En daarom blijven het voor altijd calimero'squote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
PSV supporters, die nu zo zeiken op Suarez. Zullen we het verleden van Vennegoor er even bij halen?
Het is idd niet goed te praten, en mss een rode kaart waardig. Maar of Suarez het nou met opzet doet.. nee denk het niet.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
En daarom blijven het voor altijd calimero's
Ja, doe eens, dan kunnen we die kutactie van Dani ook weer eens uit de kast halen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
PSV supporters, die nu zo zeiken op Suarez. Zullen we het verleden van Vennegoor er even bij halen?
Het is idd niet goed te praten, en mss een rode kaart waardig. Maar of Suarez het nou met opzet doet.. nee denk het niet.
Cvitanich miste die bal.quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Kopbal het volgende:
Suarez, nu definitief de grootste faalhaas van de eredivisie.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Kopbal het volgende:
Verdienen ze niet, vooral dankzij Suarez en zijn fysieke aanvallenquote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef sjimz het volgende:
Hopen op minimaal een 1-1.
Iemand die bijna topscorer is. Right....quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Kopbal het volgende:
Ik dacht net hetzeldequote:
En hier lul je dus helemaal vast, spelers doe er alles aan om te scoren. Hierbij krijg je zo nu en dan zware botsingen met keepers. Klinkt hard, maar risico van het vak imo.quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, doe eens, dan kunnen we die kutactie van Dani ook weer eens uit de kast halen.
van bommel is een hufter, en heeft niet het talent om zich irritant gedrag te kunnen veroorloven. Suarez is wel een klasbakquote:Op zondag 26 april 2009 16:12 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
En wat vind jij dan van Marc van Bommel? die word uitgekotst door het Ajax publiek, terwijl hij (in mindere mate) een zelfde type speler is als Suarez.
Ik hoop echt dat hij geen topscorer wordt. Zonde voor zo'n mooie en faire speler als El Hamdaoui.quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Kopbal het volgende:
Doordat Suarez Didulica raakte verdient Ajax het niet om een 1-1 te maken?quote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Verdienen ze niet, vooral dankzij Suarez en zijn fysieke aanvallen
quote:
Ja laten we even doorgaan met voorbeeldenquote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, doe eens, dan kunnen we die kutactie van Dani ook weer eens uit de kast halen.
Suarez mag niet eens in de schaduw van Van Bommel staan.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
van bommel is een hufter, en heeft niet het talent om zich irritant gedrag te kunnen veroorloven. Suarez is wel een klasbak
Kan ook niet meer he.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen reageren uit emotie, je kunt nooit iemand zijn gedachte lezen, maar waarschijnlijk geen opzet in het spel.
Logische conclusie geen schorsing.
Idd, erg sneu voorDidulica en ik hoop dat het meevalt voor hem en az, maar het was een lompe actie en geen opzet van Suarez.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen reageren uit emotie, je kunt nooit iemand zijn gedachte lezen, maar waarschijnlijk geen opzet in het spel.
Logische conclusie geen schorsing.
Eens.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doordat Suarez Didulica raakte verdient Ajax het niet om een 1-1 te maken?
Gewoon bal pakken en wegwezen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef koningdavid het volgende:
Suarezhaat hier is overdreven. Ik hoop wel dat Luis zo verstandig is niet te juichen als hij nog scoort.
Ja, en toen vol doortrapte op keeperquote:Op zondag 26 april 2009 16:16 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij heb ik heel wat gemistBegrijp ik het goed dat Ajax een pingel gekregen heeft maar dat Suarez hem miste omdat hij hem in Panenka stijl nam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |