En dan Ajax in de CLquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:44 schreef Chadi het volgende:
Ajax kan in princiepe als ze morgen winnen los komen ... Zie Twente nietw innen van een compleet AZ.
Ik Ajax ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:44 schreef Chadi het volgende:
Ajax kan in princiepe als ze morgen winnen los komen ... Zie Twente nietw innen van een compleet AZ.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Theo Lucius dus de nieuwe aankoop van Heracles.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Theo Lucius dus de nieuwe aankoop van Heracles.
quote:
Achja tegen een incompleet AZ zie ik het ook niet gebeuren. (hoop ik)quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax hoeft ook niet tegen een compleet AZ.
Gelukkig spelen ze niet in Enschedequote:
Ik hoop voor hem dat hij dat niet bedoeldquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...bedoelt-ie lijkt me.
Palm, ook speciaal als je niets te vieren hebt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
Echt dit was de meest random redenloze vuurwerkshow ooit
Dat woordje had je wel weg kunnen laten, ik zie niet in wat het hier voor nut heeft (joule).quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
Echt dit was de meest random redenloze vuurwerkshow ooit
Was dat niet de nieuwe shirt sponsor van feyenoord?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Palm, ook speciaal als je niets te vieren hebt.
Je kan je ook uitloggen, ik zie niet in wat jij hier voor nut hebtquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat woordje had je wel weg kunnen laten, ik zie niet in wat het hier voor nut heeft (joule).²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |