DUDE??? die pda van jou, die moet ik hebben??? Volgens mij zit er een minimaal een 17 inch scherm op, inclusief toetsenbord en muis, daarbij een snellere internetverbinding dan mijn 20MB lijn, en in die tijd kun je ook nog de wedstrijd bekijken in de Arena.quote:Op zondag 26 april 2009 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, denk maar dat ik naar huis ga...
Ja want Twente komt de vooronde wel door?quote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef SCH het volgende:
Beter voor het Nederlands voetbal dat Twente tweede wordt.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
DUDE??? die pda van jou, die moet ik hebben??? Volgens mij zit er een minimaal een 17 inch scherm op, inclusief toetsenbord en muis, daarbij een snellere internetverbinding dan mijn 20MB lijn, en in die tijd kun je ook nog de wedstrijd bekijken in de Arena.
Jij heerst!!!!!
![]()
![]()
![]()
Vertel, ben met familie op stap dus kan niks volgenquote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef borisz het volgende:
Wat is het 100x niks.
Nou...quote:Op zondag 26 april 2009 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel, ben met familie op stap dus kan niks volgen
Degene die 2e staat verdiend het gewoon, simpel, Ajax teert te lang op historie, Ajax verdiend het al jaren niet meer om CL te spelen, maar omdat ze hem 14 jaar geleden gewonnen hebben dan hebben zij momenteel het meeste recht om erin te spelen?quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja want Twente komt de vooronde wel door?![]()
Maakt echt niet uit wie er 2e wordt, als het om de NL punten gaat.
Ja man want ze kwamen er makkelijk doorheenquote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef SCH het volgende:
Je leest m'n tweets maarquote:Op zondag 26 april 2009 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie Twente er eerder doorkomen dan Ajax.quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja want Twente komt de vooronde wel door?![]()
Maakt echt niet uit wie er 2e wordt, als het om de NL punten gaat.
AZ hoeft niets dus doet ook niets, Ajax is gewoon slapquote:Op zondag 26 april 2009 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |