Sorry maar van het weekend vond ik het ook al zo donker om te kijken maar dacht dat het aanloop problemen waren. Jij hebt vast goed je werk gedaan hoor, maar ik denk dat de achtergrond kleuren het moeilijk zichtbaar maken.quote:Op maandag 27 april 2009 13:24 schreef Maanvis het volgende:
Nu hebben ze een filter er overheen gezet. Vanavond zal het wel wat lichter zijn.
PS: Niet teveel klagen over het licht, dan word ik gek. Eerst was het te licht, dan weer teveel 'flare', nu te donker etc etc
We moesten 'roeien' met de TL's die we hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Sorry maar van het weekend vond ik het ook al zo donker om te kijken maar dacht dat het aanloop problemen waren. Jij hebt vast goed je werk gedaan hoor, maar ik denk dat de achtergrond kleuren het moeilijk zichtbaar maken.
Cc volgens mij ook.quote:
Jullie hebben het over die stream waar de trailer doorheen loopt?quote:
Ik heb als betalende user ook gewoon die stream waar de trailer doorheen looptquote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie hebben het over die stream waar de trailer doorheen loopt?
Of heb ik nog een andere als betalende user?
waar de trailer doorheen loopt.quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, die dus.quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef remlof het volgende:
Op zich is het geluid goed, alleen ze moeten er beter mee gaan schakelen zodat bepaalde gesprekken beter afgevangen worden. De kwaliteit van het geluid is overigens geweldig, met m'n surround set is het net alsof ik er zelf bij ben!quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, ze zijn al dagen bezig met de belichting. De regisseur zei ook dat ze 't geluid gaan verbeteren. Beide na feedback van hier.
die surround set staat thuisquote:
Dementor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |