Ja, dat was hem.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar was dat niet die kneus die er vanmiddag even op was? Die jaap meteen ontkrachtte?
Ja, dat was hijquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar was dat niet die kneus die er vanmiddag even op was? Die jaap meteen ontkrachtte? ontzettende sukkel.
Kap nou eens met dat fangirl gedoe. Zodra de naam van Peter valt ga jij alweer op je knieën.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey niks tegen Annet, zij is echt super relaxt
En Bart van mening over Peter veranderd na de screening...![]()
"Goh, toch niet iemand waar ik een hekel aan kan hebben"
ja met dat brilletje leek beetje op die ernst louwensquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar was dat niet die kneus die er vanmiddag even op was? Die jaap meteen ontkrachtte? ontzettende sukkel.
Ik vond hem een beetje op Egbert uit bb6 lijken, viel me mee dat Milica niet meteen een Jihad op hem uitriep uit naam van haar moeder.quote:Op zondag 26 april 2009 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja met dat brilletje leek beetje op die ernst louwens(achternaam weet ik niet precies)
quote:Op zondag 26 april 2009 00:02 schreef Stranger het volgende:
Ik vond hem een beetje op Egbert uit bb6 lijken, viel me mee dat Milica niet meteen een Jihad op hem uitriep uit naam van haar moeder.
Ik vind dat juist wel zijn charme hebben, een beetje dat huiskamer-op-je-verjaardag-gevoel.quote:Op zondag 26 april 2009 00:04 schreef earthling39 het volgende:
zit nu even te kijken de stream is mooi en duidelijk maar het gelul door elkaar is niet om aan te horen
Over het aantal streamers is nog niets bekend zeker ?quote:Op zondag 26 april 2009 00:04 schreef snetje het volgende:
en toch moet Bram op 1 of andere manier zorgen dat er 2 streams zijn ... als hij zijn tellerd omhoog wil zien gaan ....
Denk dat het echt tegenvalt qua streamers, ze hadden er volgens mij meer van verwacht, maar wat niet is kan nog komen al heb ik er nu al een hard hoofd in en zie niks spannends in mijn glazen bolletjequote:Op zondag 26 april 2009 00:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Over het aantal streamers is nog niets bekend zeker ?
quote:Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Jeroen is er ook niet intelligenter op gaan kijken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Jeroen is er ook niet intelligenter op gaan kijken![]()
[ afbeelding ]
of aan zon lang tafeltje zitten tijdens een feestje .... waar je ook af en toe je hoofd ook een keer wilt draaien om te kijken of anderen wel een leuk interessant gesprek hebben ...quote:Op zondag 26 april 2009 00:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel zijn charme hebben, een beetje dat huiskamer-op-je-verjaardag-gevoel.
dat komt wel als het echt begint denk ik.. maar 1 stream is wel erg jammerquote:Op zondag 26 april 2009 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat het echt tegenvalt qua streamers, ze hadden er volgens mij meer van verwacht, maar wat niet is kan nog komen al heb ik er nu al een hard hoofd in en zie niks spannends in mijn glazen bolletje![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 00:14 schreef Stranger het volgende:
Laten we dildo's in het luchthok gaan gooien.
Misschien komt er nog wel 1 bij we wachten maar weer af, alles voor de streamers toch??quote:Op zondag 26 april 2009 00:13 schreef earthling39 het volgende:
[..]
dat komt wel als het echt begint denk ik.. maar 1 stream is wel erg jammer
En dan Huub die Jaap eruit trekt..maar ja ik ben de enige die in hun beiden gelooft denk ik .Ideen zat ..Huub en Jaap kunnen de nieuwe Laurel en Hardy of Comedy Capers zijn maar ze moeten het zelf inzien en erin geloven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |