Dank je

Het moet inderdaad ook altijd passen bij ons. En het past ook vaak wel, het is het passend maken dat soms niet goed valt. Nu gaat Jolie op dinsdagmiddag naar bso, woensdag de hele dag naar de gastouder. Op maandagmiddag en donderdagmiddag ben ik vrij, donderdagmiddag moet ik wel rond 18.30 weer weg. Maandag/dinsdag/woensdagavond ga ik ook nog weg maar pas later en dan hebben we een oppasmeisje of jongen. Vrijdag werk ik onder schooltijd en daarna ga ik met Jolie naar huis om te eten en vervolgens met haar naar balletles en na haar balletles wachten we daar samen nog een uurtje op haar vriendinnetje. Dan zijn we rond 19.00 uur weg en eens per maand heb ik rond 20.30 nog een vergadering.
En eigenlijk zou het wat zijn om die vrijdag vooral nu anders in te delen. Want het kost mij veel tijd (fysieke tijd ook) die ik anders zou willen besteden met Jolie. Plus ik krijg het heen en weer. Het zou voor mij echt wat zijn om die dag de hele dag te werken en het eten met Jolie en de balletles uit te besteden. Dat zou rust geven voor het weekend.
Daarnaast is het niet zeker of de bso er nog wel is na de zomervakantie

en de gastouder die we nu hebben is bijna geen optie meer dan omdat de school en die oppas te ver uit elkaar zitten.

Plus dan gaat Jolie op woensdagochtend ook naar school. Het zou fijn zijn als ik dan woensdagmiddag vrij kon zijn. Maar ik weet niet hoe en wie ik kan vertrouwen. De gastouder die we nu hebben is geweldig, onze oppasmeisjes en de oppasjongen zijn stuk voor stuk schatten die me zo goed helpen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we nog zo iemand kunnen vinden. En ook: wat als die iemand wegvalt?
Sorry dat ik hier zo mee binnenval maar ik heb het ineens te pakken :s