Niet verkeerd.quote:
Lijkt me wel erg veel hoor 13000 kijkers geloof er niks van, Bart dikt graag dingen aanquote:
Valt mij ook erg mee. Maar ik ben meer benieuwd naar de streamers die zijn blijven hangen nav gisterenquote:
Roel is zelf in comaquote:
Was het een schatting? (Ik heb de streams niet aan)quote:Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef Toverheks het volgende:
Lijkt me wel erg veel hoor 13000 kijkers geloof er niks van, Bart dikt graag dingen aan
Was gisteren zo saai dan?quote:Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Valt mij ook erg mee. Maar ik ben meer benieuwd naar de streamers die zijn blijven hangen nav gisteren
Huub is een parasiet.quote:Op zondag 26 april 2009 00:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En dan Huub die Jaap eruit trekt..maar ja ik ben de enige die in hun beiden gelooft denk ik .Ideen zat ..Huub en Jaap kunnen de nieuwe Laurel en Hardy zijn maar ze moeten het zelf inzien en erin geloven.
Wacht maar tot Dennis straks komt......quote:Op zondag 26 april 2009 00:26 schreef snetje het volgende:
jemig ...zelfs de cos hier zakt al in om 0:25 .....
Heb gisteren ook niet gekeken, maar een beetje de reacties doorgelezen en best wel aardig wat posters die niet zo veel in dit subforum posten, zien zeggen van 'nee ik kijk niet meer' of in die trantquote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Was gisteren zo saai dan?
*heeft pas vandaag ingeschakeld*
Is dat zo?quote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef Rainesz het volgende:
Lol zei bart nu dat om 1u de lichten uitgaan?
Die heeft autopechquote:Op zondag 26 april 2009 00:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wacht maar tot Dennis straks komt......
Ze zitten in een verkeerd ritme, ze waren vanmorgen om 0800 al wakker.quote:
Maar ik las vandaag dat Copycat er was, met een paar dikke tieten.quote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb gisteren ook niet gekeken, maar een beetje de reacties doorgelezen en best wel aardig wat posters die niet zo veel in dit subforum posten, zien zeggen van 'nee ik kijk niet meer' of in die trant
quote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is een parasiet.
Jaap kan zonder Huub, maar Huub niet zonder Jaap.
ik ookquote:Op zondag 26 april 2009 00:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Ze zijn echt de hele dag al aan roken, drinken en eten
Hij doet me wel aan een of andere acteur denkenquote:
Daar hadden ze twee cameras voor nodig inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar ik las vandaag dat Copycat er was, met een paar dikke tieten.
De bad guy uit saw.quote:Op zondag 26 april 2009 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij doet me wel aan een of andere acteur denken.
Ja ,Jaap kan zonder Huub ,maar wat is het leven voor Jaap gezelliger met Huubje erbijquote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is een parasiet.
quote:Op zondag 26 april 2009 00:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar hadden ze twee cameras voor nodig inderdaad.
saw heb ik nooit gezien dus die gast zou dan evt ook in een andere film spelenquote:
Die had ik voor de gezelligheid meegenomen.quote:Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef Stranger het volgende:
Maar ik las vandaag dat Copycat er was, met een paar dikke tieten.
Ik heb Jaap niet nodig en Jaap heeft mij niet nodig.quote:
en het heeft gewerkt hoor héél Fok zat te fappenquote:Op zondag 26 april 2009 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had ik voor de gezelligheid meegenomen.
Niet heel Fok ! Ik moet nog.quote:Op zondag 26 april 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
en het heeft gewerkt hoor héél Fok zat te fappen
tieten zeggen niks.de ene zaak zegt dat je C hebt en de andere zaak zegt dat het F is.Wie heeft er gelijk.En dan nog..pff ha ha boeiennnquote:Op zondag 26 april 2009 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had ik voor de gezelligheid meegenomen.
quote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is een parasiet.
dan kan ik niet eens meer recht lópen laat staan rijden.......quote:Op zondag 26 april 2009 00:41 schreef Stranger het volgende:
Ik heb maar vijf wijntjes op dus ik kan makkelijk rijden.
Echt als haar moeder.
Wel vreemd, al die setjes.quote:Op zondag 26 april 2009 00:39 schreef DaMook het volgende:
Toch leuk om zo al die BBers terug te zien.
en je draagd gewoon bh dubbel Dquote:Op zondag 26 april 2009 00:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
tieten zeggen niks.de ene zaak zegt dat je C hebt en de andere zaak zegt dat het F is.Wie heeft er gelijk.En dan nog..pff ha ha boeiennn
Die heeft ze over de hele dag gedronken.quote:Op zondag 26 april 2009 00:41 schreef Stranger het volgende:
Ik heb maar vijf wijntjes op dus ik kan makkelijk rijden.
Echt als haar moeder.
En zo zit hij al de hele dagquote:Op zondag 26 april 2009 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zit Danny zich stierlijk te vervelen.
Dat dacht ik dus ook, maar hij postte net ergens dat hij zich goed vermaaktequote:Op zondag 26 april 2009 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zit Danny zich stierlijk te vervelen.
Komen Tijn en Monique nog?quote:Op zondag 26 april 2009 00:45 schreef FANN het volgende:
zijn best wel best veel stelletjes over na al die tijd......
Zeer saai....ook een saai stel samen met jeroen,erger kan bijna nietquote:
en dennix?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 00:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*nog steeds zingt*
MEEEETROOO ZIJN TUUUUNEEEEEEL EN ZIJN FEEEYEENOOOOOORD....
Oh ja, die heb je ook nog!quote:
Ik weet nog dat ik dido leuk vondquote:
Niet zo serieus, ik ga me niet rukken op de tetten van Cc. Ik ben getrouwd en heb 600 kinderen die allemaal nog wakker zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 00:41 schreef FANN het volgende:
ow dat wist ik niet........
alsnog succes dan......
moest het dan draagt wezen?? ach het blijft dubbel D hequote:
ow... oké als je 600 kinderen hebt fap je ook vast niet zo vaak neem ik aanquote:Op zondag 26 april 2009 00:47 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Niet zo serieus, ik ga me niet rukken op de tetten van Cc. Ik ben getrouwd en heb 600 kinderen die allemaal nog wakker zijn.
Geen idee, ik lees de Story, Privé, etc. niet.quote:
Uncle Fester?quote:Op zondag 26 april 2009 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij doet me wel aan een of andere acteur denken.
ik ook nietquote:Op zondag 26 april 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees de Story, Privé, etc. niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |