Ik ook niet, wel de Donald Duck trouwensquote:Op zondag 26 april 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees de Story, Privé, etc. niet.
Ik niet, maar zou wel bij hem passenquote:Op zondag 26 april 2009 00:49 schreef Stranger het volgende:
Ik ken Danny nog voordat ie een vader werd en nog wel zoop. En rookte. Wat een saaie zak is het toch ook nu.
Ohh. Dit is blijkbaar mijn 40.000ste post
feest!!!
[ afbeelding ]
en tieten.
JAAAA dat is hemquote:
ja leuk.. een zuipende rokende vaderquote:Op zondag 26 april 2009 00:49 schreef Stranger het volgende:
Ik ken Danny nog voordat ie een vader werd en nog wel zoop. En rookte. Wat een saaie zak is het toch ook nu.
Op een of andere manier lees ik altijd de kleurenbijlage van de Volkskrant bij de kapperquote:
ik ga modelletjes uitzoeken in die boekjes die daar altijd liggenquote:Op zondag 26 april 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op een of andere manier lees ik altijd de kleurenbijlage van de Volkskrant bij de kapper
Toch weet ik niet zeker of ik die bedoelde toen ik zei dat ie op iemand lijktquote:
Zonder spiegeltje, dat vind ik toch knap.quote:Op zondag 26 april 2009 00:55 schreef FANN het volgende:
sjesus die witte nicht heeft ook oogmakup op hé?
tja.. tis een schilder.... dus hij kan wel lijntjes trekken denk ik......quote:Op zondag 26 april 2009 00:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zonder spiegeltje, dat vind ik toch knap.
Bier en tieten, lalalalalaquote:
ik vind het echt een harstikke leuk stelquote:Op zondag 26 april 2009 00:56 schreef Susi het volgende:
Toch vind ik Ruud en Annet van zo een gezellige oom en tante, die altijd de sfeer er in houden. Ik hou daar wel van.
trusten..... voor jullie alle driequote:Op zondag 26 april 2009 00:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bier en tieten, lalalalala.
Ik ga naar bed. Zonder bier. Met tieten
.
of bedoel je Joe Pesciquote:Op zondag 26 april 2009 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch weet ik niet zeker of ik die bedoelde toen ik zei dat ie op iemand lijkt, maar hij lijkt er wel op
.
Dag CC, dag tietenquote:Op zondag 26 april 2009 00:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
.
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 april 2009 00:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
.
Annet vindt het ook al opmerkelijk.quote:
Hij krijgt iig meer aandacht van de regiequote:Op zondag 26 april 2009 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
Danny komt in een kleinere groep duidelijk beter tot zijn recht.
Ik wilde al zeggen, en wat voor tietenquote:Op zondag 26 april 2009 00:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
.
Ik ookquote:Op zondag 26 april 2009 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
Danny komt in een kleinere groep duidelijk beter tot zijn recht.
Ja, tijdje tussenuit geweest.quote:Op zondag 26 april 2009 01:03 schreef dronkeykong het volgende:
Zit die Danny nou de hele dag aan die tafel?
Geen zorgen, ik bescherm je wel. Met plaatjes en harde internet-woorden.quote:Op zondag 26 april 2009 01:00 schreef FANN het volgende:
o god die nicht zegt dat zijn vrouw je bij je lurven pakt als je hem een blonde nicht noemt.......
hopenlijk heeft ze niet meegelezen hier.....
jah....... je kan ook eigenlijk weinig anders doen.....quote:Op zondag 26 april 2009 01:03 schreef dronkeykong het volgende:
Zit die Danny nou de hele dag aan die tafel?
Lekker zegquote:
jij was toch ook kaal? of is het alweer aangegroeid.......?quote:Op zondag 26 april 2009 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaan ze om deze tijd nog biljarten?
[ afbeelding ]
Ownee, het is Danny
Kan ook ff op die fiets gaan zitten zo te zienquote:Op zondag 26 april 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
jah....... je kan ook eigenlijk weinig anders doen.....
Het achterhoofd van Dannyquote:Op zondag 26 april 2009 00:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zonder spiegeltje, dat vind ik toch knap.
hij ziet er niet naar uit dat ie dat gaat doen....quote:Op zondag 26 april 2009 01:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kan ook ff op die fiets gaan zitten zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |