quote:Op zondag 26 april 2009 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
FEYENOORD![]()
![]()
![]()
AZ De allermachtigste![]()
![]()
ajax - az 0-1![]()
Hoe belachelijk wil jij je makenquote:
Toen de echte Ajax nog leefde, volgens mij...quote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wanneer is Ajax eigenlijk voor het laatst kampioen geworden? 1897 of zo? Zo voelt dat in ieder geval.
En AZ staat voorquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi, Suarez heeft nog niet gescoord.²
Ik zat gister even Belgisch voetbal te kijken. Paar spelers daar die wonderstrakke ballen gaven. Hier bij ajax lukt het niemand :Squote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Furby met zijn kut voorzetten, zelfs een dikzak kan het nog beter.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Karrs het volgende:
[..]
Toen de echte Ajax nog leefde, volgens mij...
Gast, heb je nou niet door hoe erg je jezelf voor lul zet? Een PSV'er die een Ajacied uitlacht in je avatar, AZ aanbidden en beweren dat je voor Feyenoord bent.quote:Op zondag 26 april 2009 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
FEYENOORD![]()
![]()
![]()
AZ De allermachtigste![]()
![]()
ajax - az 0-1![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wanneer is Ajax eigenlijk voor het laatst kampioen geworden? 1897 of zo? Zo voelt dat in ieder geval.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Karrs het volgende:
[..]
Toen de echte Ajax nog leefde, volgens mij...
Eens.quote:Op zondag 26 april 2009 15:07 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus, die Furby zit de laatste tijd weer op een bedroevend zwak niveau...Ging een tijdje wat beter met hem, maar zoals hij nu speelt, hoort hij bij een club uit het rechterrijtje te spelen. Zo snel mogelijk wisselen en er een echte linksbuiten neerzetten.
Je ziet ook dat Aissati de hele tijd naar links moet, omdat Emanuelson hem telkens veels te zacht in speelt. ALS die ballen al aankomen.
in theorie wel, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 26 april 2009 15:08 schreef Fortitudo het volgende:
kan psv nog 2e worden?
Dan kan Aissati de hele zomer vrij nemenquote:Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef Gwunnik het volgende:
Ajax moet gewoon de hele zomer oefenen op 1x raken, ballen aannemen en fatsoenlijk veldinzicht bij alle spelers...
Het gaat gewoon al mis bij de basics :S
quote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef Longmen het volgende:
Mensen die Suarez nog steeds niets vinden
Mensen die z'n irritante gedrag goed keuren.quote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef Longmen het volgende:
Zoiets als Afellay?quote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef Arcturus het volgende:
Suarez: leuke voetballer maar wat een kutventje
quote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mensen die z'n irritante gedrag goed keuren.
Prima voetballer die iets te vaak valt en dat helemaal niet nodig heeft volgens mijquote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef Longmen het volgende:
Mensen die niet begrijpend lezenquote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mensen die z'n irritante gedrag goed keuren.
Z'n matties van de straat natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Wie heeft Furby ooit wijsgemaakt dat hij kan dribbelen!?
zit helaas in zn aard. heel normaal in Uruguay.quote:Op zondag 26 april 2009 15:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Prima voetballer die iets te vaak valt en dat helemaal niet nodig heeft volgens mij
Wel aardig, alleen alle spitsen zijn geblesseerd cq geschorst dus ze maken voorin weinig klaar.quote:
...quote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef Longmen het volgende:
Jammer dan, hier niet.quote:Op zondag 26 april 2009 15:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
zit helaas in zn aard. heel normaal in Uruguay.
Dat elke voetbalkenner hem wel wijsmaken, want dat is gewoon zo.quote:Op zondag 26 april 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Je weet bij Furby dat hij dat zichzelf wijsmaakt. Altijd 2 maanden uitstekend spelen, dan weer 2 maanden naast je schoenen lopen en het niveau van FC knudde halen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga nou niet naar andere spelers wijzen, gast.
Vermoedde het al een beetje door de opstellingquote:Op zondag 26 april 2009 15:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wel aardig, alleen alle spitsen zijn geblesseerd cq geschorst dus ze maken voorin weinig klaar.
Graqvist net weer met zo'n solo over 50 meter.
Ik denk iets met zijn knie.quote:
Dat is dan weer jammer, die zie ik graag spelen.quote:
Zo kan je ze bij elke club noemen...quote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef VatosLoco het volgende:
Ajax heeft altijd van die irritante voetballers, schwalbe koning Suarez, of Ellebogen meester Ibrahimović, en dan altijd klagen als hun onrecht aangedaan is, zodra Suarez verdwijnt komt er wel een ander irritant voetballertje bij Ajax voetballen.
De overtredingen van AZ gemist zeker?quote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef VatosLoco het volgende:
Ajax heeft altijd van die irritante voetballers, schwalbe koning Suarez, of Ellebogen meester Ibrahimović, en dan altijd klagen als hun onrecht aangedaan is, zodra Suarez verdwijnt komt er wel een ander irritant voetballertje bij Ajax voetballen.
Als je het daarvan moet hebbenquote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef DirkZz het volgende:
Volgende week dus geen Dembele tegen Twente?::)
Ik ook man, na El Hamdaoui misschien wel de grootste smaakmaker van de eredivisie.quote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef Grulez het volgende:
Hopen dat het meevalt voor Dembele...
Die denken dat Suarez een overtreding maakte.quote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef BoerBert het volgende:
Wat denken die mensen wel niet die zeggen dat Suarez een overtreding maakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |