Serieus?quote:Op zondag 26 april 2009 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ten tijde van SARS weet ik nog dat ik een Taiwanese relatie aan de telefoon had en hij op mijn vraag "Hi, how are you?" de legendarische woorden sprak "Eh... not so good, everybody is dying around me". Dus SARS was een tikkie ernstiger dan de meeste hier mee kregen.
Tot vorig jaar stonden er bodyscans op het vliegveld van HongKong en Taipei, en als die een te hoge temperatuur constateerde ging je echt NIET mee op het vliegtuig (heeft een collega aan den lijve ondervonden).
Nog steeds is Taipei volgeplakt met 'what to do' met griep verschijnselen. En als een Taiwanees een kuchje heeft loopt hij met een mondkapje voor.
Je hebt er zeker de hele middag mee zitten spelen hequote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja nou ja, vind het ook sneu als ze zo`n tijd zonder moeten zitten..en ik woon om de hoek
uhuh, ze zijn daar verschrikkelijk 'anal' over alles wat griepachtig is.quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Serieus?
Zo had ik het idd nooit begrepen nee...
quote:Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik hier niet echt kan inhaken, dus hey... ik ga maar naar bedje, tv kijken.
Ik wilde wel gaan kijken, maar F. wilde ook iets zien dus we nemen het maar op. Kijk ik morgen wel.quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef Reinhilde het volgende:
STerkte LB!
Gaat er zo iemand kijken naar 'Gooische meisjes in de bijstand'?
Hij heeft natuurlijk ook de halve dag heel veel indrukken opgedaan, in de wat tochtige deuropening gestaan, veel meer gesnoept dan normaal (denk ik) en erg intensief bezig geweest. Dat zou ik eerder als reder verwachtenquote:Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ok. Nu ga ik me dus nog zorgen maken ook.En ik ben normaal eig. helemaal niet zo...
Sasha is dus ziek.Snotterig sinds een dag of 2-3, vandaag hoesten, benauwd-achtig, snelle oppervlakkige ademhaling en sinds eind van de middag een temp van 38.
Het zal vast niks zijn. Het is toch ook wel heel ver gezocht dat ik die mexicaan begroet heb, daarna nog een paar uur op mijn werk doorgebracht heb en pas daarna Sasha gezien heb... Toch?
Ik kan me met mijn zeef-geheugen niet eens meer herinneren of ik hem nou maandag of dinsdag voor het eerst weer gezien heb. Als het maandag is dan ben ik zelfs nog gaan zwemmen voor ik Sasha weer zag namelijk.
*uit hoofd zet...
Ja, Reinhilde, je hebt gelijk ook. Ik ga gewoon morgen even mijn werk bellen of zij heel mss iets van hem gehoord hebben. Just to be sure... Ik maak me om mezelf nog niet eens echt heel erg zorgen, ik ben zo zelden ziek, maar een kind is natuurlijk vele malen vatbaarder...
Ja... over wie heb jij het dan?quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
OVerigens dacht ik eerst dat je het over die Jesus had Swets, tot ik las over dat snoepen enzo!![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
OVerigens dacht ik eerst dat je het over die Jesus had Swets, tot ik las over dat snoepen enzo!![]()
Ja, dat is ook wel zo. Wellicht ben ik nu te politiek correct.quote:Op zondag 26 april 2009 20:43 schreef sjak het volgende:
Hoezo, wel geloven betekent toch niet dat je hier en daar een grapje mag maken?
Ja, ik snapte je al helemaal niet! Zo anders postte ik niet namelijk...quote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef sjak het volgende:
Oh en Reinhilde, ik heb onderweg naar huis nog erg zitten lachen om de verwarring rondom je eerder nick. Ik begreep het al echt niet, je bent zo anders dan ijmeis. Zag je mijn complete verwarde blik?
Ik voel me totáál niet beledigd, ik zat hardop te lachen en val wel in de categorie christenfundamentalist, dus het zal wel loslopenquote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Dit is 'm! Niks baard!
Ergens voel ik me nu weer heel oneerbiedig tov de meiden hier die wel geloven.
Zoietsquote:Op zondag 26 april 2009 21:15 schreef Reinhilde het volgende:
Maneki, nixxx zegt dat hij ijsmijs.zip nog wel ergens heeft.
* Reinhilde geen idee heeft waar jullie het over hebben!
quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef sjak het volgende:
Gelukkig niet. Ijsprinses vind ik ook niet bij je passen trouwens. Daarvoor ben je veel te lief
oeeeeeeeeeeeeh spennund!!quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef freecell het volgende:
fun·da·men·ta·list de; m,v -en zeer orthodoxe gelovige: christenfundamentalist, moslimfundamentalist...
Japs
quote:Op zondag 26 april 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
ghehe ik heb ook geen interesse
als ik tieten wil zien trek ik mn shirt wel omhoog
jaaaa die ken ik! Ik zei het net nog tegen Ska, ik ga even kijken naar die kruidvatserviesjes, maar ze moeten wel die houten Hema serviesjes kunnen toppen hoor, anders ga k toch voor diequote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Navond.Mijn jongens zijn al 80 keer uit bed geweest. Spanning en sensatie voor morgen. Ook al wat tranen gevloeid dat papa niet meegaat. Het is ook wel een beetje raar, maja, er moet ook gewerkt worden.
Oh en huup, bij de Hema hebben ze een (vind ik) cuter stippenserviesje.Ik geef het veel als kraamkado of verjaarskado voor kleine meisjes
![]()
Iig wel nog in de tijd dat ze nog in de crew zat.quote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef sjak het volgende:
Echt! een ban. Maar danny zit nu in de bunker dus het kan wel hoor![]()
Geen interesse, ik vind het broodje aap leuker dan de echte foto!
Extreem pijnlijkquote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeeeeeeeeeeeeh spennund!!
voel je je nu ook fundi enzo? doet et zeer?
Die van het Kruidvat is top! Het rinkelt ook geweldig als je het laat vallen. Daar kan geen houten serviesje tegenop! Hier een grote hit, echt! Wij hebben die met stippen. Ze waren vorig jaar rond deze tijd ook in de aanbieding. Ik heb het toen ook als cadeautje aan een vriendinnetje van Jetske gegeven en die is alweer bijna jarigquote:Op zondag 26 april 2009 21:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaa die ken ik! Ik zei het net nog tegen Ska, ik ga even kijken naar die kruidvatserviesjes, maar ze moeten wel die houten Hema serviesjes kunnen toppen hoor, anders ga k toch voor die![]()
die zijn zo poepig
In KPD wordt er tegenwoordig meer blootgegeven jaquote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef lcicle het volgende:
Ik kan je vertellen dat de echte foto's een beetje tegenvallen..
Er zijn sensationelere foto's van fokkers.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geloof dat erom vragen of iig het doorsturen ervan nog steeds een ban op kan leveren.![]()
Laat maar zitten Nixxx, maar wel goed bewaren, je weet maar nooit.
Die van de Hema is ook nog porcelein ook! voor 6.95quote:Op zondag 26 april 2009 21:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaa die ken ik! Ik zei het net nog tegen Ska, ik ga even kijken naar die kruidvatserviesjes, maar ze moeten wel die houten Hema serviesjes kunnen toppen hoor, anders ga k toch voor die![]()
die zijn zo poepig
Meer bloot weet ik niet, maar wel ánders jaquote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
In KPD wordt er tegenwoordig meer blootgegeven ja
quote:Op zondag 26 april 2009 21:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Extreem pijnlijk
Nee, ik ben wel fundi, maar niet de gevaarlijke variant zeg maarIk bombadeer iedereen met liefde, zoiets
ik ookquote:Op zondag 26 april 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
ghehe ik heb ook geen interesse
als ik tieten wil zien trek ik mn shirt wel omhoog
Sara hoef ik niet, daar heb ik al eens wat van gezien.quote:Op zondag 26 april 2009 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]haai ik heb wel wat maar of dat nou de ijsmeis.zip fotos zijn weet ik niet... maar kan ik je interesseren in een wortel van sararaats of een topic over het verzuipen van een katje door ene bbd?
Andere tijden. Toen was dat nog shockingquote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef Reinhilde het volgende:
ik heb net die foto;s gezien... nou wow...
het zullen wel niet DE foto's zijn.
Ik geloof dat ik die worteldingen niet hoef te zien
Whahaquote:Op zondag 26 april 2009 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]haai ik heb wel wat maar of dat nou de ijsmeis.zip fotos zijn weet ik niet... maar kan ik je interesseren in een wortel van sararaats of een topic over het verzuipen van een katje door ene bbd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |