Pardon? Wie ben jij in godsnaam?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
wie is Toffe_Ellende nou weerwat een gast
Dit klopt volledig. Ware het niet dat Roda nooit populair is geweest in die mate dat er op sympathie gerekend kon worden (kan me die gewonnen bekerfinales, en die van vorig jaar herinneren (ooh dat zielige feyenoord)). Nee, ik weet wel hoe het komt. Omdat het voor de supporters die naar Kerkrade een tering eind reizen is en dan nog berg op ook nog!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
VVV speelt dit jaar en vorig jaar leuk voetbal om naar te kijken.
Het voetbal van Roda is niet om aan te zien.
iddquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pardon? Wie ben jij in godsnaam?
Niettus 11111!!1!!11quote:
Die vraag is eerder bij jou van toepassing. Hij is hier namelijk vaker te vinden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pardon? Wie ben jij in godsnaam?
Nog effe en dan is het BARCAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rustig maar. Nog een klein uurtje.
Janmaat....quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef venomsnake het volgende:
Geel Janmaat.
pandaquote:
Onzin, hij is lood om oud ijzer. Ik heb tenminste iets zeggen. Al sinds 2001. Toen hij waarschijnlijk nog zijn pampers zat vol te schijten van ellende (9/11 net achter de rug enzo)quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die vraag is eerder bij jou van toepassing. Hij is hier namelijk vaker te vinden.
Hij wil zich veel te graag bewijzen, stapt steeds veel te gretig in.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Janmaat....
De beste rechtsback van Nederland volgens Derksen was het niet
PSV was vorige week ook niet zo goed hoor, ik heb 100 lange ballen vanuit de achterhoede zien komen toenquote:
Hoe bedoel je? Het had toen niets met de sterkte van PSV te maken. Het gekut van Ajax was hier debet aan.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:06 schreef BeamofLight het volgende:
Dat is pas een counter
Suarez speelt bij jullie -niet nodig-quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:07 schreef Terechtplus1 het volgende:
kut-psv altijd.
wat een walgelijke spelers hebben ze in de voorhoede lopen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Beter van PSV... trots van het zuiden. Bij gebrek aan prestaties van Roda.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Beter van PSV... trots van het zuiden. Bij gebrek aan prestaties van Roda.
Nu je toch bezig bent, de Ultra's van AZ kunnen nog wel wat mankracht gebruiken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, kan ik me ergens aanmelden als PSV-fan?
Maar maar ja. Ik zou maar niet te hoog van de toren blazen. Want als er 1 club is met nepfans vanuit het hele land dan is het toch dat mooie Ajax van jou. Misschien is dat wel iets voor mij. Ten tijden van Van Basten was ik immers al Ajax-fan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent, de Ultra's van AZ kunnen nog wel wat mankracht gebruiken.
Maar wel mooie kansenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:13 schreef sjimz het volgende:
Henrique mist in 1 minuut even 2 grote kansen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef Chadi het volgende:
Wat staat die keeper van Heerenveen daar te kutten
Ja, die is echt niet veel beter dan Castro -om maar iemand te noemen-quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef Chadi het volgende:
Wat staat die keeper van Heerenveen daar te kutten
Daarom staan wij 5e enjullie 18equote:Op zaterdag 25 april 2009 21:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, die is echt niet veel beter dan Castro -om maar iemand te noemen-
KHVBquote:
Nu moet je niet overdrijven, 17e.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef venomsnake het volgende:
Geel Janmaat.
BESTE LANDGENOTEN...quote:
Als jullie keeper (of verdediging) beter was dan stonden jullie eerste. Maar 3 minder tegen dan Castro. En tien keer minder verliezen. Nee, dan doe je het goedquote:
Godverdomme, Limburgse logica dit. De tangus met een zachte g.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als jullie keeper (of verdediging) beter was dan stonden jullie eerste. Maar 3 minder tegen dan Castro. En tien keer minder verliezen. Nee, dan doe je het goed
Ja ik zei toch dat ik hier goed in wasquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:14 schreef Palmboom313 het volgende:
Heerenveen doe eens scoren![]()
kijken of het werkt
DK is niet onlinequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef sjimz het volgende:
Sneu, al die Ajacieden die voor Heerenveen juichen!!___!
Ik kop hem maar alvast in
Dat kwam door mijn enthousiasme.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Quote dan in ieder geval niet met de spelfout er nog in
PSV moet nog uitkijken dat Heerenveen ze niet voorbij gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:24 schreef BeamofLight het volgende:
Twente en Neuzen strijden om een been en PSV naait eruit met da ding!
Ga lekker met je zee-egel spelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat kwam door mijn enthousiasme.
Ik vind het wel gezellig eigenlijjkquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef sjimz het volgende:
Sneu, al die Ajacieden die voor Heerenveen juichen!!___!
Ik kop hem maar alvast in
Maar het klopt wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme, Limburgse logica dit. De tangus met een zachte g.
En dan...dan nog steeds uefa...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV moet nog uitkijken dat Heerenveen ze niet voorbij gaan.
quote:
We doen het meestal gewoon bij mij thuis hoor, zijn bedje is te kleinquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
Hé bah, Sjimz en SCH kunnen jullie geen kamer in een hotel regelen ofzo?
Uh, eerst door de play-offs komen he....quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En dan...dan nog steeds uefa...
Jawel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
Hé bah, Sjimz en SCH kunnen jullie geen kamer in een hotel regelen ofzo?
Lijkt me iets gemakkelijker dan die play offs van de CL, denk je zelf ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Uh, eerst door de play-offs komen he....
Ooit.quote:
Klopt, heb laatst nog een 1:1 foto van Sjimz bed gezien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
We doen het meestal gewoon bij mij thuis hoor, zijn bedje is te klein
Hij oogt een beetje gefrustreerd.quote:
Dat is heel wat anders, jij doet net of er niets verandert als je van plek 4 naar 5 gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lijkt me iets gemakkelijker dan die play offs van de CL, denk je zelf ook niet.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay aan de bal is unstoppable.²
quote:'Afellay is bezig man te worden en blijft bij PSV'
25/04/2009 10:15
Het lijkt zeer waarschijnlijk dat Ibrahim Afellay ook komend seizoen bij PSV speelt. Zaakwaarnemer Rob Jansen vertelt in de Volkskrant over de toekomstplannen van de zestienvoudig Oranje-international, die nog tot medio 2011 onder contract staat bij de Eindhovense club.
'Hij is continu met één ding bezig: zijn drang om beter te worden. Daarom zal Ibrahim op het juiste moment voor de juiste club moeten kiezen', benadrukt Jansen. 'Hij is aan het wennen aan de wereld waarin hij zich beweegt en is bezig een man te worden. Daarom kijken wij eerst rustig wat zich aandient en wat het beste voor hem is.'
Zowel Sef Vergoossen als Foppe de Haan pleit voor een langer verblijf van Afellay in Nederland. Voormalig PSV-trainer Vergoossen: 'Er zijn bij PSV grote twijfels geweest over zijn fysieke vermogens. Hij is daarmee aan de slag gegaan, waardoor hij een betere voetballer is geworden. De volgende stap is dat hij ook grote wedstrijden gaat beslissen.'
'Afellay moet nu nog niet weggaan bij PSV, zeker niet nu Fred Rutten komt', meent voormalig bondscoach van Jong Oranje, De Haan. 'Hij moet nog leren anderen beter te laten voetballen, dat is ook een kunst. Deze types moeten 25, 26 jaar zijn als ze naar het buitenland gaan, niet al op hun 23ste. Afellay is fysiek nog niet volgroeid en bankzitten is niets voor hem. Zo'n stap lijkt me ook niet handig met het WK op komst.'
Idd! Kutzooi, t is al zo'n kutclub en dan ook nog zo gruwelijk onverdiendquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef Espabilado het volgende:
Kut NACuitgerekend die debiel lurling
Vind ik een mooie voetballer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef Espabilado het volgende:
Kut NACuitgerekend die debiel lurling
Klopt redelijk ja..quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vul 'm alvast voor Van Halst in.
''Moet je nou eens kijken naar de uitbraak van PSV Humberto. Werelds, echt hier zit zoveel gogme in. Van dit soort momenten loop ik intens te genieten Humberto''
Ja, wij beoordelen op voetballende kwaliteiten, niet of hij een modeshow kan lopen.quote:
Wat ben je toch een positivoquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:40 schreef SCH het volgende:
We hebben Europees en lekker 5e worden, dan moeten we lekker veel wedstrijden
Denk niet dat Twente en Ajax alles gaan verliezenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
was beter geweest als twente verloren had, met eht oog op de 2e plaats
Had je het via play-offs gedaan had je nog meer wedstrijdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:40 schreef SCH het volgende:
We hebben Europees en lekker 5e worden, dan moeten we lekker veel wedstrijden
I have a dream....!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk niet dat Twente en Ajax alles gaan verliezen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
NEC
Wat zien die diep gezonken in de 2e seizoenshelft. Succes Feyenoorders.
Dat kan ook niet nee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk niet dat Twente en Ajax alles gaan verliezen
En dan Ajax in de CLquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:44 schreef Chadi het volgende:
Ajax kan in princiepe als ze morgen winnen los komen ... Zie Twente nietw innen van een compleet AZ.
Ik Ajax ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:44 schreef Chadi het volgende:
Ajax kan in princiepe als ze morgen winnen los komen ... Zie Twente nietw innen van een compleet AZ.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Theo Lucius dus de nieuwe aankoop van Heracles.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Theo Lucius dus de nieuwe aankoop van Heracles.
quote:
Achja tegen een incompleet AZ zie ik het ook niet gebeuren. (hoop ik)quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax hoeft ook niet tegen een compleet AZ.
Gelukkig spelen ze niet in Enschedequote:
Ik hoop voor hem dat hij dat niet bedoeldquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...bedoelt-ie lijkt me.
Palm, ook speciaal als je niets te vieren hebt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
Echt dit was de meest random redenloze vuurwerkshow ooit
Dat woordje had je wel weg kunnen laten, ik zie niet in wat het hier voor nut heeft (joule).quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
Echt dit was de meest random redenloze vuurwerkshow ooit
Was dat niet de nieuwe shirt sponsor van feyenoord?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Palm, ook speciaal als je niets te vieren hebt.
Je kan je ook uitloggen, ik zie niet in wat jij hier voor nut hebtquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat woordje had je wel weg kunnen laten, ik zie niet in wat het hier voor nut heeft (joule).²
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je kan je ook uitloggen, ik zie niet in wat jij hier voor nut hebt
Je moeder was gisteren ook lekker...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef DirkZz het volgende:
Lekkere overtreding.
Effe snel pissnequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:58 schreef Espabilado het volgende:
Goed, tijd voor Valencia - Barcelona
Kennen jullie elkaar?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moeder was gisteren ook lekker...
Waar ging ie heen? Naar een aanslag?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind ik niet heel gek naar zo'n aanslag.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef DirkZz het volgende:
Ooh, het kleine babytje wil worden gewisseld.
Ibbi, ik zie tranen in je oogen!
whehe touchequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar ging ie heen? Naar een aanslag?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind ik niet heel gek naar zo'n aanslag.
pissne ze!quote:
Dat ik het ooit nog met je eens zou zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef DirkZz het volgende:
Idioot.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef DirkZz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |