wat wil je dat ik doe dan, zal ik een dansje voor je doen om je op te beurenquote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef mooiiiiii het volgende:
Kan iemand me even opbeuren"gek woord eiggl
Ja wat nou?quote:
Ik wilde al een naamtopic voor mooiiiiii openen, maar Kwaliteit was met net voor.quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wat wil je dat ik doe dan, zal ik een dansje voor je doen om je op te beuren
Dat jij ons bang zit te maken dat we morgen misschien wel geen beeld hebbenquote:
we krijgen geen streamlocksquote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
ik wil eigenlijk ook 4 streams zodat ik nu doelloos naar 4 niet werkende streams kon kijken![]()
en wat ik me nu afvroeg....als er een streamlock zou komen....zien we dan de wasbak bij gebrek aan een zwembad
alleen degenen die niet zijn ingelogdquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat jij ons bang zit te maken dat we morgen misschien wel geen beeld hebben
alleen degenen die niet zijn ingelogdquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat jij ons bang zit te maken dat we morgen misschien wel geen beeld hebben
naar 4 kisten kijken en ons bedenken dat we niet oneindig zijnquote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
ik wil eigenlijk ook 4 streams zodat ik nu doelloos naar 4 niet werkende streams kon kijken![]()
en wat ik me nu afvroeg....als er een streamlock zou komen....zien we dan de wasbak bij gebrek aan een zwembad
bron?quote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we krijgen geen streamlocks
we mogen alles zien
dus deisyy.....niet uitloggen he vannacht anders heb je geen streamquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
alleen degenen die niet zijn ingelogden voor de rest in het afwachtennnnnnnnnnnn
ja maar.....als......ik wil gewoon dat ze een goed alternatief achter de hand hebben.....het doucheputje??? of toch niet....ook daar vallen wel eens klappenquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we mogen alles zien
dat hoop ik wel want zoals febo steeds de regels ging aanpassen werd je ook naar van.quote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we mogen alles zien
hihihihihi als ik wist hoe je een dansend gifje kon plaatsen dan had ik het nu gedaanquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde al een naamtopic voor mooiiiiii openen, maar Kwaliteit was met net voor.
Dansen dan maar![]()
![]()
Slimpiequote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Alweer?
Volgens mij hadden we die nog niet hoor
naamtopics zijn zo 2003quote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde al een naamtopic voor mooiiiiii openen, maar Kwaliteit was met net voor.
Dansen dan maar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |