Ok, maak eens een foto vanuit het stadion, en zet hem hier online, dan ben je meteen van die discussies af.quote:Op zondag 26 april 2009 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet niet welke. Zit er standaard op.
PSV.quote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Boomlaars het volgende:
Pff, je moet er toch niet aan denken dat Twente CL gaat spelenHup Ajax!
Hoeveel zitten er in het uitvak?quote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef VatosLoco het volgende:
Hahahaha zo stil in de arena, hoort alleen maar de AZ supporters![]()
![]()
![]()
![]()
nee ajaxquote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Boomlaars het volgende:
Er is nog even te spelen hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 14:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
pfff wat een gehoon zullen we weer krijgen. 2de plek wordt ons wekelijks in de schoot geworpen maar we profiteren telkens niet.
met calimero liedjes, net PSV.quote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef VatosLoco het volgende:
Hahahaha zo stil in de arena, hoort alleen maar de AZ supporters![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds ze kampioen zijnquote:Op zondag 26 april 2009 14:57 schreef tha_dark het volgende:
Sinds wanneer heeft AZ uit-supporters?
Ajax deed het ook geweldig in 2006/2007 en 2007/2008.quote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Boomlaars het volgende:
als twente en ajax zo door gaan komen geen van beide in de voorronde van de CLquote:Op zondag 26 april 2009 14:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
nee ajax
die komen niet eens door de voorrondes
(twente idem)
Het zit wel diep hèquote:
Zou wel traditioneel zijn om onder psv te eindigen.quote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Blight het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat PSV nog 2e wordt zo..
Ik heb altijd een hekel aan dat negatieve gedoe, er is nog driekwart wedstrijd dus ja ik zie het nog goed komen.quote:Op zondag 26 april 2009 14:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zie jij het nog goed komen? AZ kan frank en vrij spelen.
Dat had ik je bij zijn komst ook wel kunnen vertellen.quote:
Nee, Ajax zal Nederland weer punten bezorgenquote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Boomlaars het volgende:
Nee ajax gaat het zeker weten maken in europaquote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Boomlaars het volgende:
Gebeurt toch pas op zijn vroegst volgend seizoen weer.quote:Op zondag 26 april 2009 14:57 schreef VatosLoco het volgende:
Ik vind wel dat Stekelenburg erin moet, ik vind Vermeer toch iets tekort komen voor dit niveau.
Doet er niet toe.quote:Op zondag 26 april 2009 14:58 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ajax deed het ook geweldig in 2006/2007 en 2007/2008.
Je vraagt het onmogelijke van Ajax.quote:
Nog geen kans gehad, spelen in een tempo likmevestje. Het is dat AZ nog lam is het van het kampioensfeest. Geen enkele strijd. En dat terwijl je verdomme Twente achter je kan zetten.quote:Op zondag 26 april 2009 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan dat negatieve gedoe, er is nog driekwart wedstrijd dus ja ik zie het nog goed komen.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
FEYENOORD![]()
![]()
![]()
AZ De allermachtigste![]()
![]()
ajax - az 0-1![]()
Hoe belachelijk wil jij je makenquote:
Toen de echte Ajax nog leefde, volgens mij...quote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wanneer is Ajax eigenlijk voor het laatst kampioen geworden? 1897 of zo? Zo voelt dat in ieder geval.
En AZ staat voorquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi, Suarez heeft nog niet gescoord.²
Ik zat gister even Belgisch voetbal te kijken. Paar spelers daar die wonderstrakke ballen gaven. Hier bij ajax lukt het niemand :Squote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Furby met zijn kut voorzetten, zelfs een dikzak kan het nog beter.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Karrs het volgende:
[..]
Toen de echte Ajax nog leefde, volgens mij...
Gast, heb je nou niet door hoe erg je jezelf voor lul zet? Een PSV'er die een Ajacied uitlacht in je avatar, AZ aanbidden en beweren dat je voor Feyenoord bent.quote:Op zondag 26 april 2009 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
FEYENOORD![]()
![]()
![]()
AZ De allermachtigste![]()
![]()
ajax - az 0-1![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wanneer is Ajax eigenlijk voor het laatst kampioen geworden? 1897 of zo? Zo voelt dat in ieder geval.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Karrs het volgende:
[..]
Toen de echte Ajax nog leefde, volgens mij...
Eens.quote:Op zondag 26 april 2009 15:07 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus, die Furby zit de laatste tijd weer op een bedroevend zwak niveau...Ging een tijdje wat beter met hem, maar zoals hij nu speelt, hoort hij bij een club uit het rechterrijtje te spelen. Zo snel mogelijk wisselen en er een echte linksbuiten neerzetten.
Je ziet ook dat Aissati de hele tijd naar links moet, omdat Emanuelson hem telkens veels te zacht in speelt. ALS die ballen al aankomen.
in theorie wel, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 26 april 2009 15:08 schreef Fortitudo het volgende:
kan psv nog 2e worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |