Pardon? Wie ben jij in godsnaam?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
wie is Toffe_Ellende nou weerwat een gast
Dit klopt volledig. Ware het niet dat Roda nooit populair is geweest in die mate dat er op sympathie gerekend kon worden (kan me die gewonnen bekerfinales, en die van vorig jaar herinneren (ooh dat zielige feyenoord)). Nee, ik weet wel hoe het komt. Omdat het voor de supporters die naar Kerkrade een tering eind reizen is en dan nog berg op ook nog!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
VVV speelt dit jaar en vorig jaar leuk voetbal om naar te kijken.
Het voetbal van Roda is niet om aan te zien.
iddquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pardon? Wie ben jij in godsnaam?
Niettus 11111!!1!!11quote:
Die vraag is eerder bij jou van toepassing. Hij is hier namelijk vaker te vinden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pardon? Wie ben jij in godsnaam?
Nog effe en dan is het BARCAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rustig maar. Nog een klein uurtje.
Janmaat....quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef venomsnake het volgende:
Geel Janmaat.
pandaquote:
Onzin, hij is lood om oud ijzer. Ik heb tenminste iets zeggen. Al sinds 2001. Toen hij waarschijnlijk nog zijn pampers zat vol te schijten van ellende (9/11 net achter de rug enzo)quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die vraag is eerder bij jou van toepassing. Hij is hier namelijk vaker te vinden.
Hij wil zich veel te graag bewijzen, stapt steeds veel te gretig in.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Janmaat....
De beste rechtsback van Nederland volgens Derksen was het niet
PSV was vorige week ook niet zo goed hoor, ik heb 100 lange ballen vanuit de achterhoede zien komen toenquote:
Hoe bedoel je? Het had toen niets met de sterkte van PSV te maken. Het gekut van Ajax was hier debet aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |