Niet verkeerd.quote:
Lijkt me wel erg veel hoor 13000 kijkers geloof er niks van, Bart dikt graag dingen aanquote:
Valt mij ook erg mee. Maar ik ben meer benieuwd naar de streamers die zijn blijven hangen nav gisterenquote:
Roel is zelf in comaquote:
Was het een schatting? (Ik heb de streams niet aan)quote:Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef Toverheks het volgende:
Lijkt me wel erg veel hoor 13000 kijkers geloof er niks van, Bart dikt graag dingen aan
Was gisteren zo saai dan?quote:Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Valt mij ook erg mee. Maar ik ben meer benieuwd naar de streamers die zijn blijven hangen nav gisteren
Huub is een parasiet.quote:Op zondag 26 april 2009 00:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En dan Huub die Jaap eruit trekt..maar ja ik ben de enige die in hun beiden gelooft denk ik .Ideen zat ..Huub en Jaap kunnen de nieuwe Laurel en Hardy zijn maar ze moeten het zelf inzien en erin geloven.
Wacht maar tot Dennis straks komt......quote:Op zondag 26 april 2009 00:26 schreef snetje het volgende:
jemig ...zelfs de cos hier zakt al in om 0:25 .....
Heb gisteren ook niet gekeken, maar een beetje de reacties doorgelezen en best wel aardig wat posters die niet zo veel in dit subforum posten, zien zeggen van 'nee ik kijk niet meer' of in die trantquote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Was gisteren zo saai dan?
*heeft pas vandaag ingeschakeld*
Is dat zo?quote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef Rainesz het volgende:
Lol zei bart nu dat om 1u de lichten uitgaan?
Die heeft autopechquote:Op zondag 26 april 2009 00:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wacht maar tot Dennis straks komt......
Ze zitten in een verkeerd ritme, ze waren vanmorgen om 0800 al wakker.quote:
Maar ik las vandaag dat Copycat er was, met een paar dikke tieten.quote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb gisteren ook niet gekeken, maar een beetje de reacties doorgelezen en best wel aardig wat posters die niet zo veel in dit subforum posten, zien zeggen van 'nee ik kijk niet meer' of in die trant
quote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is een parasiet.
Jaap kan zonder Huub, maar Huub niet zonder Jaap.
ik ookquote:Op zondag 26 april 2009 00:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Ze zijn echt de hele dag al aan roken, drinken en eten
Hij doet me wel aan een of andere acteur denkenquote:
Daar hadden ze twee cameras voor nodig inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar ik las vandaag dat Copycat er was, met een paar dikke tieten.
De bad guy uit saw.quote:Op zondag 26 april 2009 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij doet me wel aan een of andere acteur denken.
Ja ,Jaap kan zonder Huub ,maar wat is het leven voor Jaap gezelliger met Huubje erbijquote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is een parasiet.
Jaap kan zonder Huub, maar Huub niet zonder Jaap.
quote:Op zondag 26 april 2009 00:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar hadden ze twee cameras voor nodig inderdaad.
saw heb ik nooit gezien dus die gast zou dan evt ook in een andere film spelenquote:
Die had ik voor de gezelligheid meegenomen.quote:Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef Stranger het volgende:
Maar ik las vandaag dat Copycat er was, met een paar dikke tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |