Ik ben zeer ontroerd en he't raakt mij oprechtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[b]Beste TBO-ers,
Exclusief ter gelegenheid van Koninginnedag 2009, waarbij Hare Koninklijke Hoogheid Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje-Nassau mijn woonplaats Apeldoorn zal gaan bezoeken, heb ik een kunstwerk ontworpen.
Ik hoop dat jullie dit zullen waarderen.
[i]De Republikeinse vrijheidsfantasieën van prinses Amalia
Van harte Manu en nog maar een paar jaar erbij.quote:
Thanks, was superquote:Op donderdag 30 april 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van harte Manu en nog maar een paar jaar erbij.
Hoe was het in Den Haag gisteren? (of was dat al weer langer geleden)
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Beste TBO-ers,
Exclusief ter gelegenheid van Koninginnedag 2009, waarbij Hare Koninklijke Hoogheid Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje-Nassau mijn woonplaats Apeldoorn zal gaan bezoeken, heb ik een kunstwerk ontworpen.
Ik hoop dat jullie dit zullen waarderen.
Met Oranje groet,
Peter6000
[ afbeelding ]
De Republikeinse vrijheidsfantasieën van prinses Amalia
Twee lekke bandenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks, was super![]()
Terugweg was alleen wat minder aangezien vriendin in slaap is gevallen en auto met 2 lekke banden is afgevoerd
Gefeliciteerd, goh dat is leuk heel nederland is versiert op je verjaardag.quote:
Dat figuur wil ik even niet meer sprekenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee lekke bandenIk zou je moeder maar eens bellen
Manu weer wijzerquote:
Gefeliciteerd,eet ik morgen ehh vanmiddag 2 oranje tompoezenquote:
Gefeliciteerd!quote:
Met muziek?quote:Op donderdag 30 april 2009 01:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooooooooi, 2 vette verjaardagen! Vieren we dus uitbundig!![]()
![]()
2x taartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |