Sorry maar van het weekend vond ik het ook al zo donker om te kijken maar dacht dat het aanloop problemen waren. Jij hebt vast goed je werk gedaan hoor, maar ik denk dat de achtergrond kleuren het moeilijk zichtbaar maken.quote:Op maandag 27 april 2009 13:24 schreef Maanvis het volgende:
Nu hebben ze een filter er overheen gezet. Vanavond zal het wel wat lichter zijn.
PS: Niet teveel klagen over het licht, dan word ik gek. Eerst was het te licht, dan weer teveel 'flare', nu te donker etc etc
We moesten 'roeien' met de TL's die we hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Sorry maar van het weekend vond ik het ook al zo donker om te kijken maar dacht dat het aanloop problemen waren. Jij hebt vast goed je werk gedaan hoor, maar ik denk dat de achtergrond kleuren het moeilijk zichtbaar maken.
Cc volgens mij ook.quote:
Jullie hebben het over die stream waar de trailer doorheen loopt?quote:
Ik heb als betalende user ook gewoon die stream waar de trailer doorheen looptquote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie hebben het over die stream waar de trailer doorheen loopt?
Of heb ik nog een andere als betalende user?
waar de trailer doorheen loopt.quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, die dus.quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef remlof het volgende:
Op zich is het geluid goed, alleen ze moeten er beter mee gaan schakelen zodat bepaalde gesprekken beter afgevangen worden. De kwaliteit van het geluid is overigens geweldig, met m'n surround set is het net alsof ik er zelf bij ben!quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, ze zijn al dagen bezig met de belichting. De regisseur zei ook dat ze 't geluid gaan verbeteren. Beide na feedback van hier.
die surround set staat thuisquote:
Dementor!quote:
Hier heb je al wat filmpjes [TBO] Caps, updates, quotes en films.quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef versabommie het volgende:
Ha... gevondeneen slowchat over een rls...
is er al een slachtoffert? een bewonert die het mikpunt van spot gaat worden? en iemand met een lelijk bankstel die diegene verdedigt?
Vragen vragen!
quote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
Versa!
Peter is het slachtoffert. En MegaMindyVogel of zoiets heeft de bloemetjesbank.
ow.... die ga ik 's effe bekijken......quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier heb je al wat filmpjes [TBO] Caps, updates, quotes en films.
Die gast die zegt "binnen te zijn" lijkt mij een redelijk vervelend ventje. Maar nondedju, die Cossen gaan als een speer, als vanouds.
Ja, ga dat maar es ff doenquote:Op maandag 27 april 2009 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... die ga ik 's effe bekijken......
heb jij ook nog geen stream?quote:Op maandag 27 april 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ga dat maar es ff doen![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij ook nog geen stream?
zitten wel lekkere meiden in
same here.......quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alsof ik daar wakker van ga liggen![]()
Nee, het is een combinatie van a) één stream en b) het feit dat ik echt redelijk veel werk moet verzetten de komenden tijd. Als ik streams neem weet ik precies wat er gaat gebeuren, streamjunk als ik ben komt er van B dan natuurlijk niets meer terecht. Maar goed, de hele dag Cossen lezen is ook niet echt bevorderlijk, dan kan ik net zo goed wél gaan streamen.
Ik kijk het nog even aan......
Die dolle jonngen tochquote:
zijn er al cyfers bekendquote:
COS, Iedereen zit dáár !quote:
Ja, ik zit ook in de COS, met een nieuwe, fijne, gevarieerde groep met nieuwe users.quote:
Ik mis toch wel veel bekendenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook in de COS, met een nieuwe, fijne, gevarieerde groep met nieuwe users.![]()
Vroeger gingen we altijd `s nachts als de bewoners sliepen naar de SC, maar nu doen we dat niet meer en dat is helemaal niet erg want ik ben extreem flexibel dus ik pas me aan aan de nieuwe RLS-cultuur.
En dat de bekende namen nauwelijks in de COS aanwezig zijn (sommige hebben er geen zin in, anderen lijken zich wat te goed te voelen om mee te posten, maar lezen wel mee, want als er iets gebeurt zijn ze er ineens) geeft helemaal niets.
Ik sta met mijn poten in de modder tussen de nieuwe COS-users.
Het lijkt wel of sommige het cool vinden om wel mee te lezen, maar zich te goed voelen om mee te posten in de COS, omdat daar de gewone users zijn.quote:
hmm even kijken:quote:Op woensdag 29 april 2009 11:31 schreef Maanvis het volgende:
zoo, gearriveerd in londen op 't kantoor. Nog iets gebeurd?
Alweer?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Interne mededeling: je inbox zit vol, tnx voor je advies.
Als het een software fout is gaan er koppen rollenquote:
Waren ze niet aan het rommelen met een switch? Zitten er nu poorten dicht?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het een software fout is gaan er koppen rollen
Nee, ze waren aan het rommelen met de instellingen van de streamquote:Op woensdag 29 april 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waren ze niet aan het rommelen met een switch? Zitten er nu poorten dicht?
Heeft ie zijn koffie al op?quote:
Ik heb gewoon "Url openen" in WMP gedaan, daar de url in geplaatst en als ik WMP weer open dan en "Url openen" doe dan doet de stream het gewoon.....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of sommige het cool vinden om wel mee te lezen, maar zich te goed voelen om mee te posten in de COS, omdat daar de gewone users zijn.
Weet je trouwens hoe ik dit: mms://213.75.12.92/thebunker ergens kan opslaan zodat ik het meteen kan openen. Het lukt niet om het bij mijn favorieten te plaatsen.
En heb het wel nodig, want dat standaardbeeld is echt veel te donker.
Heb je een mooi gespreksonderwerp!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik lees dat Nederland massaal in de ban van de Mexicaanse griep is, das wel handig om te weten voor als ik naar mijn dagbesteding ga.
Ik geloof dat er ook massaal van die mondkapjes worden ingekocht.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een mooi gespreksonderwerp!
Misschien kun je in stijl gaan, met een sombrero op je hoofd.
+mondkapjequote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een varkenskop masker..... helemaal doorgestyledquote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg, oeps.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:27 schreef Leandra het volgende:
Ehm Spapaars?? Dit is de SC, de COS is hier: [TBO COS #43] Emotioneel-technische perikelen
Ik ben zeer ontroerd en he't raakt mij oprechtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[b]Beste TBO-ers,
Exclusief ter gelegenheid van Koninginnedag 2009, waarbij Hare Koninklijke Hoogheid Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje-Nassau mijn woonplaats Apeldoorn zal gaan bezoeken, heb ik een kunstwerk ontworpen.
Ik hoop dat jullie dit zullen waarderen.
[i]De Republikeinse vrijheidsfantasieën van prinses Amalia
Van harte Manu en nog maar een paar jaar erbij.quote:
Thanks, was superquote:Op donderdag 30 april 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van harte Manu en nog maar een paar jaar erbij.
Hoe was het in Den Haag gisteren? (of was dat al weer langer geleden)
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Beste TBO-ers,
Exclusief ter gelegenheid van Koninginnedag 2009, waarbij Hare Koninklijke Hoogheid Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje-Nassau mijn woonplaats Apeldoorn zal gaan bezoeken, heb ik een kunstwerk ontworpen.
Ik hoop dat jullie dit zullen waarderen.
Met Oranje groet,
Peter6000
[ afbeelding ]
De Republikeinse vrijheidsfantasieën van prinses Amalia
Twee lekke bandenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks, was super![]()
Terugweg was alleen wat minder aangezien vriendin in slaap is gevallen en auto met 2 lekke banden is afgevoerd
Gefeliciteerd, goh dat is leuk heel nederland is versiert op je verjaardag.quote:
Dat figuur wil ik even niet meer sprekenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee lekke bandenIk zou je moeder maar eens bellen
Manu weer wijzerquote:
Gefeliciteerd,eet ik morgen ehh vanmiddag 2 oranje tompoezenquote:
Gefeliciteerd!quote:
Met muziek?quote:Op donderdag 30 april 2009 01:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooooooooi, 2 vette verjaardagen! Vieren we dus uitbundig!![]()
![]()
2x taartquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |