De spermaspons van Bart in BB1quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:35 schreef Laysa het volgende:
wies sabrina?
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:40 schreef D. het volgende:
Het duurde me allemaal iets te lang hoor, dus heb maar ff geopend
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:35 schreef Laysa het volgende:
wies sabrina?
Ach wat de neuk, da's gewoon dezelfde dan.quote:
Noem 3 ministers in het kabinet, niet googlen SVP ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godverdomme Bart, hoevaak moet ik nog horen dat je zoveel kilo bent afgevallen, na 1x weet ik het ook wel hoor.![]()
En mag ik die veel te grote neus van Dido erafhakken.![]()
Bobby, die heeft een lijn met Fok.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Bart zegt dat er buiten Eline nog 2 zitten die een link hebben met het wereldje.
Dat is dus Peter, maar wie nog meer?
Bobby.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Bart zegt dat er buiten Eline nog 2 zitten die een link hebben met het wereldje.
Dat is dus Peter, maar wie nog meer?
Idd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:43 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Bobby, die heeft een lijn met Fok.
Nee, zijn allebei naar huis.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:47 schreef Stranger het volgende:
Sorry ik schakel pas net weer in, zijn Jaap en Ribas er nog?
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:53 schreef Rainesz het volgende:
Kan de regisseur even naar Roel,Danny en bart schakelen kwa geluid.
dank u!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe heet de vriendin van Ruud ook weer? Annet? "Ik ben Annet en kom uit .... en hou van disco"?
Vooral bekend van het slapen in het geitenhok.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe heet de vriendin van Ruud ook weer? Annet? "Ik ben Annet en kom uit .... en hou van disco"?
OMFGquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:55 schreef Stranger het volgende:
Vooral bekend van het slapen in het geitenhok.
Maar was dat niet die kneus die er vanmiddag even op was? Die jaap meteen ontkrachtte? ontzettende sukkel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Dat vind ik wel leuk, dat de groepscoach on stream gesprekken komt voeren.
Ja, dat was hem.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar was dat niet die kneus die er vanmiddag even op was? Die jaap meteen ontkrachtte?
Ja, dat was hijquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar was dat niet die kneus die er vanmiddag even op was? Die jaap meteen ontkrachtte? ontzettende sukkel.
Kap nou eens met dat fangirl gedoe. Zodra de naam van Peter valt ga jij alweer op je knieën.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey niks tegen Annet, zij is echt super relaxt
En Bart van mening over Peter veranderd na de screening...![]()
"Goh, toch niet iemand waar ik een hekel aan kan hebben"
ja met dat brilletje leek beetje op die ernst louwensquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar was dat niet die kneus die er vanmiddag even op was? Die jaap meteen ontkrachtte? ontzettende sukkel.
Ik vond hem een beetje op Egbert uit bb6 lijken, viel me mee dat Milica niet meteen een Jihad op hem uitriep uit naam van haar moeder.quote:Op zondag 26 april 2009 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja met dat brilletje leek beetje op die ernst louwens(achternaam weet ik niet precies)
quote:Op zondag 26 april 2009 00:02 schreef Stranger het volgende:
Ik vond hem een beetje op Egbert uit bb6 lijken, viel me mee dat Milica niet meteen een Jihad op hem uitriep uit naam van haar moeder.
Ik vind dat juist wel zijn charme hebben, een beetje dat huiskamer-op-je-verjaardag-gevoel.quote:Op zondag 26 april 2009 00:04 schreef earthling39 het volgende:
zit nu even te kijken de stream is mooi en duidelijk maar het gelul door elkaar is niet om aan te horen
Over het aantal streamers is nog niets bekend zeker ?quote:Op zondag 26 april 2009 00:04 schreef snetje het volgende:
en toch moet Bram op 1 of andere manier zorgen dat er 2 streams zijn ... als hij zijn tellerd omhoog wil zien gaan ....
Denk dat het echt tegenvalt qua streamers, ze hadden er volgens mij meer van verwacht, maar wat niet is kan nog komen al heb ik er nu al een hard hoofd in en zie niks spannends in mijn glazen bolletjequote:Op zondag 26 april 2009 00:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Over het aantal streamers is nog niets bekend zeker ?
quote:Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Jeroen is er ook niet intelligenter op gaan kijken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Jeroen is er ook niet intelligenter op gaan kijken![]()
[ afbeelding ]
of aan zon lang tafeltje zitten tijdens een feestje .... waar je ook af en toe je hoofd ook een keer wilt draaien om te kijken of anderen wel een leuk interessant gesprek hebben ...quote:Op zondag 26 april 2009 00:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel zijn charme hebben, een beetje dat huiskamer-op-je-verjaardag-gevoel.
dat komt wel als het echt begint denk ik.. maar 1 stream is wel erg jammerquote:Op zondag 26 april 2009 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat het echt tegenvalt qua streamers, ze hadden er volgens mij meer van verwacht, maar wat niet is kan nog komen al heb ik er nu al een hard hoofd in en zie niks spannends in mijn glazen bolletje![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 00:14 schreef Stranger het volgende:
Laten we dildo's in het luchthok gaan gooien.
Misschien komt er nog wel 1 bij we wachten maar weer af, alles voor de streamers toch??quote:Op zondag 26 april 2009 00:13 schreef earthling39 het volgende:
[..]
dat komt wel als het echt begint denk ik.. maar 1 stream is wel erg jammer
En dan Huub die Jaap eruit trekt..maar ja ik ben de enige die in hun beiden gelooft denk ik .Ideen zat ..Huub en Jaap kunnen de nieuwe Laurel en Hardy of Comedy Capers zijn maar ze moeten het zelf inzien en erin geloven.quote:
Niet verkeerd.quote:
Lijkt me wel erg veel hoor 13000 kijkers geloof er niks van, Bart dikt graag dingen aanquote:
Valt mij ook erg mee. Maar ik ben meer benieuwd naar de streamers die zijn blijven hangen nav gisterenquote:
Roel is zelf in comaquote:
Was het een schatting? (Ik heb de streams niet aan)quote:Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef Toverheks het volgende:
Lijkt me wel erg veel hoor 13000 kijkers geloof er niks van, Bart dikt graag dingen aan
Was gisteren zo saai dan?quote:Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Valt mij ook erg mee. Maar ik ben meer benieuwd naar de streamers die zijn blijven hangen nav gisteren
Huub is een parasiet.quote:Op zondag 26 april 2009 00:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En dan Huub die Jaap eruit trekt..maar ja ik ben de enige die in hun beiden gelooft denk ik .Ideen zat ..Huub en Jaap kunnen de nieuwe Laurel en Hardy zijn maar ze moeten het zelf inzien en erin geloven.
Wacht maar tot Dennis straks komt......quote:Op zondag 26 april 2009 00:26 schreef snetje het volgende:
jemig ...zelfs de cos hier zakt al in om 0:25 .....
Heb gisteren ook niet gekeken, maar een beetje de reacties doorgelezen en best wel aardig wat posters die niet zo veel in dit subforum posten, zien zeggen van 'nee ik kijk niet meer' of in die trantquote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Was gisteren zo saai dan?
*heeft pas vandaag ingeschakeld*
Is dat zo?quote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef Rainesz het volgende:
Lol zei bart nu dat om 1u de lichten uitgaan?
Die heeft autopechquote:Op zondag 26 april 2009 00:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wacht maar tot Dennis straks komt......
Ze zitten in een verkeerd ritme, ze waren vanmorgen om 0800 al wakker.quote:
Maar ik las vandaag dat Copycat er was, met een paar dikke tieten.quote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb gisteren ook niet gekeken, maar een beetje de reacties doorgelezen en best wel aardig wat posters die niet zo veel in dit subforum posten, zien zeggen van 'nee ik kijk niet meer' of in die trant
quote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is een parasiet.
Jaap kan zonder Huub, maar Huub niet zonder Jaap.
ik ookquote:Op zondag 26 april 2009 00:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Ze zijn echt de hele dag al aan roken, drinken en eten
Hij doet me wel aan een of andere acteur denkenquote:
Daar hadden ze twee cameras voor nodig inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar ik las vandaag dat Copycat er was, met een paar dikke tieten.
De bad guy uit saw.quote:Op zondag 26 april 2009 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij doet me wel aan een of andere acteur denken.
Ja ,Jaap kan zonder Huub ,maar wat is het leven voor Jaap gezelliger met Huubje erbijquote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is een parasiet.
quote:Op zondag 26 april 2009 00:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar hadden ze twee cameras voor nodig inderdaad.
saw heb ik nooit gezien dus die gast zou dan evt ook in een andere film spelenquote:
Die had ik voor de gezelligheid meegenomen.quote:Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef Stranger het volgende:
Maar ik las vandaag dat Copycat er was, met een paar dikke tieten.
Ik heb Jaap niet nodig en Jaap heeft mij niet nodig.quote:
en het heeft gewerkt hoor héél Fok zat te fappenquote:Op zondag 26 april 2009 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had ik voor de gezelligheid meegenomen.
Niet heel Fok ! Ik moet nog.quote:Op zondag 26 april 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
en het heeft gewerkt hoor héél Fok zat te fappen
tieten zeggen niks.de ene zaak zegt dat je C hebt en de andere zaak zegt dat het F is.Wie heeft er gelijk.En dan nog..pff ha ha boeiennnquote:Op zondag 26 april 2009 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had ik voor de gezelligheid meegenomen.
quote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is een parasiet.
dan kan ik niet eens meer recht lópen laat staan rijden.......quote:Op zondag 26 april 2009 00:41 schreef Stranger het volgende:
Ik heb maar vijf wijntjes op dus ik kan makkelijk rijden.
Echt als haar moeder.
Wel vreemd, al die setjes.quote:Op zondag 26 april 2009 00:39 schreef DaMook het volgende:
Toch leuk om zo al die BBers terug te zien.
en je draagd gewoon bh dubbel Dquote:Op zondag 26 april 2009 00:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
tieten zeggen niks.de ene zaak zegt dat je C hebt en de andere zaak zegt dat het F is.Wie heeft er gelijk.En dan nog..pff ha ha boeiennn
Die heeft ze over de hele dag gedronken.quote:Op zondag 26 april 2009 00:41 schreef Stranger het volgende:
Ik heb maar vijf wijntjes op dus ik kan makkelijk rijden.
Echt als haar moeder.
En zo zit hij al de hele dagquote:Op zondag 26 april 2009 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zit Danny zich stierlijk te vervelen.
Dat dacht ik dus ook, maar hij postte net ergens dat hij zich goed vermaaktequote:Op zondag 26 april 2009 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zit Danny zich stierlijk te vervelen.
Komen Tijn en Monique nog?quote:Op zondag 26 april 2009 00:45 schreef FANN het volgende:
zijn best wel best veel stelletjes over na al die tijd......
Zeer saai....ook een saai stel samen met jeroen,erger kan bijna nietquote:
en dennix?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 00:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*nog steeds zingt*
MEEEETROOO ZIJN TUUUUNEEEEEEL EN ZIJN FEEEYEENOOOOOORD....
Oh ja, die heb je ook nog!quote:
Ik weet nog dat ik dido leuk vondquote:
Niet zo serieus, ik ga me niet rukken op de tetten van Cc. Ik ben getrouwd en heb 600 kinderen die allemaal nog wakker zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 00:41 schreef FANN het volgende:
ow dat wist ik niet........
alsnog succes dan......
moest het dan draagt wezen?? ach het blijft dubbel D hequote:
ow... oké als je 600 kinderen hebt fap je ook vast niet zo vaak neem ik aanquote:Op zondag 26 april 2009 00:47 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Niet zo serieus, ik ga me niet rukken op de tetten van Cc. Ik ben getrouwd en heb 600 kinderen die allemaal nog wakker zijn.
Geen idee, ik lees de Story, Privé, etc. niet.quote:
Uncle Fester?quote:Op zondag 26 april 2009 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij doet me wel aan een of andere acteur denken.
ik ook nietquote:Op zondag 26 april 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees de Story, Privé, etc. niet.
Ik ook niet, wel de Donald Duck trouwensquote:Op zondag 26 april 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees de Story, Privé, etc. niet.
Ik niet, maar zou wel bij hem passenquote:Op zondag 26 april 2009 00:49 schreef Stranger het volgende:
Ik ken Danny nog voordat ie een vader werd en nog wel zoop. En rookte. Wat een saaie zak is het toch ook nu.
Ohh. Dit is blijkbaar mijn 40.000ste post
feest!!!
[ afbeelding ]
en tieten.
JAAAA dat is hemquote:
ja leuk.. een zuipende rokende vaderquote:Op zondag 26 april 2009 00:49 schreef Stranger het volgende:
Ik ken Danny nog voordat ie een vader werd en nog wel zoop. En rookte. Wat een saaie zak is het toch ook nu.
Op een of andere manier lees ik altijd de kleurenbijlage van de Volkskrant bij de kapperquote:
ik ga modelletjes uitzoeken in die boekjes die daar altijd liggenquote:Op zondag 26 april 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op een of andere manier lees ik altijd de kleurenbijlage van de Volkskrant bij de kapper
Toch weet ik niet zeker of ik die bedoelde toen ik zei dat ie op iemand lijktquote:
Zonder spiegeltje, dat vind ik toch knap.quote:Op zondag 26 april 2009 00:55 schreef FANN het volgende:
sjesus die witte nicht heeft ook oogmakup op hé?
tja.. tis een schilder.... dus hij kan wel lijntjes trekken denk ik......quote:Op zondag 26 april 2009 00:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zonder spiegeltje, dat vind ik toch knap.
Bier en tieten, lalalalalaquote:
ik vind het echt een harstikke leuk stelquote:Op zondag 26 april 2009 00:56 schreef Susi het volgende:
Toch vind ik Ruud en Annet van zo een gezellige oom en tante, die altijd de sfeer er in houden. Ik hou daar wel van.
trusten..... voor jullie alle driequote:Op zondag 26 april 2009 00:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bier en tieten, lalalalala.
Ik ga naar bed. Zonder bier. Met tieten
.
of bedoel je Joe Pesciquote:Op zondag 26 april 2009 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch weet ik niet zeker of ik die bedoelde toen ik zei dat ie op iemand lijkt, maar hij lijkt er wel op
.
Dag CC, dag tietenquote:Op zondag 26 april 2009 00:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
.
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 april 2009 00:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
.
Annet vindt het ook al opmerkelijk.quote:
Hij krijgt iig meer aandacht van de regiequote:Op zondag 26 april 2009 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
Danny komt in een kleinere groep duidelijk beter tot zijn recht.
Ik wilde al zeggen, en wat voor tietenquote:Op zondag 26 april 2009 00:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
.
Ik ookquote:Op zondag 26 april 2009 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
Danny komt in een kleinere groep duidelijk beter tot zijn recht.
Ja, tijdje tussenuit geweest.quote:Op zondag 26 april 2009 01:03 schreef dronkeykong het volgende:
Zit die Danny nou de hele dag aan die tafel?
Geen zorgen, ik bescherm je wel. Met plaatjes en harde internet-woorden.quote:Op zondag 26 april 2009 01:00 schreef FANN het volgende:
o god die nicht zegt dat zijn vrouw je bij je lurven pakt als je hem een blonde nicht noemt.......
hopenlijk heeft ze niet meegelezen hier.....
jah....... je kan ook eigenlijk weinig anders doen.....quote:Op zondag 26 april 2009 01:03 schreef dronkeykong het volgende:
Zit die Danny nou de hele dag aan die tafel?
Lekker zegquote:
jij was toch ook kaal? of is het alweer aangegroeid.......?quote:Op zondag 26 april 2009 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaan ze om deze tijd nog biljarten?
[ afbeelding ]
Ownee, het is Danny
Kan ook ff op die fiets gaan zitten zo te zienquote:Op zondag 26 april 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
jah....... je kan ook eigenlijk weinig anders doen.....
Het achterhoofd van Dannyquote:Op zondag 26 april 2009 00:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zonder spiegeltje, dat vind ik toch knap.
hij ziet er niet naar uit dat ie dat gaat doen....quote:Op zondag 26 april 2009 01:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kan ook ff op die fiets gaan zitten zo te zien
Dat houten bankje is eindelijk ingezetenquote:Op zondag 26 april 2009 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
hij ziet er niet naar uit dat ie dat gaat doen....
Dan noemen we hem toch "Witte flikker, de piemellikker..." ?quote:Op zondag 26 april 2009 01:00 schreef Rainesz het volgende:
Je mag die witte nicht,geen witte nicht noemen van zijn vrouw...
Bart maakt bepaald geen geheim van zijn wietgebruik, en draaide er gisteren eentje on stream.quote:Op zondag 26 april 2009 01:06 schreef Gootsteen het volgende:
Ah Bart zit nog even te blowen met Roel boven, nu maar even buiten beeld, want anders krijgen we 'een verkeerd beeld' van Bart. Nofi hè, goeie gozer en ik ben gek op aannames (én ik heb altijd gelijk).
Is tussentijds al weer een keer bijgewerkt.quote:Op zondag 26 april 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
jij was toch ook kaal? of is het alweer aangegroeid.......?
Een lekker blond snolletjequote:Op zondag 26 april 2009 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ze is niet de mooiste maar ik vind haar wel gezellig
is wel wat voor jou héquote:Op zondag 26 april 2009 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een lekker blond snolletje
Nah, ze heeft wel iets, gewoon puur natuur, dat mag ik wel. Niet van dat bekakte en gewoon jezelf zijnquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 00:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
.
ik vind haar ook leuk hoor.... gewoon gezellie en met ruud is ze écht héél liefquote:Op zondag 26 april 2009 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ze heeft wel iets, gewoon puur natuur, dat mag ik wel. Niet van dat bekakte en gewoon jezelf zijn
lief hequote:Op zondag 26 april 2009 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ruud en Annet hebben iig wel lol met elkaar
Slaap lekker NEOquote:Op zondag 26 april 2009 01:12 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ik ga naar bed zonder tietenmet bier
arme ik
Ik ookquote:Op zondag 26 april 2009 01:12 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ik ga naar bed zonder tietenmet bier
arme ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |