je hebt van die dingen waar je de maxi cosi aan kan hangen.quote:
Welterusten rar!quote:Op zondag 26 april 2009 22:37 schreef Reinhilde het volgende:
Dames, ik ga mn computer uit slingeren, weltrusten, slaap zacht,
Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons, heus!quote:Op zondag 26 april 2009 23:25 schreef Memmel het volgende:
Denk ik even uit te kunnen rusten na het maken van 20 danoontje-bloemen en 5 leuke beschilderde bekers voor de juffen, snap ik helemaal niets van dit bankje. Nou, dan ga ik maar slapen.
Die zijn leuk!quote:Op zondag 26 april 2009 23:39 schreef Memmel het volgende:
Oh gelukkig dan maar!![]()
Dit zijn danoontje bloemen, Anna trakteert morgen op de creche ivm haar laatste dag op de groep.
Ik ga toch nog even snacken voordat ik ga slapen, denk ik.
Zullen we ons vast aanmelden voor het bejaardenbankje ?quote:Op maandag 27 april 2009 07:52 schreef E.T. het volgende:
Hier dezelfde leeftijden als bij Stout ongeveer
Eerste vakantiedag.. Regen
quote:Op maandag 27 april 2009 08:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit even op de slaapkamer met de laptop, komt Sasha aanzetten met het schoteltje met uien dat onder zijn bed stond, geeft mij dat bordje aan en zet zijn tanden in een stuk ui.![]()
Bah! Ja, nogal ja!
Het vriendinnetje dat oorspronkelijk dezelfde jongensnaam had als wij is gisterenavond bevallen. En dus van een jongetje!Ik dacht echt dat ze een meid zou krijgen. Maar goed, zij zijn van naam veranderd, had van ons niet gehoeven, maar stiekem ben ik toch wel een beetje blij nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |