Ik denk iets met zijn knie.quote:
Dat is dan weer jammer, die zie ik graag spelen.quote:
Zo kan je ze bij elke club noemen...quote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef VatosLoco het volgende:
Ajax heeft altijd van die irritante voetballers, schwalbe koning Suarez, of Ellebogen meester Ibrahimović, en dan altijd klagen als hun onrecht aangedaan is, zodra Suarez verdwijnt komt er wel een ander irritant voetballertje bij Ajax voetballen.
De overtredingen van AZ gemist zeker?quote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef VatosLoco het volgende:
Ajax heeft altijd van die irritante voetballers, schwalbe koning Suarez, of Ellebogen meester Ibrahimović, en dan altijd klagen als hun onrecht aangedaan is, zodra Suarez verdwijnt komt er wel een ander irritant voetballertje bij Ajax voetballen.
Als je het daarvan moet hebbenquote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef DirkZz het volgende:
Volgende week dus geen Dembele tegen Twente?::)
Ik ook man, na El Hamdaoui misschien wel de grootste smaakmaker van de eredivisie.quote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef Grulez het volgende:
Hopen dat het meevalt voor Dembele...
Die denken dat Suarez een overtreding maakte.quote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef BoerBert het volgende:
Wat denken die mensen wel niet die zeggen dat Suarez een overtreding maakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |