quote:Op zondag 26 april 2009 15:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die denken dat Suarez een overtreding maakte.
Dat doe je snel zo vanuit de arena.quote:
Hij komt er weer in. Ik dacht serieus dat het ernstiger wasquote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer, die zie ik graag spelen.
Ja, denk maar dat ik naar huis ga...quote:Op zondag 26 april 2009 15:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe je snel zo vanuit de arena.²
quote:Op zondag 26 april 2009 15:21 schreef Kopbal het volgende:
Eens even aanhoren wat voor poep Van Halst nu weer uit zijn mond kan laten komen.
Tja... ik verbaas me er soms over dat sommige mensen blijkbaar nog hoge verwachtingen hebben van het niveau van Vink...quote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vink is geweldig aan het marchanderen, zo triest.
Oh nee wacht het is nog niet de 85ste minuut...quote:Op zondag 26 april 2009 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, denk maar dat ik naar huis ga...
quote:Op zondag 26 april 2009 15:21 schreef Kopbal het volgende:
Eens even aanhoren wat voor poep Van Halst nu weer uit zijn mond kan laten komen.
Doe eens.quote:
DUDE??? die pda van jou, die moet ik hebben??? Volgens mij zit er een minimaal een 17 inch scherm op, inclusief toetsenbord en muis, daarbij een snellere internetverbinding dan mijn 20MB lijn, en in die tijd kun je ook nog de wedstrijd bekijken in de Arena.quote:Op zondag 26 april 2009 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want Twente komt de vooronde wel door?quote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef SCH het volgende:
Beter voor het Nederlands voetbal dat Twente tweede wordt.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
DUDE??? die pda van jou, die moet ik hebben??? Volgens mij zit er een minimaal een 17 inch scherm op, inclusief toetsenbord en muis, daarbij een snellere internetverbinding dan mijn 20MB lijn, en in die tijd kun je ook nog de wedstrijd bekijken in de Arena.
Jij heerst!!!!!
![]()
![]()
![]()
Vertel, ben met familie op stap dus kan niks volgenquote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef borisz het volgende:
Wat is het 100x niks.
Nou...quote:Op zondag 26 april 2009 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel, ben met familie op stap dus kan niks volgen
Degene die 2e staat verdiend het gewoon, simpel, Ajax teert te lang op historie, Ajax verdiend het al jaren niet meer om CL te spelen, maar omdat ze hem 14 jaar geleden gewonnen hebben dan hebben zij momenteel het meeste recht om erin te spelen?quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja want Twente komt de vooronde wel door?![]()
Maakt echt niet uit wie er 2e wordt, als het om de NL punten gaat.
Ja man want ze kwamen er makkelijk doorheenquote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef SCH het volgende:
Je leest m'n tweets maarquote:Op zondag 26 april 2009 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie Twente er eerder doorkomen dan Ajax.quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
AZ hoeft niets dus doet ook niets, Ajax is gewoon slapquote:Op zondag 26 april 2009 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Twente inderdaadquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou...
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 enz
Oke dus als ajax na 34 wedstrijden 2e staat, verdienen ze het gewoon, simpel.quote:Op zondag 26 april 2009 15:25 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Degene die 2e staat verdiend het gewoon, simpel, Ajax teert te lang op historie, Ajax verdiend het al jaren niet meer om CL te spelen, maar omdat ze hem 14 jaar geleden gewonnen hebben dan hebben zij momenteel het meeste recht om erin te spelen?
Ajax stelt al jaren teleur, het grootste budget, de duurste aankopen, en dan zo waardeloos presteren. Als ik Ajax supporter was zou ik nog niet meer eens dood gevonden willen worden in een Ajax shirt
Ik zie geen 1 nederlandse club doorkomen, de komende jaren. How about that.quote:Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie Twente er eerder doorkomen dan Ajax.
En PSV al helemaal.
Twente maakt meer kans dan Ajax, zolang van Basten niet weggestuurd wordt.quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ze loten allemaal zeer waarschijnlijk een zware. En waar je je PSV succes op baseert is me een raadsel. Als er iemand af ging dit seizoen in de CL...quote:Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie Twente er eerder doorkomen dan Ajax.
En PSV al helemaal.
Twente heeft juist een puntje gewonnen gisteren.quote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
is ie nog steeds boos over het puntverlies van Twente
van Bastenquote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef Kopbal het volgende:
Wat een blunder van Vermeer zeg, ongelofelijk.
Als Ajax na 34 wedstrijden 2e staat dan verdienen ze het ook, simpel. Maar dat eindeloze gezeur over dat Twente of AZ niet thuishoort in de CL, dat Ajax het dan beter doet, Ajax moet zich schamen, het dubbele budget dan AZ en dan nu 3e staan.quote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Oke dus als ajax na 34 wedstrijden 2e staat, verdienen ze het gewoon, simpel.
Twente geeft het dan uit handen en dat is dan hun eigen fout. Verdien je het dan meer?
quote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Als Ajax na 34 wedstrijden 2e staat dan verdienen ze het ook, simpel. Maar dat eindeloze gezeur over dat Twente of AZ niet thuishoort in de CL, dat Ajax het dan beter doet, Ajax moet zich schamen, het dubbele budget dan AZ en dan nu 3e staan.
En zo is het.quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik zie geen 1 nederlandse club doorkomen, de komende jaren. How about that.
Ok.quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik zie geen 1 nederlandse club doorkomen, de komende jaren. How about that.
Ah kijk dat is duidelijk, en hiermee ben ik het eens.quote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Als Ajax na 34 wedstrijden 2e staat dan verdienen ze het ook, simpel. Maar dat eindeloze gezeur over dat Twente of AZ niet thuishoort in de CL, dat Ajax het dan beter doet, Ajax moet zich schamen, het dubbele budget dan AZ en dan nu 3e staan.
Dat heb je met superdeluxe PDA toch geprogrammeerd, toen je even naar het toilet moest? En dat was alleen maar een plaspauze.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom geen reacties van Feyenoorders op EL nu?
Alles onder de top3 is niet intressantquote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom geen reacties van Feyenoorders op EL nu?
Zit alweer thuis, met EL op de achtergrond...quote:Op zondag 26 april 2009 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb je met superdeluxe PDA toch geprogrammeerd, toen je even naar het toilet moest? En dat was alleen maar een plaspauze.²
quote:Op zondag 26 april 2009 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Forum-huilie indeedquote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Jij woont in de parkeergarage van de Arena?quote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zit alweer thuis, met EL op de achtergrond...
[..]
Juist in Europa ging het dit jaar niet eens zo heel slecht.quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Twente maakt meer kans dan Ajax, zolang van Basten niet weggestuurd wordt.
Je bent volgens mij nooit in het stadion geweestquote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zit alweer thuis, met EL op de achtergrond...
[..]
Je hebt echt geen flauw idee hoe dicht de ArenA tegen 2 woonwijken aanstaat he?quote:Op zondag 26 april 2009 15:35 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je bent volgens mij nooit in het stadion geweestBeetje doen alsof onder peerpressure op fok
_!
Hoe dan ook ben je nogal kansloos bezig
De grote stad!!quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:35 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je bent volgens mij nooit in het stadion geweestBeetje doen alsof onder peerpressure op fok
_!
Hoe dan ook ben je nogal kansloos bezig
quote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Echt dat er mensen op DJ_DV gedoe blijven happen. Dat kind is toch duidelijk voor PSV of niet dan?
Ben er ook bang voor.quote:
Oh ja, ik haal hem steeds door de war met die andere DJ_ gevalquote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Echt dat er mensen op DJ_DV gedoe blijven happen. Dat kind is toch duidelijk voor PSV of niet dan?
quote:Op zondag 26 april 2009 15:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaloers dat ik bij het grote AFCA was?
Ryow? Ik ookquote:Op zondag 26 april 2009 15:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oh ja, ik haal hem steeds door de war met die andere DJ_ geval
Die is wel voor Ajax
quote:Op zondag 26 april 2009 15:38 schreef DirkZz het volgende:
[..]Je bent volgens mij nog nooit in de arena geweest, vuile gloryhunter.
Ik ook!quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef DirkZz het volgende:
Ik moet even poepen.
WELKE GLORY MOET HIJ HUNTEN?!?!quote:Op zondag 26 april 2009 15:38 schreef DirkZz het volgende:
[..]Je bent volgens mij nog nooit in de arena geweest, vuile gloryhunter.
En ik.quote:
Oh, dus jij bent het.quote:
De_Boswachter ?quote:Op zondag 26 april 2009 15:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oh ja, ik haal hem steeds door de war met die andere DJ_ geval
Die is wel voor Ajax
Daarom is hij toch juist een gloryhunter, omdat hij er nooit zit?quote:Op zondag 26 april 2009 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WELKE GLORY MOET HIJ HUNTEN?!?!!!!!!!!!11111111
Niet om het één of ander, maar van Basten is zo'n beetje de enige coach die Urby wel aan het spelen kreeg. Op dit moment is ie mss (weer) uit vorm, maar bij gebrek aan beterquote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
Wat precies ziet van Basten nu in Emanuelson!? Vrijwel ieder balbezit stopt bij die jongen
Wedstrijdquote:
Het is maar goed dat Van Basten geen bondscoach meer is.quote:Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van der Velden.
Die stak er niet eens bovenuit in de JL.
Het enige wat Van Basten heeft gedaan, en dat was slim, was om Emanuelson niet meer als BACK te gebruiken, zodat al dat balverlies niet meteen een tegendoelpunt betekendequote:Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar van Basten is zo'n beetje de enige coach die Urby wel aan het spelen kreeg. Op dit moment is ie mss (weer) uit vorm, maar bij gebrek aan beter.
Zeker.quote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef Longmen het volgende:
Zelfs Sparta wint volgende week van dit ajax
Appeltje/eitje.quote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef Longmen het volgende:
Hoe opzichtigquote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Goede scheidsrechter die vink
quote:Op zondag 26 april 2009 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WELKE GLORY MOET HIJ HUNTEN?!?!!!!!!!!!11111111
Ik hoop hetquote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef Longmen het volgende:
De Zeeuw destijds ook niet. Als Feyenoorders zijn wij wel dat laatste die AZ uit moeten lachen om het transferbeleid.quote:Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van der Velden.
Die stak er niet eens bovenuit in de JL.
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:46 schreef Fortitudo het volgende:
gelukkig is de commentator niet op de hand van ajax, dat scheelt
quote:Op zondag 26 april 2009 15:46 schreef Fortitudo het volgende:
gelukkig is de commentator niet op de hand van ajax, dat scheelt
3-0quote:Op zondag 26 april 2009 15:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vitesse op 2-0.
De hele tweede helft al. Beide kanten op. Niets met goed fluiten te maken.quote:Op zondag 26 april 2009 15:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon geel dit, snap er niets van.
Vink is echt aan het marchanderen, teeeering.
Tadaaa...(!)quote:Op zondag 26 april 2009 15:47 schreef Yi-Long het volgende:
Zoals altijd heeft Vink weer een veels te grote invloed op de wedstrijd. Ongelooflijk dat zo'n man op dit niveau mag fluiten
Respectquote:Op zondag 26 april 2009 15:49 schreef Wilskracht het volgende:
Als Ajax supporter dat was toch geen rood voor Schaars geel was toch genoeg geweest.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef Fortitudo het volgende:
al was het nou een suarez die zo'n overtreding maakte, die heeft er een handje van
schaars is totaal niet de persoon daarvoor
Idd wat een kneus die vinkquote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef Kriegel het volgende:
Vink
Wat een mongool. Eerst tig keer niet fluiten als het wel moet en dan maar ineens met rood zwaaien om het goed te maken. Kneuskop.
Nee, dan moet je inderdaad geen kaart geven. Pepe was er ook de persoon niet voorquote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef Fortitudo het volgende:
al was het nou een suarez die zo'n overtreding maakte, die heeft er een handje van
schaars is totaal niet de persoon daarvoor
Zegt een psv'erquote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan echt kotsen om dat publiek van ajax![]()
Eerst helemaal stil en niet hun club steunen en dan begint het te komen en dan beginnen ze ineens![]()
Echt een stelletje succecpubliek daar
quote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
Eerst helemaal stil en niet hun club steunen en dan begint het te komen en dan beginnen ze ineens![]()
Want we hebben zoveel succes de laatste paar jaarquote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
pijl
Vink is gewoon 100% blind. Ik geloof niet dat hij echt partijdig is; gewoon ongelooflijk slecht, en dat al vele jaren lang, dus onbegrijpelijk dat hij mag fluiten op dit niveau.quote:
quote:
Grappig,quote:
Ja, met zijn naam is de grap Blinde Vink makkelijk gemaakt maar het klopt bij hem ook nog echt eens.quote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vink is gewoon 100% blind. Ik geloof niet dat hij echt partijdig is; gewoon ongelooflijk slecht, en dat al vele jaren lang, dus onbegrijpelijk dat hij mag fluiten op dit niveau.
Wat heeft Calimero met een klacht over het Ajax-publiek te maken?quote:
Zoquote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef DirkZz het volgende:
neusjes krijgen een strafschop.
Anders doe je ff normaal ofzo.quote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef DirkZz het volgende:
neusjes krijgen een strafschop.
Ik moest even een comment achter latenquote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat heeft Calimero met een klacht over het Ajax-publiek te maken?
Onzin, dat doen ze alleen als ze verliezen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:54 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Grappig,
Ajax supporters zeuren altijd om :
- Het veld
- De scheids
- De weersomstandigheden
- Clubs die geen recht hebben op het spelen van CL
Is dat niet Calimero gedrag
jij snapt calimero-gedrag nietquote:Op zondag 26 april 2009 15:54 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Grappig,
Ajax supporters zeuren altijd om :
- Het veld
- De scheids
- De weersomstandigheden
- Clubs die geen recht hebben op het spelen van CL
Is dat niet Calimero gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |