Raar he dat gevoel had ik ook altijd als mijn moeder of schoonmoeder langs kwam dat ons huis er altijd extra netjes uit moest zien.quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Mijn moeder komt zo op de koffie. Even snel voor het oog opruimen.
Jeetje Manu, dat klinkt niet best, misschien helpt het als je bedenkt dat je moeder toch altijd het beste met je voor hebtquote:
Groot gelijk hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Manu82 het volgende:
Ja, dat teringmens kan ongezien de tyfus krijgen en ik wil haar voorlopig niet meer zien
jij bent dus helemaal klaar voor morgenquote:Op zondag 26 april 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Zo, ik ben ook weer een beetje bij de mensen. 2 Dagen buikgriep![]()
![]()
Heb net mijn abo en credits geregeld en duik mijn mand weer in. Hopelijk ben ik mogen weer helemaal ok.
Fijne avond allemaal.
Edit: Oh jee Manu, ruzie in de tent om je verjaardag?
Over verjaardagen gesproken....feli nog Pietje.![]()
Neen, ze bemoeit zich met zaken waar ze geen flikker verstand van heeft en toen ik haar vriendelijk doch dringend verzocht op te rotten was ze daar niet toe bereidquote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeetje Manu, dat klinkt niet best, misschien helpt het als je bedenkt dat je moeder toch altijd het beste met je voor hebt
Soms zou je ze achter het behang willen plakkenquote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neen, ze bemoeit zich met zaken waar ze geen flikker verstand van heeft en toen ik haar vriendelijk doch dringend verzocht op te rotten was ze daar niet toe bereid
Zo werkt het altijd en het voordeel is dat er in principe niets uitgepraat hoeft te worden, want daar doen ze niet aanquote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms zou je ze achter het behang willen plakken![]()
Laat het even rusten dan komt het wel weer goed
quote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef Magistic het volgende:
De stream is nu alleen nog voor abo's? Ben wel benieuwd naar de kijkcijfers. Ik schat 3... hooguit.
yup en dan ga ik ook op vakantie, moet alleen volgende week nog even die richting op voor verjaardag van zwager en vrouw van broer, maar kans is groot dat ik m'n ouders ga ontwijkenquote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Dat is pas over 2 weken, ben je dan nog boos?
Het beeld schakelt volgens mij tussen intro en realtime beelden uit de Bunker.quote:Op zondag 26 april 2009 19:40 schreef evaxsis het volgende:
Ik krijg nu alleen het intro filmpje te zien
daar neem ik vandaag wel genoegen meequote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het beeld schakelt volgens mij tussen intro en realtime beelden uit de Bunker.
quote:Op maandag 27 april 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze post van dat lekkere ding is wel een quote waard om de vaart er in te houden
goeiequote:Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef Marrije het volgende:
Geen COS meer open zie ik? Nou ja, is ook niks te streamen op t moment he.
Maar mn stream doet het
Goedemorgen
thanksquote:Op maandag 27 april 2009 09:41 schreef Rijpie het volgende:
[..]
goeiemorgen
[TBO cos #21] 1 stream is NIET genoeg!
hier issiemaar inderdaad gebeurt er nu nog niet heel veel
Gaat wel weer, hou iig mijn thee weer binnen. Thanx for asking.quote:Op maandag 27 april 2009 10:06 schreef Deisyy het volgende:
Rotterdam, bewolkt, maar wel 5 minuten een zonnetje gezien![]()
Ben je een beetje opgeknapt Bq?
Dat is het mooie van dat soort klusjes, die lopen niet wegquote:Op maandag 27 april 2009 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat wel weer, hou iig mijn thee weer binnen. Thanx for asking.![]()
Ik ga maar eens even wat aan het HH doen, het is nogal rotzooierig zeg maar.
Leuk Tom, wat ga je doen?quote:
Spannend. Leuk hoor om hier aan bij te kunnen dragenquote:
Vlak Utrecht niet uit.quote:Op maandag 27 april 2009 10:20 schreef Manu82 het volgende:
Waar zouden de meeste userts hier wonen?
Apeldoorn of Den Haag?
Thanks!! Ben dr ook erg blij mee, hehe.quote:Op maandag 27 april 2009 10:03 schreef Peter6000 het volgende:Marrije, gefeliciteerd met je streams
Je wilde toch schakel zijn tussen de users en de redactie?quote:
You got me there.quote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je wilde toch schakel zijn tussen de users en de redactie?
Dan is dit niet echt een fijn antwoord.
Tof, dat wist ik nietquote:
Ik vind toch wel dat Rotterdam in het rijtje erbij had gemogenquote:Op maandag 27 april 2009 10:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Poll: Waar woon je?Den Haag Apeldoorn Utrecht Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik dacht dat je uit Rotterdam kwamquote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef Dementor het volgende:
@Manu, je had Amsterdam er ook tussen kunnen zetten.
hey, ik heb er net een topic voor aangemaaktquote:Op maandag 27 april 2009 10:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Poll: Waar woon je?Amsterdam Rotterdam Apeldoorn Utrecht Duitsland Eindhoven Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Onze Poekie Roekie dusquote:Op maandag 27 april 2009 10:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
You got me there.
Ik ga redactioneel werk doen, de nieuwsvoorziening op de officiële site en de FP.
Meer kan ik er nog niet over zeggen.
Dan ga ik daar ook nog ff stemmenquote:Op maandag 27 april 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
hey, ik heb er net een topic voor aangemaakt
[POLL] In welke provincie woon jij?
quote:Op maandag 27 april 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
hey, ik heb er net een topic voor aangemaakt
[POLL] In welke provincie woon jij?
Spreektaal ftw.quote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aangezien CC er nog niet is.
Overnieuw kan niet, óf over óf opnieuw
quote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Juud doet er ook alles aan om jou uit huis te krijgen
Leukquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem het liefst fijn thuis.![]()
Maar dit is wel heel erg leuk voor hem om te doen.
Ik moet morgen nog een dagje werken en dan ben ik tot zondag vrij en kan ik van de week mee als ie nog daar naartoe moet.
Ik ga daar niets doen, maar voor de gezelligheid dan mee en het is maar een uurtje met de auto.quote:Op maandag 27 april 2009 12:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wat gaan jullie daar doen eigenlijk dan?
Sorry maar van het weekend vond ik het ook al zo donker om te kijken maar dacht dat het aanloop problemen waren. Jij hebt vast goed je werk gedaan hoor, maar ik denk dat de achtergrond kleuren het moeilijk zichtbaar maken.quote:Op maandag 27 april 2009 13:24 schreef Maanvis het volgende:
Nu hebben ze een filter er overheen gezet. Vanavond zal het wel wat lichter zijn.
PS: Niet teveel klagen over het licht, dan word ik gek. Eerst was het te licht, dan weer teveel 'flare', nu te donker etc etc
We moesten 'roeien' met de TL's die we hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Sorry maar van het weekend vond ik het ook al zo donker om te kijken maar dacht dat het aanloop problemen waren. Jij hebt vast goed je werk gedaan hoor, maar ik denk dat de achtergrond kleuren het moeilijk zichtbaar maken.
Cc volgens mij ook.quote:
Jullie hebben het over die stream waar de trailer doorheen loopt?quote:
Ik heb als betalende user ook gewoon die stream waar de trailer doorheen looptquote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie hebben het over die stream waar de trailer doorheen loopt?
Of heb ik nog een andere als betalende user?
waar de trailer doorheen loopt.quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, die dus.quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef remlof het volgende:
Op zich is het geluid goed, alleen ze moeten er beter mee gaan schakelen zodat bepaalde gesprekken beter afgevangen worden. De kwaliteit van het geluid is overigens geweldig, met m'n surround set is het net alsof ik er zelf bij ben!quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, ze zijn al dagen bezig met de belichting. De regisseur zei ook dat ze 't geluid gaan verbeteren. Beide na feedback van hier.
die surround set staat thuisquote:
Dementor!quote:
Hier heb je al wat filmpjes [TBO] Caps, updates, quotes en films.quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef versabommie het volgende:
Ha... gevondeneen slowchat over een rls...
is er al een slachtoffert? een bewonert die het mikpunt van spot gaat worden? en iemand met een lelijk bankstel die diegene verdedigt?
Vragen vragen!
quote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
Versa!
Peter is het slachtoffert. En MegaMindyVogel of zoiets heeft de bloemetjesbank.
ow.... die ga ik 's effe bekijken......quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier heb je al wat filmpjes [TBO] Caps, updates, quotes en films.
Die gast die zegt "binnen te zijn" lijkt mij een redelijk vervelend ventje. Maar nondedju, die Cossen gaan als een speer, als vanouds.
Ja, ga dat maar es ff doenquote:Op maandag 27 april 2009 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... die ga ik 's effe bekijken......
heb jij ook nog geen stream?quote:Op maandag 27 april 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ga dat maar es ff doen![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij ook nog geen stream?
zitten wel lekkere meiden in
same here.......quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alsof ik daar wakker van ga liggen![]()
Nee, het is een combinatie van a) één stream en b) het feit dat ik echt redelijk veel werk moet verzetten de komenden tijd. Als ik streams neem weet ik precies wat er gaat gebeuren, streamjunk als ik ben komt er van B dan natuurlijk niets meer terecht. Maar goed, de hele dag Cossen lezen is ook niet echt bevorderlijk, dan kan ik net zo goed wél gaan streamen.
Ik kijk het nog even aan......
Die dolle jonngen tochquote:
zijn er al cyfers bekendquote:
COS, Iedereen zit dáár !quote:
Ja, ik zit ook in de COS, met een nieuwe, fijne, gevarieerde groep met nieuwe users.quote:
Ik mis toch wel veel bekendenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook in de COS, met een nieuwe, fijne, gevarieerde groep met nieuwe users.![]()
Vroeger gingen we altijd `s nachts als de bewoners sliepen naar de SC, maar nu doen we dat niet meer en dat is helemaal niet erg want ik ben extreem flexibel dus ik pas me aan aan de nieuwe RLS-cultuur.
En dat de bekende namen nauwelijks in de COS aanwezig zijn (sommige hebben er geen zin in, anderen lijken zich wat te goed te voelen om mee te posten, maar lezen wel mee, want als er iets gebeurt zijn ze er ineens) geeft helemaal niets.
Ik sta met mijn poten in de modder tussen de nieuwe COS-users.
Het lijkt wel of sommige het cool vinden om wel mee te lezen, maar zich te goed voelen om mee te posten in de COS, omdat daar de gewone users zijn.quote:
hmm even kijken:quote:Op woensdag 29 april 2009 11:31 schreef Maanvis het volgende:
zoo, gearriveerd in londen op 't kantoor. Nog iets gebeurd?
Alweer?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Interne mededeling: je inbox zit vol, tnx voor je advies.
Als het een software fout is gaan er koppen rollenquote:
Waren ze niet aan het rommelen met een switch? Zitten er nu poorten dicht?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het een software fout is gaan er koppen rollen
Nee, ze waren aan het rommelen met de instellingen van de streamquote:Op woensdag 29 april 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waren ze niet aan het rommelen met een switch? Zitten er nu poorten dicht?
Heeft ie zijn koffie al op?quote:
Ik heb gewoon "Url openen" in WMP gedaan, daar de url in geplaatst en als ik WMP weer open dan en "Url openen" doe dan doet de stream het gewoon.....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of sommige het cool vinden om wel mee te lezen, maar zich te goed voelen om mee te posten in de COS, omdat daar de gewone users zijn.
Weet je trouwens hoe ik dit: mms://213.75.12.92/thebunker ergens kan opslaan zodat ik het meteen kan openen. Het lukt niet om het bij mijn favorieten te plaatsen.
En heb het wel nodig, want dat standaardbeeld is echt veel te donker.
Heb je een mooi gespreksonderwerp!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik lees dat Nederland massaal in de ban van de Mexicaanse griep is, das wel handig om te weten voor als ik naar mijn dagbesteding ga.
Ik geloof dat er ook massaal van die mondkapjes worden ingekocht.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een mooi gespreksonderwerp!
Misschien kun je in stijl gaan, met een sombrero op je hoofd.
+mondkapjequote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een varkenskop masker..... helemaal doorgestyledquote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg, oeps.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:27 schreef Leandra het volgende:
Ehm Spapaars?? Dit is de SC, de COS is hier: [TBO COS #43] Emotioneel-technische perikelen
Ik ben zeer ontroerd en he't raakt mij oprechtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[b]Beste TBO-ers,
Exclusief ter gelegenheid van Koninginnedag 2009, waarbij Hare Koninklijke Hoogheid Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje-Nassau mijn woonplaats Apeldoorn zal gaan bezoeken, heb ik een kunstwerk ontworpen.
Ik hoop dat jullie dit zullen waarderen.
[i]De Republikeinse vrijheidsfantasieën van prinses Amalia
Van harte Manu en nog maar een paar jaar erbij.quote:
Thanks, was superquote:Op donderdag 30 april 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van harte Manu en nog maar een paar jaar erbij.
Hoe was het in Den Haag gisteren? (of was dat al weer langer geleden)
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Beste TBO-ers,
Exclusief ter gelegenheid van Koninginnedag 2009, waarbij Hare Koninklijke Hoogheid Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje-Nassau mijn woonplaats Apeldoorn zal gaan bezoeken, heb ik een kunstwerk ontworpen.
Ik hoop dat jullie dit zullen waarderen.
Met Oranje groet,
Peter6000
[ afbeelding ]
De Republikeinse vrijheidsfantasieën van prinses Amalia
Twee lekke bandenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks, was super![]()
Terugweg was alleen wat minder aangezien vriendin in slaap is gevallen en auto met 2 lekke banden is afgevoerd
Gefeliciteerd, goh dat is leuk heel nederland is versiert op je verjaardag.quote:
Dat figuur wil ik even niet meer sprekenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee lekke bandenIk zou je moeder maar eens bellen
Manu weer wijzerquote:
Gefeliciteerd,eet ik morgen ehh vanmiddag 2 oranje tompoezenquote:
Gefeliciteerd!quote:
Met muziek?quote:Op donderdag 30 april 2009 01:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooooooooi, 2 vette verjaardagen! Vieren we dus uitbundig!![]()
![]()
2x taartquote:
quote:
Als vrouw dit posten, gaat dit bestquote:
huh snap je nietquote:Op donderdag 30 april 2009 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als vrouw dit posten, gaat dit best![]()
Thnx!quote:
quote:
Is remlof bij je dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nee er ging iets mis met firefox/intrerne explorer en iets dat ik bijna onder remlofs account poste, maar ik ga wel zo slapen
quote:
Die fles wijn had je gister wel iets sneller opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alles prima wakker geworde n met een extreme kater maar wel terug kunnen kijken op een toffe nacht.![]()
En nu gaan we zo slapen, ik heb een dip gehad maar ben nuu weer wakker. Maar nu gaan we wel zo naar bed.
Als ik de wijn die ik nu inschenk opheb that is.
Nog een biertje schatje?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die fles wijn had je gister wel iets sneller op
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, hebben die twee nog steeds verkering![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:02 schreef liesje1979 het volgende:
Spamhoer als ik ben doe iik er nog1, omdat het kan
Twee wijntjes en drie-en-halve powernap?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je wist hoevel ik gezopen heb gisteren en hoe weinig slaap, zou je eendoen!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Twee wijntjes en drie-en-halve powernap?
Dan was de smilie terecht. Hoi!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]ik denk dat je meer moet denken aan +2 liter en geen pn.
![]()
Hoi!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]ik denk dat je meer moet denken aan +2 liter en geen pn.
![]()
Hoi!
quote:
Wat moet moet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik moet mee naar bed![]()
![]()
Mijn nieuws van de dag is die mafkeees op die mensen inreed.
Slaap lekker J!
Mijn nieuws van de dag gaat over de Naald van A'doorn, eindelijk had die na al die jaren eens een functie, het stoppen van een doorgedraaid medemens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik moet mee naar bed![]()
![]()
Mijn nieuws van de dag is die mafkeees op die mensen inreed.
Slaap lekker J!
Afgezien van de sanitaire uitdaging gaan we als een speer!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heee Bartje......gaat ie goed daar?
Nee, want als ze wakker zijn moeten ze allemaal pissen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zullen we die gasten eens wakker bellen?
Ik vind het ook wel aardig om naar te kijken zo af en toe. Die ene stream extra mis soms, maar 't valt mij eigenlijk wel mee!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Afgezien van de sanitaire uitdaging gaan we als een speer!
Ja duh, gewoon op een emmer hè, 't is wel wat lief allemaal hoor. Ze hebben ook nog veel te veel energie lijkt het wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, want als ze wakker zijn moeten ze allemaal pissen...
Op een emmer! Als we nou écht in het bos zaten... Nee, dit moeten we gewoon snel oplossen en verder gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, gewoon op een emmer hè, 't is wel wat lief allemaal hoor. Ze hebben ook nog veel te veel energie lijkt het wel.
wtf, graven? Kun je het niet even doorblazen/doorspoelen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Op een emmer! Als we nou écht in het bos zaten... Nee, dit moeten we gewoon snel oplossen en verder gaan.
We gaan straks graven, de nachtploeg slaapt eerst even. Als de ochtendploeg arriveert, kunnen we aan de slag. Ik draai nu nog in m'n eentje, vandaar.
Nope, graven. Wat vind je er van totnutoe?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wtf, graven? Kun je het niet even doorblazen/doorspoelen?
En het lijkt mij beter om maar z'n bouwvakkerstoiletje te plaatsen voor ze, dát zal ze leren
[ afbeelding ]
Ja, lees m'n opmerking in het daarvoor bedoelde topic maar. Dat kritiek topic.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nope, graven. Wat vind je er van totnutoe?
Dat laatste hou je toch. Bovendien, als je naar je schoonouders moet, gedraag je je ook anders dan in de kroeg met je vrienden. Edit: daar waren wij ook al erg mee bezig in 1999.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 06:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kort: ik vind het goed gaan met een paar kritische kanttekeningen.
*knipje*
Al met al vind ik het voor de eerste uitvoering eigenlijk best goed gaan. Ik geef het cijfer zeven!
Edit: Die gasten zijn zich volgens mij ook veel teveel bewust van het feit hoe zich men moet gedragen voor streamers, ze zijn er veel teveel mee bezig nog. Even flink af laten zien, zodat ze ons vergeten en vooral met zichzelf bezig zijn en natuurlijk gedrag gaan laten zien.
Klopt, maar als ze even flink afgepeigerd worden zijn ze meer met zichzelf bezig dan met de omgeving. Dan let je er echt niet meer op, ben je aan het overleven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 06:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat laatste hou je toch. Bovendien, als je naar je schoonouders moet, gedraag je je ook anders dan in de koieg met je vrienden.
Klopt, ik constateer dat ook, maar je moet wel je eigen richting kiezen natuurlijk. Want vraag tien mensen en je krijg tien verschillende meningen.quote:Verder dank ik je voor de kanttekeningen. Zoals je misschien hebt gemerkt, luisteren we vrij goed naar wat ons als advies wordt aangereikt.
Jij ookquote:
Oja schroot.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:32 schreef Copycat het volgende:
Morgen Dementor!
Ik ga schroot schrijven () en daarna zien jullie me wel weer verschijnen.
Ja heerlijk "geslapen".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ferro en non-ferro. Enzo.
Douchen, aan de slag en later!
Jullie goed geslapen thuis?
ach een mede-werkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, brak op werk en er is geen koffie. Daar wordt aan gewerkt gelukkig
.
Echt? Geinig, tot straks.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:32 schreef Copycat het volgende:
Morgen Dementor!
Ik ga schroot schrijven () en daarna zien jullie me wel weer verschijnen.
Kom jij ook naar Eindhoven? Leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:40 schreef Gert het volgende:
Echt? Geinig, tot straks.
I'm off (line), Pietje.
Dader dood? Dan zal het motief wel een mysterie blijven. Of hij moet een dagboek hebben bijgehouden of zo.
PW. Die stond gisteren wel onder mijn douche ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toen ik daar was liep er een vrouw rond (piwi / bibi / zoiets) en in een flits dacht ik dat jij 't was.
Weet zij veel dat ik gisteren om het hoekje van mijn badkamer de ene na de andere onthullende foto heb gemaakt ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze had zichzelf niet op FOK! kunnen ontdekken, was ze blij mee.
Ja, nog ff aan het werk hier, vlieg vanaaf weer terugquote:
Ik heb er bij XP ook vaak last van, dus het is vast ene copycat tique.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
Is dat trouwens een Vista-tic? Dat je best vaak moet ctrl shiften om bijvoorbeeld je vraagteken weer goed te krijgen?
Had jij een vooruitziende blik of zo gisterochtend.quote:Op donderdag 30 april 2009 07:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ha! Dat zal je leren!![]()
Fijne queensday today. En wég met het Koningshuis!
Ja, en de dader is (gelukkig) overleden, dus een rechtsgang en moeizame revalidatie zijn hem gelukkig bespaard gebleven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn nieuws van de dag gaat over de Naald van A'doorn, eindelijk had die na al die jaren eens een functie, het stoppen van een doorgedraaid medemens.
Ik persoonlijk denk dat die dader zelfmoord heeft willen plegen maar dan met een big boem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? Geinig, tot straks.
I'm off (line), Pietje.
Dader dood? Dan zal het motief wel een mysterie blijven. Of hij moet een dagboek hebben bijgehouden of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |