Wat hebben je vloeren er nou mee te maken?quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]hier zou dat niet eens kunnen, denk ik, ik zou het niet aandurven in ieder geval. Allemaal houten vloeren....
Als je er op kan lopen kan je er ook aan hangen toch? Denk ik dan....quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]hier zou dat niet eens kunnen, denk ik, ik zou het niet aandurven in ieder geval. Allemaal houten vloeren....
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nietus, je had een inspirerende buurvrouw vandaag
Zeggen dat het zo'n eind rijden is, is ook niet meer geloofwaardig nu hè?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ow, die heb ik nog wel ergens geloof ik.... *peinst*
quote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ow, die heb ik nog wel ergens geloof ik.... *peinst*
quote:Op zondag 26 april 2009 22:05 schreef sjak het volgende:
[..]![]()
Mag ik 'm dan zien, dan hoef ik mijn shirt niet omhoog te doen
Boren, schroefje, klaarquote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk meer aan de bevestiging van de haken in de houten vloeren/plafond, dat dat misschien de schommel minder houdt.. maar misschien heb ik het wel helemaal mis hoor.
Ik zou het zoiezo niet doen, we hebben nogal een authentiek plafond... zou zonde zijn. en de kamer is ook te klein..
ik ben al weken bezig met farm frenzy2quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Reinhilde.zip
Ik heb weer een verslavend spelletje ontdekt bij wellgames.com: clusterz
Met mijn touwen red je dat niet inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Schommel in de kamer zou hier wel kunnen met hele lange touwenPlafond is op z`n hoogste punt 4,5 meter hoog ofzo
zal k een schommel in de kinderkamer hangen hier?quote:Op zondag 26 april 2009 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Schommel in de kamer zou hier wel kunnen met hele lange touwenPlafond is op z`n hoogste punt 4,5 meter hoog ofzo
maxi swing was hier de uitkomstquote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk meer aan de bevestiging van de haken in de houten vloeren/plafond, dat dat misschien de schommel minder houdt.. maar misschien heb ik het wel helemaal mis hoor.
Ik zou het zoiezo niet doen, we hebben nogal een authentiek plafond... zou zonde zijn. en de kamer is ook te klein..
Het is zondagquote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Boren, schroefje, klaar
(ik heb het mijn buurman laten doen vandaag)
Lijkt me een strak plan! Dan leert ze meteen lopenquote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zal k een schommel in de kinderkamer hangen hier?![]()
psiesquote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan! Dan leert ze meteen lopen
Gewoon cosi aan een touw hangenquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Een maxi swing of babyswing is erg leuk en Lennon zit er ook vaak op het kdv in, maar ik vind ze erg duur.... en ach hij vermaakt zich ook nog steeds in de box.. heb ze nog niet 2e hands kunnen vinden, tenminste niet de laatste x dat ik op zoek ben geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |