En daarom blijven het voor altijd calimero'squote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
PSV supporters, die nu zo zeiken op Suarez. Zullen we het verleden van Vennegoor er even bij halen?
Het is idd niet goed te praten, en mss een rode kaart waardig. Maar of Suarez het nou met opzet doet.. nee denk het niet.

quote:Op zondag 26 april 2009 16:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
En daarom blijven het voor altijd calimero's

Ja, doe eens, dan kunnen we die kutactie van Dani ook weer eens uit de kast halen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
PSV supporters, die nu zo zeiken op Suarez. Zullen we het verleden van Vennegoor er even bij halen?
Het is idd niet goed te praten, en mss een rode kaart waardig. Maar of Suarez het nou met opzet doet.. nee denk het niet.

Cvitanich miste die bal.quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Kopbal het volgende:
Suarez, nu definitief de grootste faalhaas van de eredivisie.

quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Kopbal het volgende:

Verdienen ze niet, vooral dankzij Suarez en zijn fysieke aanvallenquote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef sjimz het volgende:
Hopen op minimaal een 1-1.

Iemand die bijna topscorer is. Right....quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Kopbal het volgende:

Ik dacht net hetzeldequote:

En hier lul je dus helemaal vast, spelers doe er alles aan om te scoren. Hierbij krijg je zo nu en dan zware botsingen met keepers. Klinkt hard, maar risico van het vak imo.quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, doe eens, dan kunnen we die kutactie van Dani ook weer eens uit de kast halen.

van bommel is een hufter, en heeft niet het talent om zich irritant gedrag te kunnen veroorloven. Suarez is wel een klasbakquote:Op zondag 26 april 2009 16:12 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En wat vind jij dan van Marc van Bommel? die word uitgekotst door het Ajax publiek, terwijl hij (in mindere mate) een zelfde type speler is als Suarez.

Ik hoop echt dat hij geen topscorer wordt. Zonde voor zo'n mooie en faire speler als El Hamdaoui.quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Kopbal het volgende:

Doordat Suarez Didulica raakte verdient Ajax het niet om een 1-1 te maken?quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Verdienen ze niet, vooral dankzij Suarez en zijn fysieke aanvallen

quote:

Ja laten we even doorgaan met voorbeeldenquote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, doe eens, dan kunnen we die kutactie van Dani ook weer eens uit de kast halen.

Suarez mag niet eens in de schaduw van Van Bommel staan.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
van bommel is een hufter, en heeft niet het talent om zich irritant gedrag te kunnen veroorloven. Suarez is wel een klasbak

Kan ook niet meer he.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen reageren uit emotie, je kunt nooit iemand zijn gedachte lezen, maar waarschijnlijk geen opzet in het spel.
Logische conclusie geen schorsing.

Idd, erg sneu voorDidulica en ik hoop dat het meevalt voor hem en az, maar het was een lompe actie en geen opzet van Suarez.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen reageren uit emotie, je kunt nooit iemand zijn gedachte lezen, maar waarschijnlijk geen opzet in het spel.
Logische conclusie geen schorsing.

Eens.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doordat Suarez Didulica raakte verdient Ajax het niet om een 1-1 te maken?

Gewoon bal pakken en wegwezen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef koningdavid het volgende:
Suarezhaat hier is overdreven. Ik hoop wel dat Luis zo verstandig is niet te juichen als hij nog scoort.

Ja, en toen vol doortrapte op keeperquote:Op zondag 26 april 2009 16:16 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij heb ik heel wat gemistBegrijp ik het goed dat Ajax een pingel gekregen heeft maar dat Suarez hem miste omdat hij hem in Panenka stijl nam

Hij is inderdaad geschorst voor zijn faire optreden..quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij geen topscorer wordt. Zonde voor zo'n mooie en faire speler als El Hamdaoui.²

Yep, en vervolgens Dudi KO slaat met een knietje omdat ie te hard doorging in de rebound.quote:Op zondag 26 april 2009 16:16 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij heb ik heel wat gemistBegrijp ik het goed dat Ajax een pingel gekregen heeft maar dat Suarez hem miste omdat hij hem in Panenka stijl nam

Dat vraag ik me ook al tijden afquote:Op zondag 26 april 2009 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom gebruik je nog steeds die Heracles UI en niet een Ajax logo ofzo?

Utrecht wordt helemaal overhoop geschoten, niet normaal dit.quote:Op zondag 26 april 2009 16:16 schreef Espabilado het volgende:
Wtf open huis bij Utrecht... Vitesse 6-1
had beter die wedstrijd kunnen kijken

Dat kan die kerel niet met zn zieke hoofdquote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens normaal debiel

dit was gewoon een terechte pingel, niets op aan te merken. Die vorige.. tsjaquote:

hij krijgt ook een ton van die Champions Leaguw miljoenen die dit oplevert straksquote:

Jaquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VoreG het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die dit geen hands vonden en dus geen penalty?

Wat een onzinquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef HocBarr het volgende:
KutSuarez. Juichen is het ergste wat je kunt doen wanneer je je zo aan het misdragen ben.

Ik hoop het niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
Nog effe een 2e erbij prikken en twente voorbij

Aldus een psvsupporterquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VatosLoco het volgende:
Ik hoop dat ze die Vink terugzetten naar de amateurs.
En hoor dan succespubliek weer

Nee, maar er zijn wel serieus mensen dat of Schaars en Suarez allebei op het veld hadden moeten staan, of er allebei afgemoeten hadden.quote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VoreG het volgende:

Al die anti- Ajax frusti's jaquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VoreG het volgende:

Geen idee waar hij mee bezig is, maar ik hoop dat hij net zo goed is in autorijden als in fluiten. Wat een waar-de-loze scheids.quote:

wel een penalty maar je kan hem ook niet geven gezien de voorgeschiedenisquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VoreG het volgende:

Terecht dusquote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef VoreG het volgende:
Goede penalty hoor.
Gelukkig....
Terechte pingel ook, duidelijk hands van Klavan.

Nee tuurlijk niet. Een AFCA clubje daar.quote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef Ritmo het volgende:
Vanavond bij Studio Voetbal gaat het hopenlijk de hele uitzending over Vink z'n enorme falen? Wanneer Ajax benadeeld wordt gaat het nergens anders over.

Ik wil niet aan stemmingsmakerij doen, maar dit is wel erg opvallend, alles in het voordeel van Ajax.quote:

Het was niet dat hij z'n arm optrok neequote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef sezten het volgende:
Al had Klavan zijn arm daar niet was de bal in zijn gezicht gekomen - gezichtsbescherming.

ach, die mensen die dat vinden weet je van dat je ze in het vervolg niet meer serieus te nemen zijnquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VoreG het volgende:

Ik denk het niet, Vink had weer eens bij de Chinees gegeten.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Terechte pingel? Was net effe naar LBL gezapt.

Die tweede penalty wel.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Terechte pingel? Was net effe naar LBL gezapt.

quote:

Ajax speelt ook zowat met 12 tegen 10 man, kom op.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef finsdefis het volgende:
Ajax verdient minstens een gelijkspel, de tweede helft is Ajax sterker en probeert het tenminste aan te vallen.

Dat dus.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef cultheld het volgende:
Hoe heerlijk hypocriet zijn veel Ajacieden toch. Menig user die het nu voor Suárez opneemt kankerde vorige week Afellay nog het voetbalgraf in. En Suárez is een meester in het faken van onschuld (ook in de acties), dus het lijkt mij nog allerminst zeker dat hij het niet met opzet deed.

dat doen alleen de mods op vblquote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
wel een penalty maar je kan hem ook niet geven gezien de voorgeschiedenis

"reker waar is je beker, reker waar is je schaal"quote:

door en door rotquote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Susi het volgende:
Wat een vertiefte wedstrijd

Als je zoveel voordeel van de scheids krijgt zou het inderdaad wel erg triest zijn als ze nóg niet tot scoren kwamen ...quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef finsdefis het volgende:
Ajax verdient minstens een gelijkspel, de tweede helft is Ajax sterker en probeert het tenminste aan te vallen.

Helemaal niks in eindhovenquote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef VatosLoco het volgende:
Ja Marco, ben maar trots op je Ajaxrood krijgen, 2 penalty's en dan met zwaar geluk nog op 1-1 staan

Gezichtsbescherming.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef sezten het volgende:
Al had Klavan zijn arm daar niet was de bal in zijn gezicht gekomen - gezichtsbescherming.

Ja, en dit is 's Neerlands beste scheids.quote:Op zondag 26 april 2009 16:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Vink is wel heel slecht geworden nu

Dat moet hij doen om de bal niet in zijn gezicht te krijgen jaquote:

doet niks af aan het beter zijn hèquote:Op zondag 26 april 2009 16:22 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Als je zoveel voordeel van de scheids krijgt zou het inderdaad wel erg triest zijn als ze nóg niet tot scoren kwamen ...

Dat ze die faalhaas aan het einde van het seizoen ontslaan.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef VatosLoco het volgende:
Ja Marco, ben maar trots op je Ajaxrood krijgen, 2 penalty's en dan met zwaar geluk nog op 1-1 staan

Zwaar geluk op 1-1? Ajax is de tweede helft gewoon veel sterker dan AZ. 1-1 zou m.i. een terechte uitslag zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef VatosLoco het volgende:

quote:Op zondag 26 april 2009 16:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
gifje van het bordje van de 4de official please

quote:Op zondag 26 april 2009 16:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat moet hij doen om de bal niet in zijn gezicht te krijgen ja

Ik dacht dat je een vrouw was met die UIquote:Op zondag 26 april 2009 16:22 schreef Kremers het volgende:
Wat een hoop calimero's hier zeg, geweldig
"Het is allemaal een complot van de KNJB en die jodenclub bij de NOS" Jullie lijken wel een stelletje PVV huilies

Op zn been?quote:Op zondag 26 april 2009 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewoon elleboog hoor?

Zeg Calimero houd eens op met dat jank gedrag. Het gaat bij studio vbl al weken over Feyenoord.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Een AFCA clubje daar.

Jij kijkt met een verkeerde bril naar de wedstrijd.quote:Op zondag 26 april 2009 16:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zwaar geluk op 1-1? Ajax is de tweede helft gewoon veel sterker dan AZ. 1-1 zou m.i. een terechte uitslag zijn.

Moet je jullie eens horen janken als de scheids Ajax benadeelt.quote:Op zondag 26 april 2009 16:22 schreef Kremers het volgende:
Wat een hoop calimero's hier zeg, geweldig
"Het is allemaal een complot van de KNJB en die jodenclub bij de NOS" Jullie lijken wel een stelletje PVV huilies

Doe jij ook andere dingen dan alleen trollen en niet grappige fipo-achtige posts op de frontpage te plaatsen?quote:Op zondag 26 april 2009 16:21 schreef Longmen het volgende:
[..]
"reker waar is je beker, reker waar is je schaal"

Wat een niveauquote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef Ritmo het volgende:
+13? Godverdomme Vink jood.Ajax (lees Suarez) heeft zelf dat oponthoud veroorzaakt.

Neequote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zeg Calimero houd eens op met dat jank gedrag. Het gaat bij studio vbl al weken over Feyenoord.

Met een man meer ja, anders waren ze nooit sterker.quote:Op zondag 26 april 2009 16:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zwaar geluk op 1-1? Ajax is de tweede helft gewoon veel sterker dan AZ. 1-1 zou m.i. een terechte uitslag zijn.

Leg uit.quote:Op zondag 26 april 2009 16:24 schreef VatosLoco het volgende:
Tja ajax blijft proberen makkelijke penalty's te scoren.

Als Jaap Uilenberg consequent is, laat hij deze faalhaas voor de rest van zijn leven kersen plukken.quote:Op zondag 26 april 2009 16:24 schreef Cheiron het volgende:
Vink, geweldig. Klopt echt helemaal geen fuck van wat hij aan het doen is vandaag.

quote:Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef Ritmo het volgende:
Laat AZ nog even wat gemene overtredingen op Suarez maken ofzo, die 2 wedstrijden schorsing maken toch niets meer uit.

quote:Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef Ritmo het volgende:
Laat AZ nog even wat gemene overtredingen op Suarez maken ofzo, die 2 wedstrijden schorsing maken toch niets meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |