met de mensen die je wel dierbaar zijn![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 22:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of per keer dat je tantes op een verjaardag zeggen he dat ... nog single is daar snap ik nou echt niks van! leg eens uit ..... waarom wil het maar niet lukken?
Hi civ! Op de valreep nog gefeliciteerdquote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar allemaal
Regelmatig als antwoord 'je bent wel een leuke jongen,.. maar <insert random excuus>'
Word je op een gegeven moment ook wel flauw van.
1x was ik met mijn toenmalige vriendin ergens heen...quote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het.
Een vriend van mij zei:"Je merkt het vanzelf." Ik heb het nog nooit gemerkt.
Een collega stuurde jaren terug een leuke op:"Al die familie die op bruiloften maar opmerken:"En nu jij, hè?" Ze zijn er mee gestopt toen ik hetzelfde bij hun begon te doen op begrafenissen."quote:Op zondag 26 april 2009 22:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of per keer dat je tantes op een verjaardag zeggen he dat ... nog single is daar snap ik nou echt niks van! leg eens uit ..... waarom wil het maar niet lukken?
uiterlijk van jouw ex? Hoe weet zij dan hoe jouw ex eruit zag... en waarom als jij er niets mee wou werd ze er dan onzeker over?quote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook! Eerst allemaal van huh, waarom is het uit?!? En nu: wat heb jij een leuke baan enzoquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Het laatste feestje gaf ik aan dat ik met een getrouwde man aan het daten was. Een ander feestje dat hij deze keer bezet was. Sommige leden vragen het maar gewoon niet meer. Tegenwoordig zijn ze meer geimponeerd door mijn baan en mijn auto
Behalve de echte toffe! Daar klets ik honderuit mee. En die herkennen het allemaal
Lijkt me een duidelijk geval van territoriumgedrag.quote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
Toen kwam ze opeens naar me toelopen, en pakte me vol op me bek midden op die markt...
Bleek dus dat die 2 meiden waar ze naast stond zeiden dat ze mij wel een leuke jongen vonden
ow ik ga dan altijd mee praten hahaquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1x was ik met mijn toenmalige vriendin ergens heen...
Toen liep ik over de markt, maar stond bij een ander kraampje dan haar...
Zij stond naar sieraden te kijken naast 2 meiden...
Toen kwam ze opeens naar me toelopen, en pakte me vol op me bek midden op die markt...
Snapte serieus niet waar dat opeens vandaan kwam, dus dat vroeg ik...
Bleek dus dat die 2 meiden waar ze naast stond zeiden dat ze mij wel een leuke jongen vonden
Vrouwen
Of begin je er steeds handiger in te worden de singialen te herkennen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik denk dus hoe langer je echt single bent hoe meer je gaat denken als: ja maar nu heb ik wel sjans maar toen en toen niet
en misschien had die persoon me wel niet goed gezien want dan had ie niet met me geflirt
etc
maar ja ik ben ook geen expert er in of zo
Oneens, het is ook wel eens dan het gevoel van 2 kanten komt, maar dat de andere afhaakt vanwege een verkeerde benadering van een anderquote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jouw post lees dan lijkt het alsof je het falen voornamelijk toewijst aan de manier waarop je actie hebt ondernomen. Ik denk dat als een ander je echt leuk vindt, dan de wijze waarop je elkaar benadert er niet heel veel meer toe doet. De aantrekkingskracht is er en dat spel speel je samen.
De wezenlijke vraag is dan: waarom is die aantrekkingskracht er niet?
Moeilijk, maar niet onmogelijk. Oftewel: mogelijk!quote:
Dat gebeurd mij nou nooitquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1x was ik met mijn toenmalige vriendin ergens heen...
Toen liep ik over de markt, maar stond bij een ander kraampje dan haar...
Zij stond naar sieraden te kijken naast 2 meiden...
Snapte serieus niet waar dat opeens vandaan kwam, dus dat vroeg ik...
Vrouwen
Als ik dat eens wist. Ik heb de sex-appeal niet, ik heb meer die knuffelbeer uitstraling, denk ik. En dat vinden vrouwen heel leuk, maar niet voor een relatie.quote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jouw post lees dan lijkt het alsof je het falen voornamelijk toewijst aan de manier waarop je actie hebt ondernomen. Ik denk dat als een ander je echt leuk vindt, dan de wijze waarop je elkaar benadert er niet heel veel meer toe doet. De aantrekkingskracht is er en dat spel speel je samen.
Juist!quote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
toen ik nog single was durfde ze bij mij nooit te vragen of ik al een nieuw vriendje hadquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een collega stuurde jaren terug een leuke op:"Al die familie die op bruiloften maar opmerken:"En nu jij, hè?" Ze zijn er mee gestopt toen ik hetzelfde bij hun begon te doen op begrafenissen."
Waar lees jij in mijn post dat ik beweer dat dat nooit zo is?quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
Oneens, het is ook wel eens dan het gevoel van 2 kanten komt, maar dat de andere afhaakt vanwege een verkeerde benadering van een ander!
Ik ben ook een variatie daarop, denk ik.quote:Op zondag 26 april 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nog wel een ruime valreep hoorquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hi civ! Op de valreep nog gefeliciteerd
Nope, je moet je toch ook seksueel tot iemand aangetrokken worden/zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist. Ik heb de sex-appeal niet, ik heb meer die knuffelbeer uitstraling, denk ik. En dat vinden vrouwen heel leuk, maar niet voor een relatie.
Hmm, dat is ook heel erg vervelend. En als je dan in een (te) vroeg stadium aangeeft dat je graag een relatie wilt, haken ze misschien juist af omdat het dan te snel gaat. terwijl jij denk, ik moet nu actie ondernemen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist. Ik heb de sex-appeal niet, ik heb meer die knuffelbeer uitstraling, denk ik. En dat vinden vrouwen heel leuk, maar niet voor een relatie.
Ik denk dat dat je nog wel eens tegen kan vallenquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik denk dus hoe langer je echt single bent hoe meer je gaat denken als: ja maar nu heb ik wel sjans maar toen en toen niet
en misschien had die persoon me wel niet goed gezien want dan had ie niet met me geflirt
etc
maar ja ik ben ook geen expert er in of zo
Ik ben nog steeds goede vrienden met haarquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef DragonFire het volgende:
[..]
uiterlijk van jouw ex? Hoe weet zij dan hoe jouw ex eruit zag... en waarom als jij er niets mee wou werd ze er dan onzeker over?
quote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een collega stuurde jaren terug een leuke op:"Al die familie die op bruiloften maar opmerken:"En nu jij, hè?" Ze zijn er mee gestopt toen ik hetzelfde bij hun begon te doen op begrafenissen."
Ja, zo simpel is het wel iddquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat bij mij wel heel goed werkt voor als ik wil flirten of ga flirten is eerst zorgen dat ik er tip top in orde uit zie (voor zo ver mogelijk) en dan gewoon naar iedereen lachen die je tegen komt, ze lachen bijna allemaal terug... en als je dan bij je droom mup uit komt... oeeeeeee
Maar hoe weet je dan of de ander je echt leuk vindt?quote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Juist!
En idd, als je iemand leuk vindt, boeit heel die toestand eromheen niet. Air, wat ben je toch een held af en toe
Af en toe?quote:
ja maar niet lullig bedoeld KF maar dat heeft echt met feit te maken dat jij nog vooral in de kalverliefde periode zitquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oneens, het is ook wel eens dan het gevoel van 2 kanten komt, maar dat de andere afhaakt vanwege een verkeerde benadering van een ander!
En als je te lang wacht ben je die goede vriend. Kortom, het is best lastig.quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook heel erg vervelend. En als je dan in een (te) vroeg stadium aangeeft dat je graag een relatie wilt, haken ze misschien juist af omdat het dan te snel gaat. terwijl jij denk, ik moet nu actie ondernemen.
Ik ga gewoon voor een relatie met iemand in wie ik geloof. En ja, dan moet ik ff wat kikkers kussenquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook! Eerst allemaal van huh, waarom is het uit?!? En nu: wat heb jij een leuke baan enzo
Nee, ga slapen! Nuquote:Op zondag 26 april 2009 22:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ben ik dan ff voor 10 minuten haha
net pas thuis en moet er om 5uur weer uit
quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, je moet je toch ook seksueel tot iemand aangetrokken worden/zijn.
Ja daar heb je helemaal gelijk in hoorquote:Op zondag 26 april 2009 22:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar niet lullig bedoeld KF maar dat heeft echt met feit te maken dat jij nog vooral in de kalverliefde periode zit
wat ik er van mee krijg dan
dan is het nog belangrijk wat je typt op hyves en zo
misschien zit ik al te lang op fokquote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je nog wel eens tegen kan vallen
Dat soort dingen zie ik nooitquote:Op zondag 26 april 2009 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan of de ander je echt leuk vindt?
Ja inderdaad. Anders houdt het snel op.quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, je moet je toch ook seksueel tot iemand aangetrokken worden/zijn.
HEY! Kom jij ook weer eens kijkenquote:
Ja heb je gelijk in hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Moeilijk, maar niet onmogelijk. Oftewel: mogelijk!
Dus als je iemand zichzelf de grond in ziet trappen, kun je wel knikken en zo, maar beter is om een trap onder de kont te geven of een ander inzicht verschaffen. Vaak vergeten mensen dat hoor. Het is soms zo'n gewoonte dat je iets heel simpels over het hoofd ziet.
Een ding moet je bij mij nooit doen. Was een jongen, vond ik echt leuk en zo, maar ik wilde gewoon alles op het juiste moment hebben, weet je wel? Gewoon tijd hebben voor mezelf (het was een paar maanden nadat het uit was met mijn ex) en toen zoende hij me terwijl het totaal (!) geen zoenmoment was.quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook heel erg vervelend. En als je dan in een (te) vroeg stadium aangeeft dat je graag een relatie wilt, haken ze misschien juist af omdat het dan te snel gaat. terwijl jij denk, ik moet nu actie ondernemen.
Ja, als je hier nu vaker adviezen komt brengen, wil je ik leven wel upgradenquote:
Idd, en soms kom je iemand tegen waar je het ineens heel erg leuk mee hebt terwijl je dat niet had verwacht.quote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor een relatie met iemand in wie ik geloof. En ja, dan moet ik ff wat kikkers kussen
Gewoon vertrouwen hebben Jay
(en ik weet, ook ik twijfel regelmatig, maar eigenlijk he...komt het daar wel op neer).
Ow ik heb zovaak dat meiden mij leuk vinden,... Maar het zijn altijd de meiden waar ik geen interesse in heb.quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie ik nooitGeloof ook niet dat ik 't heb meegemaakt dat iemand mij spontaan leuk vind ofzo.. En als ik iemand leuk vind is 't werkelijk ook nooit wederzijds.
Dus ik heb 't wel zo'n beetje afgeleerd om het kenbaar te maken dat ik iemand leuk vind..
dit klinkt misschien kei erg. maar ik ga er altijd maar gewoon vanuit dat de ander me wel leuk vind (behalve dan als onze relatie heel duidelijk aangeeft dat hij of zij me niet leuk vind, bv als hij/zij heeft gezegd nou die liefie vind ik toch een domme sloerie) en dan zie ik het vanzelf wel hequote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie ik nooitGeloof ook niet dat ik 't heb meegemaakt dat iemand mij spontaan leuk vind ofzo.. En als ik iemand leuk vind is 't werkelijk ook nooit wederzijds.
Dus ik heb 't wel zo'n beetje afgeleerd om het kenbaar te maken dat ik iemand leuk vind..
Hehe, sorry kerel, flirten gaat bij mij wel IRLquote:
Goede vraag. Hoe weet je dat?quote:Op zondag 26 april 2009 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan of de ander je echt leuk vindt?
Ik heb het één keer gehad dat een ik merkte dat iemand me leuk vond. Maar dat had ik pas door toen ik in de bus terug zat , uiteraard zonder haar of haar telefoonnummer.quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, het is hier soms wel hetzelfde draadje wat gevolgd wordt. Daarom zeg ik het ook: andere gedachte, ander inzicht overbrengen. Daar heb je wat aan!quote:
Hmmmm.. wanneer heb je tijd?!quote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, sorry kerel, flirten gaat bij mij wel IRL
Wanneer is de date?quote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, sorry kerel, flirten gaat bij mij wel IRL
Dat kan je nooit weten...quote:
Maar wat heb je te verliezen als je het wel doet? In het ergste geval is ze niet geïnteresseerd in een date met je, maar heb je wel haar ego gestreeld door te laten merken dat je haar leuk vindt.quote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ow ik heb zovaak dat meiden mij leuk vinden,... Maar het zijn altijd de meiden waar ik geen interesse in heb.
Trouwens zag zaterdag een leuke meid, was de hele tijd aan het lachen naar mij enzo. Ben te schijtbak om er op af te stappen.
Hey, als ze je de juiste signalen afgeeft, vindt ze het ws net zo leuk als jij om gewoon een praatje te makenquote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ow ik heb zovaak dat meiden mij leuk vinden,... Maar het zijn altijd de meiden waar ik geen interesse in heb.
Trouwens zag zaterdag een leuke meid, was de hele tijd aan het lachen naar mij enzo. Ben te schijtbak om er op af te stappen.
Mja en ik ga d'r zo langzamerhand al vanuit dat een ander mij niet leuk vindt.. Is 9 van de 10 keer toch zo. En mocht iemand me wel leuk vinden en die zou hints geven ofzo, merk ik dat allemaal niet eensquote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dit klinkt misschien kei erg. maar ik ga er altijd maar gewoon vanuit dat de ander me wel leuk vind (behalve dan als onze relatie heel duidelijk aangeeft dat hij of zij me niet leuk vind, bv als hij/zij heeft gezegd nou die liefie vind ik toch een domme sloerie) en dan zie ik het vanzelf wel he
Wat is het juiste moment dan? Sowieso zou ik pas durven zoenen als ze bij wijze van spreken een neonbord boven haar hoofd hangt met :"Jos, kus me."quote:Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Een ding moet je bij mij nooit doen. Was een jongen, vond ik echt leuk en zo, maar ik wilde gewoon alles op het juiste moment hebben, weet je wel? Gewoon tijd hebben voor mezelf (het was een paar maanden nadat het uit was met mijn ex) en toen zoende hij me terwijl het totaal (!) geen zoenmoment was.
quote:En daarna een scharrel die zoende waarbij dat wel was... Mijn God, wat is dat een machtig gevoel. Dat je elkaar aankijkt en dan helemaal die chemistry voelt. Damn, damn, damn![]()
quote:
Trustu gozerquote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:
Ik ga lekker slapen mensen, morgen weer vroeg op.
Ging een beetje terug kijken en ze bleef steeds terug kijken lachen enzo... Maar ze stond achter een kassa en haar baas teminste ik denk dat het haar baas was stond bij de andere kassa mij te helpen. Wist niet hoe ik daar dan een gesprek mee moet beginnen :|quote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar wat heb je te verliezen als je het wel doet? In het ergste geval is ze niet geïnteresseerd in een date met je, maar heb je wel haar ego gestreeld door te laten merken dat je haar leuk vindt.
Truste lieverd! Niet te veel daten zonder mij he.quote:Op zondag 26 april 2009 22:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Trustu gozer
Slaap lekker!
(trouwens, goed dat je het zegt, ik moet er ook zo in en m'n bed nog opmaken)
Nou ja, ruikt het dadelijk weer lekker fris
Je weet toch dat jij mijn favo Fok!je bentquote:
*Maakt 't bedje voor MNR vast op en klopt de kussens nog ff opquote:Op zondag 26 april 2009 22:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Trustu gozer
Slaap lekker!
Ik weet niet wat voor jou het beste moment is, ik kan alleen maar aangeven wat voor mij het beste moment is. Bij mij is dat gewoon als ik iemand aankijk en hij mij en dan die chemistry voel.quote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is het juiste moment dan? Sowieso zou ik pas durven zoenen als ze bij wijze van spreken een neonbord boven haar hoofd hangt met :"Jos, kus me."
[..]
Houd eens even op met de rest lekker maken.
een vers bed is zooooooooo lekkerquote:Op zondag 26 april 2009 22:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Trustu gozer
Slaap lekker!
alleen als jij naast me komt liggenquote:
maar waar heeft die fatalistische houding je tot nu toe gebracht?quote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mja en ik ga d'r zo langzamerhand al vanuit dat een ander mij niet leuk vindt.. Is 9 van de 10 keer toch zo. En mocht iemand me wel leuk vinden en die zou hints geven ofzo, merk ik dat allemaal niet eens
Dus jaHet kenbaar maken heb ik voorlopig echt ff opgegeven
vast niet zo vroeg als ikquote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef djayzz het volgende:
Ik ga lekker slapen mensen, morgen weer vroeg op.
En waarom niet gewoon je 06 opgeschreven en aan haar gegeven?quote:Op zondag 26 april 2009 22:35 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ging een beetje terug kijken en ze bleef steeds terug kijken lachen enzo... Maar ze stond achter een kassa en haar baas teminste ik denk dat het haar baas was stond bij de andere kassa mij te helpen. Wist niet hoe ik daar dan een gesprek mee moet beginnen :|
Die chemistry ken ik dus nietquote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor jou het beste moment is, ik kan alleen maar aangeven wat voor mij het beste moment is. Bij mij is dat gewoon als ik iemand aankijk en hij mij en dan die chemistry voel.
Dàt is mijn moment
Ja ik moet nog veel leren.quote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat kan je nooit weten...
Je kan het vragen, maar dat komt wellicht raar over
Dat is dus deel van het spel Tijn![]()
Stapje voor stapje moet jij je moves maken, en kijken hoe zij erop reageert
Je moet nog veel leren
Ik heb je overigens nog geen antwoord zien geven op de vraag van Air.quote:
Dat is mijn ook wel eens gebeurd.quote:Op zondag 26 april 2009 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gehad dat een ik merkte dat iemand me leuk vond. Maar dat had ik pas door toen ik in de bus terug zat , uiteraard zonder haar of haar telefoonnummer.![]()
Het was nog een mooie meid ook en ik wist het te verprutsen.Het is zeven jaar geleden maar ik kan mezelf er nog wel eens voor voor mijn kop slaan.
Zou zulke dingen ook echt niet durven hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waarom niet gewoon je 06 opgeschreven en aan haar gegeven?
*checkt fobo.quote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij mijn favo Fok!je bent
Welke vraag?quote:Op zondag 26 april 2009 22:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb je overigens nog geen antwoord zien geven op de vraag van Air.
Vond het een hele goede opmerking van hem.
Dat klopt, 't heeft me ook nergens gebracht..quote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar waar heeft die fatalistische houding je tot nu toe gebracht?
zo scoor je natuurlijk nooit
behalve als ze naakt op je stoep gaat zitten wachten en roept ik wil je ik wil je
Dat is zooooooooooo grappig om te doen... en dan eigenlijk ook nog door een pen aan haar zelf te vragen..quote:Op zondag 26 april 2009 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waarom niet gewoon je 06 opgeschreven en aan haar gegeven?
Maar je weet iig waar ze werkt, dus je hebt een herkansing als je wilt
weer dezelfde vraag... wanneer?!quote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef MNR het volgende:
God jongens... chemisty is zooooo zaligmakend![]()
![]()
En zoenen dan is echt... oh, hemels en de kers op de taart
Godver, wat is dat lekker. En ik ga het krijgen ook!
En jullie allemaal ook. Een dag ... echt!
Herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is het juiste moment dan? Sowieso zou ik pas durven zoenen als ze bij wijze van spreken een neonbord boven haar hoofd hangt met :"Jos, kus me."
Het is inderdaad ontzettend lekker en heerlijk als je iemand zegt dat je haar leuk vind, en zij ook nog zegt dat het wederzijds is. wat een heerlijk gevoel.quote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef MNR het volgende:
God jongens... chemisty is zooooo zaligmakend![]()
![]()
En zoenen dan is echt... oh, hemels en de kers op de taart
Godver, wat is dat lekker. En ik ga het krijgen ook!
En jullie allemaal ook. Een dag ... echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |