quote:Op zondag 26 april 2009 21:46 schreef freecell het volgende:
Wij hebben sinds vandaag een schommel in de kamer
In de kamer??quote:Op zondag 26 april 2009 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha
Nog iets over het uit de crew zetten van een global mod? Iets met Tarboem oid?
Wij hebben sinds vandaag een schommel in de kamer
Sjak wat ben je poeetisch vanavondquote:Op zondag 26 april 2009 21:49 schreef sjak het volgende:
Wees blij Lois, je wil echt niet alles weten. Alhoewel er zijn topics die je niet wil missen. Maar ja, dan zijn er ook weer topics om te zorgen dat je die topics niet mist dus die mis je in ieder geval niet. Tenminste als je dat topic leest
En anders kom je ze vanzelf ergens tegen toch?quote:Op zondag 26 april 2009 21:49 schreef sjak het volgende:
Wees blij Lois, je wil echt niet alles weten. Alhoewel er zijn topics die je niet wil missen. Maar ja, dan zijn er ook weer topics om te zorgen dat je die topics niet mist dus die mis je in ieder geval niet. Tenminste als je dat topic leest
Het is de lente, Loisquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 21:52 schreef YPPY het volgende:
En dat topic is dan weer het beste topic ooit sjak. Zo handig.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Midden in de kamer
En opgehangen aan 2 haken met karabiners, dus 2 klikken en hij is los
sjak.rarquote:Op zondag 26 april 2009 21:57 schreef sjak het volgende:
Slaap lekker BE! Ik ga denk ik met je mee! Leuk voor over een paar jaar, kunnen ze daar weer over speculeren
quote:Op zondag 26 april 2009 21:52 schreef freecell het volgende:
[..]
En anders kom je ze vanzelf ergens tegen toch?
Ik vind trouwens de link ijsmeis-reinhilde érg hilarisch!
Waar was ik dan vandaag?quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nietus, je had een inspirerende buurvrouw vandaag
Wat heeft de vloer daarmee te maken?quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]hier zou dat niet eens kunnen, denk ik, ik zou het niet aandurven in ieder geval. Allemaal houten vloeren....
Wat hebben je vloeren er nou mee te maken?quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]hier zou dat niet eens kunnen, denk ik, ik zou het niet aandurven in ieder geval. Allemaal houten vloeren....
Als je er op kan lopen kan je er ook aan hangen toch? Denk ik dan....quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nietus, je had een inspirerende buurvrouw vandaag
Zeggen dat het zo'n eind rijden is, is ook niet meer geloofwaardig nu hè?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ow, die heb ik nog wel ergens geloof ik.... *peinst*
quote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ow, die heb ik nog wel ergens geloof ik.... *peinst*
quote:Op zondag 26 april 2009 22:05 schreef sjak het volgende:
[..]![]()
Mag ik 'm dan zien, dan hoef ik mijn shirt niet omhoog te doen
Boren, schroefje, klaarquote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk meer aan de bevestiging van de haken in de houten vloeren/plafond, dat dat misschien de schommel minder houdt.. maar misschien heb ik het wel helemaal mis hoor.
Ik zou het zoiezo niet doen, we hebben nogal een authentiek plafond... zou zonde zijn. en de kamer is ook te klein..
ik ben al weken bezig met farm frenzy2quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Reinhilde.zip
Ik heb weer een verslavend spelletje ontdekt bij wellgames.com: clusterz
Met mijn touwen red je dat niet inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Schommel in de kamer zou hier wel kunnen met hele lange touwenPlafond is op z`n hoogste punt 4,5 meter hoog ofzo
zal k een schommel in de kinderkamer hangen hier?quote:Op zondag 26 april 2009 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Schommel in de kamer zou hier wel kunnen met hele lange touwenPlafond is op z`n hoogste punt 4,5 meter hoog ofzo
maxi swing was hier de uitkomstquote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk meer aan de bevestiging van de haken in de houten vloeren/plafond, dat dat misschien de schommel minder houdt.. maar misschien heb ik het wel helemaal mis hoor.
Ik zou het zoiezo niet doen, we hebben nogal een authentiek plafond... zou zonde zijn. en de kamer is ook te klein..
Het is zondagquote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Boren, schroefje, klaar
(ik heb het mijn buurman laten doen vandaag)
Lijkt me een strak plan! Dan leert ze meteen lopenquote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zal k een schommel in de kinderkamer hangen hier?![]()
psiesquote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan! Dan leert ze meteen lopen
Gewoon cosi aan een touw hangenquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Een maxi swing of babyswing is erg leuk en Lennon zit er ook vaak op het kdv in, maar ik vind ze erg duur.... en ach hij vermaakt zich ook nog steeds in de box.. heb ze nog niet 2e hands kunnen vinden, tenminste niet de laatste x dat ik op zoek ben geweest
je hebt van die dingen waar je de maxi cosi aan kan hangen.quote:
Welterusten rar!quote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef Reinhilde het volgende:
Dames, ik ga mn computer uit slingeren, weltrusten, slaap zacht,
Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons, heus!quote:Op zondag 26 april 2009 23:25 schreef Memmel het volgende:
Denk ik even uit te kunnen rusten na het maken van 20 danoontje-bloemen en 5 leuke beschilderde bekers voor de juffen, snap ik helemaal niets van dit bankje. Nou, dan ga ik maar slapen.
Die zijn leuk!quote:Op zondag 26 april 2009 23:39 schreef Memmel het volgende:
Oh gelukkig dan maar!![]()
Dit zijn danoontje bloemen, Anna trakteert morgen op de creche ivm haar laatste dag op de groep.
Ik ga toch nog even snacken voordat ik ga slapen, denk ik.
Zullen we ons vast aanmelden voor het bejaardenbankje ?quote:Op maandag 27 april 2009 07:52 schreef E.T. het volgende:
Hier dezelfde leeftijden als bij Stout ongeveer
Eerste vakantiedag.. Regen
quote:Op maandag 27 april 2009 08:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit even op de slaapkamer met de laptop, komt Sasha aanzetten met het schoteltje met uien dat onder zijn bed stond, geeft mij dat bordje aan en zet zijn tanden in een stuk ui.![]()
Bah! Ja, nogal ja!
Het vriendinnetje dat oorspronkelijk dezelfde jongensnaam had als wij is gisterenavond bevallen. En dus van een jongetje!Ik dacht echt dat ze een meid zou krijgen. Maar goed, zij zijn van naam veranderd, had van ons niet gehoeven, maar stiekem ben ik toch wel een beetje blij nu.
Ow die bloemen zijn leukquote:Op zondag 26 april 2009 23:39 schreef Memmel het volgende:
Oh gelukkig dan maar!![]()
Dit zijn danoontje bloemen, Anna trakteert morgen op de creche ivm haar laatste dag op de groep.
Ik ga toch nog even snacken voordat ik ga slapen, denk ik.
Daar zou ik heel sterk op mijn gevoel afgaan. Eerst op neutraal terrein, daarna een keer thuis als het goed voelt. Als het daarna nog steeds goed voelt zou ik het zeker doen.quote:Op maandag 27 april 2009 09:26 schreef Luchtbel het volgende:
Willen jullie even met me meedenken?
Wat vinden jullie van oppasmevrouwen aan huis? Dus echt een gastouder maar dan bij je thuis? En dan iemand die je in eerste instantie niet kent?
Mijn man is veeeeeeel jongerquote:Op maandag 27 april 2009 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh diaan ik ben ook al zo lang 30! Mijn man is véééééééél ouder5 maanden
Slaap lekker voor straks Reinhilde! als je een poosje hebt doorgeslapen hakken de doorbroken nachten er veel harder in vond ik altijd. Hier ook plensregen. Éindelijk want het was stuifzand hier. Alleen jammer van die schoenen die nog bij de trampoline stonden.![]()
Mijn moeder vond altijd het schoteltje leeg als ze bij mijn zus een rauwe ui neerzette. die hengelde dat zo tussen de spijlen door en at het op. En stinken daarna!
Waar?quote:Op maandag 27 april 2009 09:53 schreef Popples het volgende:
luchtbel wat een gehaast en geplan zeg. nou hopelijk komt er snel rust voor jou erin.![]()
wij gaan dadelijk weer een jaartje luierdoekjes inslaanvorige keer in de kraamweek van de jongste hadden we 48 pakken en die zijn bijna op 3 na op. nu zijn ze weer voor 1 euro dus gelijk inslaan die handel.
Wat Diaan zegt ja LBquote:Op maandag 27 april 2009 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
LB, ik kan me voorstellen dat je het er benauwd van krijg, als ik je schema zo lees, dwarrelt het me al voor de ogen. Logisch dat je naar een andere oplossing kijkt... soms is het vertrouwde moeilijk los te laten, maar krijg je er in een nieuwe situatie meer voor terug dan je verwacht, in ieder geval zal het meer rust voor je geven. Het zal wel even wennen zijn en weer vertrouwd zien te raken. Maar dat komt ook goed....sterkte!!
pampers baby fresh bij de c1000quote:Op maandag 27 april 2009 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. En ook welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |