abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2009 @ 09:00:51 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68413923
Zooo, alles is gelukt hier, ik was maar een kwartier later op mn werk dan normaal.

Ik was om kwart voor 7 op, Jen heeft heerlijk de hele nacht doorgeslapen. Samen gegeten en daarna aankleden. Jen in de buggy en samen de hond uitgelaten en onderweg Jen bij het kdv afgegeven. Teruggelopen met de hond, hond naar binnen, fiets gepakt en lekker door de regen gefietst.

Dat was mijn ochtend.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68413956
BE, fijn toch wel!
Freecell, die link, van wie is dat? Leuk hoor!

Thomas wilde vannacht per se 3x wakker worden om te drinken en om 7 uur was hij klaar met slapen.
Ik ga straks echt wel met hem mee slapen!
pi_68414205
vermoeiend he reinhilde 's nachts wakker zijn.

sasha ui

ticootje heb je toch netjes gedaan.
mama van 3 kids!
  maandag 27 april 2009 @ 09:19:12 #279
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68414213
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:39 schreef Memmel het volgende:
Oh gelukkig dan maar!

Dit zijn danoontje bloemen, Anna trakteert morgen op de creche ivm haar laatste dag op de groep.

Ik ga toch nog even snacken voordat ik ga slapen, denk ik.
Ow die bloemen zijn leuk Moet ik onthouden, een jongetje kan die ook wel trakteren he?

Sugar, gefeliciteerd met je 30 is een mooie leeftijd... ik ben al 5 jaar 30.

De regen heeft inmiddels Enschede ook gevonden en ik had mn was nog buitenhangen natte was dus vanmorgen en geen tijd om het binnen te halen. Ik gooi het vanavond als ik terug ben van het werk wel in de droger.

Reinhilde, slaap lekker voor straks.
Make love, not war ☮
  maandag 27 april 2009 @ 09:25:36 #280
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68414331
Goeiemorgen! Wij maken ons klaar voor vertrek! Echt balen dat m'n grote allerliefste niet meekan Maar we hebben er toch wel zin in.
De jongens zijn druk met knuffels verzamelen, zwembroeken en boeken.t zal me een optocht worden zeg.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 27 april 2009 @ 09:26:12 #281
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_68414344
Willen jullie even met me meedenken?
Wat vinden jullie van oppasmevrouwen aan huis? Dus echt een gastouder maar dan bij je thuis? En dan iemand die je in eerste instantie niet kent?
  maandag 27 april 2009 @ 09:28:17 #282
114177 Diaan73
pi_68414377
Buuv, hele fijne vakantie en succes zonder je grote allerliefste.

LB, vaak hebben die oppasmevrouwen volgens mij wel een bewijs van goed gedrag, ik zou het in ieder geval willen weten. Ik zou het op zich wel prettig om iemand thuis te hebben, maar ik snap je twijfels. Het is een stukje vertrouwen wat moet groeien ook. Komt ze via een bureau of particulier?
Make love, not war ☮
  maandag 27 april 2009 @ 09:29:26 #283
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68414402
Oh diaan ik ben ook al zo lang 30! Mijn man is véééééééél ouder 5 maanden

Slaap lekker voor straks Reinhilde! als je een poosje hebt doorgeslapen hakken de doorbroken nachten er veel harder in vond ik altijd. Hier ook plensregen. Éindelijk want het was stuifzand hier. Alleen jammer van die schoenen die nog bij de trampoline stonden.

Mijn moeder vond altijd het schoteltje leeg als ze bij mijn zus een rauwe ui neerzette. die hengelde dat zo tussen de spijlen door en at het op. En stinken daarna!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 27 april 2009 @ 09:31:50 #284
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68414433
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:26 schreef Luchtbel het volgende:
Willen jullie even met me meedenken?
Wat vinden jullie van oppasmevrouwen aan huis? Dus echt een gastouder maar dan bij je thuis? En dan iemand die je in eerste instantie niet kent?
Daar zou ik heel sterk op mijn gevoel afgaan. Eerst op neutraal terrein, daarna een keer thuis als het goed voelt. Als het daarna nog steeds goed voelt zou ik het zeker doen. ook met het oog op licht huishoudelijk werk eventueel
Vriendje van middelste heeft een gepensioeneerde juf als oppas thuis, al die jongetjes zijn gek op tante
  maandag 27 april 2009 @ 09:33:08 #285
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_68414452
Via een bureau Diaan. Dat wel. Het is een heel verhaal. En ik weet ineens weer waarom ik het soms zo benauwd heb de laatste tijd. Maar er moet ergens iets opgelost. Maar ik weet niet precies hoe en ik moet er nu ontzettend van huilen op m'n werk. Ik moet altijd die dingen alleen kunnen beslissen en overzien. Dat is niet erg op zich. Maar soms geeft het zo'n druk.
  maandag 27 april 2009 @ 09:35:26 #286
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68414501
Oh dat is lastig LB. Vervelend dat je het zo benauwd hebt. Al kan ik het me wel haast voorstellen ergens toen ik las over je schema Het móet gewoon altijd passen.
Sterkte met oplossen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 09:38:35 #287
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68414569
LB, als je een vertrouwd iemand hebt geeft het wel heel veel rust denk ik. Sterkte hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_68414572
LB persoonlijk heb ik liever iemand die bij mij thuis opkomt passen waardoor je ook de controle hebt over wie er nog meer over de vloer komt. Je kan die persoon in kwestie wel vertrouwen maar stel je kind is daar bij haar in huis en er komt iemand op visite die niet bepaald fris figuur is. Bij jou thuis kan je gewoon zeggen dat je geen behoefte hebt aan vreemden uitnodigen. Dus jouw huis, jouw regels. Bij haar thuis gelden haar regels en heb je geen invloed op wie er komt en gaat gedurende de dag.
  maandag 27 april 2009 @ 09:42:11 #289
114177 Diaan73
pi_68414627
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh diaan ik ben ook al zo lang 30! Mijn man is véééééééél ouder 5 maanden

Slaap lekker voor straks Reinhilde! als je een poosje hebt doorgeslapen hakken de doorbroken nachten er veel harder in vond ik altijd. Hier ook plensregen. Éindelijk want het was stuifzand hier. Alleen jammer van die schoenen die nog bij de trampoline stonden.

Mijn moeder vond altijd het schoteltje leeg als ze bij mijn zus een rauwe ui neerzette. die hengelde dat zo tussen de spijlen door en at het op. En stinken daarna!
Mijn man is veeeeeeel jonger ook 5 maanden

LB, als het via een bureau is en je hebt haar ontmoet zou ik het gewoon doen. Werkt het niet prettig dan kun je daar natuurlijk altijd wat van zeggen. Voordat ze via een bureau mogen werken, moeten ze ook eerst verklaring omtrent gedrag afgeven...Als deze optie je meer rust geeft en je wordt er minder benauwd van, gewoon doen.
Make love, not war ☮
pi_68414733
lb als je het vertrouwd dan geeft het stukken rust. moeilijk hoor
mama van 3 kids!
  maandag 27 april 2009 @ 09:47:37 #291
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_68414747
Dank je
Het moet inderdaad ook altijd passen bij ons. En het past ook vaak wel, het is het passend maken dat soms niet goed valt. Nu gaat Jolie op dinsdagmiddag naar bso, woensdag de hele dag naar de gastouder. Op maandagmiddag en donderdagmiddag ben ik vrij, donderdagmiddag moet ik wel rond 18.30 weer weg. Maandag/dinsdag/woensdagavond ga ik ook nog weg maar pas later en dan hebben we een oppasmeisje of jongen. Vrijdag werk ik onder schooltijd en daarna ga ik met Jolie naar huis om te eten en vervolgens met haar naar balletles en na haar balletles wachten we daar samen nog een uurtje op haar vriendinnetje. Dan zijn we rond 19.00 uur weg en eens per maand heb ik rond 20.30 nog een vergadering.

En eigenlijk zou het wat zijn om die vrijdag vooral nu anders in te delen. Want het kost mij veel tijd (fysieke tijd ook) die ik anders zou willen besteden met Jolie. Plus ik krijg het heen en weer. Het zou voor mij echt wat zijn om die dag de hele dag te werken en het eten met Jolie en de balletles uit te besteden. Dat zou rust geven voor het weekend.

Daarnaast is het niet zeker of de bso er nog wel is na de zomervakantie en de gastouder die we nu hebben is bijna geen optie meer dan omdat de school en die oppas te ver uit elkaar zitten. Plus dan gaat Jolie op woensdagochtend ook naar school. Het zou fijn zijn als ik dan woensdagmiddag vrij kon zijn. Maar ik weet niet hoe en wie ik kan vertrouwen. De gastouder die we nu hebben is geweldig, onze oppasmeisjes en de oppasjongen zijn stuk voor stuk schatten die me zo goed helpen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we nog zo iemand kunnen vinden. En ook: wat als die iemand wegvalt?

Sorry dat ik hier zo mee binnenval maar ik heb het ineens te pakken :s
pi_68414860
Dan komen de dingen ook wel heel erg bij elkaar hoor LB Niet meer dan logisch dat je daarmee binnenvalt!
Een gastouder aan huis zou inderdaad handig zijn Ik zou een paar keer afspreken en het doen als het goed voelt
pi_68414870
Geeft toch niet LB. Hoef je toch geen sorry voor te zeggen. Hoe meer mensen er mee denken misschien komt dan de oplossing sneller dan je denkt. Heb je de site van Mr Noosy al eens bekeken?
pi_68414885
luchtbel wat een gehaast en geplan zeg. nou hopelijk komt er snel rust voor jou erin.

wij gaan dadelijk weer een jaartje luierdoekjes inslaan vorige keer in de kraamweek van de jongste hadden we 48 pakken en die zijn bijna op 3 na op. nu zijn ze weer voor 1 euro dus gelijk inslaan die handel.
mama van 3 kids!
  maandag 27 april 2009 @ 09:57:38 #295
114177 Diaan73
pi_68414974
LB, ik kan me voorstellen dat je het er benauwd van krijg, als ik je schema zo lees, dwarrelt het me al voor de ogen. Logisch dat je naar een andere oplossing kijkt... soms is het vertrouwde moeilijk los te laten, maar krijg je er in een nieuwe situatie meer voor terug dan je verwacht, in ieder geval zal het meer rust voor je geven. Het zal wel even wennen zijn en weer vertrouwd zien te raken. Maar dat komt ook goed.... sterkte!!
Make love, not war ☮
  maandag 27 april 2009 @ 09:59:03 #296
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68415019
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:53 schreef Popples het volgende:
luchtbel wat een gehaast en geplan zeg. nou hopelijk komt er snel rust voor jou erin.

wij gaan dadelijk weer een jaartje luierdoekjes inslaan vorige keer in de kraamweek van de jongste hadden we 48 pakken en die zijn bijna op 3 na op. nu zijn ze weer voor 1 euro dus gelijk inslaan die handel.
Waar?
pi_68415025
Goodmorning!
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
LB, ik kan me voorstellen dat je het er benauwd van krijg, als ik je schema zo lees, dwarrelt het me al voor de ogen. Logisch dat je naar een andere oplossing kijkt... soms is het vertrouwde moeilijk los te laten, maar krijg je er in een nieuwe situatie meer voor terug dan je verwacht, in ieder geval zal het meer rust voor je geven. Het zal wel even wennen zijn en weer vertrouwd zien te raken. Maar dat komt ook goed.... sterkte!!
Wat Diaan zegt ja LB Succes ermee!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 09:59:36 #298
114177 Diaan73
pi_68415033
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:59 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Waar?
Dat vroeg ik me ook af. En ook welke?
Make love, not war ☮
pi_68415084
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:59 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af. En ook welke?
pampers baby fresh bij de c1000
mama van 3 kids!
  maandag 27 april 2009 @ 10:07:07 #300
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68415177
Och LB ik hoop dat je een goede oplossing kan vinden! Juist om zulke momenten als deze lijkt het me heel fijn als er iemand is die met je meedenkt ja! Succes ermee
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')