Hij is inderdaad geschorst voor zijn faire optreden..quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij geen topscorer wordt. Zonde voor zo'n mooie en faire speler als El Hamdaoui.²
Yep, en vervolgens Dudi KO slaat met een knietje omdat ie te hard doorging in de rebound.quote:Op zondag 26 april 2009 16:16 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij heb ik heel wat gemistBegrijp ik het goed dat Ajax een pingel gekregen heeft maar dat Suarez hem miste omdat hij hem in Panenka stijl nam
Dat vraag ik me ook al tijden afquote:Op zondag 26 april 2009 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom gebruik je nog steeds die Heracles UI en niet een Ajax logo ofzo?
Utrecht wordt helemaal overhoop geschoten, niet normaal dit.quote:Op zondag 26 april 2009 16:16 schreef Espabilado het volgende:
Wtf open huis bij Utrecht... Vitesse 6-1
had beter die wedstrijd kunnen kijken
Dat kan die kerel niet met zn zieke hoofdquote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens normaal debiel
dit was gewoon een terechte pingel, niets op aan te merken. Die vorige.. tsjaquote:
hij krijgt ook een ton van die Champions Leaguw miljoenen die dit oplevert straksquote:
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VoreG het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die dit geen hands vonden en dus geen penalty?
Wat een onzinquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef HocBarr het volgende:
KutSuarez. Juichen is het ergste wat je kunt doen wanneer je je zo aan het misdragen ben.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
Nog effe een 2e erbij prikken en twente voorbij
Aldus een psvsupporterquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VatosLoco het volgende:
Ik hoop dat ze die Vink terugzetten naar de amateurs.
En hoor dan succespubliek weer
Nee, maar er zijn wel serieus mensen dat of Schaars en Suarez allebei op het veld hadden moeten staan, of er allebei afgemoeten hadden.quote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VoreG het volgende:
Al die anti- Ajax frusti's jaquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VoreG het volgende:
Geen idee waar hij mee bezig is, maar ik hoop dat hij net zo goed is in autorijden als in fluiten. Wat een waar-de-loze scheids.quote:
wel een penalty maar je kan hem ook niet geven gezien de voorgeschiedenisquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VoreG het volgende:
Terecht dusquote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef VoreG het volgende:
Goede penalty hoor.
Gelukkig....
Terechte pingel ook, duidelijk hands van Klavan.
Nee tuurlijk niet. Een AFCA clubje daar.quote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef Ritmo het volgende:
Vanavond bij Studio Voetbal gaat het hopenlijk de hele uitzending over Vink z'n enorme falen? Wanneer Ajax benadeeld wordt gaat het nergens anders over.
Ik wil niet aan stemmingsmakerij doen, maar dit is wel erg opvallend, alles in het voordeel van Ajax.quote:
Het was niet dat hij z'n arm optrok neequote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef sezten het volgende:
Al had Klavan zijn arm daar niet was de bal in zijn gezicht gekomen - gezichtsbescherming.
ach, die mensen die dat vinden weet je van dat je ze in het vervolg niet meer serieus te nemen zijnquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef VoreG het volgende:
Ik denk het niet, Vink had weer eens bij de Chinees gegeten.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Terechte pingel? Was net effe naar LBL gezapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |